Jak zrobić dobrze dobrane treści: przewodnik krok po kroku

content curation

To jedna z największych wad content marketing

Jak masz znaleźć czas na tworzenie wysokiej jakości treści?

Oprócz wszystkich innych rzeczy, które musisz zrobić, teraz musisz znaleźć czas na tworzenie epickich postów.

Tego typu posty często zajmują kilka godzin na stworzenie. Jeśli jesteś właścicielem małej firmy, masz toninne rzeczy na talerzu wymagające uwagi: cserwis ustomer, tworzenie i doskonalenie produktów, social media i inne formy marketingu.

A jeśli jesteś marketerem jakiegokolwiek rodzaju, jesteś proszony o tworzenie coraz większej ilości treści. Siedemdziesiąt procent marketerów B2B poinformował, że tworzą więcej treści w tym roku (w porównaniu do ubiegłego roku).

Powiem ci coś na pewno.:

Większość z tych 70% marketerów nawet nie twórz epicką zawartośćA jednak spędzają nad tym jeszcze więcej czasu. Dlaczego? Bo to wciąż działa dla nich.

Z czasem ich wyniki zmniejszą się i zdecydują się zrezygnować z gry lub poprawić jej zawartość.

Mam nadzieję, że jesteś przed krzywą i już tworzysz zawartość następnego poziomu. Ale to pozostawia Ci problemy z czasem i zasobami. To trudne. nieustannie poświęcać ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści.

Ale istnieje kilka sposobów, aby zmniejszyć zakres tego problemu.

Po pierwsze, możesz pisz wydajniej.

Ale możesz być również bardziej selektywny jakie rodzaje treści tworzysz. Niektóre rodzaje treści wymagają kilku godzin, podczas gdy inne mogą trwać setki godzin.

Jednym z najskuteczniejszych typów treści (gdy patrzysz na wyniki vs czas tworzenia) jest treści kuratorskie.

Podstawową ideą jest wzięcie niektórych (lub wszystkich) treści stworzonych przez kogoś innego i dodanie ich do innych powiązanych treści. (Oczywiście, ty zawsze zapewnij kredyt.)

Nawet coś tak prostego jak link do przewodnika w poście, aby uzyskać więcej informacji, można uznać za wyselekcjonowaną treść.

Znajdujesz treści, o których wiesz, że twoi czytelnicy będą zainteresowani, a następnie łączysz je z nimi.

Prawie wszyscy marketerzy treści zarządzają treścią w taki czy inny sposób. W jednym z raportów stwierdzono, że 82% marketerów zajmuje się treściamiOgólnie rzecz biorąc, najlepsi marketerzy tworzą około 65% własnych treści i Utwórz dodatkowe 25%.

Jednym z najczęstszych sposobów korzystania z wyselekcjonowanych treści jest social media marketingZazwyczaj musisz udostępniać treści inne niż własne, aby odnieść sukces, więc znalezienie najlepszej zawartości dla czytelników (której nie zrobiłeś) jest kluczową częścią procesu.

Wyselekcjonowane treści w mediach społecznościowych stanowią o 47% wszystkich kliknięć.

image12

A wyselekcjonowane treści mogą być używane w prawie każdej niszy, co jest jednym z powodów, dla których są tak potężne.

Jednak nie wszystkie firmy odnoszą sukcesy w tworzeniu treści.

Jeśli zrobisz to w niewłaściwy sposób, Twoi czytelnicy nie będą zwracać uwagi na to, co oferujesz, i nie uzyskasz wyników, których szukasz.

Na szczęście mogę ci pokazać, jak zrobić kuratorowanie treści racja.

Pod koniec tego postu dowiesz się, jakie rodzaje wyselekcjonowanych treści powinieneś utworzyć, a także jak je utworzyć, aby zmaksymalizować wyniki, jeśli chodzi o ruch, udziały i subskrybentów.

4 powody, dla których powinieneś publikować bardziej wyselekcjonowane treści

Poruszyłem kilka pozytywnych aspektów treści kuratorskich, ale chcę, abyś zrozumiał wszystkie sposoby, w jakie mogą Ci pomóc.

