Jak zyskać dzięki reklamom na Instagramie

Jestem pewien, że już teraz zdajesz sobie sprawę, jak ważne jest, aby pozostać aktywnym w mediach społecznościowych, aby promować swój biznes.

Twoje kampanie marketingowe na Instagramie muszą być priorytetem.

Jeśli nie korzystasz z Instagramu, aby dotrzeć do klientów, istnieje duża szansa, że robią to twoi konkurenci. W rzeczywistości więcej niż 70% firm w Stanach Zjednoczonych są za pomocą Instagram.

Co więcej, 70% hashtagów na tej platformie jest oznakowanych.

Dlatego tak ważne jest, aby wykorzystać swój profil na Instagramie, aby połączyć się z obecnymi klientami i kierować reklamy również na potencjalnych konsumentów.

Wierzcie lub nie, konsumenci chcą wchodzić w interakcje z markami w mediach społecznościowych. Wiemy, że 80% kont na Instagramie obserwuj co najmniej jeden profil biznesowy.

Jeśli masz wielu obserwujących, to świetnie. Jednak musisz się nauczyć jak przekonwertować obserwujących w mediach społecznościowych na klientów albo twoje wysiłki się nie opłacą.

Ale co z konsumentami, którzy nie śledzą Twojej firmy na Instagramie?

Mogą być zainteresowani Twoimi produktami, usługami i treściami, ale nie będą widzieć żadnych twoich promocji, jeśli nie śledzą Twojego profilu.

To właśnie tam pojawiają się reklamy na Instagramie.

Kupowanie reklam na Instagramie pomoże ci uzyskać ogromną przewagę nad konkurentami, którzy nie chcą wydawać pieniędzy.

To powiedziawszy, za każdym razem, gdy wydajesz cenne dolary marketingowe, ważne jest, aby upewnić się, że te wysiłki przynoszą wysoki zwrot z inwestycji. Nie chcesz ślepo kupować reklam bez upewnienia się, że są opłacalne.

Jeśli jesteś nowy w reklamach na Instagramie lub jeśli obecne wymagają poprawy, skorzystasz ogromnie z tego przewodnika.

Wyjaśnię. jak zwiększyć sprzedaż dzięki strategii marketingowej na Instagramie, zdobądź więcej obserwujących i zwiększ swój zasięg. Oto, co musisz wiedzieć.

Określ swój cel marketingowy

Instagram jest własnością Facebook. Będziesz korzystać z tej samej platformy, z której korzystałeś Generuj potencjalnych klientów za pomocą reklam na Facebooku.

Pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić, to wybrać cel marketingowy:

marketing objective

Cele są podzielone na trzy główne kategorie:

  • świadomość
  • rozważenie
  • konwersja

Prawdę mówiąc, nie ma tu dobrej ani złej odpowiedzi, jeśli chodzi o dokonanie tego wyboru.

Każdy wybór może prowadzić do zysków. Na przykład, jeśli twoim celem jest generowanie ruchu w witrynie, ruch ten może ostatecznie prowadzić do konwersji.

Jeśli próbujesz zwiększyć świadomość swojej marki, rozszerzyć zasięg lub wygenerować leady, te kampanie mogą skończyć się tworzeniem sprzedaży w przyszłości.

Ale jeśli próbujesz uzyskać natychmiastową sprzedaż, jako cel marketingowy wybierz Konwersje, sprzedaż katalogową lub wizyty w sklepie.

Tego typu reklamy będą miały użyteczne CTA w celu zwiększenia sprzedaży. Ale wkrótce omówimy to bardziej szczegółowo.

Ponownie, Twoje reklamy będą skuteczne bez względu na to, co wybierzesz. Każda marka jest inna. Nie oczekuj, że Twoje cele będą odzwierciedlać cele innych firm.

Jeśli masz budżet, możesz nawet prowadzić wiele kampanii o różnych celach, aby zobaczyć, które z nich są najbardziej korzystne dla Twojej firmy.

Następnie możesz kontynuować prowadzenie najbardziej udanych.

Zidentyfikuj grupę docelową

Następnie musisz określić odbiorców, których chcesz kierować.

Istnieją różne podejścia do tego kroku, w zależności od ogólnych celów marketingowych Twojej firmy i każdej kampanii.

target audience

Możesz wybrać odbiorców na podstawie takich czynników, jak:

  • lokalizacja
  • wiek
  • płeć
  • język

Ponownie zmieni się to w zależności od każdej kampanii. Na przykład, powiedzmy, że Twoja marka sprzedaje sprzęt sportowy konsumentom w Stanach Zjednoczonych.

