Rozwój Content marketingu nie zawsze jest wybuchowy, ale powinien być powoli?
Nie, Nie powinno.
W większości przypadków powinieneś mieć stały, mierzalny wzrost miesięcznie.
Dlatego boli mnie, gdy tak wielu marketerów tworzy treści i jest zadowolonych, gdy prawie nikt go nie widzi.
Nie potrzebujesz dziesiątek tysięcy wyświetleń, aby nowa treść mogła coś zmienić, ale powinieneś dążyć do co najmniej tysiąca, nawet jeśli dopiero zaczynasz.
Jeśli nie otrzymujesz wielu wyświetleń swoich treści, coś jest nie tak.
To może być jedna z wielu rzeczy:
- niezbyt dobry temat
- słabe pisanie
- ogólnie Przeciętna treść
- za mało promocji
- promocja niskiej jakości
W tym poście chcę zagłębić się w jeden z tych elementów: aspekt treści.
Są rzeczy, które możesz zrobić, aby natychmiast udostępnić swoje treści większym odbiorcom. W rzeczywistości, mam zamiar pokazać 5 z nich w tym poście.
Jeśli chcesz uzyskać setki lub tysiące dodatkowych wyświetleń swojej treści, to jest to post, który będziesz chciał uważnie przeczytać.
1. Influencerzy mogą Ci pomóc w wiele sposoby
Aby zwiększyć ruch w witrynie i czytelnictwo, musisz włożyć mnóstwo konsekwentnej ciężkiej pracy.
Istnieją jednak sposoby przyspieszenia wzrostu. Obejmują one zdobycie kilku dużych wpływowych osób w twojej niszy po twojej stronie.
Wyobraź sobie, że ktoś wysłał wiadomość e-mail do tysięcy swoich subskrybentów, powiązał cię w poście na blogu widzianym przez dziesiątki tysięcy lub udostępnił Twoje treści w mediach społecznościowych.
W zależności od tego, jak bardzo wpływowa jest ta osoba, może to doprowadzić do natychmiastowego zdobycia dziesiątek subskrybentów.
Gdybyś tylko mógł znaleźć wpływowych 5-10, którzy nie mieliby nic przeciwko pomaganiu ci w promowaniu Twoich treści raz na jakiś czas, rozwijałbyś swój blog kilka razy szybciej niż obecnie.
To prosty plan i działa.
Jednak nie jest tak łatwo przekonać wpływowych do udostępniania Twoich treści.
Influencerzy nie udostępniają przeciętnych treści, a znalezienie im czasu na spojrzenie na Twoje treści w pierwszej kolejności jest również trudne.
Ponownie jednak istnieją sposoby, dzięki którym możesz zwiększyć swoje szanse na uzyskanie pozytywnej odpowiedzi i działania od influencera.
Nigdy nie możesz zagwarantować, że konkretny influencer pomoże Ci promować Twoje treści, ale możesz znacznie zwiększyć szanse dzięki tym czterem taktykom.
Opcja # 1-poproś ich, aby przyczynili się do artykułu: Dlaczego ktoś miałby pomóc udostępnić Twój artykuł?
Jest kilka głównych powodów, dla których ktoś może chcieć:
- bo chcą być mili
- bo myślą, że ich czytelnicy będą miłość Informatyka
- bo to sprawia, że wyglądają dobrze
Pierwszy jest ładny, ale zupełnie zawodny. Influencerzy często otrzymują kilka (dla niektórych setki) próśb o udostępnienie i łącza każdego dnia. Nawet najmilszy facet nie może powiedzieć ” tak ” wszystkim.
Mamy dwa powody.
Opcja # 1 koncentruje się głównie na drugim głównym powodem.
Chodzi o to, aby poprosić ich o dodanie niewielkiej ilości treści do postu, niezależnie od tego, czy jest to krótka historia, cytat, czy Rada.
Jeśli się do czegoś przyczyniają, to w gruncie rzeczy dają im “pieczęć aprobaty”.”