Włączenie Kuratorium do strategii treści przynosi korzyści na cztery główne sposoby.

Powód #1-Tworzenie jest szybsze i tańsze: Curatowana zawartość jest znacznie szybsza do tworzenia niż oryginalna zawartość.

Doskonałym tego przykładem jest Brian Dean ‘ s link building guide dla SEO.

W przewodniku dzieli link building na różne rozdziały. Każdy rozdział to dosłownie lista linków:

image01

W sumie linkuje do co najmniej kilkudziesięciu naprawdę świetnych zasobów na temat budowania linków.

Jak myślisz, ile czasu zajęło mu złożenie tego do kupy?

Domyślam się, że mniej niż 10 godzin.

Wyobraźcie sobie, że Brian próbował sam napisać każdą z tych sekcji.

Sam dział content marketing zajmie mu minimum 10 godzin tworzyć.

Wszystkie pozostałe sekcje zajęłyby podobną ilość czasu.

Podsumowując, szukamy minimum 50 godzin na taki poradnik, lub o 500% więcej czasu niż prawdopodobnie wydał.

Myślę, że ten przykład naprawdę pokazuje, ile czasu może zaoszczędzić kuracja.

Ponadto jest jeszcze jeden fajny sposób, w jaki kuratorowanie treści oszczędza czas.

Jeśli jesteś aktywny w mediach społecznościowych, a większość firm jest, musisz udostępniać treści stworzone przez innych.

Wiesz co? Ponieważ zbadałeś wszystkie najlepsze treści, które chcesz umieścić w swoich wyselekcjonowanych treściach, możesz po prostu udostępnić te zasoby w mediach społecznościowych i zaoszczędzić mnóstwo czasu.

Powód # 2-Czasami wyniki są równie dobre (lub lepsze): Logicznie rzecz biorąc, sensowne jest założenie, że jest kompromis.

Dzięki własnym treściom zyskujesz większy ruch, zaangażowanie itp. niż z wyselekcjonowanymi treściami, prawda?

To prawda, prawdopodobnie nie osiągniesz to samo wyniki z wyselekcjonowanymi treściami, tak jak w przypadku własnych, ale nie tracisz też tak wiele.

Przykład: spójrzmy jeszcze raz na ten przewodnik budowania linków. W chwili pisania tego postu ma ponad 740 tweetów i 440 polubień na Facebooku:

image20

Aby złożyć poprawne oświadczenie, musimy porównać te wyniki z typowymi wynikami Briana.

Wybrałem jeden z jego ostatnich postów (miał więcej niż kilka dni na zbieranie udziałów), który obecnie ma Tweety 594 i Polubienia 223.

image00

Pomimo zwiększenia czytelnictwa od czasu opublikowania tego oryginalnego przewodnika, w rzeczywistości dostał mniej akcji z jego oryginalną treścią 100%.

Oczywiście tematy są różne, więc nie można ich idealnie porównać. Myślę jednak, że pokazuje to, że odpowiednio dobrane treści mogą nadal osiągać imponujące wyniki.

Dlatego 50% ankietowanych marketerów powiedział, że wyselekcjonowane treści pomogły poprawić widoczność marki, SEO, ruch i zaangażowanie kupujących.

Ten sam raport ujawnił również, że 41% marketerów stwierdziło, że wyselekcjonowana treść zwiększyła liczbę lub jakość swoich potencjalnych klientów sprzedażowych.

Powód # 3 – możesz rozszerzyć swoją dziedzinę wiedzy: Nawet po ponad 5 latach wciąż piszę na te same tematy-głównie o social media, content marketingu i SEO.

Ale wiem, że niektórzy z moich czytelników interesują się również innymi tematami, tematami, w których mogę nie mieć dużej wiedzy.

Mógłbym oczywiście poświęcić więcej czasu na badania i eksperymenty w tych dziedzinach, ale stanie się ekspertem może zająć miesiące.

Lub Mógłbym po prostu znaleźć najlepsze treści na te tematy.

