Jak wymyślasz pomysły na testowanie A / B dla swojej witryny?
Może to być wyzwanie, zwłaszcza jeśli dopiero zaczynasz testować split.
Przedstawimy Wam listę pomysłów, które możecie uznać za punkt wyjścia.
Ważne jest, aby pamiętać, że testy, które przeprowadzasz, powinny opierać się na danych, które zbierasz o swoich klientach.
O to w końcu chodzi w testach użytkowników i przeprowadzaniu ankiet.
Ta lista stanowi punkt wyjścia i coś, co można porównać ze swoimi danymi, ale na pewno chcesz wymyślić testy na podstawie danych, które już zebrałeś.
Dobrym pomysłem jest również prowadzenie listy pomysłów testowych, dzięki czemu możesz śledzić wszystkie pomysły, które wymyślisz. Za każdym razem, gdy pojawi się nowa hipoteza do testowania, śledź ją tam. Następnie można przejść w dół listy i uruchomić test po teście w celu optymalizacji witryny.
Oto przykład arkusza kalkulacyjnego, który możesz utworzyć, aby wyświetlić listę pomysłów testowych i nadać im priorytet.
Przejdźmy teraz do mojej listy 20 pomysłów na testy A/B, które pomogą Ci dowiedzieć się, co powinieneś testować.
Test Idea 1: Nagłówki
Nowe nagłówki są łatwe do przetestowania i stanowią dobrą okazję do wstępnego testu.
Na początek jest wiele źle napisanych nagłówków. Copywriterzy i właściciele firm często angażują się w pisanie czegoś sprytnego, co pomija punkt i nie przekonuje odwiedzających do dalszego czytania. Wiele nagłówków nie przekazuje klientom propozycji o dużej wartości. Więc nagłówki są dobrym miejscem, aby rozpocząć testy. Są ważną częścią każdej strony i jednym z pierwszych fragmentów odwiedzających kopiowanie przeczytają w Twojej witrynie. Otrzymasz również natychmiastową informację zwrotną na temat swoich odmian nagłówków i od razu dowiesz się, która wersja działa lepiej niż inne.
W studium przypadku z Visual Website Optimizer, na przykład, Movexa poprawiła ich konwersje 89.97% dodając jedno słowo do nagłówka. Kontrola była “Natural Joint Relief” a nowy nagłówek to “Naturalny Suplement Joint Relief.” Czy to nie niesamowite, że jedno słowo może zrobić tak dużą różnicę?
Więc jak można poprawić swoje nagłówki?
& co powinieneś testować ?
Pierwszą rzeczą do przetestowania jest nagłówek, który jest bardziej przejrzysty. Firmy często używają mądrych i kreatywnych nagłówków, które stają się mylące. Jeśli tak jest w Twoim przypadku, jedną z pierwszych rzeczy, które możesz przetestować, jest nagłówek, który wyraźnie wyjaśnia, kim jesteś i co robisz, zamiast sprytnego nagłówka, który próbuje sprawić, że będziesz wydawał się fajny.
Następną rzeczą, którą możesz wziąć pod uwagę, są trzy typowe odmiany nagłówków: pytania, korzyści i niechęć do strat.
- Z nagłówek pytania, tworzysz nagłówek, który zadaje odwiedzającemu pytanie, które wzbudzi ich zainteresowanie. Na przykład na Crazy Egg możesz zadać pytanie takie jak “Szukasz łatwego sposobu na optymalizację swojej strony internetowej?” Ten nagłówek stawia pytanie, na które większość właścicieli witryn byłaby zainteresowana odpowiedzią
- Następną formułą nagłówka, którą możesz rozważyć, jest wzmianka o korzyści z korzystania z produktu lub usługi. Możesz wspomnieć, że produkt pomoże im schudnąć, zaoszczędzić czas, zarobić więcej pieniędzy itp. Nagłówek korzyści dla Crazy Egg może być czymś w rodzaju “Zoptymalizuj swoją witrynę dzięki Heatmapom, które pokazują dokładnie, gdzie klikają Twoi klienci.” Jest jasne, proste i zapewnia korzyści z korzystania z usługi.
- Trzecia formuła nagłówka, którą możesz wziąć pod uwagę, to nagłówek awersji do strat. Z nagłówkiem awersji do strat wspominasz, co ludzie przegapią, Nie korzystając z produktu lub usługi, i dość często ludzie bardziej martwią się o to, że coś przegapią, niż zyskują korzyść. Awersja do strat dla Crazy Egg może być czymś w rodzaju “Dowiedz się, gdzie Twoja witryna przecieka z Crazy Egg Heatmaps.”
Który z tych nagłówków jest lepszy? Opcja 1, 2 Czy 3?
Oto szybkie spojrzenie na wszystkie trzy:
- Szukasz łatwego sposobu na optymalizację swojej strony internetowej?
- Zoptymalizuj swoją witrynę dzięki Heatmapom, które pokazują dokładnie, gdzie klikają Twoi klienci
- Dowiedz się, gdzie Twoja witryna wycieka z przychodów dzięki Crazy Egg Heatmaps
W tym momencie możesz preferować jeden nagłówek nad innymi, ale tak naprawdę nie ma sposobu, aby wiedzieć bez przeprowadzenia testu. Najpierw musisz wprowadzić wszystkie trzy odmiany Visual Website Optimizer lub Optimizely, a następnie zobaczyć, który z nich zwiększa konwersje najbardziej. Dobrą wiadomością jest to, że w oparciu o wyniki wymienione powyżej z Movexa, lepszy nagłówek może zwiększyć konwersje do 89.97% i być może więcej!
