Jak często ludzie odwiedzają Twoją stronę?
Aby odnieść sukces w sklepie ecommerce, musisz polegać na ruchu w witrynie, który prowadzi do konwersji. To powiedziawszy, ci sami ludzie prawdopodobnie nie nawigują do twojej witryny codziennie.
Nawet najbardziej lojalni klienci nie mają powodu, aby codziennie odwiedzać Twoją witrynę.
Nie możesz ich za to winić. Jak często kupujesz coś przez Internet?
Według ostatnich badań o zakupy online w USA, 40% konsumentów kupuje produkty lub usługi z Internetu kilka razy w miesiącu, a 20% konsumentów kupuje co tydzień.
Chociaż te liczby są zachęcające, nie możesz polegać tylko na swojej witrynie e-commerce, aby generować sprzedaż na podstawie tych statystyk.
Musisz korzystać z innych platform, aby sprzedawać swoje produkty.
Sensowne jest korzystanie z sieci, z których konsumenci korzystają na co dzień. Możesz Zwiększ swoje przychody z e-commerce, wykorzystując handel społecznościowy.
Instagram ma 500 milionów codziennie aktywni użytkownicy, 80% wszystkich kont na Instagramie śledzi profil biznesowy.
To świetna wiadomość dla Ciebie i Twojej marki ecommerce.
Twoi obecni i potencjalni klienci są nie tylko aktywni na tej platformie, ale także chętni do zaangażowania się w Twoją markę.
W rzeczywistości 60% użytkowników Instagramu Znajdź nowe produkty za pośrednictwem tej platformy społecznościowej, a 75% użytkowników podejmie działania po obejrzeniu postu.
Może to być odwiedzenie strony internetowej marki lub dokonanie zakupu.
Mając to wszystko na uwadze, Twoja firma e-commerce musi korzystać z tej platformy na swoją korzyść.
Pokażę Ci, jak zwiększyć sprzedaż e-commerce za pomocą postów na Instagramie.
Upewnij się, że Twoja firma jest uprawniona do korzystania z postów do zakupów
Zanim cokolwiek zrobisz, chcesz upewnić się, że Twoje posty do zakupów nie naruszają żadnych zasad i przepisów na Instagramie.
Jeśli naruszysz jakiekolwiek zasady, może to oznaczać duże problemy dla Twojego konta. Twój profil może zostać zawieszony lub nawet zakończony, co oczywiście zmiażdży Twój Strategia marketingowa Instagram.
Nawet jeśli nie zawsze są one egzekwowane, naruszenia są bardziej powszechne niż mogłoby się wydawać. W rzeczywistości więcej niż 90% poparcia dla gwiazd w mediach społecznościowych naruszają zasady FTC.
Ale omówimy bardziej szczegółowo wpływowych społecznie w dalszej części tego postu.
Funkcja postów do zakupu na Instagramie nie jest dostępna na każdym koncie. Aby się kwalifikować, musisz spełnić określone wymagania.
Na początek musisz znajdować się w jednym z następujących krajów:
- Stany Zjednoczone
- Kanada
- Niemcy
- Hiszpania
- Francja
- Włochy
- Brazylia
- Zjednoczone Królestwo
Wymagane jest również konto firmowe na Instagramie.
Nie możesz sprzedać niczego, co narusza Standardy społeczności Facebooka, ponieważ Facebook posiada Instagram.
To powinno być oczywiste, ale nie możesz też sprzedawać niczego nielegalnego. Ale to nie jedyne ograniczenie. Oto lista produktów, które są surowo zabronione od sprzedaży przez Instagram:
- leki (rekreacyjne lub na receptę)
- alkohol
- wyrobów tytoniowych lub akcesoriów związanych z używaniem tytoniu
- Broń, Materiały wybuchowe lub amunicja
- zwierzęta
- subskrypcje, Produkty cyfrowe lub Treści cyfrowe
- suplementy uznane za niebezpieczne
- wszystko, co narusza znak towarowy lub prawa autorskie
- waluta (prawdziwa, wirtualna lub fałszywa)
- paliwo
- samochody
- niebezpieczne maszyny
- produkty seksualne lub” dla dorosłych”
- wszystko, co promuje Hazard
- produkty medyczne i zdrowotne
- wszystko, co jest obraźliwe, wprowadzające w błąd lub oszukańcze
Jeśli nie sprzedajesz żadnego z tych produktów, możesz otrzymywać posty do zakupu na Instagramie.