Przez stronniczość potwierdzenia, są one bardziej prawdopodobne, aby zawyżać jakość treści. A ponieważ uważają, że jest świetny, wynika z tego, że ich czytelnicy również, co sprawia, że bardziej prawdopodobne, aby pomóc go promować.
Jeśli oni do zgadzam się przyczynić, nie musisz prosić ich o promowanie go. Po prostu podziękuj im za pomoc i wyślij im link na godzinę przed opublikowaniem posta.
Większość wpływowych osób rozumie, że docenisz również wszelkie wzmianki dla swoich odbiorców, ale Prośba o to może ich zniechęcić.
Najtrudniejszą częścią jest zatem nakłonienie ich do wniesienia wkładu.
Oto przykładowy e-mail, który możesz wysłać:
Cześć (imię),
Jestem głównym twórcą treści w (witrynie) i mam dla ciebie szybką ofertę.
Przygotowuję niesamowicie obszerny (opisz treść) dla naszych odbiorców subskrybentów X, XXX.
To chyba nie czas na pokorę – to będzie niesamowite. Wiem, że nie traciłbyś czasu na wkład w treści podrzędne i nie traciłbym twojego czasu, gdyby tak było.
Moja oferta dla Ciebie: Chciałbym zamieścić krótką poradę od Ciebie w przewodniku—byłaby to wisienka na torcie dla mojej publiczności.
Jeśli jesteś w środku, oto czego szukam:
(zadaj im jedno konkretne pytanie tutaj).
Ale jeśli jesteś zbyt zajęty, nie martw się, nie wezmę tego do siebie.
Dziękuję bardzo za poświęcony czas,
(Imię I Nazwisko)
Nie chcesz iść dłużej.
Najważniejsze jest to, że twoje pytanie musi być konkretne. Jeśli nie sądzą, że mogą odpowiedzieć w mniej niż 200 słowach, większość nie będzie się przejmować.
Na przykład zadaj im pytanie, takie jak:
Co według ciebie jest najlepszą rzeczą, jaką początkujący marketer może zrobić, aby rozpocząć edukację?
Ale oczywiście dostosuj to do swojego tematu.
Opcja # 2-podawanie danych zawsze sprawia, że ktoś bardziej się troszczy: Jeśli ktoś podszedł do Ciebie i zaczął narzekać, że nie jesteś w stanie znaleźć pracy, możesz współczuć, ale prawdopodobnie nie zależy Ci zbytnio.
Ale jak byś się czuł, gdyby poprosili cię o radę w znalezieniu pracy?
Nagle przyjąłeś rolę mentora/nauczyciela. W tej roli masz naturalną skłonność do dbania o sukces swojego ucznia.
Jeśli naprawdę cię słuchają i stosują twoje rady, jak prawdopodobne jest, że pomożesz im bardziej?
Bardzo prawdopodobne.
Prawdopodobnie próbowałbyś zorganizować wywiady i przedstawić je wszystkim odpowiednim osobom, które znasz, aby pomóc im w nawiązaniu kontaktów.
Promocja treści jest dość podobna.
Jeśli możesz uzyskać influencer do zaoferowania porady na temat Twoich treści—i faktycznie zastosujesz tę radę-większość z przyjemnością udostępni treść, gdy będzie gotowa. Będą chcesz żeby się udało.
Jak sprawić, by influencer zaoferował ci radę? To najtrudniejsza część.
Istnieją dwa klucze do uzyskania przyzwoitego wskaźnika odpowiedzi:
- Szczerze poproś o opinie
- Mam naprawdę fajny pomysł
Pierwszy klucz jest oczywisty. Jeśli wydaje ci się, że po prostu chcesz, aby udostępnili Twoje treści i nie obchodzi cię, co myślą, natychmiast usuną wiadomość e-mail.
Drugi klucz to coś, czego większość marketerów nie przestaje rozważać.
Jeśli wyślesz mi kolejny “przewodnik po SEO”, nie obchodzi mnie, jak dobry jest, nie jest interesujący. Poza moim własny przewodnik po SEO, są setki innych.
Musisz mieć unikalne oraz ciekawe podejmij temat (lub zupełnie nowy temat).