Pomysł Testu 2: Przyciski Call-To-Action
Następnym testem, który możesz rozważyć, są przyciski call to action. Możesz przetestować różne warianty kolorów, nową kopię CTA oraz różne rozmiary i kształty przycisków, aby sprawdzić, czy zmiana prowadzi do wyższych konwersji. Przyciski CTA to kolejny kawałek nisko wiszącego owocu, który jest łatwy do przetestowania.
Jak już wspomniano, przełącznik wideo zwiększył konwersje 221%, zmieniając jedno słowo w kopii CTA. Kiedy się zmienili “Uzyskaj bezpłatną konsultację” na “Uzyskaj bezpłatną wycenę” wykwalifikowanych potencjalnych klientów generowanych ze strony głównej wzrosła 221%. To niesamowite zwycięstwo od zmiany tylko jednego słowa.
Jak więc poprawić przyciski wezwania do działania?
Po pierwsze, rozważ nową kopię, którą możesz przetestować. Czy używasz generycznej kopii zapożyczonej z innej strony internetowej, takiej jak “Kup Teraz” lub “Uzyskaj bezpłatną konsultację” czy używasz kopii, która jest specyficzny dla Twojego produktu? Poświęć chwilę, aby zastanowić się, co może mieć sens dla Twojej firmy.
Należy również rozważyć, co klienci chcą zrobić w tym momencie procesu. Czy chcą rozpocząć bezpłatną wersję próbną, czy są zainteresowani zakupem teraz, czy po prostu chcą dowiedzieć się więcej? Postaraj się dopasować kopię CTA do swojego produktu i tego, czego odwiedzający szukają w tym momencie procesu zakupu.
Następnie rozważ kolor przycisku CTA. Czy istnieje wysoki kontrast z resztą witryny, czy przycisk wtapia się? Jeśli się wtapia, musisz wziąć pod uwagę kolor akcentu, który powoduje, że przycisk CTA się wyróżnia. Jeśli Twoja strona używa dużo niebieskiego, możesz rozważyć zielony dla swoich CTA itp. Należy również rozważyć, czy czerwony, zielony, pomarańczowy lub inny kolor prowadzi do wyższych konwersji. Tak, kolor wydaje się nieistotny, ale testy wykazały, że może to coś zmienić.
KISSmetrics używa zielonego przycisku CTA, który kontrastuje z ich podstawowym kolorem, który jest niebieski.
Inną kwestią do rozważenia jest lokalizacja przycisku CTA. Większość witryn upewnia się, że ich CTA jest powyżej zakładki, ale nie zawsze prowadzi to do najwyższego współczynnika konwersji. Na przykład odkryłem, że włączenie CTA powyżej Zakładki na mojej stronie docelowej zmniejszyło konwersje o 17%. W większości przypadków dobrym pomysłem jest włączenie CTA powyżej fałdy, ale ten test pokazał, że nie zawsze tak jest.
Umieszczenie CTA nad zakładką na landing page w QuickSprout.com zmniejszenie konwersji o 17%.
Jeśli chodzi o przyciski CTA, możesz przetestować kolor, rozmiar, kształt, lokalizację i skopiować, aby zobaczyć, co działa najlepiej na twojej stronie.
Test Idea 3: Długa Vs. Krótka Kopia
Jedną z największych debat w kręgach copywritingu i marketingu jest czy długa czy krótka Kopia sprzedaje się lepiej. Prawidłowa odpowiedź jest taka, że zależy to od produktu lub usługi. Niektóre produkty wymagają dłuższej kopii, aby przezwyciężyć zastrzeżenia klientów i wyjaśnić, jak działa produkt. W innych przypadkach krótka kopia, która dociera do punktu, jest lepsza, ponieważ potrzebna jest mniejsza sprzedaż, a więcej kopii po prostu przeszkadza. To naprawdę sprowadza się do produktu lub usługi, którą sprzedajesz.
Ale jeśli nie sprawdzisz, nigdy się nie dowiesz. Możesz pomyśleć, że krótsza Kopia działa najlepiej dla Twojego produktu, gdy w rzeczywistości dłuższa Kopia zwiększyłaby konwersje. Istnieje kilka sposobów, aby zorientować się, czy dłuższa lub krótsza kopia jest lepsza, ale nigdy nie dowiesz się na pewno bez przeprowadzenia testu. Jednak oto kilka wskazówek, które możesz rozważyć:
- 1. Dłuższa kopia jest zwykle potrzebna do sprzedaży produktów o wysokiej wartości. Zakup za 4000 USD wymaga większej uwagi niż zakup za 25 usd, więc większe zakupy zwykle wymagają dłuższej kopii.
- 2. Skomplikowane produkty również potrzebują więcej kopii. Jeśli twój produkt jest trudny do zrozumienia, musisz zrobić więcej, aby edukować swoich klientów na temat jego działania. Rozważ napisanie większej kopii, jeśli twój produkt lub usługa jest czymś, co Twoi klienci mają problemy ze zrozumieniem.
