Top 10 platform do skutecznego zarządzania influencerami społecznościowymi

Media społecznościowe ewoluują. Marki muszą dziś zrobić więcej niż tylko mieć aktywne profile w różnych kanałach marketingowych.

Firmy, które odniosły sukces, zwiększają swoją obecność, wykorzystując relacje z influencerami społecznościowymi budowanie świadomości marki.

Obserwujemy wzrost wykorzystania mikro influencerów, co sprawiło, że moja lista najważniejsze trendy marketingowe, których należy szukać w 2018 roku. Więc dla tych z Was, którzy jeszcze nie wdrożyli tej strategii, nadszedł czas, aby zmoczyć stopy.

Możesz być zaskoczony, gdy usłyszysz, jak duży wpływ mogą mieć kampanie marketingowe influencer na Twoją firmę. W rzeczywistości, 30% osób powiedzmy, że są bardziej skłonni kupić produkt, jeśli nie-sławny influencer poleci im go.

Wyniki będą się różnić w zależności od generacji.

Na przykład, jeśli jesteś marketing do generacji z, musisz wiedzieć, że 70% tej grupy powiedzmy, że mogą odnosić się do twórców YouTube bardziej niż do tradycyjnych celebrytów.

Oznacza to, że nie musisz znaleźć ikon popkultury, takich jak Kanye West lub Shaquille O ‘ Neal, aby promować swoją markę. To świetna wiadomość, ponieważ będzie to oczywiście bardziej opłacalne dla Twojego budżetu marketingowego.

Ale ponieważ marketing influencer na taką skalę jest stosunkowo nowy dla większości firm, może się wydawać, że wkraczasz na niezbadane wody.

Gdzie znajdziesz influencerów społecznych? Ile należy zapłacić? Czy mają wystarczająco dużo obserwujących, aby mieć wpływ na Twoją firmę?

Na szczęście istnieją platformy internetowe, które pomogą Ci połączyć się z wpływowymi osobami. Zawęziłem 10 najlepszych platform do zarządzania tymi relacjami.

Przejrzyj moją listę, aby zobaczyć, które z nich pasują do potrzeb Twojej marki, zanim zdecydujesz.

1. Klear

Jeśli chodzi o nawiązanie kontaktu z influencerami społecznościowymi, Klear jest najlepszym wyborem do rozważenia.

image5 10

To dlatego, że ich oprogramowanie pozwala w pełni dostosować profil influencera, którego szukasz, w oparciu o wiele czynników.

Możesz zdecydować, które kanały społecznościowe chcesz promować, takie jak Instagram, YouTube, Twitter, a nawet blogi.

Następnie możesz wybrać rodzaj wpływu, który chcesz, aby ludzie mieli. To waha się od nowicjuszy aż do celebrytów.

Po kliknięciu profilu potencjalnego wpływowego zobaczysz informacje na podstawie ich odbiorców. Pomoże to upewnić się, że ich zasięg odpowiada Twoim celom.

Tylko dlatego, że influencer pasuje do Twojego rynku docelowego, nie oznacza to, że ich zwolennicy też. Klear pomaga rozróżnić te czynniki.

Pulpit nawigacyjny tego oprogramowania ułatwia zarządzanie kampaniami i relacjami z wieloma wpływowymi osobami w tym samym czasie.

Otrzymasz również szczegółowe raporty dla każdej prowadzonej kampanii, aby sprawdzić, czy uzyskujesz wyniki, których potrzebujesz, aby uzyskać wysoki zwrot z inwestycji.

Teraz możesz łatwo śledzić swój sukces i kontynuować relacje z najlepszymi wpływowymi osobami. Z drugiej strony te analizy mogą dać ci oparty na danych powód do zerwania więzi z wpływowymi osobami, które nie pomagają twojej sprawie.

2. TweetReach

W zależności od Twojej firmy i kampanii marketingowych, możesz szukać narzędzi, które pomogą Ci w konkretnych kanałach marketingowych.

Na TweetReach oprogramowanie może pomóc w nawiązaniu kontaktu z najlepszymi influencerami społecznościowymi na Twitterze:

image6 10

Oto jak to działa. Aby znaleźć wpływowych, musisz ręcznie wyszukać temat związany z Twoją marką.

Po prostu wprowadź słowo kluczowe lub hashtag do zapytania, aby zobaczyć, które tweety mają największe zaangażowanie.

Jeśli znajdziesz ludzi, którzy mają dużą popularność i potężny głos w Twojej branży, możesz skontaktować się z nimi bezpośrednio i wypracować dla nich ofertę, aby promować Twoją markę za pośrednictwem Twittera.

Ponadto możesz użyć TweetReach do wyszukiwania określonych kont. Możesz mieć na myśli kilku wpływowych, ale chcesz zobaczyć pewne analizy przed skontaktowaniem się z nimi.

TweetReach dostarcza również informacje o ekspozycji na podstawie wyszukiwanych haseł w określonych lokalizacjach. Jest to przydatne, jeśli chcesz nawiązać kontakt z wpływowymi osobami w określonym obszarze geograficznym rynku.

