Jest to coś, co każdy musi wziąć pod uwagę w pewnym momencie, gdy stają się bardziej skuteczne.
Czy nadal wykonujesz pewną pracę samodzielnie?
Zatrudniasz kogoś do pomocy?
Czy zlecasz to na zewnątrz?
Istnieje wiele takich obszarów w każdej firmie, ale jednym w szczególności jest content marketing.
Tworzenie i promowanie treści, zwłaszcza dla nowej witryny, jest zasadniczo pracą na pełny etat.
Jeśli masz mały zespół, nie zawsze możesz poświęcić pełnoetatową osobę na działania content marketingowe.
Ostatecznie dzieje się tak, że jest to ignorowane lub robione w ograniczonym zakresie.
Bez konsekwencji, jest znacznie mniej prawdopodobne, aby zobaczyć pełne wyniki świetna treść.
Niezależnie od konkretnej sytuacji nadejdzie czas, w którym zabraknie Ci czasu lub siły roboczej na prawidłowe wykonanie content marketingu.
Więc co robisz?
W większości przypadków będziesz musiał zdecydować, czy chcesz zlecić content marketing Na Zewnątrz.
To nie jest łatwa decyzja.
Aby pomóc ci to zrobić—i dokonać poprawnego—zebrałem listę 11 pytań, które powinieneś rozważyć i odpowiedzieć.
Niektóre z tych pytań są przeznaczone dla potencjalnych pracowników, a niektóre są przeznaczone dla Ciebie.
Gorąco polecam otwarcie pustego arkusza kalkulacyjnego i przynajmniej zapisanie odpowiedzi na każde pytanie.
1. Czy ktoś z twojego zespołu ma umiejętności, których potrzebujesz?
Content marketing może być niezwykle skuteczny.
Odwiedziłem miliony odwiedzin i dziesiątki tysięcy klientów korzystających z niego dla moich różnych stron internetowych / firm.
To powiedziawszy,
to nie jest łatwe.
Aby odnieść sukces w content marketingu, musisz mieć szeroką gamę umiejętności. I nie możesz być po prostu przeciętny, inaczej zgubisz się w tłumie.
Jeśli naprawdę chcesz to rozbić, możesz wyróżnić 12 + umiejętności, które wielkie potrzeby zespołu content marketingu:
Oczywiście jedna osoba może mieć więcej niż jedną umiejętność z tej listy.
Najlepsi marketerzy treści mają wszystkie lub prawie wszystkie z tych umiejętności.
Myślę, że można to jeszcze bardziej uprościć. Content marketerzy muszą być wysokie kwalifikacje w trzech obszarach:
- Pisanie
- Domain expertise – czy jesteś ekspertem w temacie, o którym piszesz?
- Umiejętności networkingowe-Czy wiesz jak skutecznie promować?
Nie jest bardzo trudno znaleźć kogoś z jednym z tych obszarów objętych.
Ale ciężko jest znaleźć kogoś z dwoma, a jeszcze trudniej znaleźć kogoś z trzema. To sprawia, że” jednorożec ” na diagramie powyżej jest najlepszym sprzedawcą treści.
Istnieją, ale musisz je znaleźć.
Faktem jest, że jest mało prawdopodobne, aby jeden z nich był już w twojej drużynie.
W ostatnim sondażu, 42% firm powiedziało że obecnie nie mają wiedzy, aby efektywnie wykorzystywać content marketing.
Nie mówią nawet o jednej osobie posiadającej niezbędne umiejętności. Firmy te nie mogły znaleźć wszystkich umiejętności w swoich całe drużyn.
Tak trudno jest zebrać świetny zespół content marketingowy.
To jest twoje pierwsze pytanie.:
Czy ty – lub ktoś z twojego zespołu-masz umiejętności i doświadczenie w content marketingu, aby odnieść sukces?
Jeśli odpowiedź jest nie., więc nie masz wyboru. Będziesz musiał sprowadzić kogoś nowego lub zlecić outsourcing marketingu treści.
Jeśli Twoja odpowiedź jest tak., masz wybór.