Pozwólcie, że pokażę wam przykład świetnego e-maila, który pomoże zilustrować mój punkt widzenia.
Groove HQ uruchomił swoją strategię content marketingową tuż pod 3 lata temu, ale uruchomili ją z hukiem.
Ich pierwszy post ich załatwił 1000 nowych subskrybentów. Poważnie. Niektóre blogi potrzebują miesięcy lub lat, aby osiągnąć tę liczbę.
I zrobili to używając tej jednej taktyki.
Po pierwsze, zidentyfikowali kilku kluczowych influencerów, którzy mogą być zainteresowani ich projektem content marketingowym. Następnie wysłali je ten e-mail:
Kluczową częścią jest ten długi drugi akapit, główny akapit, w którym Alex wyjaśnia projekt.
Pomysł, który przedstawił, był dla Groove ‘ a ujawnieniem wszystko o rozwijaniu ich uruchamiania oprogramowania.
W tamtym czasie było to całkowicie wyjątkowe i oczywiście wielu influencerów uznało to za intrygujące.
Zaoferowali, że udzielą prawdziwej opinii na temat postu.
Po tym, jak Alex podjął działania w sprawie tej opinii, stworzył artykuł, który natychmiast otrzymał komentarze od wielu ogromnych wpływowych osób, takich jak Gary Vaynerchuk.
Opcja # 3-daj im świetny powód do troski: Ostatnim powodem, dla którego influencer może dbać na tyle o Twoje treści, aby pomóc je promować, jest to, że sprawia, że wyglądają świetnie.
Mówiąc prościej, przedstawiasz je w dobrym świetle.
Działa to od lat, ale jak większość taktyk w content marketingu, jest ewoluował.
Kiedyś można było po prostu połączyć się z czyjąś witryną, a następnie wysłać e-mail, aby dać mu o tym znać. Kiedy powiedziałeś im, że tak bardzo kochasz ich treść, że musiałeś linkować do niej w swoim poście, przyzwoity procent chętnie udostępnił twój post.
To już nie działa tak dobrze, ponieważ wielu marketerów przyjęło tę strategię.
Influencerzy dostają teraz wiele podobnych e-maili, a treść nawet nie sprawia, że wyglądają dobrze (to tylko link zakopany gdzieś w artykule).
Ale masz okazję ponownie wyprzedzić zakręt.
Dzięki tej ostatniej opcji zalecam nie tylko łączenie z influencerem, ale także podanie kilku otaczających akapitów, w których malujesz je w pozytywnym świetle.
Oto przykład z jednego z moich poprzednich artykułów Quick Sprout:
Użyłem treści Briana Deana jako “great example” o koncepcji, którą chciałem wyjaśnić.
Robiąc to, nie tylko umieściłem użyteczny przykład dla moich czytelników, ale sprawiłem, że Brian wyglądał naprawdę. dobrze.
Wyobraź sobie, że wysłałem mu e-maila PO i zamieściłem w nim treść powyższego zdjęcia? Automatycznie wyróżniłbym się spośród dziesiątek innych podobnych e-maili, które dostaje.
Innym sposobem, w jaki możesz pokazać komuś, że chcesz, aby wyglądał dobrze, jest wywiad z nim.
Wielu blogerów z powodzeniem uruchamia podcasty tylko po to, aby budować relacje z influencerzy Wywiad.
Dla każdego, wpływowego lub nie, możliwość przyciągnięcia czyjejś uwagi przez 20-40 minut podczas podcastu to niesamowita okazja.
Dlaczego nie promowałbym mojego wywiadu, jeśli czułbym, że spodoba się to mojej publiczności?
Narzędzia, które pomogą Ci znaleźć wpływowych: Jednym z najważniejszych kroków dla wszystkich tych różnych opcji jest ukierunkowanie na właściwych wpływowych.
Jeśli nie pasują do treści, które proponujesz, dlaczego mieliby się przyczynić?
Jeśli napiszesz do mnie o radę, jak upiec ciasto, trafi prosto do kosza (e-mail, nie ciasto).
Jeśli znasz swoją niszę, możesz już znać wszystkich dużych wpływowych i możesz po prostu wymienić osoby, z którymi chcesz się połączyć.