Nawet jeśli Twoja marka eCommerce sprzedaje coś zabronionego na twojej stronie, nadal możesz używać postów do zakupów dla innych produktów dozwolonych na tej platformie.
Po ustaleniu uprawnień możesz kontynuować.
Załóż katalog na Facebooku
Używanie Facebook Business Manager, stworzysz katalog produktów do sprzedaży za pośrednictwem Instagram.
Będzie to plik, który pokazuje wszystkie przedmioty, które chcesz sprzedać.
Instagram Facebook-strona na Facebooku połączona z profilem biznesowym na Instagramie. Przejdź do opcji “katalogi” z menu.
Tutaj możesz kontrolować wszystkie ustawienia związane z katalogiem produktów. Będziesz nawet w stanie skonfigurować wiele nowych katalogów.
Osoby z pracownikami lub członkami zespołu, którzy pomagają w tym procesie, mogą przyznać dostęp i przypisać role również tym osobom.
Facebook Instagrama umożliwia udostępnianie postów, które można kupić Instagrama.po dodaniu produktów do katalogu Facebook zsynchronizuje się z Instagramem i pozwala udostępniać posty, które można kupić.
Będziesz mógł tego używać do postów na swoim profilu na Instagramie, a także do wszelkich reklam, które uruchamiasz na platformie.
Dodaj filtry do każdego produktu, aby pomóc Ci zarządzać nimi tak samo, jak w witrynie e-commerce.
Filtry te zawierałyby podstawowe parametry, takie jak:
- Cena
- płeć
- Kategoria
- dostępność
Ręczne dodawanie informacji o każdym produkcie w katalogach będzie działać dobrze, nie jest to jedyna opcja.
Korzystanie z BigCommerce i Shopify do tworzenia katalogu
Instagram shopify oferuje możliwość integracji istniejących sklepów z postami, które można kupić na Instagramie.
Nie będzie cię to kosztować żadnych dodatkowych pieniędzy.
Możesz się do tego odnieść szczegółowy przewodnik za skonfigurowanie tego przez BigCommerce.
Jest to szybszy sposób tworzenia katalogów produktów zamiast ręcznego dodawania każdego produktu, zakładając, że korzystasz już z jednej z tych platform.
Nawet jeśli nie korzystasz z tych sieci, możesz rozważyć użycie Shopify aby pomóc ci sprzedać więcej produktów.
Po skonfigurowaniu sklepu możesz kontynuować proces integracji za pośrednictwem Facebook Business Manager.
Instagram Shopify lub BigCommerce musi przejrzeć twoje konto, zanim będziesz mógł kontynuować.
Gdy Twoja firma spełni wymagania kwalifikacyjne i zostanie zatwierdzona, uzyskasz dostęp do funkcji postów na zakupach na Instagramie.
Oznacz swoje produkty
Wszystko, co musisz teraz zrobić, to przesłać zdjęcia do profilu biznesowego na Instagramie w ten sam sposób, w jaki normalnie byś to zrobił.
Skorzystaj z profesjonalnych zdjęć osób noszących lub korzystających z Twoich produktów dostępnych w Twoim katalogu.
Przed sfinalizowaniem przesyłania zauważysz różnicę w opcjach publikowania. Będziesz mieć teraz dostęp do nowej funkcji, której nie mają inne konta.
Po prostu Oznacz swoje produkty w ten sam sposób, w jaki oznaczasz osobę na zdjęciu:
Następnie wyszukaj nazwy produktów, które chcesz oznaczyć. Ponownie, będzie to wyglądać bardzo podobnie do tego, jak szukałbyś nazwy osoby na Instagramie.
