Mit Mobile Content Marketingu

Jestem niekwestionowanym Fanem strony Matta Drudge ‘ a.

Kilka lat temu, on (lub ktoś z jego otoczenia) wydał oficjalny Drudge Report aplikacja na iPhone ‘ a.

– Doskonale-wyszeptałam głęboko w korytarzach Domu Rodziny Bruce ‘ ów.

Ściągnąłem to w dniu, w którym trafiło do App Store i otworzyło. Otworzyłem go kilka razy później … a potem usunąłem przed końcem tygodnia.

Co się stało? To była aplikacja mobilna z witryny, z której korzystałem prawie codziennie.

Co się stało, nie ma czegoś takiego jak”Mobile Content Marketing”.

Pozwól mi wyjaśnić. …

The great content platform wars of 2012

W ciągu ostatnich kilku lat dużo mówiło się o marketingu mobilnym.

I nie bez powodu: statystyki dotyczące korzystania z urządzeń mobilnych są oszałamiające. Jest oczywiste, że świat robi coraz więcej miejsca dla mniejszych i mniejszych urządzeń, z wieloma powyższymi komputerami stacjonarnymi w ogóle.

Wzrost 3-i 9-calowy ekran stworzył zupełnie nową ekonomię aplikacji, napędzany głównie przez Apple i Android sklepów z aplikacjami mobilnymi.

Fortuny są tworzone, technologia rozwija się codziennie, nowe i niesamowite aplikacje są budowane z minuty na minutę – a wydawca treści internetowych zastanawia się i martwi się, czy nie przegapi gorączki złota.

W kontekście tego, czego Copyblogger uczy tydzień w tydzień, nazwalibyśmy ten telefon komórkowy Zawartość Marketing-czyli gdybyśmy wierzyli, że faktycznie istnieje.

Aplikacje, wtyczki i witryny mobilne, oh my

Jako wydawca internetowy masz ogromne możliwości wyświetlania słów, filmów, obrazów i dźwięku na ekranie urządzenia mobilnego.

Powiedziano ci, że przynajmniej musisz sprawić, aby Twoja strona była “przyjazna dla urządzeń mobilnych.”

Jednym z najbardziej podstawowych sposobów na to (jeśli publikujesz za pomocą WordPress) jest użycie wtyczki mobilnej. Wgrasz, włączysz i możesz iść. Jesteś ograniczony pod względem projektu i układu (często w dość nieatrakcyjny sposób), ale jesteś “mobilny.”

Następnym krokiem w ewolucji treści mobilnych może być wydanie pieniędzy na współpracę z deweloperem w celu stworzenia osobnej wersji mobilnej witryny. W takim przypadku zasadniczo ponownie tworzysz witrynę na subdomenie mobilnej w jednej próbie dopasowania wielu ekranów. Zapłać rachunek, a jesteś lepszy niż gdybyś tylko używał wtyczki.

Trzecim sposobem — opcją, którą obecnie ewangelizuje większość świata technologii-jest zbudowanie aplikacji. W wielu umysłach aplikacja mobilna jest świętym graalem. Płatne czy nie, przelałeś pieniądze, czas i technologię na jeden portal, który (masz nadzieję) Twoi odbiorcy będą pobierać ze sklepu z aplikacjami i poświęcają się otwieraniu na telefonie lub tablecie wiele razy w tygodniu, aby uzyskać dostęp do Twoich rzeczy.

Nie ma wątpliwości, każdy z tych narzędzi i strategii ” pracy.”

Ale co, jeśli byłby prostszy, tańszy i znacznie skuteczniejszy sposób rozpowszechniania treści w tym coraz bardziej mobilnym świecie?

Jedna strona do rządzenia nimi wszystkimi

Jak powiedziałem w moim poście na temat naszego nowego motywu prozy dla WordPress w poniedziałek …

Brudny mały sekret dystrybucji treści mobilnych polega na tym, że potrzebujesz tylko jednej strony internetowej, aby obsługiwać każde urządzenie.

Co z tymi trzema opcjami?

Plugin to, cóż, plugin. Musisz go pobrać, utrzymać, upewnić się, że jest kompatybilny z Twoim motywem i z przyszłymi wersjami motywu. Musisz pamiętać, że tam jest i utknąłeś w sposobie, w jaki ogólnie prezentuje Twoje treści, bez korzyści z markowych elementów Twojego projektu strony internetowej.

Druga, dedykowana strona mobilna jest lepsza, ale to kolejna strona do utrzymania. Wraz z postępem rozwoju w sieci będziesz musiał rozwijać” wersję mobilną ” swojej witryny. To kosztuje czas i pieniądze. Co gorsza, to kosztuje twoją uwagę.