Na przykład mogę stworzyć przewodnik po zakupie firmy online z wybranymi treściami. To jest coś, z czym nie mam zbyt dużego doświadczenia, więc nie mogłem teraz wygodnie o tym napisać, ale mogłem to zrobić dla moich czytelników.

Powód # 4 – możesz go używać do otwierania relacji: Jedną z ogromnych potencjalnych korzyści z kuratorowania treści Jest to, że zapewnia wartość wpływowym—jeśli robisz to dobrze.

Dobry kawałek wyselekcjonowanej treści będzie faktycznie napędzał ruch do źródeł, do których linkujesz.

Ponadto, jeśli tylko Dołącz najlepsze z najlepszych, zwiększa rozpoznawalność marki i autorytet osób lub firm, które dołączasz.

Spójrz na te komentarze na temat dość przeciętny roundup:

image24

Takich komentarzy było więcej.

Ludzie doceniają bycie opisywanym, co daje “in” do rozwijania relacji z nimi.

Jeśli JC (autor) skontaktuje się z którymkolwiek z tych właścicieli witryn, będą dokładnie wiedzieć, kim jest.

A jeśli tworzysz wyselekcjonowane posty, takie jak zamierzam ci pokazać, działa to nawet z najlepszymi influencerami w twojej niszy.

Krok 1: 7 rodzajów wyselekcjonowanych treści, które możesz opublikować

Jest jedna rzecz, którą musisz wiedzieć o wyselekcjonowanych treściach:

Żaden typ nie pasuje do wszystkich.

Mam na myśli to, że wyselekcjonowane treści mogą być używane w prawie każdej niszy, ale niektóre typy działają lepiej dla niektórych niż inne.

Twoim pierwszym prawdziwym wyzwaniem (Krok #1) jest zrozumienie różnych typów, dzięki czemu możesz wybrać najlepsze dla ty.

Najlepszym sposobem, w jaki mogę was nauczyć o każdym typie, jest pokazanie przykładu każdego z nich, więc zacznijmy.

Typ # 1-najlepsze przewodniki na dany temat: W Internecie publikowanych jest więcej treści pisanych niż jakikolwiek inny rodzaj treści.

W rzeczywistości przyjrzeliśmy się już przykładowi “ultimate guide”, przewodnika po budowaniu linków przez Brian Dean:

image01

Jaki jest z tego najlepszy pożytek?

Kiedy próbujesz stworzyć kompletny przewodnik po czegokolwiek, zwykle będzie on dotyczył jednego z głównych tematów.

Nie ma sensu tworzyć ogromnego zasobu na temat, który interesuje tylko niewielka część grupy docelowej.

Tego typu Przewodniki mają za zadanie zachwycać czytelników i przyciągać ruch, linki i akcje społecznościowe.

Powinieneś rozważyć utworzenie wyselekcjonowany przewodnik ultimate tworzenie kompletnego przewodnika od podstaw nie jest praktyczne.

Częścią tego jest decydowanie o zakresie treści (więcej na ten temat później).

Ponieważ Brian chciał omówić tak ogromny temat (wszystko, co trzeba wiedzieć o budowaniu linków), stworzenie całej oryginalnej treści zajęłoby mu miesiące.

Przewodnik, który opublikował, prawdopodobnie zajął mu mniej niż kilka tygodni.

Kto może go używać?

Masywne Przewodniki, takie jak Brian, są najlepiej używane w niszach, w których publiczność chce się uczyć.

Są świetne w prawie każdej niszy hobbystycznej (np. Sport, Muzyka, Gry wideo itp.), a także wszelkie nisze związane z poznawaniem określonego zawodu (np. marketing, SEO, poszukiwanie pracy, zarządzanie itp.).

Typ # 2-Obława: Prawdopodobnie znasz co najmniej jeden rodzaj podsumowania, ale istnieje kilka różnych rodzajów podsumowań, na które możemy spojrzeć.

Pierwszy jest roundup treści.

Przykładem takiego jest Newsletter” Moz Top 10″ to wychodzi półmiesięcznie.

image02

W tych e-mailach podstawową funkcją jest najlepsze treści 10 dla SEO.

