LinkedIn może nie wydawać się tak seksowny jak Twitter czy Facebook, ale z ponad użytkownikami 259,000,000 i grupami 2,100,000, jest to kanał społecznościowy, którego nie możesz zignorować.
Oczywiście, nie wygenerujesz tak dużego ruchu z LinkedIn, jak z innych witryn społecznościowych, ale jego odbiorcami są zazwyczaj firmy, co oznacza, że każdy odwiedzający LinkedIn będzie wart więcej pieniędzy.
Jak możesz wykorzystać LinkedIn? Cóż, prawdopodobnie już wiesz, że delegowanie w dni powszednie rano pomaga. Ale czy wiesz, że jeśli zrobisz 20 postów miesięcznie, dotrzesz do 60% odbiorców?
Jeśli chcesz zmaksymalizować zaangażowanie w LinkedIn, wykonaj kroki opisane w poniższej infografice.
Wniosek
Jeśli nie korzystasz jeszcze z LinkedIn, miejmy nadzieję, że powyższa infografika zmieni zdanie.
Trzy proste sposoby, dzięki którym możesz uzyskać większy ruch z LinkedIn to:
- Kiedy publikujesz zdjęcia, zauważysz, że otrzymasz 98% więcej komentarzy.
- Jeśli połączysz się z filmami z YouTube z LinkedIn, średnio wygenerujesz 75% więcej udziałów.
- Pamiętaj, że 60% Twoich połączeń na LinkedIn jest zainteresowanych aktualizacjami branżowymi, podczas gdy tylko 43% jest zainteresowanych wiadomościami i produktami Twojej firmy.
W jaki inny sposób możesz wykorzystać LinkedIn?