Dlaczego Ludzie Sukcesu Są Dupkami

douchebags

Kiedy zaczynałem jako przedsiębiorca, nie bałem się. Nie miałem wiele pieniędzy na moje nazwisko, i nie miałem wiele do stracenia, dlatego byłem gotów zrobić wszystko, by odnieść sukces..

Jedną z rzeczy, które ciągle robię, jest dotarcie do innych odnoszących sukcesy przedsiębiorców. Jako dziecko myślałem, że jeśli skontaktuję się z ludźmi, którzy byli warci setek milionów dolarów, mogę się od nich uczyć i w końcu zarabiać tak jak oni.

Szybko jednak dowiedziałem się, że ci ludzie sukcesu nie chcieli dać mi pory dnia. Oczywiście, czułem, że są dupkami, bo mnie ignorowali..

W ciągu kilku lat mojej przedsiębiorczej podróży nauczyłem się, jak przyciągnąć uwagę tych odnoszących sukcesy przedsiębiorców, zbudować z nimi relacje, uzyskać ich pomoc, a nawet przekonać ich do zainwestowania we mnie pieniędzy.

W końcu pomogło mi to rozwinąć moje firmy i odnieść sukces finansowy. Wiesz, jak poradzić sobie z tymi dupkami i uzyskać ich pomoc? Zanim zagłębię się w strategie, z których korzystałem, musisz wiedzieć kilka rzeczy:

Ludzie sukcesu nie są dupkami

Pewnie, kilku z tych zamożnych przedsiębiorców, których spotykasz, to dupki, ale większość z nich to mili i pokorni ludzie. Rzadko popisują się swoim bogactwem. Nie zobaczysz, jak chwalą się sobą w sieci społecznościowej i naprawdę lubią pomagać innym ludziom.

Na początku mogą być aroganccy lub niedostępni, ponieważ mają swoich strażników. Ci ludzie są podrywani każdego dnia przez ludzi takich jak ty, proszących o ich pomoc lub proszących o pieniądze.

Pomyśl o tych wszystkich bezdomnych, którzy błagali Cię o pieniądze. Pewnie tak się do tego przyzwyczaiłeś, że teraz je ignorujesz.

Ludzie sukcesu są zajęci

Ludzie odnoszący największe sukcesy dotarli tam, gdzie są dzisiaj, ponieważ pracowali i nadal ciężko pracują, co oznacza, że nie mają wiele godzin w ciągu dnia. Kiedy mają wolny czas, zazwyczaj spędzają go ze swoimi rodzinami.

Powodem, dla którego większość z nich ignoruje zapytania, jest to, że nie mają zbyt wiele czasu, aby pomóc innym. Pewnie, chcą pomóc Tobie i wszystkim innym, ale gdyby to zrobili, nie mieliby zbyt wiele czasu w ciągu dnia.

Kiedy cię spławią, Nie bierz tego do siebie. Czas jest ich najcenniejszym zasobem i muszą być ostrożni z tym, jak go spędzają.

Teraz, gdy wiesz, że ludzie sukcesu nie są dupkami i że są po prostu zajęci, prawdopodobnie zastanawiasz się, jak możesz zwrócić ich uwagę, prawda?Oto jak…

Nie pytaj, daj!

Zanim zaczniesz zbliżać się do ludzi sukcesu, zrób trochę badań na ich temat. Spróbuj dowiedzieć się, co kombinują i nad czym pracują.

Kiedy już to wiesz, możesz skupić się na pomaganiu oni najpierw wyjdź. Nikt nie chce czuć się wykorzystany, więc spróbuj stworzyć wzajemnie korzystny związek.

Dowiedz się, jak możesz im pomóc i zrób to. Upewnij się, że nie pytaj ich, jak możesz pomóc, ponieważ nie będą wiedzieć. Musisz to rozgryźć i zrobić to bez poświęcania, jeśli w ogóle, ich czasu. Jeśli nie jesteś pewien, jak możesz im pomóc, Kop głębiej, ponieważ jest coś, co możesz im zaoferować. Musisz to przemyśleć.

Gdy to rozgryziesz, upewnij się, że robisz to wszystko za darmo. Zgadza się-nie pobieraj od nich ani grosza. Większość ludzi, którzy je potrącili, chce od nich pieniędzy, więc to ostatnia rzecz, o którą chcesz prosić.

Na przykład, kiedy zaczynałem jako marketer internetowy, trafiłem na blogi takie jak TechCrunch, Mashable, Business Insider, Gawker Media i GigaOm i zaoferowałem im bezpłatną pomoc. Powiedziałem im, że ich kody nie są zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarek i że mogę pomóc im zwiększyć ruch w wyszukiwarce za pomocą kilku szybkich poprawek za darmo.