Regularne łapanki e-mail, takie jak te, są najlepiej używane w niszach, które szybko się poruszają. W niszy SEO zawsze zachodzą zmiany, dlatego działa to na Moz.

Zasadniczo ten rodzaj podsumowania będzie działał w każdej niszy, która ma co najmniej jedną kwitnącą niszową witrynę informacyjną.

Drugim rodzajem roundup jest roundup eksperta.

Z tego rodzaju roundup, zbierasz oryginał odpowiedzi od wpływowych i zaprezentuj je w jednym niesamowitym poście.

Zazwyczaj zadasz im to samo jedno lub dwa pytania, nagrasz wszystkie odpowiedzi, a następnie dodatkowo dodasz wnikliwą analizę wyników.

Tego typu obława czy nie jest wyłącznie kuracją ponieważ możesz także mieszać własne (lub autora) oryginalne treści.

image22

Spójrzmy na przykład tego typu roundup.

Richard Marriott stworzył bardzo popularny roundup pytając ekspertów, jakie były ich ulubione narzędzia SEO 3.

image04

Oprócz zbierania i publikowania odpowiedzi od 55 ekspertów, przedstawił również krótkie, ale przydatne wprowadzenie i analizę.

To przywołuje najważniejsze jedzenie na wynos: nie bój się mieszać oryginalnych i wyselekcjonowanych treści.

Często można dodać dodatkową wartość do wyselekcjonowanych treści, prezentując je w określonym kontekście.

Ten rodzaj łapanki najlepiej stosować w niszach z mnóstwem wpływowych osób, gdzie w kółko zadawane są te same pytania.

Zazwyczaj pytania są zadawane wielokrotnie, ponieważ mają subiektywne odpowiedzi. W tym miejscu najwięcej uwagi poświęca się odpowiedziom ekspertów (więcej znaczy lepiej).

Typ # 3-najlepsze webinaria: Chciałem szybko dodać webinarium do tej sekcji. To lista najlepszych webinariów / samouczków wideo w twojej niszy.

Webinary stają się niezwykle popularne (kiedyś używałem ich w KISSmetrics dużo). Jednak są one również dość długie.

Wyselekcjonowana lista najlepszych webinariów na dany temat (dostępna do powtórek) przyciągnie wiele uwagi.

Typ # 4-Case studies: W niektórych niszach studia przypadków są najciekawszym rodzajem treści dla czytelników.

Osobiście widziałem, jak bardzo czytelnicy doceniają oglądanie wyników case studies w nisza optymalizacji współczynnika konwersji.

Ale przeprowadzenie pełnego testu może potrwać tygodnie, a potem będziesz musiał również napisać post.

W końcu czytelnicy są zainteresowani tylko ideą testu, jak to zrobiłeś i jakie były wyniki.

W takiej sytuacji, co by było, gdybyś mógł połączyć kilka studiów przypadków?

Zaprezentuj wszystkie ważne informacje w kilkuset słowach dla każdego studium przypadku.

Jeśli ludzie kochają jedno studium przypadku, pokochają mieć więcej w jednym miejscu.

Oto przykład: post z 100 przypadków optymalizacji konwersji.

image09

Jak widać, został udostępniony ponad 2000 razy, z dużą ilością komentarzy i linków do strony.

100 dobrych testów na własną rękę zajęłoby lata. Ale poprzez kuratorowanie studiów przypadków, które opublikowali inni (i tylko te najlepsze), tworzysz naprawdę interesujący i cenne zasób.

Twoi widzowie nie mogą przestać go kochać, a Ty możesz go złożyć w mniej niż tydzień.

Gdzie jeszcze można wykorzystać wybrane studia przypadków?

Są szanse, że już wiesz, czy ludzie doceniają studia przypadków w twojej niszy.

Właściwie jestem trochę zaskoczony, że nikt nie stworzył postu takiego jak ten powyżej dla studiów przypadków SEO. Ludzie uwielbiają czytać o tym, jak właściciele witryn poprawili ruch O X% w ciągu 6-12 miesięcy.