- 3. Twoja kopia powinna być wystarczająco długa, aby odpowiedzieć na wszystkie zastrzeżenia klientów. Dzięki ankietom dowiesz się, jakie zastrzeżenia mają twoi klienci o dokonaniu zakupu. Czy są zaniepokojeni ceną lub jakością? Czy coś innego uniemożliwia im dokonanie zakupu, takie jak nie zrozumienie, jak działa produkt? Po zidentyfikowaniu tych zastrzeżeń, należy upewnić się, że kopia adresuje każdy z nich.
Te trzy wskazówki dają ci punkt wyjścia do poznania, czy potrzebujesz dłuższej kopii, A Crazy Egg stanowi tego świetny przykład.
Podczas pracy nad stroną internetową Crazy Egg eksperci od współczynnika konwersji zaproponowali, że dłuższa strona zwiększy konwersje. Wierzyli, że dodatkowa kopia, która adresowała więcej zastrzeżeń, które odkryli w ankietach, sprawi, że więcej osób zarejestruje się. Aby to przetestować, stworzyli stronę, która była 20 razy dłuższa niż oryginał. To może zabrzmieć szalenie, ale nowa wersja przewyższyła kontrolę przez 30%.
To mija się z tym, co wielu ludzi uważa za powszechną wiedzę, że użytkownicy sieci już nie czytają. Niektórzy eksperci lubią mówić, że ludzie nie czytają w Internecie, więc nie powinieneś pisać zbyt dużo kopii, gdy nie jest to prawdą, jak pokazuje ten przykład.
Ci, którzy mają doświadczenie w copywritingu i Cro, wiedzą, że dość często dłuższa Kopia generuje większą sprzedaż. Jeśli ktoś jest zainteresowany produktem lub usługą, jest gotów przeczytać, aby dowiedzieć się więcej na ten temat. Jeśli nie są zainteresowani, nie przeczytają, ale i tak nie martwisz się o takiego gościa. Jeśli są zainteresowani, przeczytają wszystko, co mogą, aby zostać dobrze poinformowani przed dokonaniem zakupu.
Tak długa i krótka Kopia to kolejny ważny test początkowy, który możesz rozważyć.
Test Idea 4: Kup Teraz Vs. Darmowy Okres Próbny
Jeśli jeszcze nie przetestowałeś bezpłatnej wersji próbnej, powinieneś wziąć to pod uwagę. Liczne testy potwierdziły, że oferowanie bezpłatnego okresu próbnego zwiększa współczynniki konwersji, co ma sens, gdy o tym pomyślisz. Dajesz klientom możliwość wypróbowania Twojego produktu za darmo, a oni z kolei mają od 15 do 30 dni na podjęcie decyzji, czy chcą używać Twojego produktu przez długi czas, kupując go. To wygrana dla klientów, a także wygrana dla ciebie, gdy współczynniki konwersji rosną, nawet jeśli niektórzy ludzie nieuchronnie anulują swój bezpłatny okres próbny i nie zarejestrują się.
Uzyskaj odpowiedź eksperymentował z dodaniem bezpłatnego przycisku próbnego do swojej strony głównej i stwierdził, że zwiększył konwersje o 158.6%. W tym tempie mogą sobie pozwolić, aby niektórzy klienci anulowali bezpłatny okres próbny i nadal wyszli z przodu.
Dodając przycisk bezpłatnej wersji próbnej obok opcji Kup Teraz, uzyskaj odpowiedź zwiększoną konwersję 158.6%.
Test Idea 5: Karta Kredytowa Vs. Brak Karty Kredytowej
Innym testem, który możesz rozważyć, jest wymaganie karty kredytowej, a nie Wymaganie karty kredytowej. Dość często firmy proszą o kartę kredytową z góry przed oferowaniem bezpłatnego okresu próbnego, ale to oczywiście obniża konwersje. Wymaganie karty kredytowej stwarza przeszkodę, którą odwiedzający muszą zdecydować, czy chcą przeskoczyć, czy nie. Mogą być zainteresowani Twoim produktem, ale mogą obawiać się opłaty, jeśli nie anulują na czas.
Totango niedawno przetestował oferując bezpłatną wersję próbną bez konieczności posiadania karty kredytowej i stwierdził, że zwiększył bezpłatne wersje próbne o 500% i opłaconych abonamentów przez 50%. To duża wygrana i sprawia, że oferowanie bezpłatnej wersji próbnej bez konieczności posiadania karty kredytowej jest czymś wartym przetestowania.
Totanga zwiększyła bezpłatne wersje próbne o 500% i płatne konta o 50%, nie wymagając karty kredytowej z góry.
Test Idea 6: Symbole Zaufania
Łatwo jest przeoczyć symbole zaufania, ale pomagają one poprawić sprzedaż online, ponieważ wiele osób sceptycznie podchodzi do przekazywania informacji o karcie kredytowej. Mogą polubić twój produkt, ale mogą być pewni, czy mogą ci zaufać z numerem karty kredytowej. Tu przydają się symbole zaufania.
