Jak zwiększyć zaangażowanie w LinkedIn o 386%

LinkedIn może nie wydawać się tak seksowny jak Twitter czy Facebook, ale z ponad użytkownikami 259,000,000 i grupami 2,100,000, jest to kanał społecznościowy, którego nie możesz zignorować.

Oczywiście, nie wygenerujesz tak dużego ruchu z LinkedIn, jak z innych witryn społecznościowych, ale jego odbiorcami są zazwyczaj firmy, co oznacza, że każdy odwiedzający LinkedIn będzie wart więcej pieniędzy.

Jak możesz wykorzystać LinkedIn? Cóż, prawdopodobnie już wiesz, że delegowanie w dni powszednie rano pomaga. Ale czy wiesz, że jeśli zrobisz 20 postów miesięcznie, dotrzesz do 60% odbiorców?

Jeśli chcesz zmaksymalizować zaangażowanie w LinkedIn, wykonaj kroki opisane w poniższej infografice.

why every business should blog

Wniosek

Jeśli nie korzystasz jeszcze z LinkedIn, miejmy nadzieję, że powyższa infografika zmieni zdanie.

Trzy proste sposoby, dzięki którym możesz uzyskać większy ruch z LinkedIn to:

  1. Kiedy publikujesz zdjęcia, zauważysz, że otrzymasz 98% więcej komentarzy.
  2. Jeśli połączysz się z filmami z YouTube z LinkedIn, średnio wygenerujesz 75% więcej udziałów.
  3. Pamiętaj, że 60% Twoich połączeń na LinkedIn jest zainteresowanych aktualizacjami branżowymi, podczas gdy tylko 43% jest zainteresowanych wiadomościami i produktami Twojej firmy.

W jaki inny sposób możesz wykorzystać LinkedIn?

Total
0
Shares
Related Posts