Następnie musisz określić, czy warto, aby spędzali czas na Content Marketingu, a jednocześnie zabierali się z innych obszarów Twojej firmy.
Wiele pozostałych pytań pomoże Ci to ustalić.
2. Jaki masz budżet na content marketing?
Podobnie jak w przypadku każdego innego rodzaju marketingu, im więcej musisz wydać na Content marketing, tym lepsze będą Twoje wyniki.
Ponieważ Twoje treści muszą być głową i ramionami ponad konkurencją, aby były skuteczne (oto kilka przykładów epickich treści), warto wydać tyle, ile się da.
Nie mówię o wyrzucaniu pieniędzy, ale nie szczypcie groszy, jeśli chodzi o takie rzeczy jak grafika oraz badania naukowe.
W Ankieta 2015, stwierdzono, że średnio marketerzy B2C wydali 25% całkowitego budżetu na content marketing.
Powiedziałbym, że jeśli nie masz doświadczenia z content marketingiem,to dobry cel.
Jeśli odniesiesz duży sukces, możesz zwiększyć swój budżet w przyszłości.
Spodziewam się, że te wartości procentowe będą nadal rosły w nadchodzących latach. Kolejne ostatnie badanie wykazało, że większość firm (60%) zwiększa wydatki na content marketing.
Bardzo niewielu zmniejsza swoje inwestycje, co sugeruje, że nawet przeciętne działania content marketingowe przynoszą pewne rezultaty.
Twój budżet określi twoje opcje: Jeśli masz bardzo ograniczony budżet na content marketing, powiedzmy $1,000 lub mniej miesięcznie (i wliczam w to czas twórcy), nie będziesz w stanie zatrudnić dobrej agencji.
Zazwyczaj musisz wydać co najmniej kilka tysięcy, zanim Agencja przyjmie cię jako klienta.
Jednak za tę kwotę możesz zatrudnić freelancera. Zakładając, że produkują naprawdę dobre treści, będziesz mógł publikować 1-2 sztuki miesięcznie.
To niewiele, ale to może Ci pomóc. Należy również pamiętać, że jeśli chcesz szeroka promocja treści, to będzie kosztować jeszcze więcej.
Jeśli masz większy budżet aby pracować, masz wszystkie dostępne opcje, a to nie będzie czynnikiem ograniczającym.
Jeśli tak jest, oprzyj swoją decyzję na odpowiedziach na inne pytania.
3. Wolisz pracować z freelancerami lub agencjami?
Jeśli zdecydujesz się na outsourcing marketingu treści, Jest to ogromny decyzja, którą musisz podjąć.
Możesz pracować z freelancerzy, lub możesz zatrudnić agencję.
Oba mogą być dobrymi opcjami, ale każdy ma swoje mocne i słabe strony.
Jeśli nie jesteś zaznajomiony z warunkami, a freelancer jest osobą, która prowadzi działalność na własny rachunek i na ogół pracuje dla wielu klientów w tym samym czasie.
An Agencja, z drugiej strony, jest bardziej ” profesjonalny.”Będą mieli pełny personel składający się z co najmniej trzech pracowników i zazwyczaj mają wielu różnych klientów.
Porównanie cen: Tutaj mogą pojawić się ograniczenia budżetowe.
Kiedy zatrudniasz freelancerów, koszt jest na całej planszy. Ogólnie rzecz biorąc, będziesz płacić mniej freelancerowi za tę samą pracę, niż zapłaciłbyś agencji, ponieważ freelancer ma mniej kosztów ogólnych.
Istnieje jednak ogromny zakres opłat freelancerów.
Większość zależy od tego, czego szukasz.
Obecnie będziesz miał trudności ze znalezieniem świetnego freelance content marketera chyba że jesteś gotów zapłacić więcej niż $100 za godzinę (to niski koniec).
Najlepsi niezależni marketerzy treści mogą pobierać opłaty w wysokości 300 za godzinę, ponieważ nie ma nikogo innego, kto mógłby zrobić to, co może.
Ci faceci znają Twój temat, są świetnymi pisarzami, a także mają kontakty w branży, aby pomóc w promowaniu treści.