Symbole zaufania pokazują, że Twoja firma lub proces realizacji transakcji jest weryfikowany przez stronę trzecią i dają ludziom powód do zaufania. Na przykład Barcodes UK przetestował dodanie symbolu Trust Verified do swojej strony internetowej i zwiększenie konwersji sprzedaży przez 28% w trakcie 8-tygodniowej próby. W teście wzięło udział 9666 gości i okazało się, że wersja z pieczęcią zaufania przerobiona na 2.33% podczas gdy ten bez niej nawrócił się w 1.82% z 96% prawdopodobieństwo wyników nie dzieje się przez przypadek. To imponujący skok konwersji, dokonując tylko jednej zmiany na stronie.
Barcodes UK zwiększył konwersję o 28% Dzięki wersji po prawej stronie, która dodała symbol Trust Verified.
Test Idea 7: Czat Na Żywo
Czat na żywo to kolejna funkcja, którą możesz rozważyć przetestowanie na swojej stronie. Dzięki czatowi na żywo dodajesz wtyczkę taką jak Olark lub Snap Engage do swojej witryny,a następnie używasz jej do rozmowy z odwiedzającymi. Jest to świetny sposób, aby dowiedzieć się więcej o zastrzeżeniach, które mają odwiedzający, gdy są w Twojej witrynie, a także świetny sposób na przezwyciężenie tych zastrzeżeń bezpośrednio na miejscu.
Na przykład, załóżmy, że sprzedajesz buty kowbojskie online i nie jesteś pewien, dlaczego sprzedaż nie jest tak wysoka, jak byś chciał, więc zdecydujesz się dodać czat na żywo do swojej witryny. W ciągu zaledwie kilku dni jesteś zszokowany tym, czego się uczysz. Dowiadujesz się, że pięć na dziesięć osób jest najbardziej zaniepokojonych Polityką powrotów. Lubią Buty i ceny, ale nie są pewni, jak trudno jest zwrócić buty, jeśli nie pasują.
W takim przypadku możesz od razu odpowiedzieć na zastrzeżenia klientów, co zwiększy sprzedaż. Możesz wyjaśnić swoją Politykę Zwrotów 50% klientów, którzy są zainteresowani tym problemem, a z kolei ci klienci są bardziej skłonni do zakupu. To jedna z zalet korzystania z czatu na żywo.
Inną korzyścią jest to, że dowiesz się, jak możesz ulepszyć swoją witrynę. Możesz utworzyć arkusz kalkulacyjny i śledzić pytania, które klienci zadają w Twojej witrynie. Wtedy będziesz miał dobry pomysł, jakie zastrzeżenia mają i co uniemożliwia im dokonanie zakupu. W przypadku wysyłki zwrotnej, teraz, gdy wiesz, że to problem, możesz dowiedzieć się, jak zmienić swoją witrynę, aby Polityka wysyłki zwrotnej była bardziej widoczna. Po wprowadzeniu zmiany możesz uruchomić test, aby sprawdzić, czy poprawia konwersje, czy nie. Jest to świetny sposób na wykorzystanie czatu na żywo w celu optymalizacji witryny.
Jakich rezultatów można się spodziewać? To niemożliwe, aby wiedzieć na pewno, ponieważ każda strona jest inna, ale Ez SMS, Visual Website Optimizer klienta, okazało się, że czat na żywo zwiększył liczbę rejestracji o 31%. Dodali Olark live chat na stronie rejestracji, aby klienci mogli zadawać pytania, jeśli je mieli. Tak miał do powiedzenia Josh Malin Z Ez SMS o teście do case study na VisualWebsiteOptimizer.com.
Wiem, że testowanie może przeczyć głęboko zakorzenionym przekonaniom, ale co jakiś czas pomocne jest przejście testu, który to potwierdza. To znacznie ułatwia w przyszłości testowanie innych długo utrzymywanych przekonań. I oczywiście zawsze dobrze jest mieć solidne dane, aby wyjaśnić włączenie jakiegoś kontrintuicyjnego elementu na naszej stronie sprzedaży front-end wszystkim innym w firmie.
Josh Mali, Ez SMS
Ten cytat stanowi świetny przykład, dlaczego testowanie A / B jest tak cenne. Nie tylko naukowo udoskonalisz swoją witrynę, ale także zbierzesz dane, które ułatwią podejmowanie decyzji w Twojej organizacji. Zamiast ufać opiniom swojego zespołu, podejmujesz decyzje na podstawie głosów oddanych przez odwiedzających Twoją witrynę.
EZ Texting zwiększył konwersje o 31%, dodając czat na żywo w prawym dolnym rogu strony rejestracji.
Test Idea 8: Pomoc Vs. Sprzedaż
Większość firm podejmuje trudne podejście do sprzedaży w Internecie. Stawiają najlepszą stopę do przodu i pochylają się w najbardziej przekonujący sposób, jaki mogą zebrać. W wielu przypadkach to działa, ale w niektórych Nie.
Problem z twardym podejściem do sprzedaży polega na tym, że klienci są na straży wszystkiego, co wydaje się zbyt salesy. Konsumenci są bardziej wykształceni niż kiedykolwiek wcześniej i mają ochronę przed zbyt salesy boiska. Tak, w wielu przypadkach nadal działają, ale nie zawsze są najlepszym podejściem, o czym świadczy doświadczenie activenetwork.
ActiveNetwork zdecydowało się przyjąć bardziej pomocne i pomocne podejście do testowania nowej kopii wiadomości e-mail. Obejmowały one takie linie jak, “Wierzymy, że nasz produkt sprzedaje się sam, więc jesteśmy po to, aby zapewnić Ci wszelką pomoc w uruchomieniu wydarzenia.” Czy to coś zmieniło? Tak.
