5 pomysłów na przyszłość pracy z WordPress.com

Spędziłem rok pracując w WordPress.com aby poznać ich sekrety.

O dziwo, byli happy o tym: zanim zostałem zatrudniony, udzielili mi pozwolenia na napisanie książki o moim doświadczeniu. Ta książka, zatytułowana “rok bez spodni”, rozpoczyna się dzisiaj.

Jest to kontynuacja mojego niesamowitego roku jako jednego z pierwszych menedżerów w historii Automattic, firmy, która prowadzi WordPress.com.

To fascynująca historia dla każdego blogera, a Copyblogger był na tyle miły, że pozwolił mi podzielić się lekcjami, których się nauczyłem.

Oto pięć z nich …

1. Pracownicy powinni być traktowani jak dorośli

Niedawny sondaż Gallupa wśród amerykańskich pracowników wykazał, że 70% pracowników nie jest zaangażowanych w pracę. To katastrofa.

Oznacza to, że 3 z 4 czytających to (przynajmniej w USA) ma pracę, o którą się nie troszczysz. A powody, dla których cię to nie obchodzi, są rozsądne: większość pracowników jest traktowana jak dzieci. Biurokracja, księgi reguł, protokoły i procesy zakładają, że twórca reguł ma ciężką pracę, ale wiemy, że rzadko jest to prawdą.

Na WordPress.com kierownicy zespołów widzą swoją pracę jako facylitatorów, a nie dyktatorów. Ludzie są zatrudniani za swoje talenty, a zadaniem kierownictwa jest trzymanie się z dala od talentów i kierowanie nimi w razie potrzeby.

2. Twoja lokalizacja ma mniejsze znaczenie niż Twoje dane wyjściowe

170 pracowników Automattic pracuje z dowolnego miejsca na świecie. Są w ponad 40 krajach i prawie w każdej strefie czasowej. Niektórzy ludzie dołączają do firmy, a następnie podróżują po świecie podczas pracy.

Ten fakt zazwyczaj rozwala ludziom umysły, ale nie powinien.

Typowy pracownik biurowy spędza większość czasu na interakcji ze współpracownikami za pośrednictwem poczty e-mail, Internetu i telefonu. Pośredniczy głównie przez ekrany i maszyny. Jeśli tak, to dlaczego lokalizacja ma znaczenie?

Narzekamy na to, jak boleśnie głupie są Większość spotkań osobistych, ale dziwnie opieramy się ich eliminacji. Pod warunkiem, że wyniki są świetne, dlaczego ktoś miałby się przejmować, gdzie ktoś pracuje? Nie powinni.

3. Możesz uciec z e-mailowego piekła

W ciągu 18 miesięcy pracowałem nad WordPress.com, Większość e-maili, które wysłałem lub otrzymałem, była skierowana do osób Na Zewnątrz firma.

Ponieważ pracownicy są traktowani jak dorośli, mniej jest tego, co chwali i szuka akceptacji, które zatyka wiele skrzynek pocztowych.

Zamiast tego Skype, IRC i blogi zapewniają większość komunikacji, której potrzebuje zdrowy, produktywny zespół: to właśnie mój zespół projektował i budował nowe funkcje i codzienne aktualizacje używane natychmiast przez miliony WordPress.com użytkowników.

4. Wynajem na próbę

Nie ma naukowych dowodów na to, że życiorysy i pętle wywiadów są skutecznymi metodami zatrudniania pracowników. Sam proces rozmowy kwalifikacyjnej jest wątpliwy, ponieważ niewielu ankieterów jest naprawdę wykwalifikowanych w robieniu tego bez uprzedzeń.

Używamy tych wątpliwych metod, ponieważ są znajomy, a pracownicy są stronniczy: ponieważ w przeszłości testy te wydawały się skuteczne, czują się sprawdzeni, gdy ich stosowanie jest kontynuowane na innych.

Zamiast tej masowej głupoty, Automattic zatrudnia przez proces.

Nie obchodzi ich, Jaki masz stopień i jakie umiejętności wymieniasz. Zamiast tego proszą kandydatów, aby wykonywali rzeczywistą pracę na zasadzie próbnej. To zajmuje więcej czasu, ale odkryli, że ci, którzy chcą poświęcić dodatkowy czas, i tak są lepszymi kandydatami.

5. Nie ma innowacji bez eksperymentów

Wiele osób mówi o chęci wielkich pomysłów, ale rzadko zdarza się, że rozmowa łączy się z działaniem.

Wielką frustracją w świecie pracy jest zastój. Nawet jeśli nie myślisz co WordPress.com czy może pracować dla ciebie, musisz szanować ich gotowość do eksperymentowania. Fakt, że zatrudnili mnie, doświadczonego menedżera dużej firmy, pokazuje ich gotowość do mieszania rzeczy i uczenia się na podstawie wyników.

Historia wszystkich innowacji jasno pokazuje, że postęp następuje tylko poprzez wypróbowanie czegoś nowego. Nikt nie może mówić o swoich postępach: musimy zejść z głupiej — ale zatłoczonej-ścieżki zwanej status quo i zmiana doświadczenia.

Czy nie za to powinni płacić nasi liderzy? Jeśli powinniśmy wymagać czegoś od menedżerów, a może od nas samych, to zrobić pierwszy krok i uczyć się od WordPress.com to łatwe miejsce do rozpoczęcia.

Jakie są Twoje doświadczenia z pracą w ciągu ostatnich pięciu lat? Dajcie znać w komentarzach …

Total
0
Shares
Related Posts

Sprzedane

Wymień słowo “sprzedaż” w kontekście bloga, a niektórzy ludzie natychmiast będą mieli złą reakcję. To prawie tak, jakbyś…