Dzisiejsza metamorfoza jest dla Mike ‘ a Glanza. Chce zwiększyć ROI dla swojej witryny, HireAHelper. Ta strona jest o znalezienie lokalnej pomocy dla trawników, przenoszenie, czyszczenie, i inne rodzaje prac, które są niezbędne, ale przeciągnij i drenażu na większości zajęty właścicieli domów.
W przeciwieństwie do firm o wysokich cenach lub zaryzykować to, co można znaleźć na craigslist.com, HireAHelper zapewnia recenzje, bezpieczną metodę płatności i listę wykwalifikowanych pomocników. Brzmi jak fajna usługa, ale Mike mówi mi, że odwiedzający, którzy przeglądają jego reklamy PPC, nie wydają się rozumieć koncepcji witryny, gdy się tam znajdą. Nie są pewni lub niewykształceni co do zamawiania lokalnych usług online.
I musi tak być, ponieważ Mike pisze, że jego współczynnik konwersji jest .9%. Wartość dla Mike ‘ a wynosi $15-$20 za sprzedaż.
Zobaczmy, co Maven Copywriting może zrobić, aby pomóc Mike ‘ owi przenieść więcej lokalnych usług do większej liczby osób.
Oto tło:
- Gol
Zwiększ Współczynnik konwersji z .9 do 2% w ciągu sześciu miesięcy (Mike nie podał celu, więc myślę, że podwojenie współczynnika konwersji w ciągu 6 miesięcy jest konkretne, realistyczne i wymierne.) - Problem
Odwiedzający nie rozumieją tej koncepcji, lub moim zdaniem są sceptyczni i ostrożni, zwłaszcza jeśli chodzi o nieznajomych, którzy przychodzą do ich domu bez określonej przynależności do firmy. Omówię to w poniższej krytyce. - Bieżąca Strona Docelowa
www.hireahelper.com (Strona główna) ale chce, aby /Day-Labor, /Moving-Help, /Lawn-Help I / Cleaning-Help konkretne strony działały lepiej. Użyjemy www.hireahelper.com/Day-Labor do tej metamorfozy. - Strona / Reklama generująca kliknięcia
Kliknij tutaj, aby wyświetlić stronę.
10-punktowa krytyka Mavena
Kliknij obraz, aby powiększyć widok
# 1-konkretne strony witryny sekcji mogą działać jako skuteczne strony docelowe, ale nadal muszą wykonywać ciężką pracę zwykłej strony docelowej, która w tym przypadku polega na tym, aby ludzie się zarejestrowali.
Ogólny wygląd strony jest atrakcyjny i dobrze zorganizowany. Poszczególne strony jak ta wyglądają i dobrze się czytają. Ale kiedy przeglądam kopię, myślę, że nie odnosi się ona do tego, co według mnie jest kluczowym czynnikiem. Wiarygodność i bezpieczeństwo. W rzeczywistości, w ogóle o tym nie wspomniano. Kim są ci ludzie? Ich referencje? Jakie ubezpieczenie nosisz? Co jeśli ” coś się stanie?”Jaka jest moja regresja? Wszyscy jesteśmy zajęci, ale ludzie w wieku 40-70 lat, którzy mogą szukać niedrogiej pomocy, muszą uspokoić swoje obawy. Więc ich uspokójcie.
#2-zgodnie z punktem #1, zwiększ wiarygodność wieloma referencjami, im bardziej lokalny, tym lepiej.
Miej solidne referencje, ze zdjęciami, jeśli to możliwe, na tej stronie głównej. Kiedy ludzie umieszczają swój kod pocztowy-świetna technika, ponieważ masz główną ciekawość pracującą dla ciebie-niech zobaczą lokalne referencje na stronie wyników.
# 3-rozważ nową linię tagów.
Wezwij lokalną pomoc. Tanio. jest chwytliwy, ale nie dodaje pewności siebie-ponownie, kim są ci ludzie, którzy będą przychodzić do mojego domu? Masz ładną linię pod koniec kopii: profesjonalna obsługa, bez profesjonalnej ceny. Zastanów się, jak możesz włączyć takie frazowanie, dodać lokal, sąsiedztwo lub podwórko, a myślę, że zwiększysz swoją wiarygodność jeszcze bardziej.
