Wyobraź sobie, że jesteś autorem, piszesz książkę i pracujesz w samotności.
Masz ogólny pomysł na ogólny temat, który jest dobry, ale oczywiście ten pomysł musi być realizowany w rozdziale po rozdziale.
Skąd wiesz, że jeden z tych rozdziałów jest do bani?
Przypuszczam, że gdybyś miał naprawdę dobrą, uważną redaktorkę, mogłaby Ci powiedzieć. Ale to luksus, którego nie ma nawet większość opublikowanych autorów.
Więc, najprawdopodobniej, po prostu nie wiesz.
Blogowanie jest zupełnie inne. Jest to dość łatwe do zauważenia, gdy reakcja wzrasta lub spada z pewnym tematem.
Jak zauważył Darren w tym tygodniu, tylko około 1% twojej publiczności rutynowo uczestniczy w komentarzach. Kiedy trafisz jednego z parku, udział wzrasta.
Ale kiedy nawet 1% się nie pojawi, wiesz, że masz kłopoty.
Co prowadzi nas do serii Tutorial Marketing.
Nie mogę powiedzieć, że sam temat jest do bani. Używałem tych metod do sprzedaży rzeczy online przez 8 lat i widziałeś to w akcji jako budowniczy Publiczności na tym blogu.
Mimo to, nie podoba ci się to. Odpowiedź na pierwszy post była ok, ale zainteresowanie umarło, gdy zacząłem wchodzić w istotę.
Co więc robisz, gdy czytelnicy nie reagują na coś, co uważałeś za ważne i realne?
Pytasz dlaczego.
Więc o co chodzi? Skłaniam się ku nazwie… może “tutorial marketing” jest tak nie seksowny, że jest wyłączony.
Może to coś innego. Ty mi powiedz (proszę). 🙂
Dlaczego po prostu tego nie porzucisz?
Jak już mówiłem, to dość ważny temat. Chcę tylko usłyszeć od ciebie, żebym mógł wymyślić, jak to przerobić do książki.
Wiedziałeś o książce, prawda?
Subskrybuj Copyblogger dzisiaj!
Dodaj Copyblogger do Twoich ulubionych Technorati.