Jaka jest Twoja historia?

W moim ostatnim poście użyłem historii, aby zilustrować, że opowiadania (która jest najpotężniejszą techniką copywritingu) doskonale nadaje się również do wysoce skutecznego blogowania.

Historia nie była prosta. Zamiast tego dostarczył wskazówek do odpowiedzi w linkach, końcówce i przy użyciu samej techniki, aby dostarczyć wskazówek.

Niektórym się podobało.

Niektórzy tego nie zrozumieli.

Do tego stopnia, że niektórzy nie dostali, to moja wina.. A dokładniej, to dlatego, że nie opowiedziałem historii, która łączyłaby się z wszyscy.

Od a copywriting z punktu widzenia, niektórzy mogą powiedzieć, że ta historia nie powiodła się, ponieważ ze swej natury nie opisała jasno rzeczy. Inni mogą tak powiedzieć, ponieważ wywołało to namiętną reakcję u tych, którzy did zrozum, historia była rodzajem kopii, którą zawsze powinieneś pisać.

O ile, oczywiście, powiesz prawo historia dla ludzi, którym chcesz sprzedać.

W moim przypadku nie sprzedawałem niczego poza punktem.

Już od dawna jest tak, że rozmyta Kopia stara się odwołać do wszyscy kończy się apelacją do nikt. To samo dotyczy historii. A ponieważ historie tworzą najlepszą kopię, fascynująca historia w wielu przypadkach po prostu nie trafi w sedno wielu ludzi — i to jest w porządku.

W świecie długich ogonów zrozumienie tego nigdy nie było tak ważne.

Od a blogowanie uważam, że post okazał się sukcesem. Ludzie na to odpowiedzieli i na to powinien liczyć każdy bloger.

Ludzie, którzy go dostali, byli entuzjastyczni.

Ludzie, którzy tego nie zrozumieli, naprawdę chcieli znać odpowiedź.

Heck, nawet Seth Godin zatrzymał się po raz pierwszy.

Oto punkt tego ostatniego postu, w jasnym i jednoznacznym języku.

Chcesz mieć bloga, który nie robi nic poza linkowaniem do innych?

Dobrze.

Chcesz mieć bloga, który zawiera inspirujące treści wypełniające, aby “poprawić SEO”Twojej głównej witryny?

Powodzenia.

Chcesz mieć bloga, który angażuje czytelników na poziomie emocjonalnym, zdobywa bezpłatne linki i ruch oraz przenosi Twoją firmę na zupełnie nowy poziom?

Opowiadaj wspaniałe historie.

Subskrybuj Copyblogger dzisiaj!

Total
0
Shares
Related Posts