Google wkurza ostatnio ludzi. Panda, Pingwin, Papużka (ok, zmyśliłem to ostatnie), kto wie co dalej …
Są też ewangeliści z portali społecznościowych, których całe fortuny tkwią głęboko w majątku Zuckerberga.
I wreszcie, wierni producenci treści, którzy pracują powoli i cicho, aby budować swoje firmy po tysiąc słów na raz.
To wszystko może wydawać się trochę za dużo, aby nadążyć. SEO nie jest złe. Portale społecznościowe nie są złe. Content marketing nie jest niemożliwy. Ale czasem może tak być.
Aby wyjaśnić trochę tego zamieszania i frustracji dla nas, poprosiłem Lee Oddena, aby wskoczył do programu i powiedział nam, w jaki sposób inteligentna, systematyczna integracja wyszukiwania , społeczności i treści może przyciągnąć publiczność … i utrzymać biznes — zarówno duży, jak i mały-przynoszący zyski.
W tym odcinku omawiamy:
- 3 fazy holistycznego planu przyciągania klientów
- Jakie zmiany w algorytmach wyszukiwania naprawdę. średnia dla wydawców internetowych
- Jak inteligentnie zaplanować strategię treści, która działa
- Dlaczego teraz ważne jest, abyś stał się” holistycznym ” producentem treści
- 5 audytów optymalizacji treści, które musisz wykonać
- 3 kroki do wdrożenia systematycznego planu treści
- Jak skalować wysiłki w zakresie treści przy ograniczonym budżecie
Naciśnij Flash player poniżej, aby posłuchać teraz:
[transkrypcja]
Proszę zauważyć, że ten transkrypt został lekko edytowany dla jasności i gramatyki.
________________
Robert: To jest Marketing internetowy dla inteligentnych ludzi Radia . Jestem Robert Bruce i jestem tutaj z Lee Odden, CEO Top Rank Online Marketing i autor książki, Optymalizacja: jak przyciągnąć i zaangażować więcej klientów poprzez integrację SEO, Social Media I Content Marketing.
Brian Clark powiedział, że jest bardzo zadowolony, że Lee napisał tę książkę, żeby nie musiał. Copyblogger stoi za pomysłami Lee i mam nadzieję dotrzeć do sedna tego bardzo fajnego i bardzo skutecznego holistycznego widoku przyciągania klientów online. Lee, dzięki, że wpadłeś. Czy jesteś gotowy odpowiedzieć na niektóre z tych pytań, które mam na temat SEO, mediów społecznościowych i content marketingu?
Lee: Cieszę się, że tu jestem, gotowy na przesłuchanie, Robercie.
Robert: Doskonale. Cóż, po prostu odpocznij na chwilę, muszę powiedzieć słowo o naszym sponsorze, a potem wrócimy do tego. Ten program radiowy jest dostarczany przez Marketing internetowy dla inteligentnych ludzi, który, jeśli nie słyszałeś, jest naszym kursem marketingu online, który dostarczamy prosto do twojej skrzynki e-mail.
Teraz ten kurs składa się z 20 bardzo przydatnych wiadomości e-mail i więcej, jeśli zdecydujesz się pozostać. Obejmuje wszystko, od content marketingu, przez e-mail marketing, po podstawy dobrego copywritingu, po strategię mediów społecznościowych i wiele, wiele, więcej, a przy okazji, jest całkowicie darmowy.
Jeśli chcesz dołączyć do ponad 75 000 osób, które się zarejestrowały, po prostu rozpocznij Działania marketingowe online, Jeśli chcesz pominąć dużą część swojej krzywej uczenia się z tymi wszystkimi rzeczami, jeśli chcesz dowiedzieć się, jak korzystać ze strategii i taktyk marketingowych online, które faktycznie działają, wsiądź do autobusu, Zarejestruj się, to łatwe i bezpłatne. Wystarczy udać się do Copyblogger.com, przewiń w dół do około połowy naszej strony głównej, gdzie zobaczysz nagłówek, ” chwyć nasz bezpłatny 20-częściowy kurs marketingu internetowego.”Wrzuć swój adres e-mail do małego pudełka, a my zajmiemy się resztą.