Nowa wspierająca, pomocna Kopia zwiększyła liczbę potencjalnych klientów o 349%. To pokazuje, że czasami bycie salesy wyłączy Twoich klientów. Zamiast próbować być ultra-perswazyjnym, powinieneś być przyjazny i pomocny, aby rozpocząć rozmowę i rozpocząć konwersję.
ActiveNetwork stwierdził, że kopia e-mail z bardziej pomocnym tonem zwiększa leady generowane przez 349%.
Test Idea 9: Usuwanie Pól Formularza
W kręgach optymalizacji współczynnika konwersji dobrze wiadomo, że dodatkowe pola formularza zmniejszają konwersje. Nigdy nie wiadomo o ile, ale nawet jedno dodatkowe pole może zmniejszyć konwersje o pewien procent.
Oznacza to, że chcesz użyć jak najmniej pól. Oznacza to również, że należy poprosić tylko o niezbędne informacje. Jeśli nie musisz na przykład pytać o adres e-mail lub kod weryfikacyjny karty kredytowej, nie powinieneś.
Test, który przeprowadziłem na Quick Sprout, który usunął jedno pole formularza, dowodzi tego punktu. Oryginalny formularz poprosił o imię, adres e-mail, adres URL witryny i przychody, a nowy formularz usunął pole przychodów. Usunięcie tego pojedynczego pola na już krótkim formularzu zwiększyło konwersje o 26% co pokazuje, że nawet jedno pole może zrobić dużą różnicę.
Nie oznacza to, że mniejsza liczba pól zawsze zwiększy liczbę konwersji. Czasami ludzie oczekują więcej pól i będą zdezorientowani, gdy nie znajdą tego, czego szukają. Istnieje szansa, że dodatkowe pole lub dwa faktycznie zwiększy konwersje, lub przynajmniej wygeneruje bardziej wykwalifikowanych potencjalnych klientów, ale lepiej przetestować, aby się dowiedzieć. Nie chcesz mieć czterech pól w formularzu, gdy posiadanie trzech zwiększy konwersje o 26%.
Pomysł Testowy 10: Utwórz Wideo Wyjaśniające
Explainer videos to krótkie filmy animowane, których strony internetowe używają do wyjaśniania, co robią online. Zwykle mają one długość od 60 do 90 sekund i pomagają wyjaśnić skomplikowane produkty lub emocjonalnie połączyć się z Gośćmi za pomocą obrazów, dźwięku i tekstu. Są całkiem niesamowite, a także wykazano, że zwiększają konwersje.
Crazy Egg, na przykład, zwiększone konwersje 64% na ich stronie głównej, dodając wideo wyjaśniające. Poświęcili swój czas na napisanie naprawdę niesamowitego skryptu, a w rezultacie powstał film, który rozbrzmiał wśród odwiedzających i przekonał ich do zarejestrowania się na bezpłatny okres próbny. To jeden pozytywny przypadek.
W innym przykładzie, Rypple, Klient wideo przełącznika, okazało się, że dodanie wideo wyjaśniającego do ich strony głównej zwiększyło konwersje o 20%. Stwierdzili również, że obniżyło to koszty pozyskiwania klientów i doprowadziło do zwiększenia zaangażowania i gotowości klientów do korzystania z produktu. Są to wszystkie wielkie korzyści z stworzenia filmu wyjaśniającego i umieszczenia go na stronie głównej lub innych stronach witryny.
Rypple zwiększył konwersje 20%, dodając wideo wyjaśniające do swojej strony głównej.
Test Idea 11: Darmowy Okres Próbny Vs. Gwarancja Zwrotu Pieniędzy
Możesz pomyśleć, że bezpłatny okres próbny jest taki sam jak Gwarancja Zwrotu pieniędzy, ponieważ wydaje się, że to samo, ale twoi klienci mogą się nie zgodzić.
Przeprowadziłem test na Quick Sprout, aby sprawdzić, czy jeden konwertował lepiej niż drugi. Usunąłem wszystkie odznaki gwarancji zwrotu pieniędzy i zastąpiłem je 30-dniowymi darmowymi odznakami próbnymi. Wynik? Konwersje wzrosły o 116%. Pokazuje to, że małe zmiany mogą mieć duże znaczenie, a klienci inaczej postrzegają bezpłatne wersje próbne i gwarancje zwrotu pieniędzy.
Test Idea 12: Bezpłatna Długość Okresu Próbnego
Co według ciebie jest lepsze: 14-dniowy czy 30-dniowy bezpłatny okres próbny? Jeśli jesteś jak większość ludzi, prawdopodobnie myślisz, że 30 dni jest lepsze, ponieważ daje klientom więcej czasu na wypróbowanie Twojego produktu. To samo myślałem, aż przed testowaniem 14-dniowego okresu próbnego w porównaniu z 30-dniowym okresem próbnym na KISSmetrics.com.
Ta sama liczba osób zapisała się na bezpłatną wersję próbną z obiema wersjami, więc skończyło się to praniem. Interesujące jest jednak to, że liczba osób, które korzystały z produktu, wzrosła o 102% dzięki 14-dniowej wersji próbnej, co oznacza, że krótszy okres próbny przekonał ludzi do wcześniejszego wypróbowania bezpłatnej wersji próbnej i zapewnił, że nie zapomną o tym przez dłuższy okres próbny. Dodatkowe użycie zwiększyło również przychody, ponieważ więcej osób dowiedziało się, jak cenny jest KISSmetrics.