Oto przykład w niszy projektowania domu, gdzie autor ułożyła listę 101 projektów przebudowy domów (odpowiednik studiów przypadku).

image10

Typ # 5-lista lektur / lista edukacyjna: Niektóre nisze są zbudowane wokół nauki. Jak widziałeś, istnieje już kilka rodzajów wyselekcjonowanych treści, które świetnie sprawdzają się w tych niszach.

W tych niszach zawsze są ludzie, którzy próbują uczyć (i często sprzedawać) każdego, kto będzie słuchał.

Powoduje to ton treści, których nikt nie ma czasu przeczytać.

Oczywiście jest to doskonała okazja do kuracji. Możesz stworzyć coś o ogromnej wartości, po prostu przeglądając zawartość i wybierając z niej to, co najlepsze.

Ratujesz odbiorców przed czytaniem bzdur, a jednocześnie pokazujesz im treści, które pokochają.

Jednym z przykładów jest Klub książki Tima Ferrissa:

image18

Z tysięcy książek, które przeczytał, wybrał sześć, które, jak twierdzi, zmieniły jego życie.

Ten rodzaj selektywnej kuracji wiele znaczy, że pochodzi od kogoś z jego reputacją. Każdy przedsiębiorca będzie chciał przeczytać te książki.

Twoja własna kuracja nie musi być aż tak surowa.

Oto kolejny dobry przykład: Lista książek Jamesa Cleara.

Zawiera ponad 100 wspaniałych książek, posortowanych według kategorii:

image17

Teraz przechodzimy do zaawansowanej kuracji: nie tylko wybierając najlepsze zasoby, ale organizując je w sposób najbardziej użyteczny dla czytelnika.

Wreszcie, ten rodzaj Kuratorium może rozszerzyć się na kursy online.

Na przykład, zajęcia z informatyki online są oferowane za darmo przez setki witryn. Niektóre są oczywiście lepsze od innych.

Ten post zestawia 16 najlepszych zdaniem autora.

image21

Kluczową rzeczą, która sprawia, że ten post jest cenny dla czytelników, jest to, że jest jasne, że autor spędził czas na testowaniu i recenzowaniu każdego kursu.

Typ # 6-historie klientów: Influencerzy nie są jedynymi, którzy mogą tworzyć treści. Tak jak klienci i czytelnicy.

Chociaż można to zrobić tylko wtedy, gdy masz duży lub raving fan base, jedną z opcji jest wyszukanie najlepszych opinii klientów:

image19

Teraz jest to łatwiejsze niż kiedykolwiek dla większych marek, ponieważ wielu klientów publikuje zdjęcia siebie korzystających z produktu w mediach społecznościowych, nawet nie będąc o to pytanym.

Jeśli monitoruj swoje hashtagi, będziesz w stanie je znaleźć i uratować najlepszych.

Typ # 7-Najlepsze strony / eksperci: Wreszcie, jeśli chcesz budować relacje z wpływowymi osobami w swojej niszy, możesz również utworzyć “top” listę wszystkich najlepszych witryn lub ekspertów w tej dziedzinie.

image03

Nie jest to tak skuteczne, jak kiedyś, ponieważ jest to zdecydowanie najczęściej używana forma kuratorowania treści.

Może to być nadal użyteczne, ale głównym powodem, dla którego powinieneś to robić, jest dotarcie do osób, które dołączasz i otwarcie dialogu.

Krok 2: zrozum drobniejsze szczegóły Kuratorium, które robią różnicę

Wielu właścicieli witryn codziennie publikuje wyselekcjonowane treści.

Zdecydowana większość z nich nie zwraca zbyt wiele uwagi.

Nie chcę, żeby Twój był tego częścią.

Aby upewnić się, że tak się nie stanie, musisz zrozumieć prawdziwą wartość doboru treści:

Jakość.

Jeśli ludzie po prostu chcą dowiedzieć się o temacie, który im się podoba, mogą udać się do agregatora, takiego jak Alltop:

image05

Prawie każdy może tam przesyłać treści i są one skategoryzowane.

Ale ludzie są przytłoczeni ilością treści. Chociaż nie chcą przegapić naprawdę użytecznych treści, trudno przebrnąć przez 20-30 kawałków treści, aby znaleźć jeden lub dwa dobre.