Są drogie, ale dają efekty.
Jeśli jednak nie możesz sobie na to pozwolić, nie martw się. Możesz zejść na dół o poziom lub dwa i znaleźć freelancerów, którzy pobierają opłaty za to, co wychodzi na 50-100 USD za godzinę.
Chociaż mogą nazywać się marketerami treści, większość z nich to po prostu dobrzy pisarze i dobrze znają Twój temat.
Nadal mogą produkować cenną pracę, ale oczekują zatrudnienia innego freelancera do promocji lub zrobienia tego samemu.
A co z agencjami? Każda dobra agencja będzie pobierać co najmniej kilkaset dolarów za godzinę. Mogą to zrobić, ponieważ oferują wiele.
Zazwyczaj mają eksperta w każdej dziedzinie tworzenia i promocji treści. Będą mieli eksperta projektanta, pisarza, redaktora i promotora. Razem zespół robi wszystko, co może zrobić najlepszy indywidualny marketer treści (a czasem nawet więcej).
Podsumowując: zazwyczaj można zapisać trochę zatrudniając freelancerów, ale będziesz musiał wykonać więcej pracy, zarządzając nimi. Możesz zatrudnić zarówno tanich freelancerów, jak i agencje, ale dostaniesz to, za co płacisz.
Porównanie jakości: Jest niższy poprzeczka, aby zostać freelancerem niż założyć agencję.
Oznacza to, że istnieje duża rozbieżność w jakości freelancerów. Istnieje wiele strasznych tam, ale są też te najwyższej klasy.
Z agencjami, masz również zmienność, ale jesteś mniej prawdopodobne, aby natknąć się na zły. Większość agencji jest uruchamiana przez kompetentnych freelancerów, którzy chcą rozwijać swoją działalność, więc jakość jest średnio wyższa.
Co to wszystko znaczy? Oznacza to, że możesz uzyskać wynik jakości w obu kierunkach. Ale jeśli ważne jest, aby jakość była przyzwoita od samego początku, agencja jest bezpieczniejszym zakładem.
Tak czy inaczej, przeglądanie ich wcześniejszych prac jest najprostszym sposobem, aby sprawdzić, czy mogą dostarczyć to, czego szukasz.
Niezawodność: Jeśli chodzi o niezawodność, agencje są również bezpieczniejszym zakładem w ogóle.
Niektórzy freelancerzy są świetni. Są wysoce profesjonalni, zawsze stawiają Cię na pierwszym miejscu i dostarczają to, co obiecują za każdym razem.
Jednak inne są straszne. Mogą zniknąć z mapy, a ty nie będziesz miał jak się z nimi komunikować.
Dodatkowo, jeśli nie jesteś jednym z ich głównych klientów, ryzykujesz porzucenie bez uprzedzenia lub pozbawienie życia, gdy pojawi się coś innego.
Jeśli wybierzesz Freelancer, musisz przeprowadzić rozmowę kwalifikacyjną ze swoimi kandydatami i spróbować poznać ich etykę pracy i priorytety. To nie jest łatwe, ale z czasem poczujesz się lepiej.
Agencja ma co najmniej trzy osoby, z którymi możesz się skontaktować. Rzadko zdarza się, że zupełnie się nie dotykają. Dodatkowo będziesz w stanie aby dotrzeć do nich praktycznie w każdej chwili w normalnych godzinach pracy.
O ile zawsze dostarczają swoją pracę na czas, wszyscy będą mieli te same problemy. Agencje mają zazwyczaj kilka lub setki klientów. Chyba, że jesteś wielkim rozrzutnikiem, nie stracą snu przez to, czy jesteś z nich zadowolony, czy nie, i czy odejdziesz.
Jeśli masz mniejszy budżet, często lepiej jest zatrudnić freelancera. Nawet jeśli możesz wydać tylko 1000 $ miesięcznie, to duża część dla freelancera, ale prawie nic dla agencji.
Im ważniejsza jesteś dla kogoś, tym bardziej niezawodna będzie.