Nie oznacza to, że wszystkie Twoje reklamy będą odpowiednie dla każdej lokalizacji.

Reklama promująca sprzedaż desek surfingowych nie spodoba się komuś, kto mieszka w Kolorado. Reklamy damskich kijów golfowych powinny być widoczne tylko przez, jak się domyślacie, kobiety.

Wiem, że to brzmi prosto, ale zdziwiłbyś się, jak często widzę, że firmy popełniają takie proste błędy. Starają się dotrzeć do jak największej liczby osób, co nie jest opłacalną strategią.

Kolejną fajną funkcją, o której należy pamiętać, wybierając rynek docelowy, jest możliwość tworzenia niestandardowych odbiorców.

Dzięki temu możesz ustawić reklamy tak, aby docierały do użytkowników, którzy wcześniej z tobą współpracowali.

Na przykład osoba, która nie obserwuje cię, nadal może zobaczyć jeden z Twoich postów na stronie “eksploruj” na Instagramie, znanej również jako ” popularna strona.”To niestandardowa grupa odbiorców, którą możesz kierować.

Możesz także ustawić niestandardową grupę odbiorców podobnych do siebie. Reklamy te będą skierowane do użytkowników podobnych do obecnych obserwujących.

Ustaw budżet

Nie polecam wydawania każdego dolara w budżecie marketingowym na reklamy na Instagramie, zwłaszcza jeśli po raz pierwszy korzystasz z tej strategii.

Zmocz stopy, zanim zaczniesz nurkować.

Każdy ma inny budżet. Ale na razie zachowajmy prostotę i powiedzmy, że Twoja firma przeznaczyła 5,000 na wydatki na reklamy na Instagramie.

To świetnie.

Nie oznacza to jednak, że powinieneś zrzucić wszystkie 5000 $na jedną kampanię. Pomieszaj.

Jak powiedziałem wcześniej, będziesz chciał poeksperymentować, aby zobaczyć, które rodzaje reklam najbardziej przynoszą korzyści Twojej marce w oparciu o Twoje cele.

Spróbuj uruchomić pięć kampanii po 1000 $ każda.

Nie uruchamiaj ich wszystkich jednocześnie. Nie wszyscy, którzy zobaczą Twoje reklamy, przekonwertują się. Ale jeśli zobaczą trzy reklamy w ciągu kilku miesięcy, może się udać.

Chociaż ważne jest, aby wydać w ramach swoich środków, warto zauważyć, że nawet właściciele małych firm planują zwiększyć swoje Budżety marketingowe na Instagramie.

increase investment

Facebook Instagram jest drugim po Facebooku na liście wszystkich sieci społecznościowych, na które małe firmy planują wydać więcej pieniędzy w nadchodzących latach.

Jeśli nie masz teraz środków na wydawanie dużych pieniędzy na reklamy na Instagramie, powinieneś odpowiednio budżetować na przyszłość.

Ostatnią rzeczą, którą chcesz, to pozwolić konkurentom pokonać cię do nowych potencjalnych klientów. Albo co gorsza, stracisz obecnych klientów na rzecz konkurencji, ponieważ wyświetlali reklamy, a ty nie.

Wybierz rodzaje reklam, które chcesz wyświetlać

Istnieje kilka różnych rodzajów reklam, które możesz uruchomić na Instagramie. To dlatego, że platforma jest wszechstronna. Są to wszystkie opcje do rozważenia:

  • zdjęcia
  • filmy
  • Karuzela
  • opowiadania

Jedną z najlepszych części reklam na Instagramie jest to, że Twoje treści pojawiają się naturalnie w pozostałej części treści widzianej przez użytkowników.

Takie posty są wyraźnie oznaczone jako reklamy sponsorowane, ale nadal wyglądają jak każda inna treść z dowolnego innego konta, które może śledzić użytkownik Instagramu.

Na przykład, załóżmy, że użytkownik przegląda historie kont, które śledzi. Jeśli uruchomisz reklamę z historią, Twoja historia będzie prezentowana między dwoma historiami opublikowanymi przez profile, które śledzą.

Oczywiście, użytkownik może rozpoznać, że widzi reklamę. Ale to niekoniecznie powstrzyma ich przed konsumowaniem Twoich treści.

W rzeczywistości, 60% użytkowników powiedzmy, że używają Instagramu do odkrywania nowych produktów. 75% tej grupy kontynuuje akcję po tym odkryciu.

Akcja może nie być zakupem—może to być kliknięcie, aby dowiedzieć się więcej. Ale to powinno dać ci szansę na przekonwertowanie tych użytkowników.

Użyj zaskarżalnego CTA

Twój CTA będzie miał duży wpływ na to, jak użytkownicy reagują na sponsorowane treści, które są prezentowane.