#4-Pokaż mi większą wiarygodność z logo BBB, licencjami stanowymi / lokalnymi i / lub innymi znakami, że Twoja firma jest w górę iw górę.
Twoje perspektywy będą umieścić wielki czas w rozpoznawalnych oznak jakości i autorytetu, więc upewnij się, że masz jakieś.
#5-Pokaż mi jeszcze większą wiarygodność z silną gwarancją.
Czy staniesz za pracą wykonaną przez osoby wymienione na twojej stronie? Jakie inne sposoby można zmniejszyć oczywiste ryzyko związane z korzystaniem z usługi?
# 6 – czy jest lepszy sposób, aby powiedzieć ” robotnicy dzienni?”
Kiedy słyszę / czytam frazę “robotnik dzienny”, wyobrażam sobie w mojej głowie grupę przygnębionych mężczyzn frezujących wokół Ciężarówki czekających na wybranie do ciężkiej, brudnej roboty. Z tym zdjęciem w głowie, nie jestem pewien, czy chcę, żeby “robotnicy” przychodzili do mojego domu. Lubię określenie ” pomocnicy.”Możesz to rozszerzyć na asystentów, ekspertów od szybkiej pracy lub cokolwiek, co ma sens. Możesz skorzystać z pracy dziennej, jeśli natychmiast wyjaśnisz, co masz na myśli ze szczegółami-malarze, naprawa komputerów itp. Kluczem tutaj jest użycie opisów, które mają pozytywne lub neutralne znaczenie.
#7-nie zapomnij, aby długość linii akapitu wynosiła maksymalnie 5 linii i dodać dużo białej przestrzeni.
Spraw, aby Twoje treści były łatwe do odczytania, łatwe do skanowania. Szczególnie ważne dla starszych perspektyw. Zobacz też rozmiar czcionki.
Kliknij obraz, aby powiększyć widok
#8-Pisownia też się liczy i spraw, aby twoje logo było klikalne na stronie głównej.
Ooopsy na ” recieve.” 🙂 . Po drugie, doświadczeni ludzie sieci oczekują tej konwencji na większości stron internetowych. Zachowaj jednak kartę dom dla wszystkich innych.
#9-ilu masz klientów?
Według stanu? Region? Znajdź sposób na Wyświetlanie liczb, dzięki czemu możesz tworzyć duże wizualne wybuchy dodatkowej wiarygodności, gdy odwiedzający przeglądają Twoje treści i rozważają wejście głębiej w Twoją witrynę w kierunku rejestracji.
#10-Co powiesz na zniżkę dla abonentów po raz pierwszy lub zaoferowanie jakiejś opcji usług multi-pack?
Daj perspektywy dodatkowy szturchnięcie w kierunku próbuje cię, Bo raz próbują cię, pomogą zrobić niektóre sprzedaży dla ciebie. W rzeczywistości pomyśl o wypróbowanych i prawdziwych sposobach wykorzystania istniejącej bazy klientów, takich jak programy member-Get-a-Member. A może jakiś rodzaj marketingu społecznościowego, który pomoże zwiększyć sieć poleceń “znam faceta”. To pomoże zbudować swoją bazę i wiarygodność w tym samym czasie!
Podziękowania dla Mike ‘ a Glanza za wsparcie dla Heifer International.
Oto Twoja szansa na kolejną metamorfozę strony docelowej copywritingu Mavena!
Masz stronę docelową, która jest bardziej kupa niż pop? Chcesz podzielić się z czytelnikami Copyblogger? Gotowy, aby umieścić trochę własnej “skóry w grze” dla Maven Makeover? Następnie postępuj zgodnie z kliknięciem, aby uzyskać wszystkie szczegóły na stronie docelowej Mavena. (Proszę pamiętać, że jestem zarezerwowany na nowe gratis critiques do 10/1. Jeśli jesteś zainteresowany prywatną krytyką/metamorfozą, napisz do mnie bezpośrednio.)