Jak zmieniło się SEO dla wydawców internetowych
Robert: Więc upewnię się, że rozumiem, do czego zmierzasz z Twoją nową książką., Optymalizuj. I to jest o ile to widzę, duży obraz z SEO jest naprawdę teraz, holistyczny obraz z treści, społeczne i Wyszukiwania jest jedną rzeczą. Zastanawiam się tylko, czy możesz wyjaśnić tę holistyczną koncepcję bardziej szczegółowo.
Lee: SEO ma wiele historii. Mimo, że istnieje od 10 lub 15 lat, zaszło wiele zmian. Mówią, że jedna stała z marketingu internetowego, zwłaszcza z wyszukiwaniem, jest to, że wszystko się zmieni. Możesz spojrzeć wstecz. Rozpocząłem działalność w 1997 roku i nigdy, przenigdy nie wyobrażałem sobie wtedy, że wszystko będzie w takim stanie, w jakim jest teraz. Nie było Google. Byliśmy w świecie Lycos, Alta Vista, Hotbot, prawda? Chodziło o słowa kluczowe i to wszystko.
Potem pojawił się Google i musieliśmy pokłonić się Wszechmocnemu linkowi, a wraz z postępem, spersonalizowanymi rzeczami, zaczęły pojawiać się różne rodzaje mediów, pod względem uniwersalnego wyszukiwania, spersonalizowanego wyszukiwania społecznościowego i sygnałów społecznych, naprawdę, naprawdę rosły i w wielu przypadkach wypierały znaczenie lub przynajmniej zwiększały znaczenie standardowych linków między stronami jako sygnałów.
To, co tak naprawdę sprowadza się do tego, że firma publikująca informacje online może połączyć się z publicznością i utrzymać ją w pobliżu.
Optymalizuj przyjmuje tego rodzaju holistyczne podejście i nie tylko łączy kropki tego, jak ci docelowi klienci, ci klienci, których szukasz, odkrywają i konsumują oraz działają na treści, ale także odkrywa, na czym im zależy w pierwszej kolejności.
SEO jako taktyka lub dyscyplina zostało bardzo skoncentrowane na słowach kluczowych. To było bardzo koncentruje się na pojęciu optymalizacji dla wyszukiwarek, chodzi o to, im lepsza widoczność, tym więcej ruchu, a co powinno nastąpić, to więcej potencjalnych klientów i konwersji i więcej sprzedaży. Optymalizacja wymaga podejścia, które … to ważne. Tak, ale dowiedzmy się, na czym zależy klientom.
Zidentyfikujmy wspólne cechy wśród grup klientów, zrozumiemy cykl sprzedaży i zmapujmy potrzeby informacyjne pod względem treści w całym cyklu zakupu, a następnie zidentyfikujmy słowa kluczowe wyszukiwania, tematy społeczne i miejsca, na które klienci mogą mieć wpływ, aby przejść przez tę podróż w cyklu sprzedaży, aby kupić, tak aby do czasu konwersji, mamy wykształconego klienta lub perspektywę, która przeszła przez tę podróż, aby kupić, co skraca cykle sprzedaży, zwiększa częstotliwość i wolumen zamówień, powtarza zamówienia i polecenia, wszelkiego rodzaju dobre rzeczy.
Dlaczego teraz ważne jest, abyś stał się” holistycznym ” producentem treści
Robert: Czy mógłbym odetchnąć z ulgą w związku z tym wszystkim? Nie to, że mówimy o czymś nienaukowym, nie to, że mówimy o odrzucaniu testów, słów kluczowych lub czegokolwiek, co było wcześniej, ale odetchnięcie z ulgą w tym holistycznym podejściu, ponieważ w pewnym sensie wydaje się, chociaż nie jest dobrze, ogólnie wydaje się to, co wielu ludzi już robi.
Lee: Myślę, że można coś powiedzieć o budulcach marketingu, które często były pomijane. Ludzie lubią gonić za błyszczącymi przedmiotami, takimi jak media społecznościowe, biznes społeczny, to czy tamto, nie mając jasnych celów i nie mając jasnego pojęcia o tym, co jest w ogóle możliwe, jeśli podchodzą do rzeczy nieco bardziej holistycznie.
Oto przykład, większość ludzi inwestuje w SEO z punktu widzenia marketingu, ponieważ chodzi o pozyskiwanie klientów, a to świetnie. Ale firmy produkują wiele innych rodzajów treści, które nie mają związku z sprzedawanymi produktami lub usługami i mają na uwadze określonych odbiorców.
