Jak radzi sobie Twoja osobista marka?
Nie, naprawdę-jak leci?
Czy codziennie otwierasz swoją skrzynkę odbiorczą na powódź ludzi mówiących o jak kochają być twoim klientem, jak zmieniłeś ich biznes, zdrowie i życie, lub jak niesamowite jest twoje przesłanie?
A może otwierasz swoją skrzynkę odbiorczą tylko po to, aby być zalanym komentarzami z zdenerwowani klienci a ludzie narzekają na coś, co powiedziałeś w artykule cztery miesiące temu?
Żyjemy w czasach, kiedy produkuje się dużo gówna. Ludzie chcą kupować od i podążać za firmą, która ma godną zaufania osobę, kogoś, kto jest przyjazny i godny zaufania—kto mówi o ich konkretnych potrzebach.
Więc zapytam jeszcze raz.: Jak ci idzie?
Jeśli masz problemy z budowaniem swojej osobistej marki i szukasz działań, które można podjąć każdego dnia, aby podwoić rozmiar Ty, Inc., poprawić swoje dochody i zwiększyć swój wpływ na świecie, Czytaj dalej.
Zauważ, że nie wszystkie te rzeczy muszą być robione codziennie. Jest to przewodnik pełen różnych sposobów can podwój swoją osobistą markę.
Jak powiedział Bruce Lee,
“Absorbuj to, co jest użyteczne, odrzucaj to, co nie, twórz wyjątkowo to, co własne.”
Z mojego doświadczenia wynika, że budowanie marki osobistej to ciężka praca. To ciężka praca. To ciężka praca, żeby go wyhodować. To ciężka praca, by to utrzymać.
Dlaczego to robimy?
Bo to spełnienie. Możesz nie tylko doświadczyć osobistego spełnienia, ale także poprawić życie osób wokół ciebie. Budowanie marki osobistej jest warte wysiłku, ponieważ zwiększa Twój pozytywny wpływ na świat.
Poza tym, osobista marka pomaga finansowo. Niezależnie od tego, czy prowadzisz własną firmę, czy pracujesz w ramach większej firmy, istnieją praktycznie nie. wady budowania marki osobistej.
Jeśli jesteś gotowy podwoić rozmiar swojej osobistej marki – i cieszyć się wieloma korzyściami życiowymi, które wynikają z tego-to jest artykuł, na który czekałeś.
1. Pisz z serca
Jedną z najlepszych rzeczy, które możesz zrobić, aby zbudować swoją osobistą markę, jest pisanie codziennie / regularnie autentyczne posty na blogu gdzie mówisz o swoim życiu, zmaganiach i triumfach, oferując prawdziwą wartość publiczności.
Ludzie miłość czytać autentyczne rzeczy.
Nie można udawać autentyczności. Trudno się otworzyć, być prawdziwym, czuć się surowym i dzielić się rzeczami, które są, dobrze, serdecznie.
Ale co to robi dla twojej osobistej marki i odbiorców?
Pokaże innym, że jesteś prawdziwą osobą, tak jak oni, i sprawi, że będziesz o wiele bardziej relatywny. Ludzie lubią znać osobę, od której kupują, i robi to pozycjonuje Cię jako ” przyjaznego eksperta.”
2. Zrób zdjęcie robiąc coś, co kochasz i opublikuj je w mediach społecznościowych
Obraz jest naprawdę wart tysiąca słów. Delegowanie regularne zdjęcia w mediach społecznościowych udział w ulubionej aktywności sprawi, że będziesz bardziej relativalny dla wszystkich i zbudujesz specjalny kontakt z ludźmi, którzy podzielają Twoje zainteresowanie.
Na przykład zdjęcia na siłowni, zdjęcia na strzelnicy (wysoce polaryzujące działanie, które prawdopodobnie wzbudzi pewne kontrowersje, więc ostrzegam), w kuchni lub w filmach to świetne sposoby, aby wydawać się bardziej przyjaznym i rozpocząć wspaniałe rozmowy z obserwatorami.
3. Twórz codzienne wideo na YouTube
Jeśli obraz jest wart tysiąca słów, film jest wart około miliarda, prawda?
Czy kiedykolwiek zauważyłeś, że wielu youtuberów zarabiających miliony dolarów budowało swoje podążanie za codziennymi vlogami?
To nie był przypadek.
Wejście do kamery dla tysięcy jest trudne, ale jeśli uda Ci się to zrobić, ludzie będą mogli zajrzeć do twojego życia. To sprawia, że jesteś o wiele bardziej relatywny, często do tego stopnia, że jeśli spotkają cię osobiście, będą już czuć się tak, jakby cię znali.
Jest w tym ogromna wartość. Twoja marka to nie tylko sztuczna projekcja tego, co Ty chcesz ludzie do zobaczenia. Dzięki wideo staje się odzwierciedleniem tego, kim naprawdę jesteś.
