Jak korzystać z Twittera, aby rozwijać swój biznes

Czy Twitter może rzeczywiście pomóc mojej firmie, czy jest to kompletna strata mojego cennego czasu? To samo pytanie zadałem sobie kilka miesięcy temu.

Może zastanawiałeś się nad tym samym?

Kiedy ludzie, których szanuję, zaczęli śpiewać pochwały Twittera, postanowiłem spróbować. Na początku tego nie rozumiałem. Jednak po krótkiej chwili byłem zszokowany poziomem dostępu do osób o wysokim profilu, który udało mi się osiągnąć.

Ten artykuł ujawnia, w jaki sposób autorzy bestsellerów i profesjonaliści biznesowi używają Twittera do rozwijania swoich firm i ujawnia pomysły, które możesz wykorzystać, aby osiągnąć sukces na Twitterze.

W rzeczywistości użyłem Twittera (i LinkedIn), aby pozyskać wiele z tego, co tutaj widzisz!

Po pierwsze, czym jest Twitter?

“Twitter jest komunikatorem udostępnionym publicznie” – stwierdził prowadzący talk show i autor Hugh Hewitt.

Myślę, że to dobry punkt wyjścia. Słyszałem, że inni nazywają Twitter platformą mikro-blogową.

Oto, co musisz wiedzieć. Według stanu raportu Twittersphere każdego dnia 5 do 10 tysięcy nowych osób dołącza do Twittera. Aktualne szacunki całkowitej liczby użytkowników wynoszą około 300 milionów. To spora szansa.

Twitter pozwala publikować aktualizacje (zwane tweetami) tak często ,jak chcesz (i ograniczone do znaków 140). Gdy śledzisz innych ludzi na Twitterze, widzisz ich tweety. Kiedy cię śledzą, widzą twoje tweety.

To ciągły strumień komunikacji. Dobrą wiadomością jest to, że możesz go włączać lub wyłączać tak często, jak chcesz. Twitter prowadzi również publiczny rejestr wszystkich aktualizacji, które można wydobywać za pomocą Wyszukiwania na Twitterze.

Dlaczego Ludzie O Wysokim Profilu Korzystają Z Twittera

Twitter to nie tylko moda. Kiedy ludzie o bardzo wysokim profilu zaczynają ewangelizować Twittera, warto przyjrzeć się temu bliżej. Oto, co powiedzieli mi niektórzy z tych guru:

Założyciel marketingu taśmowego John Jantsch zidentyfikował trzy duże zalety Twittera: “(1) dostaję świetny wgląd, gdy zadaję pytania, (2) spójrzmy prawdzie w oczy, dostaję ruch i (3) Ludzie na Twitterze rozprzestrzeniają moje myśli w nowych miejscach.”

Tony Hsieh, CEO Zappos.com powiedział: “odkryliśmy, że Twitter był dla nas świetnym sposobem na nawiązanie bardziej osobistego kontaktu z naszymi pracownikami i klientami. Używamy go, aby pomóc budować naszą markę, a nie napędzać sprzedaż bezpośrednią. To tak, jakby zapytać, w jaki sposób podanie numeru telefonu do obsługi klienta przekłada się na nowy biznes, gdy są to głównie połączenia niezwiązane ze sprzedażą. Na dłuższą metę Twitter pomaga przyciągnąć stałych klientów i wiadomości ustne, ale nie traktujemy tego jako sposobu na natychmiastową sprzedaż.”

Autor bestsellerów David Meerman Scott powiedział: “osobiście połączyłem się z setkami ludzi, których inaczej bym nie miał, i zarezerwowałem wywiad na NPR i dużej Gazecie Codziennej za pomocą Twittera.”

Brian Clark, Autor copybloggera, powiedział: “wyszukiwanie na Twitterze to niesamowity sposób, aby zobaczyć, co ludzie mówią o twoich produktach lub Usługach. Na przykład wykonam wyszukiwanie hashtagów # genesiswp i #woprdpress, a ludzie będą zadawać pytania dotyczące naszego systemu projektowania Genesis WordPress. Skorzystam z funkcji odpowiedzi, aby odpowiedzieć na pytanie, które doprowadziło do sprzedaży bezpośredniej. Poza tym moja odpowiedź tworzy świadomość Genesis dla innych, którzy podążają za mną. To forma konstruktywnej promocji.”

Koniecznie zapoznaj się z tym artykułem Business Week, w którym przebadano Prezesów 18 i w jaki sposób używają Twittera, aby pomóc swoim firmom.

Praktyczne Sposoby Twitter Może Pomóc Twojej Firmie

Tu robi się ciekawie. Wiele osób robi bardzo innowacyjne rzeczy z Twitterem. Oto niektóre z ich historii.

Plan Twittera

Cindy King, Specjalista ds. sprzedaży międzynarodowej, odnotowała ogromny wzrost zapytań biznesowych poprzez wdrożenie Strategicznego Planu na Twitterze.

“Śledzenie właściwych osób na Twitterze było kluczowe . Są ludzie bardzo utalentowani w budowaniu relacji na Twitterze. Podążając za tymi kreatorami społeczności online, zdałem sobie sprawę, że niektórzy z nich są również doskonałymi copywriterami odpowiedzi bezpośrednich. Zachęcają swoich obserwatorów z Twittera do podjęcia działań ” – powiedział Król.

“Żarówki zgasły,a ja spędziłem weekend przygotowując plan marketingowy tweet i wszedłem w 6 weeks worth tweets, 5 dziennie, używając TweetLater. Użyłem mindmapy, stworzyłem kategorie, zmieniłem czasy na tweetach i użyłem BUDurls, aby móc śledzić wyniki i ulepszać mój plan tweet następnym razem. To było miesiąc temu-wyjaśnił Król.