Jeśli jednak jesteś nieco nowy lub nie masz pewności, że wiesz wszystkie wpływowych, można je znaleźć na kilka różnych sposobów.
Pierwszym z nich jest proste wyszukiwanie w Google dla ” najlepszych blogerów (twojej niszy)”, co jest świetnym punktem wyjścia.
Przez większość czasu będziesz w stanie znaleźć dość popularne blogi 50-100, a następnie możesz dowiedzieć się, kim są ludzie stojący za blogami.
Następnie udaj się do BuzzSumo. Wpisz kilka głównych słów kluczowych, które opisują Twoją niszę w funkcja wyszukiwania influencer:
Otrzymasz tysiące wyników. Pierwsze kilkaset jest zazwyczaj całkiem dobre.
2. Zoptymalizuj swoje obrazy, aby uzyskać maksymalną możliwość udostępniania
Nie jest tajemnicą, że obrazy są kluczowe dla dobrej czytelności.
Przyciągają uwagę; czytelnicy je kochają; i rozbijają treści.
Ale wielu marketerów nie łączy obrazów na swoich stronach i akcji w sieciach społecznościowych.
Jeśli do zrozum to połączenie, masz możliwość zwiększenia udziałów społecznościowych, które dostajesz na przeciętnym artykule o znaczną liczbę.
Rozmiar na pierwszym miejscu: Jednym z najczęstszych błędów, jakie widzę, jest stworzenie atrakcyjnego obrazu do umieszczenia w poście na blogu, ale czyniąc go niezręcznym rozmiarem dla sieci społecznościowych.
Nawet jeśli czytelnik podzieli się nim, skończy się zniekształcony lub odcięty, więc nie przyciągnie wiele uwagi.
Jeśli nie wiesz, które sieci społecznościowe optymalizować, przejdź do BuzzSumo again, i wpisz niszowe słowo kluczowe. Zazwyczaj jeden lub dwa wyniki będą dominować w wyszukiwaniu:
Co więcej, jeśli masz blog o dość dużym natężeniu ruchu, powinieneś być w stanie sprawdzić liczbę akcji poprzednich postów w każdej sieci, podłączając je do social share checker.
Gdy już wiesz, z której sieci korzysta większość czytelników, wyszukaj w witrynie mediów społecznościowych wytyczne dotyczące obrazów lub odwołaj się do Najlepszy przewodnik bufora po rozmiarach obrazów w mediach społecznościowych.
Stamtąd po prostu upewnij się, że wszystkie obrazy bloga mieszczą się w optymalnym zakresie rozmiarów.
Gdy już znasz odpowiedni rozmiar obrazu, musisz dowiedzieć się, które typy obrazów mają zostać uwzględnione. Istnieje kilka rodzajów obrazów, które przyciągają więcej akcji niż inne.
Typ # 1-obrazki informacyjne: Obraz, który zawiera rzeczywiste praktyczne informacje, przyciągnie więcej uwagi niż zwykłe zdjęcie.
Infografika należałaby do tej grupy, ale inne obrazy, takie jak krótkie zdjęcia z samouczka:
Możesz zobaczyć, jak powyższe zdjęcie naturalnie przyciągnie więcej akcji i polubień niż zdjęcie tylko pędzla do makijażu.
Typ # 2-Cytat zdjęcia: Innym rodzajem obrazu, który absolutnie zabija go w mediach społecznościowych w większości nisz, jest obraz cytatu.
Takie obrazy składają się z prostego wzorzystego tła z znaczącym cytatem umieszczonym na górze.
Jest to rodzaj obrazu, który często jest udostępniany, ale może stać się nudny, jeśli jest zbyt używany.
Polecam w tym nie więcej niż jeden z nich na artykuł.
Typ # 3-zwykłe piękne zdjęcia: Często pytają mnie, jak uzyskać takie świetne zdjęcia do wykorzystania w polecanych obrazach na postach Quick Sprout.
Prawda jest taka, że mój projektant tworzy je lub znajduje niesamowite zdjęcia, które stworzyli inni.