4. Rozpocznij podcast dzienny lub tygodniowy
Jeśli masz głos radiowy (nawet jeśli nie), podcasty mogą być świetną opcją aby zbudować swoją osobistą markę.
Możesz rozmawiać o swoim życiu i ważnych kwestiach przez 10-15 minut dziennie i łatwo edytować i przesyłać rzeczy.
Jest to łatwiejsze niż YouTube, i chociaż nie jest tak osobisty, nadal będzie wykonywać swoją pracę.
Podcasty żyją i mają się dobrze, a setki tysięcy ludzi wciąż codziennie słyszą podczas dojazdu do pracy lub podczas ćwiczeń.
5. Pisz jeden serdeczny post na Facebooku każdego dnia
Jeśli masz duży Facebook following, napisanie kilkuset słów postu na Facebooku, który intryguje czytelników i wywołuje odpowiedzi, to świetny sposób, aby uzyskać swój głos i nawiązać kontakt ze swoimi obserwatorami.
Często najbardziej angażujące posty na Facebooku są najbardziej szczere. Facebook jest przeznaczony do koleżeństwa i bliskich relacji. Korzystaj z platformy do tego, co ma robić—tworzenia bogatych i znaczących relacji.
Tworzenie grup na Facebooku to jeden ze sposobów na zapewnienie, że Twoja osobista marka pozostanie blisko siebie. Weźmy ten przykład z grupy na Facebooku. Osoba, która udostępniła ten post, otrzymała ponad 100 reakcji i komentarzy w ciągu zaledwie kilku godzin.
Nie bój się też polaryzować. Im bardziej pozostajesz wierny swoim przekonaniom i opiniom, tym więcej szacunku otrzymasz i więcej Prasy otrzymasz.
6. Otwórz się na problemy, które cię trapią lub wyzwania, przed którymi stoisz
Jeśli zatrzymasz swoje wyzwania dla siebie, chowając się za komfortem Internetu, ograniczysz rozmowę do nudnych tematów, zamiast mówić o problemach i wyzwaniach, które mogą zainspirować czytelników i sprawić, że będziesz bardziej relatywny.
Nikt nie podnieca się marką osobistą, która jest płaska, mdła lub pozbawiona dramatów. To nie jest osobiste. To jest strzeżone.
Mam na myśli to w najmilszy możliwy sposób: ogarnij się.
Poważnie. Wszyscy tu jesteśmy ludźmi. Wszyscy stoimy przed wyzwaniami. Im bardziej otwieramy się na nasze zmagania, tym więcej informacji zwrotnych, serca, emocji i relacji możemy rozwinąć.
Doskonałym tego przykładem jest Post Tima Ferrissa o samobójstwie. Liczba odpowiedzi i ilość opinii ten post dostał był oszałamiający, wszystko dlatego, że był gotów być podatny.
7. Stwórz aurę profesjonalizmu
Chodzi o to, że powinieneś być ” przyjaznym ekspert” nie “Przyjacielski przegrany.” Jponieważ starasz się być relatywny do ludzi, nie oznacza to, że powinieneś całkowicie porzucić profesjonalizm.
Wszystko, co wyjaśniłem na temat autentyczności i podatności powyżej, jest prawdziwe. Ale pamiętaj o tym-Zachowaj profesjonalizm.
Obama to profesjonalista, posiadający jeden z najwyższych urzędów na świecie. Może być przyziemny i autentyczny, ale nawet w tych najbardziej zabawnych chwilach zachowuje to profesjonalnie.
Trzeba umiejętności, żeby zrobić taki numer. Ale wymaga to również wysokiego stopnia profesjonalizmu.
Choć jesteś prawdziwy, Nie szukasz tysiąca ramion, na których możesz płakać. Nie udajesz dramaturga. Jesteś profesjonalną osobą, która wykonuje świetną pracę i chce pomóc innym wykonać świetną pracę.
Lewis Howes wie, jak stworzyć silną markę osobistą. Choć jego pisanie i podcast jest autentyczny, nadal zachowuje poczucie przyzwoitości i profesjonalizmu we wszystkich swoich publikacjach i wizualizacjach.
Musisz upewnić się, że Twoja strona i zdjęcia wyglądają profesjonalnie, a treści, które publikujesz, są na najwyższym poziomie.
8. Regularnie rób szalone rzeczy
Chcesz poznać jeden z najlepszych sposobów na zwiększenie swojej osobistej marki? Bądź niezapomniany! Świat jest pełen nudnych ludzi, którzy próbują zrobić to online. Nie bądź jednym z nich!