Tu wkraczasz Ty.

Ty Opieka o swoich odbiorcach i są gotowi wykonać dla nich ciężką pracę.

Nie leń się: Aby odpowiednio zarządzać treścią, musisz zrobić dwie podstawowe rzeczy.

Po pierwsze, musisz znajdź wszystkie treści, które pasują do twojego tematu.

Kiedy mówisz, że zebrałeś najlepsze treści, musisz mieć pewność, że niczego nie przegapiłeś.

Gdy tylko przegapisz jeden wielki zasób, czytelnicy będą wątpić, że byłeś tak dokładny, jak twierdziłeś.

Po drugie, musisz przejrzeć Cała treść.

I nie mówię o przeglądaniu treści. Myślisz, że krytyk filmowy po prostu przeskakuje przez film, aby go przejrzeć?

Nigdy. Ty też nie powinieneś.

To może wydawać się ciężką pracą i tak jest. To jest główne źródło wartości Twoich wyselekcjonowanych treści.

Jeśli nie przejrzysz dokładnie każdej treści, którą rozważasz, twój końcowy wynik nie będzie tak cenny dla czytelnika.

Są to dwa proste, ale absolutnie kluczowe kroki, jeśli chcesz zobaczyć wyniki.

Krok 3: Jak znaleźć idealne tematy do tworzenia treści

Piękno wyselekcjonowanych treści polega na tym, że naprawdę możesz go użyć do każdy dobry pomysł treści, który miałeś w pierwszej kolejności.

Jednak nadal będziesz chciał szybko przejść przez ten 3-stopniowy proces wybierania dobrych pomysłów.

Najpierw wybierz rodzaj wyselekcjonowanej zawartości: Powodem, dla którego spędziłem tak dużo czasu na różnych rodzajach wyselekcjonowanych treści, Jest to, że musisz wiedzieć, które z nich są najbardziej cenione przez twoich czytelników.

Jeśli jesteś w niszy, takiej jak marketing, masz wiele opcji:

  • ultimate guides
  • roundupy
  • webinaria
  • studia przypadków
  • listy lektur
  • najlepsi eksperci

Możesz efektywnie używać dowolnego typu.

Jeśli jednak jesteś w niszy, takiej jak kemping, nie ma seminariów internetowych ani studiów przypadków.

W tej niszy czytelnicy cenią Przewodniki informacyjne i samouczki wideo, więc chcesz trzymać się tego typu treści.

Po drugie, określ swój zakres: Zakres treści odnosi się do tego, jak duży temat zamierzasz rozwiązać.

Termin ten używany jest głównie w opisach prace i Opracowania Naukowe.

image14

Ale naprawdę ważne jest, aby wybrać zakres, który pasuje do typu treści.

Tworząc własne treści, musisz skupić się na wąskim zakresie i objąć go dogłębnie.

Ale kiedy jesteś kuratorem treści, musisz wykorzystać fakt, że nie musisz tworzyć zawartości.

Pozwala to nie tylko zagłębić się w temat, ale także szeroko.

Przypomnij sobie przewodnik budowania linków Backlinko. Oto trzy pierwsze tytuły rozdziałów:

  • Podstawy Budowania Linków
  • Jak zdobyć najlepsze linki za pomocą Content Marketingu
  • Jak realizować skuteczne kampanie e-mailowe

Każdy z nich brzmi jak ogromny post, który mógłbym napisać.

Dlatego Brian łączy się z co najmniej 3-4 niesamowitymi zasobami w każdym rozdziale.

Wybierając zawartość, wybierz duży zakres.

Brian nie tylko przygotował przewodnik po zdobywaniu linków z content marketingiem-stworzył ultimate guide to link building.

Wreszcie, znaleźć unikalny kąt: Jeśli przygotowujesz treści na dany temat, oznacza to, że powstało wiele treści na ten temat.

Ale oznacza to również, że musisz znaleźć sposób, aby dodać do niego znaczącą wartość, jeśli chcesz się wyróżnić.