Kiedy King znajduje wolną chwilę między projektami, loguje się do Twittera i obserwuje, o czym mówią ludzie. Kiedy tweetuje, około 90 procent czasu prezentuje przydatne informacje i zasoby swoim obserwatorom. Pozostałe tweety to ankiety i pytania. Podążając za tą strategią, King odnotował 800 procentowy wzrost zapytań o swoją firmę po skonfigurowaniu kampanii na Twitterze.

Przed wysokimi ludźmi

Copywriter B2B Terri Rylander przyjęła znacznie inne podejście. Początkowo była bardzo sceptyczna wobec Twittera. “Spojrzałem na to, ale nie mogłem zrozumieć, dlaczego ludzie ciągle wysyłają wiadomości o wielkości wiadomości tekstowej, chyba że byli nastolatkami. Twitter był za wysyłanie aktualizacji, o których mówili. Nie mam czasu na aktualizacje, a poza tym, kogo to obchodzi?”powiedział Rylander.

Później natknęła się na rówieśnika w swojej branży, który korzystał z Twittera i zasugerowała, aby Rylander śledził ją na Twitterze. “Wtedy odkryłem Twittera jako narzędzie biznesowe. Jestem w mojej szczególnej niszy od ponad 10 lat i Wiem, kim są gracze (choć mnie nie znają). Kiedy sprawdziłam, kogo śledziła na Twitterze, tam były wszystkie! Wygląda jak lista “kto jest kim”.”

Rylander dołączyła do Twittera i zaczęła śledzić i wchodzić w interakcje z ludźmi, których szanowała. “Poza zimną rozmową telefoniczną lub e-mailem, nigdy nie miałbym szansy, aby uzyskać moje nazwisko przed sprzedawcami, analitykami branżowymi i ekspertami branżowymi. Miałem wiele rozmów na Twitterze, które doprowadziły również do osobistych rozmów.”

Aby pozostać na bieżąco z ekspertami, oferuje ciekawe linki, odpowiada na tweety i publikuje swoje myśli do rozmowy co najmniej kilka razy dziennie.

Pozyskiwanie ruchu i leadów

Pam O ‘Neil, wiceprezes ds. marketingu w BreakingPoint, powiedziała:” Twitter zastąpił naszą agencję PR, ponieważ duży odsetek naszych obserwatorów to prasa i analitycy. Pisarz dla ZDNet napisał o nas i połączył się z nami w oparciu o coś, co zamieściliśmy na Twitterze, co spowodowało ogromny skok ruchu w sieci i co najmniej jedną umowę z głównym dostawcą usług.”

Mike Damphousse z Green Leads powiedział: “Twitter jest dla nas nowy . To powiedziawszy, w ciągu kilku krótkich tygodni nastąpił wyraźny wzrost wszelkiego rodzaju ruchu. Z normalnych przychodzących prowadzi, liczba wzrosła 15% i dwa z inbounds są teraz aktywne możliwości rurociągu. Znaleźliśmy jeden niezwykle cenny związek partnerski. Budujemy również relacje PR, choć znalezienie kontaktów jest trochę uciążliwe.”

Zaczynasz dostrzegać potencjał?

Kilka narzędzi, które pomogą Ci na Twitterze

Twitter ma cały świat dostępnych aplikacji wsparcia, które możesz wykorzystać, aby uzyskać jak najwięcej usług dla swojej firmy. Oto kilka moich ulubionych:

TwitterFox: ta wtyczka do przeglądarki Firefox umożliwia przeglądanie tweetów w przeglądarce internetowej (w menu podręcznym). Jest to bardzo poręczne i eliminuje potrzebę ciągłego chodzenia do Twitter.com.

TweetLater: ta potężna usługa pozwala zaplanować tweety (podobnie jak zaplanować wiadomości e-mail). Inną bardzo potężną funkcją jest możliwość odbierania e-maili o aktywności słów kluczowych w Tweetosferze. Pozwala to na dołączenie do rozmowy lub śledzenie tematów i trendów.

Ping.fm: jeśli masz konta z wieloma usługami, takimi jak LinkedIn i Facebook, ta niesamowita strona pozwala publikować aktualizacje we wszystkich witrynach społecznościowych w jednym kroku.

Facebook facebook: jeśli jesteś na Facebooku, ta aplikacja przekazuje aktualizacje Twittera bezpośrednio do Facebooka jako aktualizacje statusu.

I na wypadek, gdybyś uzależnił się od Twittera, oto kilka porad od jednego z wiodących autorytetów na Twitterze. Chris Brogan mówi: “większość ludzi, którzy widzą Twittera po raz pierwszy, albo płasko “rozumie”, albo mówią: “po co się trudzić?/ Oto, za czym ludzie tęsknią. Uważają, że należy przeczytać każdą aktualizację, która przewija się przez wybrany ekran. Nie, niech się toczy jak strumyk.”

Więc na co czekasz? Sprawdź Twitter i zgłoś się tutaj ze swoim doświadczeniem.

Czy Twitter już pomógł twojej firmie? Jeśli tak, opowiedz nam swoją historię.

O autorze: Michael Stelzner jest bestsellerowym autorem White Papers: How to Capture Readers and Keep them Engaged. Możesz śledzić Michaela tutaj na Twitterze lub sprawdzić jego najnowszy projekt tutaj.

Total
0
Shares
Related Posts