Skydive w Nowej Zelandii, zrobić szalony Hazard, zobowiązać się do nauki nowego języka w ciągu miesiąca, i oferują dać całą listę e-mail bezpłatną książkę, jeśli nie.
Richard Branson ma świetną markę osobistą i nie waha się pokazywać zdjęć, na których robi szalone rzeczy, takie jak pozowanie obok drzemającego pracownika.
Nawet blogował o tym doświadczeniu.
Wielu budowniczych marek osobistych chętnie otwiera się na swoje hobby i pasje. To dlaczego mają własną markę. Inni uwielbiają rzucić okiem na swoje życie i być może zainspirować się do robienia rzeczy, których inaczej by nie zrobili.
James Clear prowadzi bardzo udany blog osobisty. Jedną z jego pasji są podróże – ale nie typowe podróże turystyczne. Podróżuje ultralekko i mówi ci, jak to zrobić.
Pewnie, to może być szalone. Ale jest też wciągająca.
Rób niezapomniane rzeczy, a ludzie będą się do ciebie gromadzić.
9. Pokaż się z przyjaciółmi i rodziną
Czy zauważyłeś, że dwa największe klucze tutaj są relatable i sympatyczny? Dobrze! Bo tak jest.
Jeśli chcesz być super relativable, pokaż się spędzać czas z rodziną i przyjaciółmi.
Ludzie często są zastraszani przez ekspertów. Ale jeśli pokażesz im, że jesteś zwykłą osobą, która je, pije i korzysta z łazienki tak jak oni, będziesz o wiele bardziej udany. A pokazanie sobie bycia z rodziną i przyjaciółmi to świetny sposób, aby to zrobić.
10. Mów o sobie i swoim życiu
Upewnij się, że w treści odnosisz temat, bez względu na to, co to jest, z powrotem do swojego życia, swoich zmagań i sukcesów.
Zasadniczo pokaż ludziom, że to, czego uczysz, nie jest tylko dla wybranych-jest dla zwykłych ludzi.
11. Uzyskaj wzmianki z renomowanych źródeł
Co by to dla ciebie dało, gdybym dał okrzyk Twojej firmie? Co jeśli Richard Branson dałem ci poparcie?
Podczas gdy te rzeczy prawdopodobnie nie wydarzy się w najbliższym czasie (chociaż jeśli stworzysz naprawdę niesamowita treść, możemy rozmawiać), wspinanie się po drabinie i przyciąganie uwagi wielkich nazwisk to świetny sposób na szybkie budowanie marki.
12. Udostępnij “lekcję dnia / tygodnia” w wiadomości e-mail
Kolejny świetny sposób na zbudowanie swojej marki, zwłaszcza z duża lista e-mail, jest dzielenie się regularnymi wiadomościami e-mail, w których omawiasz lekcję, której się nauczyłeś.
Jeśli zrobisz to dobrze, czyniąc je wyłącznie o nadawaniu wartości bez powodu promocyjnego, ludzie będą cię szanować bardziej i będą bardziej skłonni do otwierania e-maili, którymi jesteś wysyłanie do sprzedaży rzeczy później.
13. Po prostu bądź sobą
Najpotężniejszym sposobem budowania osobistej marki jest bycie sobą. Bądź autentyczny we wszystkim, co robisz.
Będziesz miał wzloty, upadki, wyzwania, przełomy, straszne chwile, chwile euforii, a to wszystko będzie tego warte. Do ty.
Nigdy nie wyrażaj opinii, która nie jest twoja. Nigdy nie polecaj produktów, w które nie wierzysz. Nigdy nie udawaj kogoś, kim nie jesteś. Ludzie przejrzą to, a Twoja marka ucierpi.
Wniosek
Chociaż Robienie wszystkich 13 rzeczy na tej liście z pewnością zwiększyłoby Twoją markę i grono fanów w rekordowo szybkim tempie, prawdopodobnie również zabiłoby Cię.
To nie ma być kompleksowe przewodnik po budowaniu osobistej marki, ale raczej lista pomysłów, które możesz wdrożyć, aby rozwijać swoją markę w szybszym tempie niż obecnie.
Wybierz trzy do pięciu z powyższych rzeczy (oczywiście oprócz liczby 13) i zacznij je wykonywać codziennie. Spróbuj przez następne sześć miesięcy i zobacz, co cię z tego wyciągnie.
Doświadczyłem niezwykłego sukcesu w budowaniu mojej osobistej marki. Dlaczego? Nie dlatego, że jestem wyjątkowa. To dlatego, że pracowałem nad tym przez ponad 10 lat.
Sześć miesięcy to dużo krócej niż dziesięć lat. Ale jestem przekonany, że za pół roku, jeśli zrobisz kilka rzeczy na tej liście, Twoja osobista marka podwoi się.
Z takim sukcesem, kto wie, gdzie będziesz za 10 lat?