Istnieje kilka sposobów, aby to zrobić:

  • go bigger – iN niektóre przypadki, więcej jest lepsze (np. studia przypadków)
  • zwiększ swój zasięg – omówienie dużego tematu, który wszyscy inni są zbyt przerażeni (np. ultimate guide to link building)
  • podążaj za wyjątkowym aspektem – jeśli Wiele osób stworzyło temat, możesz się wyróżnić, modyfikując go dla bardziej konkretnych odbiorców (np. zamiast “top x marketing blogs”, wykonaj “top x marketing blogs for SaaS startups”)

Krok 4: Narzędzia 5 do śledzenia niesamowitych treści i wydajniejszej pracy

Po wybraniu rodzaju treści, którą zamierzasz utworzyć i tematu, musisz wykonać rzeczywiste kuratorowanie.

Po pierwsze, znajdź absolutnie wszystko, co musisz wiedzieć o wybranym temacie. Następnie przeczytaj / obejrzyj i zapisz najlepsze kawałki.

Nie ma złego sposobu, aby to zrobić, ale polecam użycie kombinacji narzędzi, aby zaoszczędzić czas na odkrywaniu treści.

1. Feedly: Jest to wiodący czytnik RSS. Pozwala dodawać kanały z najlepszych witryn w swojej niszy, a następnie pokazuje ostatnio opublikowane artykuły, dzięki czemu można szybko zobaczyć, co Cię interesuje.

image08

Dodaj wszystkie główne blogi w swojej niszy, a nigdy nie przegapisz postu.

2. Reddit: Reddit jest jedną z największych witryn społecznościowych na świecie. Jest on podzielony na subreddity, które są zasadniczo różnymi kategoriami.

Możesz znaleźć kategorię dla prawie każdej niszy, bez względu na to, w której jesteś.

Po tobie znajdź odpowiedni subreddit, można odwiedzić go raz na jakiś czas, aby zobaczyć aktualne trendy postów. Te posty są częściowo kuratorem przez społeczność, ponieważ głosują na nie.

Ponadto możesz również kliknąć “góra” w górnym menu dowolnego subreddita, aby zobaczyć najbardziej lubiane posty wszech czasów:

image06

3. Evernote: Evernote to niezwykle popularna aplikacja, która pomoże Ci zachować porządek i jest bezpłatna.

To w zasadzie twój osobisty notebook, który synchronizuje się na wszystkich Twoich urządzeniach.

Kiedy natkniesz się na artykuł, który Twoim zdaniem jest niesamowity, możesz dodaj go do notatnika i dodawać do niego tagi i komentarze.

image16

Gdy nadszedł czas, aby utworzyć zawartość, po prostu wyszukaj kilka powiązanych fraz, aby wyświetlić zapisaną wcześniej zawartość.

4. Trello: Jeśli masz już na myśli konkretny temat, Twoim głównym wyzwaniem będzie zorganizowanie całej zawartości.

Jedną z opcji jest zarządzanie nim za pomocą Trello, co pozwala zaoszczędzić dużo czasu.

Trello pozwala na tworzenie tablic, a następnie dodawanie do nich list.

Na każdej planszy możesz dodać “karty”, gdzie umieścisz wspaniałą zawartość, którą znajdziesz.

image07

Umieść nagłówek jako tytuł każdej karty i kliknij kartę po jej utworzeniu.

Następnie dodaj link do treści plus komentarz, jeśli go masz:

image23

5. Kieszonka: Jeśli nie jesteś fanem Evernote, może chcesz dać Pocket spróbować.

Jest zaprojektowany podobnie, pozwalając na zapisywanie ciekawych treści, które znajdziesz w sieci na swoim “Kieszonka”.

image11

Nałóż nawyk zapisywania najlepszych treści, które napotkasz, ponieważ nigdy nie wiesz, kiedy będziesz go potrzebować do wyselekcjonowanego postu.

Możesz użyć kieszeni na dowolne z Twoich urządzeń i można zapisać link do fragmentu treści za pomocą kilku kliknięć. Możesz również oznaczać posty, aby były łatwe do znalezienia w przyszłości.

image13

Krok 5: nie po prostu spoliczkuj go, zrób to zamiast tego…

Wykonanie wszystkich badań nad Twoimi treściami zajmie mnóstwo czasu.

