Jak zwiększyć zaangażowanie i autorytet dzięki cytatom

Wszystko, co ważne, zostało powiedziane wcześniej przez kogoś, kto tego nie odkrył. ~ Alfred North Whitehead

Świetny cytat jest złotem dla spostrzegawczego pisarza. Możesz natychmiast zwiększyć zaangażowanie czytelników za pomocą odpowiedniej odrobiny mądrości lub dowcipu. A pisząc, aby przekonać, możesz wzmocnić swoje argumenty, wskazując na słowa Dobrze cenionych.

Innymi słowy, autor Anatole France przybił go tym:

Kiedy coś zostało powiedziane i cóż, nie miej skrupułów. Weź i skopiuj.

Korzystanie z cytatów w celu zwiększenia zaangażowania

Po tym wszystkim, wszystko, co zrobił, było ciągiem wielu starych, znanych cytatów. ~ H. L. Mencken o Szekspirze

Hej, jeśli to jest wystarczająco dobre dla Szekspira, to jest wystarczająco dobre dla mnie. I chociaż wszyscy powinniśmy dołożyć wszelkich starań, aby zaangażować czytelników własnym rozumem i mądrością, nigdy nie zaszkodzi dzielić się reflektorem z tymi, którzy już dobrze to powiedzieli.

Świetny cytat jest jak inteligentna anegdota lub analogia … angażuje umysł w sposób, w jaki ten sam punkt bezpośrednio nie robi. Ten sposób myślenia Czytelnika jest punktem zwrotnym między uwagą a obojętnością.

Niezależnie od tego, czy używasz cytatu, aby otworzyć mocne, czy posypać je podczas pisania, doskonały cytat ma tendencję do czytania, nawet przez skanery. A kiedy punkt jest przejmujący, przekształcasz ten skaner w czytnik. Ludzie chcą zobaczyć, jak dobrze stoisz na ramionach gigantów.

W czym tkwi sekret efektywnego wykorzystania cytatów?

Trzeba być mądrym czytelnikiem, aby mądrze i dobrze cytować. ~ Amos Bronson Alcott

Wykorzystanie cytatów w pisaniu perswazyjnym

Cytat w przemówieniu, artykule lub książce jest jak karabin w rękach piechura. Przemawia z autorytetem. ~ Brendan Francis

Ponownie, chcemy zbudować własny autorytet z naszymi czytelnikami. Ale bez względu na poziom wpływu, zawsze możesz wzmocnić perswazyjny punkt, kierując czytelnika do szanowanego autorytetu, który podziela twoje poglądy na dany temat.

To działa cuda, gdy próbuje zrobić punkt, który może być trudne do zaakceptowania przez niektórych. W końcu wiem, że kreatywność jest inspirowana przez rzeczy wokół nas i pracę innych, ale kto będzie się kłócił z Picassem?

Autorytatywne cytaty zapewniają umysłowe skróty do akceptacji. Jeśli chcesz, aby ktoś zaakceptował to, co mówisz, cytaty pozwalają Ci wykorzystać tendencję umysłu do poszukiwania ścieżki najmniejszego oporu. Często najłatwiej jest uwierzyć słynnej postaci historycznej, aby ci uwierzyć, więc skorzystaj z autorytetu innych, aby zbudować własny.

Ludzie zaakceptują Twoje pomysły o wiele łatwiej, jeśli powiesz im, że Benjamin Franklin powiedział to pierwszy. ~ David H. Comins

To wciąż sprowadza się do Ciebie w końcu

Nienawidzę cytatów. Powiedz mi, co wiesz. ~ Ralph Waldo Emerson

Podejrzewam, że Ralph miał zły dzień, kiedy to powiedział, ale ma rację. Wszystkie cytaty na świecie nie pomogą, chyba że masz coś do powiedzenia.

Ale wiesz o tym.

Załóżmy, że masz coś do powiedzenia i wiesz to dobrze. Ale nie zapomnij, aby uzyskać swój cytat na kopać zaangażowanie i autorytet na komendę.

Oto trzy zasoby cytat dla Ciebie:

Strona Cytaty
Quoteland
Bartleby

Dodatkowo, w moim niekończącym się dążeniu do tworzenia wartościowych treści w postaci 140 lub mniej na Twitterze, zacząłem codziennie tweetować cytaty. Śledź mnie na Twitterze, aby uzyskać losowe próbki interesujących cytatów, które mogą zainspirować Cię do pisania (zdarzyło się to co najmniej dwóm osobom, które mnie śledzą).

Więc … jaki jest Twój ulubiony cytat? Podziel się komentarzami!

O autorze: Brian Clark jest założycielem Copyblogger i współzałożycielem Teaching Sells.

Total
0
Shares
Related Posts