Przejrzyj Facebook Instagram katalog podłączony do konta, które wcześniej skonfigurowane.
Znajdź produkt lub produkty na przesyłanym obrazie.
Możesz oznaczyć do pięciu produktów na jednym zdjęciu. Jeśli przesyłasz Post karuzelowy zawierający wiele zdjęć, możesz oznaczyć do 20 produktów na karuzelę.
Nie przytłaczaj swoich zwolenników.
Polecam, aby te posty do zakupu były tak proste, jak to możliwe.
To paradoks wyboru. Im więcej opcji dajesz komuś, tym mniejsze prawdopodobieństwo, że ktoś go wybierze. To zaszkodzi twoim współczynnikom konwersji.
Trzymaj się na razie tagowania tylko jednego lub dwóch produktów w każdym poście i zobacz, jak to działa. Następnie możesz zacząć eksperymentować ze zdjęciami karuzeli i dodawać więcej produktów do zakupów.
Poznaj swoich odbiorców
Musisz upewnić się, że promujesz produkty na Instagramie na podstawie tego, kto śledzi Twój profil.
W ramach badania rynku, wcześniej byłeś w stanie zidentyfikuj swój rynek docelowy. W idealnym świecie Twoi obserwatorzy na Instagramie będą odzwierciedlać twoją grupę docelową.
Jednak nie zawsze może tak być.
Załóżmy na przykład, że sprzedajesz odzież zarówno dla mężczyzn, jak i kobiet na swojej stronie ecommerce. To nie znaczy, że Twoje posty na zakupy powinny być 50/50 dla każdej płci.
Jeśli 80% Twoich obserwujących to kobiety, zamiast tego będziesz chciał publikować produkty, które przemawiają do tej grupy odbiorców.
Miej oko na swoje Instagram analytics więc wiesz, kto śledzi Twoje konto.
Jest to kolejna funkcja dostępna tylko dla kont firmowych na Instagramie.
Ważne jest, aby skorzystać z jak największej liczby narzędzi, aby zmaksymalizować wydajność postów, które można kupić.
Promowanie produktów, które nie podobają się Twoim obserwatorom, nie generuje sprzedaży.
Oznacz swoją lokalizację
Oprócz tagowania produktów dla postów, które można kupić, powinieneś również oznaczyć swoją lokalizację.
Nie musisz oznaczać swojej rzeczywistej lokalizacji. Wystarczy oznaczyć lokalizację związaną z tym, co sprzedajesz i grupą docelową.
Jest to mała luka, z której możesz skorzystać.
Na przykład załóżmy, że próbujesz sprzedawać nowe produkty strojów kąpielowych na Instagramie. Ale siedziba Twojej firmy znajduje się w Dakocie Północnej, w stanie bez dostępu do morza.
Prawdopodobnie tagowanie tej lokalizacji nie ma sensu, jeśli próbujesz odwołać się do konsumentów, którzy spędzają dużo czasu na plaży.
Ale możesz oznaczyć Miami, FL lub San Diego, CA, gdzie sezon plażowy trwa przez cały rok.
Ponownie, będziesz chciał odnieść się do swojej analizy Instagram, aby pomóc ci również z tagiem lokalizacji. Oznacz lokalizację, która przemawia do obserwujących na podstawie tego, gdzie się znajdują.
Oto przykład tej strategii zastosowanej przez Western Rise:
Sprzedają męską koszulę z guzikami.
Jak widać z metki, ustawili Brooklyn w Nowym Jorku jako lokalizację.
Każdy, kto kliknie ten tag lokalizacji, zobaczy ten post jako jeden z najnowszych obrazów. Ta strategia zwiększa ekspozycję Twojej marki, dzięki czemu Twoje posty do zakupów mogą dotrzeć do użytkowników, którzy nie śledzą Twojego profilu.
Użyj influencerów, aby stworzyć dowód społeczny
Kontynuujmy rozmowę o maksymalizacji zasięgu Twoich postów.
