W tym tygodniu na The Lede …
- Najlepsza Lista Czytania Optymalizacji Konwersji
- Tao”nie”
- Dlaczego Udostępniamy Treści Online
- Agile Content Marketing: Jak rozwijać odbiorców, którzy rozwijają Twój biznes
- Idealna strategia marketingowa dla Soap, sody i startupów
- Poradnik marketera w Google Plus
- Wolność To Blogowanie W Bieliźnie
Chcesz zdobyć więcej przydatnych linków w ciągu tygodnia? Śledź @ copyblogger na Twitterze .
//
Najlepsza Lista Czytania Optymalizacji Konwersji
Zostaw to Panu Eisenbergowi, aby zapewnić zasoby konwersji, które każdy w tej branży mogą korzystać z. To nie jest tylko lista lektur, to lista lektur opracowana przez mistrza rzemiosła, który zapewni Ci solidne podstawy w ” naukach i dyscyplinach optymalizacji stron internetowych.”
//
Agile Content Marketing: Jak rozwijać odbiorców, którzy rozwijają Twój biznes
Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się, co Twoja strategia treści ma wspólnego ze sposobem, w jaki KOMICY stand-up rozwijają swoje działania, ta jest dla Ciebie. Podpowiedź: to nie żart.
//
Tao”nie”
Jeśli masz trudności z mówieniem “nie”, sugeruję, abyś powiedział” tak ” na potężnie prostą radę, którą pani Heyward dostarcza w tym artykule.
//
Dlaczego Udostępniamy Treści Online
Możliwe jest sformułowanie rozsądnych wniosków, dlaczego niektóre treści rozprzestrzeniają się w Internecie za pomocą prostych obserwacja. W tym artykule Pani Seiter zobowiązuje się przyjąć te wnioski jeszcze dalej … nazywając je. Podpowiedź: to wszystkie o nas samych.
//
Idealna strategia marketingowa dla Soap, sody i startupów
Content marketing nie został wynaleziony wczoraj. Wypróbuj dziesiątki lat temu, zanim scrappy startupy publikowały przydatne, istotne, zabawne treści w sieci-zanim powstała sieć. W jego Forbes.com debiut, Mr. Clark opowiada fascynującą historię firmy z epoki depresji z dużym problemem marketingowym, i jak go rozwiązać.
//
Poradnik marketera w Google Plus
Nie bój się szumu. Google+ jest (i pozostanie) nieuniknioną częścią strategii content marketingowej. Użyj tego niezwykle przydatnego postu od Pana Bulygo, aby skonfigurować, zoptymalizować i skorzystać ze strony Google+ dla Twojego produktu lub usługi.
//
Wolność To Blogowanie W Bieliźnie
To nie jest recenzja (ani nawet aprobata) nowej książki Pana MacLeoda. Jeszcze jej nie przeczytałem. To raczej poparcie dla tego, co Pan MacLeod już zrobił. Widzisz, kiedy przed laty starałem się rozgryźć tę sprawę online, on był tam dla mnie, na swojej stronie, rozdając to wszystko. Nigdy go nie spotkałem, ale wciąż tu jest, wciąż dostarcza mądrości, strategii i rozkoszy. Więc, jeśli ten “mały List miłosny do blogoshpere” jest nawet w połowie tak dobry, jak to, co już zrobił, odłożę na to pieniądze. Jeśli tworzysz i publikujesz treści online, myślę, że ty też powinieneś.
Przegapiłeś coś w Copybloggerze w tym tygodniu?
- 5 kroków do uzyskania bardziej ukierunkowanego ruchu w witrynie dzięki SEO Copywriting
- Jak Doctor Who może pomóc Ci stworzyć ponadczasowo angażujący przekaz marketingowy
- Najskuteczniejsza (i zabawna) podstawa dla Twojego biznesu
- Cztery motywy WordPress do budowania potężnej platformy treści
- Jak odkryć swoje ukryte niezwykłe korzyści
O autorze: Robert Bruce jest głównym copywriterem Copyblogger Media i rezydentem odludka.