Załóżmy, że dokładnie wybrałeś swój rynek docelowy, a Twoja reklama jest wyświetlana osobom zainteresowanym Twoim produktem i chętnym do zakupu. Jak je przekonwertować?

Zaproś ich do zakupu z czasownikami akcji. Przejdź do rzeczy.

Sprawdź ten przykład CTA z MeUndies reklama na Instagramie:

meundies

Kup Teraz.

Nie ma nic dwuznacznego w tym CTA. Jest to o wiele bardziej skuteczne niż coś w rodzaju ” dowiedz się więcej informacji tutaj.”

Tego typu CTA nie napędza sprzedaży.

Ale dzięki wezwaniu do działania, takim jak” Kup Teraz”, użytkownicy, którzy zobaczą tę reklamę, będą dokładnie wiedzieć, czego się spodziewać po kliknięciu przycisku.

meundies2

Zgodnie z oczekiwaniami, ten CTA przenosi Cię bezpośrednio do sklepu ecommerce marki.

Spójrz na tę stronę docelową, aby zobaczyć, jak MeUndies jest w stanie zwiększyć sprzedaż dzięki swojej reklamie.

To bardzo proste.

Ponieważ ludzie oglądają te reklamy na swoich urządzeniach mobilnych, nie próbuj wciskać zbyt wielu produktów na ekran w tym samym czasie.

Tutaj, gdy użytkownicy przewijają, widzą tylko dwa produkty naraz.

Teraz poświęć chwilę, aby przewinąć z powrotem do oryginalnego posta. Przedstawiała modelkę ubraną w Spodnie dresowe.

Oczywiście pierwsze dwa produkty wyświetlane na stronie docelowej to spodnie dresowe. Ma to sens i powinno promować konwersje.

Załóżmy, że Twoja reklama na Instagramie promuje nowy plecak, ale twoje CTA przenosi je na stronę sprzedającą butelki z wodą.

Oczywiście, użytkownicy mogą być zainteresowani tym produktem, jak również. Jednak kliknęli na Twój CTA, ponieważ chcieli zobaczyć produkt w oryginalnej reklamie. Upewnij się, że te dwa pasują.

Wkrótce omówimy bardziej szczegółowo Twoją stronę docelową.

Zaprezentuj swoje najważniejsze korzyści

Musisz zdać sobie sprawę, jak ludzie używają Instagram.

Przewijają posty w dość szybkim tempie. Nie oczekuj, że ludzie przestaną analizować Twoją reklamę, jeśli będzie ona zbyt skomplikowana.

Jeśli korzyści nie mogą być zidentyfikowane od razu, użytkownik nie ma powodu, aby kliknąć przycisk CTA.

Musisz wymyślić reklamy, które łatwo rozpoznać na pierwszy rzut oka. Oto świetny przykład na to, jak Państwo i wolność jest w stanie to osiągnąć dzięki swojej reklamie:

state and liberty

Jest bardzo jasne, co stara się przekazać Reklama karuzeli.

Ten sam model, dwie różne koszule.

Koszula po lewej stronie wygląda na brudną. Wielu facetów może się do tego odnieść.

Ale koszulka po prawej wygląda świetnie. Idealnie pasuje do modelu, co sprawia, że wygląda ostro.

Połączenie dwóch obrazów w jednym obrazie jest o wiele bardziej skuteczne niż pokazanie jednej koszuli bez niczego, z czym można by ją porównać.

Gdy użytkownik to zobaczy, może być na tyle zainteresowany, aby przeglądać resztę reklamy karuzeli.

state and liberty 2

Następny obraz reklamy wykorzystuje tę samą strategię.

Jedna koszulka jest zgrabna, dobrze pasuje i nie powoduje pocenia się modelki. Podczas gdy druga koszula jest niechlujna, luźna, nadchodzi rozpięta i pokryta potem.

Nawet jeśli różnice są upiększone, to jest w porządku. To wciąż niezwykle skuteczny sposób na promocję marki.

Na zaledwie dwóch zdjęciach firma ta jest w stanie pokazać, jak różni się od konkurencji, podkreślając najważniejsze zalety swojego produktu.

Ta kampania w połączeniu z użytecznym CTA to świetny sposób na zwiększenie sprzedaży.

Twórz stronę docelową napędzającą konwersje

Twoja reklama może być świetna.

Udało ci się wybrać odpowiedni cel marketingowy i skierować go do idealnych odbiorców, a treść Twojej reklamy zmusza ludzi do klikania twojego CTA.

Jednak wszystko to jest bezużyteczne, jeśli strona docelowa nie jest skonfigurowana do napędzania konwersji.