Twoi obecni Obserwujący mogą już być istniejącymi klientami. Ale jak możesz wykorzystać swoje posty na zakupy, aby dotrzeć do konsumentów, którzy wcześniej nie kupili niczego od Twojej marki?
Musisz się nauczyć jak korzystać z influencerów społecznościowych, aby zwiększyć wiarygodność produktu.
Spójrzmy na przykład. Spójrz na ten post na Instagramie Herschel:
Wykorzystał influencer społeczny Michele Dee jako modelka na zdjęciu. Michelle ma ponad 31 000 obserwujących na Instagramie.
Jeśli wspiera markę, pokazuje ludziom, że jest legalna.
Warto zauważyć, że nie można oznaczyć osoby w swoich postach dotyczących zakupów zawierających produkt. Możesz jednak oznaczyć ich nazwę w podpisie, tak jak Hershel w powyższym przykładzie.
Uruchom promocję
Jak powiedziałem wcześniej, musisz uzyskać te posty do kupowania przed jak największą liczbą oczu.
Bądź kreatywny, jeśli chcesz uzyskać przewagę nad konkurentami, którzy również używają Instagramu do sprzedaży swoich produktów.
Powinieneś rozważyć prowadzenie dochodowych prezentów, aby zbudować szum za rzeczy, które sprzedajesz.
Oto przykład jak Buty Lems wykorzystałem tę strategię w niedawnej promocji.
Marka współpracuje z Miłośnicy Przygód Strona na Instagramie, która odnosi się do mojego poprzedniego punktu o używaniu influencerów do tworzenia dowodów społecznych.
To konto ma ponad 186 000 obserwujących. Wszystko, co zostanie opublikowane na jego profilu, będzie widoczne dla ogromnej publiczności.
Lems Shoes rozdaje parę butów turystycznych, co jest oczywiście produktem, który przemawia do ludzi, którzy podążają za entuzjastami przygód. Od razu Ta promocja jest na dobrej drodze.
Ale nie możesz uruchamiać postów na zakupy z cudzego konta. Nie ma problemu.
Lems Shoes wykorzystał to inne konto do budowania szumu, korzystając z własnego profilu do sprzedaży produktu:
Współpracując z innym kontem i prowadząc prezent, Marka zachęcała ludzi do oglądania swojego profilu.
Kiedy tam dotrą, zobaczą sklep.
Oczywiście, nie każdy wygra prezenty. Ale mam nadzieję, że użytkownicy nadal będą zainteresowani zakupem po obejrzeniu promocji.
Wniosek
Twoja witryna e-commerce może odnieść sukces, ale konsumenci nie odwiedzają Twojej witryny tak często, jak korzystają z mediów społecznościowych.
Dlatego musisz sprzedawać swoje produkty na Instagramie.
Po prostu upewnij się, że wszystkie informacje o produkcie są dokładne. Ceny i opisy powinny być takie same jak na twojej stronie internetowej.
Monitoruj wskaźniki każdego posta, aby sprawdzić, czy Twoje kampanie do zakupu odniosły sukces.
Zanim zaczniesz z postami do zakupów na Instagramie, musisz zweryfikować, czy Twoje konto kwalifikuje się do tej funkcji.
Następnie skonfiguruj katalogi produktów za pośrednictwem menedżera biznesowego Facebooka. Możesz zsynchronizować te katalogi z kontami BigCommerce lub Shopify, aby przyspieszyć ten proces.
Przejrzyj swoje analizy na Instagramie, aby upewnić się, że Twoje posty do zakupów są skierowane do obserwujących. Dodaj również znacznik lokalizacji na podstawie tych informacji.
Wykorzystaj swoje relacje z influencerami społecznościowymi, aby zwiększyć wiarygodność swoich produktów. Prowadź promocje jako kreatywny sposób na konwersję.
Jeśli zastosujesz się do wskazówek, które przedstawiłem w tym przewodniku, będziesz mógł używać postów do zakupów na Instagramie, aby zwiększyć sprzedaż produktów ecommerce.
W jaki sposób Twoja marka wykorzystuje Instagram, aby zwiększyć sprzedaż?