Tak, kosztują więcej niż większość zdjęć stockowych, ale nie tylko przyciągają więcej uwagi czytelników, ale także powodują więcej akcji społecznych.
Dodaj przyciski udostępniania obrazów do swoich obrazów: Ta niewielka zmiana natychmiast spowoduje znaczny wzrost akcji.
Można to zrobić za pomocą plugin takie jak SumoMe Image Sharer.
Po włączeniu wtyczki wszystkie Twoje zdjęcia będą miały przyciski takie jak te pokazane powyżej.
Możesz skonfigurować go tak, aby wyświetlał tylko określone sieci.
Narzędzia ułatwiające tworzenie obrazów: Nie ma sensu wydawać pieniędzy na proste zdjęcia, takie jak cytaty, chyba że masz bardzo wygodny budżet.
Zamiast tego poświęć 10-20 minut na naukę twórz własne niestandardowe obrazy.
Jest kilka narzędzi, których polecam używać. Są łatwe w użyciu, nawet jeśli śmierdzisz przy projektowaniu:
- Canva
- Snappa
- Pablo
W tym przypadku zalecałbym użycie Pablo, jeśli to możliwe-narzędzia do tworzenia obrazów stworzonego przez bufor.
Jest specjalnie zaprojektowany do tworzenia obrazów zoptymalizowanych pod kątem mediów społecznościowych, co oszczędza dużo czasu.
Nie potrzebujesz konta, aby rozpocząć, a jest to całkowicie bezpłatne.
Zacznij od wybrania rozmiaru obrazu na prawym pasku bocznym (pokazuje, który z nich jest najlepszy dla każdej sieci):
Twoje płótno w środku dostosuje się do tego rozmiaru.
Następnie możesz wybrać tło z lewego paska bocznego:
Na koniec możesz kliknąć pole tekstowe i edytować tekst, jak chcesz. Możesz także przeciągnąć tekst, jeśli uważasz, że będzie wyglądał lepiej w innym miejscu.
3. Funkcja coś innego niż influencer
Wiemy, że ludzie są bardziej skłonni do dzielenia się czymś, jeśli są w nim opisani, zwłaszcza w pozytywny sposób.
Dlatego featuring influencers może przynieść całkiem imponujące wyniki.
Ale influencerzy nie są bardzo skłonni do udostępniania Twoich treści, Nawet jeśli je udostępniasz. Pewnie, przyzwoity procent, ale nie tyle, ile byś chciał.
Ale co, jeśli mógłbyś przedstawić typowego czytelnika, który nie jest influencerem? Będą naprawdę podekscytowany i być bardzo prawdopodobne, aby podzielić się nim ze wszystkimi, których znają.
Problem polega na tym, że mają niewielką liczbę osób, do których mogliby je wysłać.
Gdyby tylko istniał sposób, w jaki moglibyśmy przedstawić setki lub tysiące typowych czytelników w tym samym czasie.
Widzisz, do czego zmierzam?
Możesz prezentować osoby nie tylko poprzez podanie ich nazwisk, ale także grup, do których należą.
I to jest naprawdę potężne.
Kiedy ludzie są mocno zainwestowani w forum lub stronę społeczności jak subreddit, identyfikują się z tą grupą.
Jeśli umieścisz tę grupę, będą chcieli o niej porozmawiać i podzielić się nią, ponieważ sprawia, że grupa jako całość wygląda dobrze (a zatem sami).
Aby to zrobić, wybierz dowolną aktywną społeczność w swojej niszy i zaprezentuj ją w poście.
Możesz po prostu użyć grupy jako dobrego przykładu na coś, tak jak zrobiłem to, gdy wcześniej mówiłem o influencerach, lub możesz zrobić cały artykuł o nich.
Jeszcze lepiej, Porównaj dwie lub więcej wiodących społeczności razem i może to rozpocząć dyskusję w każdej społeczności o tym, która z nich jest właściwie lepiej:
4. Twórz treści specjalnie dla społeczności
Ta taktyka opiera się na ostatniej, więc najpierw upewnij się, że ją rozumiesz.