Kiedy użytkownik kliknie CTA, który mówi coś w stylu “Kup Teraz”, nie powinien lądować na Twoim blogu lub stronie głównej. Chcesz je przynieść bezpośrednio do sklepu ecommerce.

Ułatw im ukończenie procesu realizacji zakupu za pomocą kilku kliknięć.

Jednak w zależności od celu marketingowego możesz skonfigurować inne typy stron docelowych, aby napędzać konwersje, nawet jeśli te konwersje nie są sprzedażą.

Sprawdź ten przykład strony docelowej z Olivers Apparel:

oliver appearal

Firma zachęca użytkowników do polecania swojej marki innym osobom.

Wysyłając $ 25 do znajomego, dostaną $ 25 w zamian. To bardzo kusząca oferta dla użytkownika, który po raz pierwszy zetknął się z nową marką.

Możesz być niezdecydowany, aby wydać pieniądze na produkt, którego nigdy wcześniej nie używałeś.

Ale $25 od zamówienia może być wystarczającym powodem do zakupu.

Strategia ta jest doskonałym przykładem program rekomendacji dla klientów, który napędza sprzedaż.

Spójrzmy na inną strategię strony docelowej z Buffy. Warto rozważyć użycie go w marketingu:

buffy

Zamiast odwracać potencjalnych klientów od drogich cen, strona docelowa marki daje im ofertę, której nie mogą odmówić.

Możesz wypróbować ten produkt przez 30 dni bez żadnych kosztów.

Wyślą Ci go za darmo,a jeśli nie będziesz zadowolony z niego po miesiącu, możesz go odesłać-za darmo.

Zamiast CTA, który mówi “kup”, firma użyła ” spróbuj.”

Ponadto, 30 dni to dużo czasu dla potencjalnych klientów, aby zdecydować, czy podoba im się produkt, czy nie.

Ponieważ Buffy oferuje tak kuszącą ofertę, zakładam, że zespół jest przekonany o jakości swojego produktu, oczekując zadowolenia klientów.

Wysyłanie użytkowników Instagram bezpośrednio do sklepu ecommerce to świetny sposób na zwiększenie sprzedaży. Ale jak widać z tych dwóch ostatnich przykładów, możesz użyć innych typów stron docelowych, które konwertują.

Podkreśl, co sprawia, że Twoja marka jest wyjątkowa

Ta koncepcja jest podobna do idei pokazywania swoich najlepszych korzyści.

Jednak Ty i inne marki mogą mieć podobne korzyści. Jeśli potrafisz wyjaśnić, co sprawia, że Twoja marka jest wyjątkowa, możesz mieć przewagę konkurencyjną.

Na przykład, powiedzmy, że sprzedajesz obuwie sportowe. Niektóre z jego głównych zalet mogą być związane z komfortem, trwałością, stylem i wydajnością.

Ale czy to naprawdę oddziela cię od tłumu?

Czymś, co sprawia, że Twoja marka jest wyjątkowa, może być to, że część sprzedaży trafia do konkretnej organizacji charytatywnej. To wyjątkowe.

Oto bardziej konkretny przykład z Felix Gray Reklama na Instagramie:

felix grey

Firma sprzedaje różne rodzaje okularów.

Ale czy to czyni je wyjątkowymi? Nie bardzo.

Jednak ta reklama mówi, że jej ramy są wykonane ręcznie. Warto o tym wspomnieć w ramach strategii różnicowania.

Wniosek

Twoja firma musi mieć strategię marketingową na Instagramie.

Chociaż możesz korzystać z Instagram za darmo, uruchamianie reklam może dać ci przewagę konkurencyjną, której szukasz. Pomoże Ci to dotrzeć do nowych klientów spoza istniejących obserwujących.

Zacznij od określenia celów marketingowych. Następnie zdecyduj, do jakich odbiorców chcesz kierować reklamy w każdej kampanii.

Wybierz rodzaj reklamy, którą chcesz uruchomić. Budżet reklam odpowiednio.

Upewnij się, że CTA jest wykonalne.

Stwórz reklamę, która prezentuje najważniejsze zalety Twoich produktów. Wyjaśnij, co sprawia, że Twoja marka jest wyjątkowa.

Zaprojektuj stronę docelową, która napędza konwersje.

Jeśli jesteś w stanie osiągnąć wszystko, co wyjaśniłem w tym przewodniku, Twoje reklamy na Instagramie będą skuteczne i opłacalne.

Jakich rodzajów reklam używa Twoja marka do zwiększania sprzedaży na Instagramie?

Total
0
Shares
Dodaj komentarz
Related Posts