W tym samym czasie ludzie szukają wielu różnych powodów, niż tylko po to, aby kupić rzeczy. Tak więc, podczas gdy szansa na dochody jest bardzo znacząca i najbardziej groźna, to, co wielu ludzi zostawia pod względem pieniędzy, na stole, jest wydajność.
Na przykład, masz ludzi, którzy są już klientami i mają problem, idą do Google i szukają odpowiedzi na problem, dlaczego firma nie zoptymalizuje bazy wiedzy w treści FAQ, aby klient mógł odpowiedzieć na pytanie online, zaraz po kliknięciu od Google, zamiast podnosić telefon i irytująco nawigować po systemie automatycznej obecności, aby w końcu porozmawiać z człowiekiem lub wypełnić formularz i kto wie, kiedy otrzymają odpowiedź.
To samo z optymalizacją treści wiadomości, tak aby dziennikarze, którzy prowadzą badania na tematy, firmy i eksperci przedmiotowi mogli faktycznie pisać o firmie, ponieważ byli łatwi do znalezienia, a nie polegali tylko na wychodzących relacjach z mediami. Istnieje wiele wydajności i odchylenia kosztów i inne korzyści biznesowe, które pochodzą z optymalizacji holistycznie i może to jest blokowanie i radzenie sobie, ale wielu ludzi nie robią tego i optymalizacji obejmuje to wszystko.
Jak zaplanować holistyczną strategię treści, która działa
Robert: Teraz rozkładasz swoją ogólną strategię optymalizacji na trzy główne fazy, które obejmują planowanie, wdrażanie i skalę. porozmawiamy o tych trzech, ale zacznijmy od fazy pierwszej. Jakie są najlepsze praktyki związane z dobrym planowaniem optymalizacji?
Lee: Myślę, że jedną z pierwszych rzeczy do zrobienia jest po prostu poczuć, co jest możliwe. Chcę tylko dotknąć kilku różnych rzeczy, więc optymalizacja holistyczna polega na spojrzeniu na całość treści i celów dla tej treści.
Dla kogo jest treść? Mamy treści public relations, treści marketingowe, treści obsługi klienta, staramy się rekrutować ludzi, Relacje inwestorskie, prawda? Pomyśl o całej tej treści i o tym, dla kogo jest ona przeznaczona, i Uczyń ją częścią ogólnego planu treści.
Drugą rzeczą, którą uważam za ważną, aby się przyjrzeć, jest przeprowadzanie badań, które są konkurencyjne, przeprowadzanie audytów i audytów SEO, audyt społeczny, audyt linków, a także monitorowanie mediów społecznościowych i przechwytywanie pomysłu na to, gdzie rozmowa dzieje się w sieci społecznościowej, co jest istotne dla grupy docelowej.
Inna sprawa z planowaniem ma związek z tłumaczeniem wstępnych pomysłów na słowa kluczowe i zrozumieniem popytu na rynku i przekształceniem tego wszystkiego w mocny zestaw hipotez pod względem celów.
Wierzymy na przykład, że jeśli zoptymalizujemy nasze treści marketingowe i zwiększymy ruch o ” x “za pomocą tych odpowiednich słów kluczowych, nasze przychody mogą wzrosnąć o “y”, prawda?
Jednocześnie przewidujemy, że jeśli będziemy w stanie zoptymalizować naszą treść FAQ do obsługi klienta i będziemy w stanie zwiększyć ruch o “x” procent, będziemy w stanie poprawić obsługę klienta lub, jeśli chcesz, postrzeganie nas przez Klienta znacznie lub o pewien procent.
Możemy przewidzieć, co jest możliwe, a to wszystko jest częścią fazy planowania. Zrozumienie krajobrazu, z którym masz do czynienia, identyfikowanie pomiarów porównawczych i ustalanie celów i wskaźników, aby wprowadzić ten plan w życie i być w stanie zrozumieć, jak dobrze sobie radzisz i postępujesz w kierunku swoich celów, a także mieć elastyczne podejście do udoskonalania go w miarę postępów.