Chodzi o to, aby rozpoznać wspólny problem w społeczności, a następnie go rozwiązać. Tu content marketing 101.
Najlepszym tego przykładem było to na Reddicie lata temu.
W tym czasie większość usług hostingu obrazów była do bani, ponieważ stale ulegały awarii, ładowały się powoli lub były wypełnione reklamami.
Jeden z użytkowników Reddita skorzystał z tej okazji, aby stworzyć własną minimalistyczną usługę hostingu obrazów o nazwie Imgur.
Obecnie jest jednym z top 50 witryn na świecie.
Interesujące jest to, że cała promocja, która była potrzebna, to kilka postów twórcy w społeczności (Reddit).
Stamtąd społeczność była tą, która ją rozpowszechniła. Z podnieceniem wspominali o tym przy wszystkich okazjach, a mocni użytkownicy przybywali do niego.
Nawet dzisiaj, wiele lat później, Imgur jest nadal uważany za hosta obrazu Reddit, mimo że jest to całkowicie oddzielny biznes.
Uzyskaj jak najwięcej szczegółów: Nie sugeruję, że musisz stworzyć następnego Imgura, aby użyć tej taktyki. Jest mało prawdopodobne, że zobaczysz ogromny problem w dużej społeczności i będziesz tym, który go rozwiąże (chociaż jest to możliwe).
Ale to, co możesz zrobić, to znaleźć problem na małej, niszowej stronie społeczności i rozwiązać ten problem.
Na przykład, członek forum na popularnym forum turnieju pokera zauważył, że wielu innych członków zmaga się z pobytu skoncentrowany i energiczny podczas długich turniejów.
Tak więc przygotował naprawdę interesujący i praktyczny post dla członków społeczności, nazywając go” darem dla MTTC ” (społeczności).
Ma ponad 400 odpowiedzi i dziesiątki tysięcy wyświetleń. Jestem pewien, że cały czas jest połączony z innymi częściami strony.
Idealnie, twój prezent będzie narzędziem lub treścią na własnej stronie. Jednak nawet jeśli Twoje treści zostaną opublikowane tylko na stronie tej społeczności, nadal natychmiast podniosą cię do statusu wysoce szanowanego członka.
Następnie możesz użyć tej pozycji, aby promować swoje przyszłe treści przy znacznie większym wsparciu ze strony społeczności.
5. Wybierz tematy, które mogą stać się wirusowe
Chcesz, aby każdy kawałek treści, który tworzysz, rozprzestrzeniał się tak szybko i tak szeroko, jak to możliwe.
Innymi słowy, chcesz, aby stało się wirusowe.
Ale marketerzy treści często nie rozumieją, że nie mogą po prostu dodać słów takich jak “zaskakujące” do nagłówek i mam nadzieję, że artykuł będzie wirusowy.
Niektóre tematy są skazane na porażkę od samego początku.
Przewodnik po recenzjach o lampach nigdy nie stanie się wirusowy.
Chociaż nigdy nie możesz zagwarantować, że artykuł będzie wirusowy, możesz przynajmniej dać sobie szansę, jeśli rozumiesz trzy czynniki za rozprzestrzenianiem się wirusa.
Czynnik # 1-pozytywne uczucia: Fractl przeprowadził badanie in-person research studyaby przeanalizować, jak ludzie czuli się, gdy pokazano wiele różnych obrazów wirusowych.
Odkryli, że za popularnością tych obrazów stoją trzy istotne czynniki, a jednym z nich były pozytywne uczucia.
Przez pozytywne uczucia, oznaczają one dowolne z następujących:
- joy
- zaufanie
- odsetki
- przewidywanie
Badanie wykazało, że po pokazaniu selekcji obrazów wirusowych większość uczestników odczuwała pozytywne emocje.
Sugeruje to, że pozytywne emocje rozprzestrzeniają się łatwiej niż negatywne. Nie oznacza to, że posty, które wywołują negatywne emocje, nie mogą stać się wirusowe; mogą—po prostu znacznie mniej prawdopodobne.
Dla Ciebie oznacza to, że powinieneś tworzyć treści, które sprawiają, że czytelnicy czują się dobrze.
