Jestem ciekawską osobą z natury.
Znajduję się stale robi badania na prawie każdy temat pod słońcem.
Jeśli chłodzę się w restauracji z przyjaciółmi i ktoś zastanawia się nad aktualnym wydarzeniem lub wspomina o fakcie, Wygoogluję go na telefonie.
(Tak, jestem tym facetem.)
Wiele moich wyszukiwań w Google zaczyna się od “co jest”, “dlaczego jest” i “jak”…
I jest pewien trend, który zauważyłem, kiedy Wygooglowałem wiele tych pytań.
Spory procent wyników, które otrzymuję, pochodzi z Quory.
Oto dobry przykład:
Tutaj jest, chillin ‘ w stałym miejscu numer trzy dla tego konkretnego słowa kluczowego frazy.
A to w żadnym wypadku nie jest przypadek. Quora dostaje mnóstwo miłości od Google.
Zainteresowanie tą witryną pytań i odpowiedzi na dużą skalę zdecydowanie rośnie.
Wystarczy spojrzeć na to, jak zainteresowanie rosło z czasem, zgodnie z trendami Google:
Powiedziałbym, że to znaczące.
Z 190 milionów użytkowników od kwietnia 2017 I tematów 400,000, istnieje solidna baza użytkowników i jeden, który stale rośnie.
Co ważniejsze, Quora jest doskonałym źródłem do budowania zaufania i autorytetu przy jednoczesnym rozwijaniu marki.
Używam go, aby przyciągnąć mnóstwo wysokiej jakości ruchu polecającego i pozyskać niezliczone potencjalnych klientów.
Widziałem moc Quory z pierwszej ręki i Gorąco polecam wykorzystanie jego mocy.
Ale nie można po prostu przypadkowo rzucić kilka odpowiedzi i oczekiwać niesamowitych rezultatów.
Podobnie jak w większości obszarów marketingu, musisz podążać za procesem.
W tym poście, chciałbym podzielić się procesem, który pracował dla mnie i, wiem, może pracować dla ciebie też.
Szczerze mówiąc, trochę potrwa, zanim zacznie się kręcić.
Ale po tym procesie może pomóc ci stać się jednym z najwyżej ocenianych użytkowników na Quora.
Pimp your profile
Twój pierwszy porządek biznesu jest trochę czasu Konfigurowanie profilu tak, że kapie z awesomeness.
Oto szybkie spojrzenie na moje:
Będziesz chciał opisać swoje” referencje i najważniejsze informacje”, wzmocnić sekcję” wie o ” i podać dokładne wyjaśnienie swojego bio.
I nie zapomnij dołączyć profesjonalny headshot dla swojego obrazu profilowego.
Najważniejsze jest to, że im więcej informacji podasz na swoim profilu, tym lepiej.
Mówiąc dokładniej, będziesz chciał wybrać tematy, o których masz dużą wiedzę.
Będzie to ważne później, ponieważ chcesz udzielać odpowiedzi tylko na tematy i pytania, które rozumiesz w I Na Zewnątrz.
Jest integralna dla bycia postrzeganym jako postać godna zaufania i kogoś, kto zna się na rzeczy.
Oto niektóre z tematów, które wybrałem:
Oferuj szalenie pomocne odpowiedzi
Zazwyczaj na różnych platformach możesz zatrudniać hacki, aby szybko zbudować odbiorców, zwiększyć swoją reputację itp.
Ale na Quora, nie masz żadnych skrótów.
Tworzysz buzz, udzielając pomocnych odpowiedzi i przekraczając oczekiwania.
Wiem ,że” oferowanie szalenie pomocnych odpowiedzi ” jest trochę niejasne, więc podam wam przykład.
Oto prawdziwe pytanie na Quora:
A oto kilka odpowiedzi na to pytanie:
Oba są dość solidne.
Zdecydowanie odpowiadają na pytanie i zapewniają pewien wgląd.
Ale nie powiedziałbym, że żadna odpowiedź jest dogłębna.
Oto moja odpowiedź:
A to tylko część.
Jest sporo więcej informacji, jeśli nadal przewijać w dół.
Zauważ, że jest znacznie bardziej dogłębny i ustrukturyzowany bardziej jak post na blogu niż podstawowa odpowiedź.
Włączyłem odpowiednie obrazy, nagłówki i mnóstwo białej przestrzeni, aby był zarówno strawny, jak i skanowalny.
Takie podejście jest bardzo podobne do technika wieżowca: znajdź świetne treści i spraw, aby były jeszcze lepsze.
Jak wspomniałem w innym artykule, sposobem na to jest:
Czy jest to czasochłonne i pracochłonne?
Tak.
Ale czy to podnosi moją wiarygodność i autorytet?
Jasne.
Nie mówię, że koniecznie musisz iść do tego stopnia długości z odpowiedziami.
Niektórzy mogą powiedzieć, że to trochę przesada.
Ale chcesz mieć pewność, że odpowiadasz na pytanie w całości i nie zostawiasz kamienia na kamieniu.
Osoba powinna odejść z poczuciem zadowolenia z nowego spojrzenia na ten temat.
Jeśli masz zamiar dostarczyć tylko pół serca odpowiedzi z ogólnych informacji ludzie mogą znaleźć wszędzie, tracisz czas na Quora.
Tak to już jest.
Jedynym sposobem, aby stać się wysoko ocenianym użytkownikiem, jest bycie bardzo pomocnym.
Znajdowanie odpowiedzi na pytania
Teraz, gdy znasz poziom głębi, na którą warto strzelać, porozmawiajmy o tym, jak znaleźć dobre pytania, na które można odpowiedzieć.