4. Ile twoich treści będzie zawierało danych prywatnych / osobowych?
Istnieje wiele różnych strategie content marketingowe to może się udać.
Niektóre z nich doprowadzą cię do wyników, których szukasz szybciej niż inne.
Jednym z aspektów content marketingu w szczególności—przejrzystość—jest jedną z najskuteczniejszych rzeczy, które możesz dodać do swoich wysiłków.
Czytelnicy lubią oglądać za kulisami i uzyskiwać więcej szczegółów w ogóle.
Jeśli chcesz udostępniać Dane firmy (które możesz udostępniać), możesz zwiększyć szanse i szybkość sukcesu dzięki content marketingowi. Pozwala na dostarczenie unikalnej wartości. Nikt inny nie ma Twoich danych osobowych.
Na przykład możesz mówić o swoich klientach.
Serwis randkowy mnóstwo ryb tworzy kilka świetnych postów na blogu, w którym analizują, jakie profile odnoszą największe i najmniejsze sukcesy na swojej platformie:
Może to również dotyczyć wyników twojej pracy.
Na przykład często udostępniam Ci dane dotyczące ruchu i zysków w Posty Quick Sprout.
Czytelnicy uważają to za cenne, a to zwiększa Twoją wiarygodność w ich oczach.
Aby odpowiedzieć na pytanie zawarte w tej sekcji-ile treści będzie zawierać dane prywatne / osobowe?- musisz zdecydować, czy masz jakieś interesujące dane do udostępnienia i czy chcesz je udostępnić w swoich treściach.
Powodem, dla którego jest to tak ważne, aby podjąć decyzję teraz, jest to, że wpłynie to na Twoją ostateczną decyzję.
Aby utworzyć tego rodzaju posty, musisz przeanalizować wszystkie dane, które posiadasz.
Nie mogę mówić za wszystkich, ale wiem, że nie chcę, aby przypadkowy freelancer lub agencja grzebała w moich danych osobowych.
Wiem też, że są rzeczy, które wolałbym zachować w tajemnicy.
Jeśli zdecydujesz się ujawnić dane osobowe, będziesz musiał to zrobić sam. Lub prawdopodobnie będziesz chciał, aby ktoś z twojego zespołu wykonał analizę.
Tak więc, chociaż możesz przekazać wyniki swojej analizy, to nadal pozostawia ci (lub komuś, z kim pracujesz) wiele ciągłej pracy.
Jeśli jesteś w niszy, w której przejrzystość jest naprawdę ważna, ten rodzaj pracy może być wymagany dla prawie każdego kawałka treści. W takim przypadku prawdopodobnie będziesz chciał zachować swój content marketing w domu.
5. Czy są specjalistami? Czy to istotne?
Jeśli zdecydujesz się na outsourcing marketingu treści, ważne jest, aby zatrudnić kogoś (lub agencję), która zapewni Ci wyniki.
Przez chwilę zastanówmy się, jakich marketerów możesz potrzebować w tej sytuacji.
Większość marketerów będzie miała dwie umiejętności-pisanie i networking-spośród trzech głównych umiejętności, o których rozmawialiśmy wcześniej (pisanie, networking i znajomość domeny). To przecież podstawy nowoczesnego marketingu.
Ale trzeci nie jest taki łatwy.
Aby naprawdę zdobyć wiedzę na temat domeny, musisz studiować jeden konkretny temat przez lata. Jeśli sprzedajesz produkty szczególnie wyrafinowanym odbiorcom, musisz być jeszcze bardziej zaawansowany.
Największym wyzwaniem będzie znalezienie kogoś kto jest ekspertem w twojej niszy.
Bardzo rzadko zdarza się, aby ktoś był ekspertem w niszy, a także posiadał niezbędne umiejętności marketingowe.
Przebrnąć przez “generalistów”: Jeśli zdecydujesz się zatrudnić freelancerów, znajdziesz wielu marketerów treści, którzy twierdzą, że mogą sprzedawać każdą firmę.
Fakt, że tak myślą, pokazuje, że są nie marketingowcy najwyższego poziomu.