Test Idea 13: Dodawanie Wartości Dolara Do Darmowych Ofert
Czy kiedykolwiek widziałeś reklamę, która używała tej linii: “Zamów teraz i otrzymaj darmową obieraczkę do marchwi o wartości $19.99 całkowicie za darmo. Zgadza się, zamów już dziś i otrzymaj Darmowy Bonus do obierania marchwi o wartości $19.99.” To właśnie oznacza dodanie wartości dolara do darmowej oferty.
Podając wartość w dolarach, określasz korzyści, jakie ktoś otrzymuje, otrzymując produkt, usługę lub eBook za darmo. Darmowy produkt o wartości $19.99 jest o wiele bardziej ekscytujący niż darmowy produkt o nieznanej wartości. Ta taktyka może być używana do bezpłatnego pobierania, produktów bonusowych itp.
Na przykład na Quick Sprout przetestowałem dodawanie wartości dolara kursu, który rozdaję za darmo, gdy ludzie subskrybują. Stwierdzając, że kurs jest wyceniany na $300, byłem w stanie zwiększyć stawkę opt-in e-mail o 22%. Jeśli obecnie rozdajesz coś za darmo, możesz rozważyć dodanie wartości dolara, aby sprawdzić, czy zwiększa konwersje.
Pomysł Testowy 14: Pokaż Wersję Produktu Na Żywo Zamiast Zrzutów Ekranu
Wiele osób korzysta z zrzutów ekranu na stronie głównej, aby pokazać, jak działa ich produkt, ponieważ jest to świetny sposób, aby dać odwiedzającym zakulisowe spojrzenie na to, co otrzymają, rejestrując się w Twoim produkcie. Ale nie tak wiele osób pokazuje wersję NA ŻYWO zamiast zrzutów ekranu.
W wersji na żywo demonstrujesz produkt, zanim ludzie będą musieli dokonać zakupu lub zarejestrować się w bezpłatnej wersji próbnej. Trzy firmy, które pokazują wersję NA ŻYWO to Optimizely, Olark i Qualaroo.
Zamiast próbować szczegółowo wyjaśnić, co robią na swojej stronie głównej, Optimizely zaprasza do przetestowania ich oprogramowania, wpisując adres URL. To świetny sposób, aby pokazać, jak łatwy jest ich produkt w użyciu i dać odwiedzającym za kulisami spojrzenie na to, jak optymalnie wygląda.
Optimizely ‘ s nifty little “try it out” box ułatwia odwiedzającym wypróbowanie produktu jeszcze przed zarejestrowaniem się w bezpłatnej wersji próbnej.
Olark zwraca uwagę na demonstrację produktu na swojej stronie głównej za pomocą wyskakującego okienka z napisem “Hej, jesteśmy Olark. Zbudowaliśmy To.” To skuteczny sposób na zwrócenie uwagi, aby pokazać produkt, który zbudowali na swojej stronie głównej.
Qualaroo demonstruje również swój produkt na stronie głównej, korzystając z wyskakującej ankiety, aby zadać pytanie odwiedzającym. Służy jako przykład, a także sposób, aby dowiedzieć się więcej o swoich odwiedzających. To również pomogło zwiększyć konwersje Współczynnik konwersji o 38%.
Demonstracja ich produktu na stronie głównej zwiększyła konwersje dla Qualaroo o 38%.
Pomysł Testowy 15: Utwórz Dwuetapowy Proces Realizacji Zamówienia
Możesz też wypróbować dwuetapowy proces realizacji zamówienia. W wielu przypadkach dobrym pomysłem jest ograniczenie liczby kroków i stron, przez które ludzie muszą przejść, ale w niektórych przypadkach dodanie dodatkowego kroku lub dwóch może zwiększyć konwersję.
W Crazy Egg eksperci od współczynnika konwersji zasugerowali trzystronicowy proces kasowania. Najpierw wybierasz swój plan, następnie tworzysz konto, a na koniec wprowadzasz informacje o płatności. Miał taką samą liczbę pól jak poprzedni dwuetapowy proces, ale zostały one podzielone na trzy oddzielne strony. Rezultatem był wzrost konwersji o 10%.
Test Idea 16: Zaoferuj Premię Opartą Na Czasie
Bonusy to świetny sposób na zwiększenie konwersji. Dzięki bonusowi oferujesz coś dodatkowego oprócz początkowej oferty, na przykład dodatkowy wywiad wideo lub bezpłatny przewodnik. Na przykład sprzedawca noży może zaoferować darmową ostrzałkę jako bonus za wszystkie zakupy powyżej 50$. Bonus kosztuje minimalną kwotę i zachęca więcej klientów do zakupu. Same bonusy to świetny sposób na zwiększenie konwersji, ale możesz zrobić coś jeszcze.
Że coś innego oferuje premię opartą na czasie. W Quick Sprout zwiększyłem konwersje o 11%, oferując bezpłatny kurs wideo i bezpłatną wtyczkę z systemem Quick Sprout Traffic. Ale potem spróbowałem czegoś innego. Michael Williams zasugerował zaoferowanie dodatkowego bonusu, w którym pierwsze 50 lub 100 osób, które się zarejestrują, dostało coś wyjątkowego. Wynik? Konwersje wzrosły o kolejne 47% z premią czasową.