Ponieważ będziesz wkładać w to znaczną ilość czasu i energii, chcesz odpowiedzieć na pytania, które zapewnią Ci maksymalną widoczność.
Jednym ze sposobów na znalezienie pytań jest kliknięcie “Odpowiedz” na pulpicie nawigacyjnym.
Quora dostarczy Ci najważniejszych pytań kuratorem dla Ciebie, w oparciu o wiedzę i konkretnych dziedzinach wiedzy.
Wiele razy, będziesz w stanie znaleźć kilka pytań bezpośrednio w sterówce.
Innym sposobem na to jest bezpośrednie wyszukiwanie konkretnego tematu.
Na przykład mogę wyszukać ” content marketing.”
Wpisz go w polu wyszukiwania i wybierz konkretny temat, który najlepiej pasuje do tego, czego szukasz.
Quora następnie dostarczy Ci listę pytań do wyboru.
To całkiem proste.
Pamiętaj, że pytania w kierunku góry mają zazwyczaj największą widoczność, co jest tym, czego chcesz.
Kluczowe wskaźniki
Być może zastanawiasz się, które konkretne wskaźniki przekładają się na autorytet/wiarygodność.
To proste.
Istnieją trzy główne metryki:
- Widoki
- Upvotes
- Komentarze
Zobaczysz je na końcu swoich komentarzy i wyglądają tak:
Opinie i komentarze są dość oczywiste, ale być może zastanawiasz się, czym dokładnie jest upvote.
Jest to sposób, aby inni zaakceptowali twój komentarz i powiedzieli, że oferuje prawdziwą wartość i przyczynia się do dyskusji.
Oto prawdziwy użytkownik Quora wyjaśniający czym jest upvote:
Im więcej wyświetleń i głosów otrzymasz, tym lepiej.
Jeśli chodzi o downvoty, w zasadzie mają one odwrotny skutek.
Oto świetne Wyjaśnienie:
To oczywiście nie jest dobre i zaszkodzi Twojej wiarygodności.
Jeśli chodzi o komentarze, mogą one pójść w obie strony.
Pozytywne komentarze pomagają, a negatywne komentarze ranią.
Ale z mojego doświadczenia wynika, że negatywne komentarze są dość rzadkie.
Tak długo, jak oferujesz prawdziwą wartość, nie powinieneś martwić się zbytnio negatywnymi komentarzami.
W końcu, jest Twój following.
Im większy, tym lepszy.
W tej chwili mam 7.3 k zwolenników, co nie jest zbyt słabe.
Ale są ludzie o znacznie większych następstwach:
Gdy zaczniesz budować większą obecność na Quora, pamiętaj, aby zwrócić uwagę na te kluczowe wskaźniki, ponieważ dadzą ci całkiem dobry pomysł, jak jesteś oceniany i jak ludzie reagują na Ciebie.
I jest jeszcze jedna rzecz, o której muszę wspomnieć.
Gdy odpowiesz na coraz więcej pytań, ludzie będą mogli poznać tematy, na których masz największą wiedzę.
Quora automatycznie wyświetli listę tego, co wiesz najwięcej o liczbie odpowiedzi, które podałeś na dany temat.
Oto o czym mówię:
Jeśli jest jakiś temat, z którym chcesz być blisko związany, skup się na nim i odpowiedz na pytania na ten temat.
Przegląd procesu
Teraz podsumujmy kroki:
- Zapisz się.
- Dokładnie wypełnij swój profil i wybierz listę tematów, o których masz największą wiedzę (polecam wybrać co najmniej pięć).
- Zwiększ swój profil, aby zawierał listę poświadczeń, pasemek, biografii i tak dalej.
- Znajdź pytania, na które chcesz odpowiedzieć, korzystając z sekcji “odpowiedzi” na pulpicie nawigacyjnym lub bezpośrednio wyszukując pytania w polu wyszukiwania.
- Zapewnij wyczerpujące, dogłębne odpowiedzi na każde wybrane pytanie. Wykorzystaj w pełni obrazy, nagłówki itp. Również link do innych przydatnych treści, gdy ma to sens.
- Monitoruj kluczowe wskaźniki, aby zobaczyć, jak oceniasz i jaka jest Twoja ogólna wydajność.
Należy również pamiętać, że sukces na Quora jest często gra liczb.
Innymi słowy, nie możesz oczekiwać, że staniesz się najlepszym użytkownikiem, jeśli odpowiesz tylko na kilka pytań.
Naprawdę chcesz strzelać do dużej głośności i nabrać nawyku częstego odpowiadania na pytania.
Ma to kluczowe znaczenie dla ostatecznego zdobycia silnej reputacji i zachęcenia użytkowników do poważnego traktowania Cię.
Wniosek
Quora jest potencjalną kopalnią złota.
Jest to jedna z najlepszych stron do budowania zaufania i autorytetu, a ostatecznie postrzegana jako ekspert w Twojej branży.
To, co naprawdę kocham, to ogólna Demografia użytkowników Quora.
Z mojego doświadczenia wynika, że większość ludzi jest inteligentna i ma szczere pragnienie uczenia się i pomagania innym.
W porównaniu do wielu innych miejsc jest to strefa stosunkowo wolna od trolli-ludzie nie próbują bezmyślnie sabotować się nawzajem.
Ale muszę przyznać, że wymaga to sporego wysiłku, aby nabrać rozpędu.
I wiąże się to z dużym zaangażowaniem czasowym.
Ale warto wziąć pod uwagę długoterminowy wzrost kapitału marki, który możesz uzyskać.
Postępując zgodnie z procesem, o którym wspomniałem, możesz naprawdę wzmocnić swoją markę i zwiększyć znaczny ruch polecający do swojej witryny.
Jak często używasz Quora do znajdowania odpowiedzi na pytania?