5 audytów optymalizacji treści, które musisz wykonać
Robert: Jak działa Twoja firma, Top Rank, i to jest duże pytanie, nie możemy opisać wszystkiego tutaj, ale czy możesz dać nam przykład, jak Top Ranga optymalizacji planowania?
Lee: Sposób, w jaki planujemy optymalizację, polega na tym, że początkowo identyfikujemy lub wykonujemy serię audytów. Chcemy mieć poczucie, jaki jest nasz punkt wyjścia. Chcemy ustanowić pewne standardy.
Wiele firm znajdujących się w sytuacji, w której wierzą, że mogą zwiększyć swoją skuteczność marketingową poprzez optymalizację, może stosować inne taktyki optymalizacji w przeszłości, samodzielnie lub z inną agencją, i musimy odkryć, musimy poznać prawdę o tym, co naprawdę jest naszym punktem wyjścia. Przeprowadzimy serię różnych audytów, jest ich pięć.
Przeprowadzimy audyt słów kluczowych, abyśmy mieli dokumentację tego, jakie naprawdę jest zapotrzebowanie, jaki jest język, jaki język lub głos klienta, że tak powiem, zarówno z punktu widzenia słowa kluczowego, jak i tematu społecznego.
Zamierzamy również przeprowadzić audyt techniczny, dlatego chcemy się upewnić, że strona lub strony internetowe mogą być poprawnie indeksowane przez bota Google i Bota MSN.
Zamierzamy również przeprowadzić audyt na stronie lub treści, dlatego chcemy mieć pewność, że nie tylko istniejące treści zasługują na widoczność w wyszukiwaniu lub udostępnianie społecznościowe zgodnie z docelowymi słowami kluczowymi, które ustaliliśmy, ale chcemy również upewnić się, że opowiadanie historii, które dzieje się z istniejącymi treściami, obsługuje kluczowe wiadomości i to, na czym zależy naszej grupie docelowej. Przeprowadzimy również audyt związany z linkami, staroświeckim, Google-centric SEO i dokumentowaniem skąd pochodzą linki, czym jest dystrybucja anchor text i tym podobne rzeczy.
Piąty rodzaj audytu ma związek z audytem społecznym. Jaka jest społeczna obecność marki? Co ludzie mówią o marce? Co robią konkurenci? Co ludzie mówią o pojęciach marki, słowach kluczowych? Jakie sentymenty i takie tam.
Wszystkie te audyty tworzą bardzo jakościowy obraz planowania, a my łączymy to w strategię, która idzie naprzód i mówi: “Spójrz, oto treść, którą musimy stworzyć. Oto Plan redakcyjny.”
To naprawdę wchodzi w implementację, ale w ten sposób planujemy optymalizację. Robimy tego rodzaju badania, aby poinformować nas i uzbroić nas w jakościowe informacje, których potrzebujemy, aby jak najlepiej i efektywnie dotrzeć do klientów, których szukamy, ale jednocześnie produkować treści, które będą je utrzymywać.
3 kroki do wdrożenia systematycznego planu treści
Robert: Tak i doskonale, bez wysiłku wprowadziłeś nas w fazę drugą, która jest oczywiście realizacją. Tak konkretnie, piszesz o budowaniu skutecznego planu treści poprzez to, co nazywasz przyciąganiem, angażowaniem i inspirowaniem. Możesz nam wyjaśnić ten proces? Jak możemy zacząć budować rzeczywisty plan treści, który działa poprzez wdrożenie?
Lee: Jasne. Jest to rodzaj trylogii content marketingowej, o której mówię i która ma empatię wobec tego, w jaki sposób grupa docelowa odkrywa treści, prawda? Czego szukają, o czym rozmawiają w sieci społecznościowej.
Druga rzecz ma związek z konsumpcją, jakie są ich preferencje dotyczące konsumpcji, czy to urządzenia, smartfony, tablety lub komputery,a także format multimedialny, filmy, obrazy, jeśli to tekst, czy to how-tos kontra porady?
Istnieje wiele różnych formatów treści, a zrozumienie, co poruszy i zainspiruje Twoich klientów, jest niezbędne.
Trzecią rzeczą jest działanie, czyli angażowanie. Jaki rodzaj treści faktycznie zmotywuje ich do podjęcia działań, które chcemy, aby, jak kupowanie rzeczy?