Dobrzy copywriterzy i eksperci od konwersji wiedzą, że jednym z najlepszych sposobów generowania większej sprzedaży jest stworzenie poczucia pilności i dokładnie to robią premie czasowe. Zachęcają zainteresowanych klientów do natychmiastowego zakupu, aby nie przegapili specjalnej, ograniczonej oferty czasowej. Jeśli ma to sens dla Twojego modelu biznesowego, powinieneś spróbować sprawdzić, czy możesz zwiększyć konwersje o 47% lub więcej.
Test Idea 17: Referencje
Referencje są kolejną podstawą testowania CRO. Działają dobrze, ponieważ pozwalają mówić rzeczy na swojej stronie, których nie można powiedzieć inaczej. To źle wygląda dla ciebie, aby chwalić się swoim biznesem, ale jest ok, jeśli ktoś inny to robi. Działają również dlatego, że klienci bardziej ufają temu, co inni mówią o tobie, niż temu, co mówisz. Jesteś stronniczy. Zadowoleni klienci zapewniają o wiele bardziej obiektywną ocenę Twojej firmy.
Oto kilka wskazówek, o których należy pamiętać o referencjach:
- Muszą wyglądać realistycznie. Jeśli referencje wydają się zbyt naciągane lub nie wydają się realistyczne, klienci nie ufają mu tak bardzo, jak innym referencjom.
- Powinno to powiedzieć coś konkretnego o Twojej firmie. Referencje, które po prostu mówią, “Biznes X jest niesamowity. Tak bardzo je kocham!” nie jest tak dobry jak, “Business X wie więcej o mediach społecznościowych niż jakakolwiek inna firma, z którą współpracowaliśmy. Pomogli nam podwoić nasze media społecznościowe w ciągu trzech krótkich miesięcy!” Im bardziej konkretna wypowiedź, tym lepiej.
- Użyj zdjęć i filmów, aby referencje były jeszcze bardziej wiarygodne. Referencje tekstowe nie są jedynym narzędziem, które masz do dyspozycji. Zdjęcia dawcy świadectwa mogą być wykorzystane, aby uczynić go jeszcze bardziej realistycznym, a filmy mogą być wykorzystane, aby zapewnić wzbogaconą opinię, która w pełni oddaje zadowolenie klienta.
- Miejsce pracy też ma znaczenie. Nie tylko musisz używać referencji, które wspominają coś konkretnego o Twojej firmie, ale także musisz używać referencji we właściwych miejscach. Na przykład dobrze umieszczona opinia na stronie check-out systemu Quick Sprout Traffic zwiększyła konwersje o 6.38%.
Eksperci od współczynnika konwersji wykorzystują referencje wideo, aby zapewnić bardziej dogłębne referencje i studia przypadków na swojej stronie internetowej.
Test Idea 18: Copywriting
Jest to oczywista możliwość testowania, o której jeszcze nie rozmawialiśmy. Dość często małe lub duże zmiany w kopiowaniu mogą mieć duży wpływ na konwersje.
Na przykład wiele firm prosi ludzi o zapisanie się do biuletynów e-mailowych bez podania powodu, aby to zrobić. Zwykle mówią coś w stylu, “Zapisz się na darmowe aktualizacje,” co jest świetne, ale każdy zapewnia bezpłatne aktualizacje, więc nie robisz nic specjalnego. Zamiast tego możesz podać powody lub korzyści związane z rejestracją.
Michael Aargaard przeprowadził test na ten temat na swojej stronie ContentVerve.com. stosowane sterowanie “Pobierz świeże aktualizacje z ContentVerve.com” żeby ludzie się zapisali. Challenger używany “Pobierz świeże aktualizacje” jako nagłówek i dodano trzy bullet-point korzyści dla rejestracji. Oto Kopia, którą dodał:
- Studia przypadków i wyniki testów
- Filmy instruktażowe i artykuły
- Podcasty w / liderzy myśli
Wynik? 83,75% więcej osób zarejestrowało się z nową wersją w porównaniu do kontroli z 97% statystycznym poziomem zaufania. Ten test pokazuje, że dodawanie lub zmiana kopii może mieć wpływ na konwersje.
Jeśli chodzi o kopiowanie, możesz przetestować dodawanie, usuwanie, edytowanie lub zmianę kopii, która obejmuje nagłówki, nagłówki podrzędne, punkty punktowe, opisy produktów itp.
Test Idea 19: Kopia Nawigacyjna
Inną rzeczą, którą możesz rozważyć testowanie, jest kopia w menu nawigacyjnym, ponieważ słowa, których używasz, robią różnicę.
Na przykład, może używasz “Skontaktuj Się Z Nami” jako element menu, gdy naprawdę chcesz, aby ludzie cię zatrudnili. W takim przypadku można przetestować zmianę kopii na “Zatrudnij Nas” aby sprawdzić, czy kliknięcia i zgłoszenia formularzy tworzą bardziej wykwalifikowanych potencjalnych klientów.
