Wiesz już, że jeśli śledzisz ludzi na Twitterze, część tych użytkowników podąży za tobą. Ale czy to naprawdę najlepszy sposób na zdobycie pierwszych obserwujących na Twitterze 100?
Właściwie to nie! Od przeprowadzania konkursów i pisania postów gości po kontakt z wpływowymi, możesz użyć co najmniej 10 różnych taktyk, aby zwiększyć liczbę obserwujących.
Aby pokazać wam, w jaki sposób możecie wykorzystać każdą z tych taktyk i jaki będzie ona miała wpływ na Wasze konto, stworzyliśmy infografikę, która szczegółowo opisuje taktyki i sposoby ich wdrożenia.
Jeszcze jedna tajna strategia
Teraz, gdy wiesz, jak zdobyć pierwszych 100 obserwujących, chcę dać ci kolejną tajną strategię, aby uzyskać jeszcze więcej.
Świetnym sposobem na zwiększenie liczby obserwujących jest kradzież zwolenników konkurencji, które można wykorzystać, wykonując następujące kroki:
1. Śledzenie i odpowiadanie na tweety o konkursie
Na Twitterze możesz dowiedzieć się, kto tweetuje o Twojej konkurencji, korzystając z funkcji wyszukiwania w prawym górnym rogu ekranu. Na przykład jednym z konkurentów KISSmetrics jest Mixpanel. Przeprowadziłem więc wyszukiwanie na Twitterze, używając ich nazwy.
Kiedy szukasz ludzi piszących na Twitterze o Twojej konkurencji, musisz przekopać się przez wyniki i szukać każdego, kto może mieć pytanie lub jest zdenerwowany. Jeśli mają pytanie, powinieneś odpowiedzieć na nie bez rzucania własnego produktu lub usługi. Pomoże to w świadomości marki i wygeneruje więcej klientów dla ciebie.
Jeśli ktoś jest zdenerwowany lub rozczarowany Twoją konkurencją, tak jak ten facet, zawsze możesz się z nim skontaktować.
Mógłbym odpowiedzieć na tweet powyżej z konta na Twitterze KISSmetrics i zaoferować autorowi tweetu bezpłatną pomoc. Prosty tweet, taki jak ten poniżej, zadziała:
Tweetując i próbując pomagać ludziom, możesz zdobyć klientów na dłuższą metę i zdobyć wielu tych samych obserwujących, którzy podążają za Twoją konkurencją.
2. Analizuj swoją konkurencję poprzez Twitonomy
Czy kiedykolwiek korzystałeś z bezpłatnego narzędzia do analizy Twittera o nazwie Twitonomy? Wszystko, co musisz zrobić, to wpisać uchwyt Twittera swojego konkurenta, a narzędzie powie Ci wszystko, co musisz wiedzieć o firmie, którą badasz.
Na przykład wpisałem Mixpanel, a oto niektóre z rzeczy, których się nauczyłem…
Jak widać, Twitonomy pokazuje, którzy użytkownicy Mixpanel retweets, odpowiada i wspomina najwięcej. Jeśli starasz się przyciągnąć jego zwolenników, chciałbyś wchodzić w interakcje z tymi ludźmi. Tylko unikaj ludzi, którzy pracują dla tej firmy.
Możesz także zobaczyć rodzaj treści, które ich obserwatorzy cieszą się najbardziej, ponieważ Twitonomy wymienia ich najbardziej retweetowane i ulubione tweety.
Po przeanalizowaniu wszystkich danych Twittera konkurenta jesteś teraz gotowy do kradzieży jego obserwujących.
3. Jak ukraść zwolenników konkurenta
Pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić, to utworzyć listę na Twitterze.
Na tej liście będziesz chciał śledzić najbardziej aktywnych użytkowników, z którymi współpracuje twój konkurent. Możesz uzyskać listę tych użytkowników z Twitonomy.
Po utworzeniu listy upewnij się, że monitorujesz, co ci ludzie tweetują, i podaj pomocną dłoń, odpowiadając na ich pytania.
Następnie przejrzyj wszystkie listy, które podążają za konkurentem i nawiąż kontakt z użytkownikami, którzy je utworzyli.
Zazwyczaj zobaczysz setki list, więc najpierw powinieneś skontaktować się z użytkownikami, którzy mają największe listy. Dzięki temu, że Twój profil na Twitterze jest również częścią tej listy, natychmiast zyskasz obserwujących od konkurencji.
Sposób, w jaki przekonasz kogoś, aby dodał Cię do swojej listy, polega na tym, aby najpierw tweetować kilka razy na ich temat, który Twoim zdaniem go zainteresuje. Jeśli widzisz również, że zadają pytania na Twitterze, upewnij się, że odpowiesz odpowiedzią.
Po kilku tygodniach współpracy z nimi, uprzejmie zapytaj ich, czy będą otwarci na dodanie nazwy użytkownika Twittera do swojej listy.
Będziesz także chciał się upewnić, że wykorzystujesz wszystkie informacje, których nauczyłeś się o swojej konkurencji, na swoją korzyść. Na przykład, jeśli patrzysz na ich najczęściej używane hashtagi, możesz zacząć używać podobnych w swoich tweetach, aby przyciągnąć ich zwolenników.
Możesz to również zrobić z wyczuciem czasu. Znając dni i godziny, które tweetują, możesz zacząć tweetować w tych czasach, aby również przyciągnąć tych samych obserwujących.
A to, co naprawdę uwielbiam robić, to widzieć, kiedy moja konkurencja nie jest aktywna na Twitterze. Na przykład Mixpanel nie jest zbyt aktywny w weekendy, więc jeśli zacznę tweetować treści, które ich zwolennicy pokochają w weekendy, powoli zacznę zabierać ich publiczność.
Wniosek
Jeśli nie jesteś aktywny na Twitterze, Gorąco polecam, aby to naprawić.
Twitter to nie tylko gra liczbowa. Im wyższa jakość obserwujących masz, tym więcej retweetów i ulubionych dostaniesz. Pomoże Ci to zwiększyć widoczność i liczbę obserwujących.
Jeśli pracujesz nad kradzieżą obserwujących swoich konkurentów, zauważysz, że Twitter może być dla ciebie dobrym źródłem przychodów.
Po prostu uważaj, aby nie angażować się w następujące praktyki, aby uniknąć utraty obserwujących:
- Tweetowanie zbyt wielu transmisji, które nie są skierowane do nikogo, może zmniejszyć liczbę obserwujących o 2,6 x.
- Zbyt dużo negatywnych nastrojów może zmniejszyć liczbę obserwujących o 1,8 x.
- Używanie bezużytecznych hashtagów może zmniejszyć liczbę o 1,2 x.