3. Buzzsumo

Lubię Buzzsumo ponieważ mają szeroką gamę rozwiązań marketingowych dla firm.

Mają narzędzia do analizy konkurencji, monitorowania marki i odkrywania treści. Ale mają również specyficzne narzędzia dla Twoich celów marketingowych influencerów.

image1 10

Ich platforma pomaga połączyć cię z odpowiednimi influencerami. Możesz znaleźć wpływowego na podstawie tematów lub lokalizacji.

Gdy masz wstępną listę wpływowych osób, możesz filtrować te wyniki na podstawie takich rzeczy, jak zaangażowanie, zasięg, wpływ i autorytet. Daje to możliwość wyboru najbardziej wykwalifikowanych osób do celów marketingowych.

Będziesz mieć również raporty oparte na rodzaju treści i domen, które te influencerki udostępniają najbardziej.

Większość influencerów nie będzie pracować wyłącznie dla jednej marki. Te informacje są niezbędne, aby upewnić się, że twoi wpływowi nie robią niczego, co może negatywnie wpłynąć na reputację Twojej firmy.

Wszystkie analizy, Dane i raporty z Buzzsumo można łatwo wyeksportować jako pliki CSV lub Excel.

Ułatwia to zarządzanie wynikami na platformach, z którymi czujesz się komfortowo. Te wyeksportowane dane można również łączyć z informacjami z innego oprogramowania w celu porównania.

4. Brandwatch Audiences

Badania widowni ukazują się od Brandwatch daje dostęp do ogromnej bazy influencerów społecznościowych.

image2 9

Powodem, dla którego to narzędzie jest tak pomocne, jest to, że szereguje wpływowych na podstawie czynników, które mają największe znaczenie, takich jak zdolność do napędzania konwersji.

Jest to o wiele ważniejsze niż ich liczba zwolenników i zasięg. Oprogramowanie łączy cię z influencerami na rynkach niszowych.

Jeśli ktoś ma autorytatywny głos na określony temat lub w określonej branży, Brandwatch może pomóc ci je znaleźć.

Jest to świetne narzędzie do użycia, jeśli wolisz pracować z wpływowymi osobami, takimi jak mikro influencerzy, w przeciwieństwie do osób, które zbliżają się do statusu gwiazdy w mediach społecznościowych.

5. BuzzStream

BuzzStream to kolejna świetna opcja do rozważenia, ponieważ ich platforma może pomóc w nawiązaniu kontaktu z blogerami oprócz użytkowników mediów społecznościowych.

image3 10

Nie lekceważ mocy głosu blogera i pozytywnego wpływu, jaki może mieć na Twoją strategię brandingową.

Wszystko, co musisz zrobić, to wyszukać konkretny temat za pośrednictwem tej platformy. Zobaczysz listę potencjalnych blogerów, które pasują do Twojej marki lub branży.

Będziesz mieć dostęp do raportów o ich stronach internetowych i stronach mediów społecznościowych. Ta migawka powie Ci dokładnie, ilu obserwujących mają na każdej platformie, a także częstotliwość publikowania i poziom aktywności.

BuzzStream zapewnia również statystyki zaangażowania dla każdego potencjalnego wpływowego.

Oprócz zarządzania relacjami z influencerami, oprogramowanie BuzzStream specjalizuje się w PR cyfrowym, budowaniu linków i promocji treści. Wszystkie te funkcje można wykorzystać do uzupełnienia kampanii social influencer.

6. Kred

Ta platforma różni się nieco od wszystkich innych opcji na naszej liście do tej pory.

To dlatego, że Kred jest przeznaczony dla influencerów, w przeciwieństwie do marek, które chcą nawiązać kontakt z influencerami.

image7 8

Ale to nie znaczy, że nie możesz nadal korzystać z tej platformy na swoją korzyść. Możesz to zrobić na wiele sposobów.

Przede wszystkim, jeśli Twoja firma jest powiązana z Twoją marką osobistą, zdecydowanie musisz użyć Kred. Współpraca z innymi markami może być łatwym sposobem na budowanie wiarygodności dla Twojej firmy.

Na przykład, załóżmy, że jesteś w branży Modelingu. Zamiast szukać influencerów społecznościowych, aby promować swoją markę, powinieneś być połączony z markami, aby promować swoje produkty.

W ten sposób możesz zarobić dodatkową gotówkę, zwiększając jednocześnie ekspozycję swojej osobistej marki i firmy.

Kred jest również świetny, ponieważ pomaga łączyć influencerów z innymi influencerami.

Firmy mogą korzystać z tych narzędzi na swoją korzyść, aby odkryć swój wynik Kred, który jest w zasadzie raportem o tym, jak silny jest ich wpływ online i zasięg na różnych kanałach.

7. GroupHigh

GroupHigh to kolejny najlepszy wybór dla marek, które chcą połączyć się z influencerami społecznościowymi i blogerami.

image8 4

Mają bazę danych z ponad 15 milionami profili influencerów.

Możesz wyszukiwać wpływowych na podstawie różnych wskaźników zasięgu, lokalizacji i obecności społecznej. GroupHigh ma również możliwość znalezienia wpływowych osób w oparciu o ich wiedzę w niszowych tematach lub branżach.