Wszyscy najlepsi freelancerzy będą mieli jeden lub dwa obszary wiedzy.
Jeśli chodzi o agencje, to jest trochę inaczej.
Duża Agencja może mieć twórców treści, którzy są ekspertami w kilku niszach. Jednak małe i średnie agencje, które są generalistami, borykają się z tymi samymi problemami.
Ich zawartość nie będzie warta tego, co płacisz.
Zamiast tego powinieneś szukać specjalistów w swojej niszy.
Na przykład “Gourmet Marketing” to mała agencja zajmująca się content marketingiem dla restauracji:
Samo to nie oznacza, że są dobrą agencją, ale przynajmniej mówi ci, że rozumieją Twoją branżę i uznają, że wiedza na temat domen jest ważna.
6. Jak będzie wyglądał ich proces content marketingowy?
Pozostań w świecie marketingu wystarczająco długo, a zaczniesz widzieć buzzwords wszędzie.
Nie są tacy źli. Nie znaczą zbyt wiele.
Niektórzy ludzie będą używać tych słów, aby brzmieć mądrze, aby przekonać cię do ich zatrudnienia.
Łatwym sposobem na ich wyświetlenie jest po prostu uzyskanie więcej szczegółów.
Kiedy ktoś wspomina “content marketing”, może to oznaczać wszystko. Każdy ma swój własny obraz tego, co to jest.
Jednym z największych celów każdej rozmowy kwalifikacyjnej, którą przeprowadzasz, powinno być ustalenie, jaka jest definicja content marketingu twojego kandydata.
Dokładniej, jak planują Ci pomóc?
Powinieneś szukać konkretnych odpowiedzi na ten adres:
- w jaki sposób będą określać, ile treści jest potrzebnych
- w jaki sposób będą określać, jaki rodzaj treści jest potrzebny
- kto będzie tworzył treść
- w jaki sposób zachęcą do zaangażowania i zapewnią wzrost w czasie
Na dwa największe wyzwania w content marketingu tworzą wystarczającą ilość treści i tworzą angażujące treści.
Musisz uzyskać jak najwięcej szczegółów, aby mieć pewność, że mają systemy (manpower plus procesy) na miejscu, aby regularnie tworzyć treści bez opóźnień i angażować je.
Jeśli spróbują tańczyć wokół tematu, przejdź do następnego kandydata.
Chociaż nie powinieneś oczekiwać szczegółów, wszyscy freelancerzy lub agencje powinni być w stanie zarysować główne etapy ich pracy dla Ciebie.
Oczywiście nie będą mieli dopracowanych wszystkich drobnych szczegółów.
Ale jeśli ktoś jest dobrym marketerem, przed rozmową z tobą już wykonał pewne prace przygotowawcze i powinien mieć pomysł, jak podejść do Content Marketingu dla Twojej firmy.
7. Jak będą mierzyć sukces?
Podobnie jak każdy ma inną definicję content marketingu, każdy ma również inną definicję sukcesu.
Aby mieć dobre relacje robocze, musisz wcześniej ustalić rozsądne wytyczne dotyczące sukcesu.
Jeśli Twoje oczekiwania się nie zgadzają, przynajmniej jedno z was będzie sfrustrowane.
Jest całkowicie możliwe, aby freelancer był zachwycony tym, że wyprodukował x treści lub przyciągnął y linki do Twoich postów na blogu—i abyś był rozczarowany tymi wynikami.
Albo możesz nie dbać o te same rzeczy, na których zależy freelancerowi lub agencji.
Jeśli najbardziej interesują Cię subskrybenci wiadomości e-mail, surowe numery ruchu nie zawsze mają duże znaczenie.
Zanim zgodzisz się współpracować, określ, które metryki, na których Ci zależy.
Upewnij się, aby przejść przez dlaczego zależy ci na każdym i na jakim poziomie każda metryka uznałbyś ” dobrze.”
Kiedy omówisz swoje oczekiwania, zobaczysz, czy masz jakieś różnice z drugą stroną.