Nawet posunąłem się tak daleko, aby poprawić dla nich. W ten sposób nie pochłonęło to ich czasu.

Bądź taktowny

Jak już wspomniałem wcześniej, czas jest najcenniejszym zasobem ludzi sukcesu, więc trzeba być ostrożnym o wymaganiach czasowych. Idealnie, nie chcesz korzystać z ich czasu, gdy pomagasz im.

Ale jeśli masz do nich pytania, upewnij się, że twoje e-maile i rozmowy telefoniczne są krótkie i na temat. Nie trać czasu na Pogawędki. Po prostu skup się na pomaganiu im w najbardziej efektywny sposób.

Na przykład, kiedy pomagałem Techcrunchowi, większość czasu spędziłem pracując z Henrym workiem, który kiedyś był programistą firmy. Upewniłem się, że nie wkurzę Michaela Arringtona. Zależało mi tylko na tym, że wiedział, że pomagam im zwiększyć ruch.

Im więcej wyników dostarczysz i im mniej czasu weźmiesz, tym lepiej jesteś.

Będziesz musiał kreatywnie wymyślić sposoby wykorzystania jak najmniej czasu, jak to możliwe, zapewniając coś wartościowego, ale jest to wykonalne.

Po dostarczeniu wyników podaj więcej

Kluczem do budowania relacji z odnoszącymi sukcesy przedsiębiorcami jest dawanie, nie prosząc o nic w zamian. Oczywiście, w końcu możesz poprosić o coś, co omówię w następnej kolejności, ale na początku musisz dalej dawać.

Powiedzmy, że pomogłeś tym ludziom za darmo. Powiedzmy, że widzieli pozytywne wyniki twoich działań. Jeszcze nie skończyłeś. Nadal chcesz im pomagać za darmo.

Poprzez ciągłe stawianie swoich interesów przed własnymi w ciągu trzech do sześciu miesięcy, skończysz budując zaufanie i udowadniając, że nie jesteś w tym tylko dla siebie.

Wiem, co sobie myślisz. Trzy do sześciu miesięcy to dużo czasu. I naprawdę tak jest, ale nie możesz oczekiwać, że ktoś, kto odnosi sukcesy, pomoże Ci bez wcześniejszego poznania Cię. Trzy do sześciu miesięcy to wystarczająco dużo czasu dla tej osoby, aby cię poznać.

Dobrym tego przykładem jest moja praca z blogami, o których wspomniałem powyżej. Nie tylko pomogłem im zwiększyć ruch, ale także pomogłem im dostroić swoje wydawnictwa.

Te blogi chciały większego ruchu, więc przeprowadziłem analizę ich pisarzy i opublikowanych przez nich postów na blogu. Następnie wziąłem te dane i zaleciłem, których pisarzy powinni częściej używać i o których tematach powinni blogować, aby zmaksymalizować ich ruch.

Zrób tylko jedno pytanie

Kiedy im pomogłeś, możesz poprosić. Twoja prośba nie może być zbyt duża. Nie możesz powiedzieć “Daj mi milion dolców”, bo to po prostu nie zadziała.

Prośba musi być czymś, co jest małe dla osoby, o którą pytasz, ale cenne dla Ciebie. Dobrym przykładem może być wprowadzenie do firmy, z którą chcesz pracować.

Na przykład, kiedy pomogłem Michaelowi Arringtonowi, poprosiłem go o przedstawienie kilku inwestorom venture capital. Wysłał kilka z nich e-mailem i powiedział im o wynikach, które podałem. Zarekomendował również, aby ich spółki portfelowe zatrudniły mnie. To pomogło mi zwiększyć moje dochody.

Jeśli ludzie, których prosiłeś o przysługę, zignorowali Twoją prośbę, nie martw się. Zawsze możesz zapytać ich ponownie w przyszłości. W międzyczasie, kontynuuj, aby pomóc im za darmo.

Wniosek

Ludzie sukcesu zazwyczaj nie są dupkami. Są to po prostu zajęci ludzie, którzy nieustannie są bombardowani przez innych, prosząc o ich pomoc i pieniądze.

Zamiast czuć się zraniony, gdy zostaniesz zignorowany, dowiedz się, jak postępować zgodnie z powyższymi krokami i budować znaczące relacje z tymi ludźmi sukcesu. Najlepiej byłoby, gdybyś chciał nawiązać przyjaźnie z tymi ludźmi-nie dlatego, że czegoś od nich chcesz, ale dlatego, że naprawdę chcesz być ich przyjacielem.

Total
0
Shares
Related Posts