Informatyka Wola bądź kuszący, aby po prostu opublikować wyniki w najprostszy możliwy sposób; w końcu wartość nadal istnieje.

Ale jeśli tak, wyrzucasz ogromną część swoich potencjalnych rezultatów.

Istnieją dwa rodzaje osób w twojej publiczności, które będą czytać tego typu posty.

Po pierwsze, twój grupa docelowa. To są twoi typowi czytelnicy, dla których stworzyłeś post.

Kiedy natkną się na wyselekcjonowany post, mają jedno główne pytanie:

Czy powinienem ufać, że te zasoby są rzeczywiście najlepsze?

Jeśli czytelnik nie wierzy, że Twoja lista “najlepszych książek na X” jest dobrą listą, nie będą się nad tym zastanawiać.

Jak zdobyć to zaufanie? Dwa sposoby:

  1. Bądź tak dobrze znany, że wszyscy czytelnicy znają cię jako eksperta (np. Tim Ferriss, James Clear)
  2. Zaprezentuj swoje treści tak profesjonalnie, że czytelnicy zakładają, że musisz wiedzieć, co robisz (częściowo efekt halo)

Design ma znaczenie: Brian Dean jest dobrze znany w branży SEO. Mógł umieścić proste linki w swoim kuratorskim przewodniku, ale nie zrobił tego, ponieważ rozumie wartość projektowania.

Jeśli chcesz, aby czytelnicy myśleli, że Twoje treści to wielka sprawa, musi wyglądać jak wielka sprawa.

image15

Po drugie, jeśli obejmujesz szeroki zakres (tak jak powinieneś), będziesz kuratorem kilku (lub setek) innych treści.

Organizacja jest kluczowa.

Większość czytelników będzie zainteresowana tylko konkretnymi częściami, więc upewnij się, że łatwo jest im znaleźć te części. Utwórz własny spis treści lub filtry, z których mogą korzystać czytelnicy.

Druga część twoich czytelników: Poza stałymi czytelnikami masz również wszystkie osoby, które umieściłeś w swoich treściach.

Gdy zarządzasz treścią, oznacza to, że uważasz, że treść jest najlepsza z najlepszych, co jest pochlebne dla tych twórców treści.

Większość sprawdzi Twoje treści, gdy wyślesz im wiadomość o tym.

Kiedy to zrobią, przyjrzą się tylko kilku kluczowym rzeczom:

  • Wygląda profesjonalnie?
  • Jak mnie wyróżniają?
  • Kto jeszcze jest wliczony w cenę?

Jeśli to nie wygląda profesjonalnie, to nagle jest o wiele mniej pochlebne. Zobaczą cię jako” nikogo”, który prawdopodobnie nie ma publiczności.

Dbają również o to, jak są opisywane. Jeśli są nazwani jako ekspert, ze zdjęciem lub świecącą rekomendacją otaczającą Twój link do nich, otrzymasz tutaj kilka punktów bonusowych. Poczują się bardziej wyjątkowi.

W końcu troszczą się o innych włączonych ludzi. Jeśli uważają, że inne treści, które zawarłeś, są do bani, będą rozczarowani.

Kiedy zobaczą, że można umieścić w czasie, aby włączyć tylko najlepsze, bycie wyróżnione będzie wielkim komplementem dla nich. Jeśli właśnie wybrałeś kilka pierwszych zasobów, które pokazał Ci Google, nie jest to imponujące.

Wniosek

Kuratorowanie treści to świetny sposób na zaoszczędzenie czasu, a także tworzenie treści o wysokiej wartości, które pokochają czytelnicy.

Może przyciągać udziały i ruch i jest świetnym sposobem na otwarcie dialogu z wpływowymi osobami, z którymi chcesz się połączyć.

Postępuj zgodnie z 5 krokami w tym poście, a będziesz miał zabójczo wyselekcjonowaną treść, aby pokazać światu.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz
Related Posts