Jeśli uważają, że Twoje oczekiwania są nierozsądne, mogą ci powiedzieć, dlaczego i możesz dyskutować na ten temat, dopóki nie zgodzisz się na rozsądne oczekiwania dotyczące ich pracy.
Jeśli nie możesz dojść do porozumienia teraz, uważaj się za szczęściarza, że wcześnie dowiedziałeś się, że nie jesteś kompatybilny. Pozwoli to zaoszczędzić wiele stresu i frustracji w przyszłości.
8. Czy dają jakieś Gwarancje?
Czy to pytanie wygląda znajomo?
Jest to również pytanie, które powinieneś odpowiedzieć przed zatrudnieniem firmy SEO.
Jednak podczas gdy firma SEO nie może zagwarantować rankingów #1 (przynajmniej szczerze), ponieważ jest to poza ich kontrolą, agencje content marketingowe i freelancerzy mogą je zrobić.
Większość freelancerów i agencji wie, że trudno jest zaangażować przyzwoitą kwotę pieniędzy co miesiąc, gdy wyniki mogą potrwać ponad sześć miesięcy, aby zobaczyć.
Większość dobrych marketerów treści (zwłaszcza agencji) zaoferuje jakiś gwarancja wyniku po 6-12 miesiącach.
Prawdopodobnie nie obiecają x,000 leadów miesięcznie, ale mogą obiecać, że spodoba ci się praca, którą wykonali (treść), sposób, w jaki to zrobili, i dotychczasowe wyniki (zgodnie z metrykami, na które się zgodziłeś).
Do tego czasu będziesz wiedział, czy otrzymujesz obiecane wyniki i będziesz zadowolony z kierunku, w którym zmierzają, lub będziesz wiedział, że chcesz pozbyć się swojego marketera treści.
9. Jak Content marketing pasuje do Twoich innych działań marketingowych?
Wspomniałem, że jednym z powodów, dla których możesz chcieć zlecić content marketing, jest to, że masz inne rzeczy do zrobienia.
Co to może być?
To może być wiele rzeczy, w tym wiele części twojego lejek sprzedaży.
Twoim najważniejszym zadaniem jest upewnienie się, że wszystko pasuje do siebie płynnie.
Nie ma sensu poświęcać całego czasu i uwagi na Content marketing, jeśli Twoje produkty nadal wymagają pracy.
Zanim w ogóle pomyślisz o zatrudnieniu kogoś, kto ci pomoże, Zrób dobre zdjęcie jak Content marketing pasuje do twojego biznesu.
Treść może być przydatna, aby przyciągnąć czytelników, ale musisz również przekonwertować ten ruch na potencjalnych klientów.
Następnie możesz użyć treści, aby pielęgnować te przewody do klientów i używać jeszcze większej ilości treści, aby zapewnić im satysfakcję, dzięki czemu będą nadal kupować od Ciebie w przyszłości.
Kiedy zatrudniasz freelancera lub agencję, większość z nich skupi się na górnej części treści lejka. Będą produkować treści na blogu, aby przyciągnąć ruch i potencjalnych klientów.
To może być dobre dla ciebie.
Jeśli jednak chcesz, aby produkowali treści wspierające Inne części Twojej firmy, musisz to przeznaczyć na budżet i poruszyć.
Freelancer może nie być w stanie obsłużyć tej dodatkowej pracy, ale agencje Zwykle mogą.
I podczas gdy większość marketerów treści wykona kilka podstawowych SEO, aby kierować słowa kluczowe, musisz się upewnić, że zaczniesz również generować organiczny ruch w wyszukiwarce ze swoimi treściami.
Ponadto potrzebujesz ich, aby zrozumieć, jakie produkty sprzedajesz, które produkty tworzysz i relacje z innymi firmami w swoim Nicei.
Muszą to wiedzieć, ponieważ wpłynie to na to, O kim wspominają w treści i które tematy są najważniejsze dla grupy docelowej.
Na wynos: Content marketing to tylko jedna część twojej firmy. Jeśli zlecisz to na zewnątrz, upewnij się, że praca, którą wykonałeś, pasuje do reszty Twojej firmy.