Jeśli zarządzasz influencerami społecznościowymi na wielu platformach, GroupHigh może pomóc ci utrzymać porządek.

To dlatego, że oprogramowanie pozwala zaimportować wszystkie informacje dotyczące innych relacji wpływowych do ich systemu. Teraz możesz zarządzać wszystkim z jednej lokalizacji. Łatwo jest skontaktować się z influencerami za pomocą jednego kliknięcia po zaimportowaniu ich informacji.

Istnieje wiele różnych opcji komunikacji z influencerami w oparciu o preferowaną metodę obu stron.

Możesz także zobaczyć raporty dotyczące wszystkich wzmianek społecznościowych, aby lepiej zrozumieć zwrot z inwestycji z różnych kampanii marketingowych dla influencerów.

8. Followerwonk

Followerwonk jest oprogramowanie oferowane przez Moz. Jest to narzędzie marketingowe dla influencerów specyficzne dla Twittera.

image4 10

W przeciwieństwie do większości opcji na naszej liście, Followerwonk ma darmową wersję, z której możesz skorzystać.

To narzędzie pomaga wyszukiwać słowa kluczowe Znalezione w BIOSie użytkowników Twittera. Zobaczysz informacje pobrane z ich profili, takie jak liczba obserwujących, wiek konta, tweety i wyniki władz społecznościowych.

Oprócz korzystania z tego narzędzia, aby pomóc Ci znaleźć nowych wpływowych, możesz go użyć do śledzenia istniejących relacji.

Chcesz mieć pewność, że wpływowi reprezentujący Twoją markę na Twitterze nadal mają silny autorytet. W przeciwnym razie możesz marnować pieniądze na kampanię marketingową, która nie zadziała.

9. Onalytica

Jeśli szukasz platformy, która pomoże Ci nawiązać kontakt z nowymi influencerami i jednocześnie nimi zarządzać, Onalytica jest realną opcją do rozważenia.

image10 1

Masz kilka opcji wyszukiwania nowych wpływowych osób. Onalytica pozwala wyszukiwać na podstawie kategorii, dzięki czemu można nawiązać kontakt z ludźmi, którzy specjalizują się w określonych dziedzinach.

Możesz również znaleźć wpływowych na podstawie ich danych demograficznych.

Jeśli chcesz sprzedać swoją markę określonej grupie odbiorców, warto współpracować z wpływowymi osobami, które również pasują do tej grupy demograficznej.

Ale to, co naprawdę sprawia, że Onalytica jest jedną z najlepszych platform marketingowych dla influencerów, to opcja wyszukiwania influencerów na podstawie tematu i treści. Możesz znaleźć osoby, które używają języka podobnego do języka ostatnio opublikowanych treści.

Wszystko, co musisz zrobić, to przesłać coś, co utworzyłeś, na przykład biuletyn lub post na blogu, a narzędzie do dopasowywania treści Onalytica dostarczy Ci listę potencjalnych wpływowych osób.

10. Traackr

Ostatni na mojej liście, ale na pewno nie mniej ważny, jest Traackr.

image9 1

Ta platforma ma szeroką gamę rozwiązań, które pomagają firmom zarządzać kampaniami marketingowymi influencer.

Ułatwiają codzienne komunikowanie się z wpływowymi osobami, dzięki czemu możesz skutecznie przekazać wiadomość konsumentowi.

Możesz także przesyłać listy influencerów z innych platform do tego oprogramowania, aby pomóc Ci zarządzać wszystkim w jednej scentralizowanej lokalizacji. W ten sposób łatwiej będzie śledzić i porównywać konwersje, pomagając w weryfikacji sukcesu konkretnych kampanii.

Traackr ma również narzędzia, które pomagają porównać całkowity wpływ społeczny Twojej marki w porównaniu z wpływem konkurencji. Śledzi również twoją poprawę w czasie.

Wszystkie te informacje są pomocne, jeśli chodzi o pomiar zasięgu i zwrotu z inwestycji.

Wniosek

Aby Twoja firma mogła przetrwać i prosperować w dzisiejszej erze cyfrowej, musisz Zwiększ swoją obecność w mediach społecznościowych.

Aby to zrobić skutecznie, musisz rozwinąć relacje z influencerami społecznościowymi na wielu kanałach dystrybucji.

Zamiast tylko ślepo przewijać listy obserwujących, aby spróbować wymyślić wykwalifikowanego kandydata, możesz użyć narzędzi online do odkrywania, zarządzania i analizowania swoich wpływowych osób.

Zapoznaj się z moją listą powyżej, aby pomóc Ci znaleźć to, czego szukasz. Niektóre opcje są bardziej specyficzne dla platformy, pomagając na przykład łączyć się z blogerami lub wpływowymi osobami na Twitterze.

Wszystko zależy od twoich celów marketingowych.

Ale jedno jest pewne, musisz wsiąść do pociągu influencerów społecznościowych, zanim Twoja konkurencja cię wyprzedzi.

Jakich platform używa Twoja firma do zarządzania relacjami z influencerami społecznościowymi?

Total
0
Shares
Related Posts