Czynnik # 2-złożoność emocjonalna: Jeśli zobaczysz zdjęcie i uśmiech, prawdopodobnie nie będziesz się spieszyć, aby je udostępnić.
Jeśli jednak uśmiechasz się od ucha do ucha, chcesz się nim podzielić, aby inni również mogli poczuć tę pozytywną emocję.
Drugim głównym odkryciem z badania było to, że obrazy wirusowe były związane z szerszym zakresem emocji u badanych (skrajne emocje), podczas gdy obrazy nie-wirusowe miały wąski zakres emocji (łagodne emocje).
Nie tylko badani czuli się silni pozytywne lub negatywne emocje, ale kiedy pokazano najbardziej wirusowe fragmenty treści, czuli jedno i drugie!
Jest to dobra rzecz dla ciebie, ponieważ oznacza to, że nawet jeśli tworzysz treści wokół negatywnego tematu, nadal mogą one być wirusowe. Po prostu upewnij się, że zakończysz to pozytywnym akcentem.
Oto przykład filmu, który zaczyna się negatywnie, ale kończy pozytywnie. To stało się wirusowe i teraz ma ponad 3 miliony wyświetleń Na YouTube sam:
Zaczyna się od wzruszającej historii o psie, który był przykuty do miejsca i pozostawiony w złych warunkach przez 10 lat.
Jednak kończy się to uratowaniem psa, zabraniem go do troskliwej rodziny i znacznie lepszym samopoczuciem.
Żadna z tych dwóch części historii nie przyciągnie zbyt dużej uwagi, ale kiedy połączysz skrajne emocje na przeciwnych końcach spektrum, drastycznie zwiększysz szansę na zaistnienie w sieci.
Jeśli w Twojej branży występuje problem, który jest naprawdę smutny, Utwórz zawartość w sposób, w jaki go naprawiłeś (nawet na małą skalę).
Czynnik # 3-element zaskoczenia: Chociaż zaskoczenie można sklasyfikować jako pozytywną emocję, może to być również negatywna emocja.
Badania wykazały, że niespodzianka jest najważniejsze emocje jeśli chodzi o kawałek treści, który staje się wirusowy.
Wirusowe obrazy, zarówno pozytywne, jak i negatywne, były bardzo prawdopodobne, aby wywołać uczucie zaskoczenia u uczestników badania.
Okazuje się więc, że dodanie” zaskakującego ” do nagłówka może nie być tak głupie.
Naprawdę ważną częścią jest upewnienie się, że mięso Twoich treści naprawdę szokuje Twoich czytelników.
Jest to coś, co strony takie jak Upworthy mają do nauki.
Prawie każdy artykuł, który publikują, ma jakieś element zaskoczenia:
Najpierw musisz zdobyć swój czytelnika, aby zainteresować się tematem. Następnie musisz pokazać im coś, czego nigdy się nie spodziewali, co sprawi, że poczują emocje, na które patrzyliśmy.
Wszystko to nie jest łatwe, ale dajesz swoim treściom znacznie większą szansę na rozprzestrzenianie się, gdy skupiasz się na tych trzech emocjonalnych czynnikach za dzieleniem się wirusami.
Wniosek
Treść może pomóc ci osiągnąć pozytywny zwrot z inwestycji tylko wtedy, gdy dotrze do odbiorców.
Im większa publiczność, tym lepsze wyniki.
Jeśli masz problemy z dotarciem do wystarczająco dużej grupy odbiorców ze swoimi treściami, zacznij od wypróbowania jednej lub dwóch z tych taktyk tworzenia treści.
Pomogą Ci udostępnić swoje treści nowym czytelnikom, a jeśli treść jest wystarczająco dobra, będą trzymać się więcej lub pomogą Ci ją udostępnić.
Niektóre z tych taktyk są dość trudne, więc nie spodziewaj się, że uda ci się je idealnie wykonać za pierwszym razem. Dopóki widzisz pozytywny wynik (lepszy zasięg niż zwykle), Kontynuuj udoskonalanie taktyki, a myślę, że będziesz zaskoczony wynikami.