Przykład tego można znaleźć w książce dana Sirokera i Pete ‘ a Koomena A/B Testing. W książce omówiono test przeprowadzony przez Formstack, łatwy w użyciu kreator formularzy online. Przed testowaniem, Formstack używany “Why Use Us” jako pierwszy element menu w ich głównej nawigacji.
Potem, po zastanowieniu się, postulowali, że “Jak To Działa” może być lepsza Kopia do wykorzystania w tej pozycji na stronie.
Nie chcąc jednak podjąć decyzji bez testów, postanowili przeprowadzić test A / B. Rezultatem był prawie 50% większy ruch na stronie i 8% wzrost bezpłatnych rejestracji próbnych. Wyniki te stłumiły wewnętrzną debatę o tym, która wersja była lepsza i pozwoliły Formstack przejść i przeprowadzić dodatkowe testy.
Formstack zmienił kopię w pierwszym punkcie menu z “Why Use Us” na “Jak To Działa” i zwiększył ruch na stronie o 50% , a bezpłatne rejestracje próbne o 8%.
Test Idea 20: Karuzela Vs. Statyczny Obraz
Istnieje wiele testów, które możesz przeprowadzić dla mediów na swojej stronie głównej, w tym wideo vs.obraz, ludzie vs. obrazy produktów itp. Jednym z ważnych testów, które powinieneś rozważyć, jest Karuzela kontra statyczny obraz.
Dlaczego? Ponieważ z jakiegoś dziwnego powodu firma po firmie domyślnie używa karuzeli na swojej stronie głównej, nie zastanawiając się, czy jest to najskuteczniejszy sposób prezentacji swojej oferty. Może to dlatego, że wydaje się to zaawansowane technologicznie, a może projektanci stron internetowych po prostu się w nich zakochują. Tak czy inaczej, wielu specjalistów od UX i konwersji kwestionuje skuteczność suwaków, a testy wykazały, że nie są one tak skuteczne, jak statyczna zawartość.
W dwóch takich testach Blair Keen, Menedżer ds. optymalizacji w Adobe, stwierdził, że usunięcie suwaka w jednym teście zwiększyło sprzedaż O 23%, a usunięcie go w innym nie miało wpływu na konwersje.
W tym teście challenger zwiększył konwersje o 23%, usuwając suwak ze strony głównej.
Czego uczymy się z tych testów? Po pierwsze, dowiadujemy się, że czasami, jeśli nie wiele razy, statyczny obraz przewyższa suwak, jeśli chodzi o konwersje. Po drugie, dowiadujemy się również, że czasami suwak i obraz statyczny będą działać na tym samym poziomie, co oznacza, że to od właściciela firmy zależy, którą opcję chciałby wybrać. Tak czy inaczej, zaleca się przetestowanie suwaka, aby upewnić się, że nie sabotujesz sprzedaży za pomocą rozpraszającego suwaka, który frustruje użytkowników.
Wniosek
- Z biegiem czasu masz zamiar wymyślić wiele pomysłów testowania. Najlepszym sposobem na śledzenie tych pomysłów jest stworzenie arkusza kalkulacyjnego, w którym możesz wymienić wszystkie swoje pomysły i nadać im priorytet w oparciu o zgadywanie, jak korzystna będzie zmiana.
- Dwa proste testy to nagłówki i przyciski wezwania do działania. Dzięki nagłówkom możesz wypróbować korzyści, awersję do strat lub nagłówek pytań, aby sprawdzić, czy jeden działa lepiej niż drugi.
- Długa kontra krótka Kopia to kolejny ważny test, który możesz uruchomić. Jeśli ludzie są zainteresowani Twoim produktem, istnieje duża szansa, że będą chcieli przeczytać więcej na ten temat, więc nie przekonuj się, że krótka kopia jest lepsza, zanim spróbujesz długiej kopii.
- Bezpłatne wersje próbne, nie pytając o informacje o karcie kredytowej przed darmowym okresem próbnym i symbole zaufania są świetną okazją do testowania konwersji.
- Czat na żywo to kolejny test, który możesz uruchomić, aby sprawdzić, czy pomaganie ludziom w czasie rzeczywistym może zwiększyć konwersje.
- Mówiąc o pomaganiu ludziom, czasami pomocna Kopia działa lepiej niż super przekonująca, trudno sprzedająca się Kopia.
- Zmniejszenie pól formularza to kolejny świetny sposób na zwiększenie konwersji, jeśli masz zbędne pola, które można usunąć.
- Jeśli nie próbowałeś jeszcze filmu wyjaśniającego,możesz spróbować. Crazy Egg zwiększył konwersje o 64% na swojej stronie głównej dzięki wideo wyjaśniającemu, a Rypple zwiększył konwersje o 20%.
- Darmowy okres próbny w porównaniu z gwarancją zwrotu pieniędzy i długość bezpłatnego okresu próbnego to jeszcze dwie rzeczy, które możesz rozważyć testowanie.
- Możesz także spróbować dodać wartość dolara do bezpłatnych ofert, aby zachęcić klientów do zakupu lub pobrania bezpłatnego ebooka.
- Pokazanie przykładowego produktu zamiast zrzutów ekranu to kolejna okazja do przetestowania.
- Możesz również wypróbować dwu-lub trzyetapowy proces realizacji zakupu, aby sprawdzić, czy ta sama liczba pól podzielonych na wiele kroków zwiększy konwersje.
- Oto świetna lista pomysłów na testowanie e-commerce.