Podobnie, tworzenie aplikacji jest kosztowne i czasochłonne. Po zakończeniu treści są dystrybuowane za pośrednictwem platform, których nie posiadasz ani nie kontrolujesz. Prosisz odbiorców o podjęcie kroków w celu pobrania, aktualizacji i zapamiętania otwarcia błyszczącej aplikacji. Porównaj to z RSS lub e-mailem, gdzie dostarczasz treści do miejsca, w którym subskrybent “mieszka” dla wiadomości i treści.

Pomyśl o tym. Wydawca treści nie buduje użyteczność … tworzysz i rozpowszechniasz informacje, pomysły i sztukę. Te są najlepiej serwowane w otwartej sieci, gdzie mogą być indeksowane przez wyszukiwarki i znalezione przez ludzi.

Musisz skupić się na tworzeniu i dystrybucji treści informacyjnych. Wtyczki, witryny mobilne i aplikacje skupiają się na tym celu.

Jest tylko jedna aplikacja mobilna, którą Wydawca treści powinien się zająć — przeglądarka mobilna.

Potrzebujesz jednej strony internetowej, która automatycznie reaguje na wszystkie urządzenia w przeglądarce mobilnej.

Jak zbudować mobilną responsywną stronę internetową za pomocą WordPress

Mobile responsive Web design to prosta i skuteczna odpowiedź na dobre, ale niedoskonałe, opcje powyżej.

Czym jest Mobile responsive design? Josh Byers pisze:

Gdy witryna jest responsywna, układ i / lub treść reaguje lub dostosowuje się w zależności od rozmiaru ekranu, na którym są prezentowane. [Mówiąc najprościej], responsywna strona internetowa automatycznie zmienia się, aby dopasować ją do urządzenia, na którym ją czytasz.

Przez zastrzyk niektórych, dobrze, kod (nie śmiej się, Programiści, w końcu jestem pisarzem), twoja pojedyncza strona internetowa staje się automatycznie i pięknie czytelna na wszystkich urządzeniach, z których korzystają Twoi odbiorcy — komputerze stacjonarnym, laptopie, telefonie lub tablecie.

Jeśli wiesz, co robisz z kodem, możesz to zrobić dość łatwo.

Jeśli jesteś pisarzem i wydawcą online bez uprawnień hakerskich, mamy kilka łatwych opcji, na które możesz spojrzeć.

W przyszłości wszystkie nasze motywy StudioPress będą responsywne dla urządzeń mobilnych, ale do tego czasu mamy dla Ciebie kilka sposobów na łatwe zbudowanie responsywnej witryny mobilnej:

Proza

image of prose theme

Zobacz responsywne demo (na urządzeniu mobilnym)

Generuj

image of generate theme

Zobacz responsywne demo (na urządzeniu mobilnym)

eleven40

image of eleven40 theme

Zobacz responsywne demo (na urządzeniu mobilnym)

Agencja

image of agency theme

Zobacz responsywne demo (na urządzeniu mobilnym)

Równowaga

image of balance theme

Zobacz responsywne demo (na urządzeniu mobilnym)

Focus

image of focus theme

Zobacz responsywne demo (na urządzeniu mobilnym)

Streamline

image of streamline theme

Zobacz responsywne demo (na urządzeniu mobilnym)

Mobile content marketing to po prostu … content marketing

Świat się zmienił. Nosimy potężne komputery w naszych przednich kieszeniach. Konsumujemy treści na naszych ekranach mobilnych, chwytając kawę, wyprowadzając psa i czekając w kolejce do DMV.

A jednak zacząłem ten post z nieco odważną deklaracją: nie ma czegoś takiego jak “Mobile Content Marketing”.

Wraz z wprowadzeniem dostępnego responsywnego projektu, mobile content marketing stał się po prostu … content marketingiem.

Aby być graczem-wydawcą-w przestrzeni mobilnej, potrzebujesz teraz tylko jednej strony internetowej, dystrybuującej Twoje treści w otwartej sieci i doskonale wyświetlającej się na małych komputerach, które tak wielu z nas nosi.

Przyszłość publikacji treści cyfrowych

Nie jestem projektantem ani programistą. Poza przekazaną wiedzą, nie rozumiem, jak działa HTML5, CSS3 lub Javascript.

Jestem pisarzem i czytelnikiem. Jeśli chodzi o treść, chcę czytać i być czytanym na open web.

Nie chcę 300 aplikacji na telefon. Cholera, nawet nie chcę aplikacji dla mojego ulubione strona internetowa na moim telefonie (patrz wyżej).

Chcę tylko kliknąć w link, przejść do swojej jedna strona internetowa bierz, co chcę i wynoś się.

A Ty?

Pozwól mi usłyszeć swoje przemyślenia w komentarzach poniżej …

O autorze: Robert Bruce jest głównym copywriterem Copyblogger Media i rezydentem odludka.

Total
0
Shares
Related Posts