10. Czy potrzebujesz content marketera lub redaktor?
Jest jeden wyjątkowy przypadek, na który musimy spojrzeć z tym pytaniem.
Co zrobić, jeśli masz duży budżet ale także chcesz pracować z freelancerami (w przeciwieństwie do agencji)?
Może to pozwolić na regularne tworzenie dużej ilości najwyższej jakości treści.
Największym problemem będzie zarządzanie wszystkimi freelancerami.
Kiedy masz zespół freelancerów 5 + piszących i promujących Twoje treści, rzeczy mogą szybko ulec dezorganizacji.
Przekonasz się, że będziesz musiał wkroczyć i poświęcić dużo czasu na znalezienie dobrych freelancerów, przydzielanie tematów, przeglądanie ich pracy i koordynowanie ich promocji.
Chociaż to jest dobrze. rozwiązanie, jest inna opcja.
Zamiast tego zatrudnij świetnego sprzedawcę treści jako swojego redaktora. Chociaż będzie to kosztować więcej, ponieważ zapłacisz stałą opłatę, zwolni to również mnóstwo czasu, a zakładając, że cenisz swój czas wysoko, faktycznie zaoszczędzisz pieniądze.
Oto jak to będzie działać.
Na Crazy Egg blog, mamy kilku pisarzy, którzy przyczyniają się na bieżąco.
Ale nie spędzam całego czasu na ich koordynowaniu, ponieważ mamy do tego redaktora bloga.
Redaktor wyszukuje nowych autorów w razie potrzeby, upewnia się, że ważne tematy są pisane (z odpowiednimi słowami kluczowymi), edytuje posty, aby poprawić ich jakość i promuje je również.
Musisz zatrudnić świetnego freelancera do tego unikalnego rodzaju roli, co będzie kosztowne, ale zaoszczędzisz pieniądze, ponieważ teraz otrzymasz większość treści stworzonych przez pisarzy (nie pełnoprawnych marketerów treści).
Proces ten pozwolił nam publikować codzienne artykuły na blogu od lat, a wyniki były świetne.
11. Jak będą Cię informować o swoich postępach?
To ostatnie pytanie pozwoli Ci również zaoszczędzić wiele stresu i frustracji.
Wszystkie agencje i freelancerzy komunikują się inaczej.
Niektóre nie będą komunikować się tak często, jak chcesz, podczas gdy inne będą cię zatrzymywać zbyt zaktualizowany.
Każdy jest inny, ale myślę, że miesięczny raport jest dobrą częstotliwością do sprawdzania, oprócz komunikowania się o dużych problemach, które mogą się pojawić.
Większość agencji wyśle raport oparty na szablonie ze wszystkich najważniejszych wskaźników, co jest dobre, ponieważ szybko przyzwyczaisz się do znajdowania ważnych informacji w tych raportach.
Większość freelancerów nie ma żadnego oprogramowania do raportowania, więc ważne jest, aby wcześniej nakreślić im, jakie informacje są dla Ciebie ważne i jak często ich chcesz.
Może to nie wydawać się ważną kwestią, ale pozwoli Ci uniknąć zastanawiania się nad statusem każdej pracy w toku lub martwienia się, czy w ogóle jest wykonywana jakaś praca.
Wniosek
Content marketing to skuteczna metoda marketingu dla prawie każdego biznesu online.
Jego znaczenie rośnie z każdym rokiem, więc nawet jeśli jeszcze nie zacząłeś, nadal powinieneś zacząć.
Jeśli zacząłeś, ale stwierdziłeś, że nie masz wystarczająco dużo czasu, aby poświęcić content marketingowi uwagę i wysiłek potrzebny do uzyskania pożądanych wyników, coś musi się zmienić.
Najczęstszą opcją jest outsourcing marketingu treści (lub jego części).
Jest to duża decyzja, która będzie miała znaczący wpływ na ogólne wyniki marketingowe, więc musisz to zrobić ostrożnie.
Pytania 11, które szczegółowo omówiłem w tym poście, zapewnią, że wiesz czy powinieneś zlecić marketing i znaleźć odpowiednią osobę lub agencję do wynajęcia.