Nie każdy będzie klientem, ale jeśli zainspiruje go treść, którą stworzyłeś, możliwość zaangażowania, którą im dałeś, może skierować cię do innych. Więc najstarszą formą marketingu jest tego rodzaju skierowanie ustne, a sprzedaż, którą każdy może zrobić, jest udziałem społecznym.
Faza realizacji książki koncentruje się wokół działania na możliwości optymalizacji pod kątem odkrywania, konsumpcji i zaangażowania. Robimy to, najpierw przechodząc przez ćwiczenie segmentacji klientów i identyfikując wspólne cechy wśród grup klientów.
Aby to uprościć, sprowadzę to tylko do dwóch rzeczy pod względem segmentów klientów i person. Kto jest twoim najlepszym klientem? Kto jest twoim najgorszym klientem? Bo na pewno nie chcemy optymalizować dla naszych najgorszych klientów. Chcemy zidentyfikować behawioralne dane demograficzne, które możemy zbierać z ankiet, z danych witryny, z analizy internetowej i danych konwersji, które pomogą nam namalować obraz tych nadchodzących przydatnych cech grupy klientów, które możemy wykorzystać do opracowania planu treści.
Więc kiedy zrozumiemy naszych najlepszych i najgorszych klientów, i jakie są ich bolączki, jakie są ich cele, na czym im zależy, możemy dosłownie przetłumaczyć to na plan treści, który przekracza lub porusza się w całym cyklu zakupowym, innymi słowy, dla określonego segmentu klientów, jakie tematy, rodzaje treści i słowa kluczowe są istotne dla generowania świadomości, generowania zainteresowania, rozważania, zakupu?
Szczerze mówiąc, wykraczamy poza to, patrzymy na całe doświadczenie cyklu życia, przyglądamy się retencji i rzecznictwu.
Jak skalować wysiłki w zakresie treści w dowolnym budżecie
Robert: Faza trzecia to skala, a to jest naprawdę miejsce, w którym guma spotyka się z drogą dla wielu firm. Jakie wyzwania związane z optymalizacją społeczną stoją przed małymi, średnimi i dużymi firmami w skalowaniu i jak mogą sobie z nimi poradzić? Masz pięć minut na rozwiązanie problemu skalowania dużych i małych firm, Lee.
Lee: Na ziemi? Kup Optymalizuj! Przejdź do OptimizeBook.com proszę bardzo. Jest to świetny punkt wyjścia i jest wiele opowieści w tej trzeciej fazie, daje kilka konkretnych przykładów na temat różnych rodzajów firm i wyzwań, przed którymi stoją, i naprawdę, nie ma przewidywalnego sposobu, aby powiedzieć: “Cóż, małe firmy poradzą sobie z tym i duże firmy poradzą sobie z tym.”
Ale to, co mogę poruszyć, to to, że w małej firmie myślę, że jedną z możliwości skali jest samokształcenie. Wyobraźcie sobie właściciela małej firmy noszącego wiele kapeluszy, oni też nie mają budżetu i myślę, że poradziliby sobie dobrze, gdyby po prostu zdobyli trochę samokształcenia na temat tego, co jest możliwe i jak te różne elementy układanki mogą ze sobą współpracować.
To trochę jak przepis. Ludzie będą używać tego samego przepisu na różne sposoby, aby osiągnąć cel, który jest satysfakcjonujący dla nich i dla wszystkich innych zaangażowanych. Myślę, że ważne jest, aby zrozumieli, jak niektóre z tych podstaw będą działać w zakresie wyszukiwania, społeczności i treści.
Nie mówiłem o mechanice SEO, mechanice mediów społecznościowych ani mechanice budowania linków. Wszystko to jest w fazie realizacji. Ale aby skalować, musicie mieć jakieś pojęcie o tym, co do cholery robicie i mieć pewne procesy na miejscu.
Polecam, jeśli nic innego, że jeśli ktoś nie ma na to dużo czasu, że angażują się w pewnego rodzaju audytu z zasobów stron trzecich.
To prawda, czy jest to mały czy duży biznes. Wiem, że w przypadku dużych firm pracujemy z małymi i dużymi firmami; mamy jedną dużą firmę, która kosztuje sto miliardów dolarów. To firma z Fortune 14. Pracujemy z nimi od pięciu lat i uwierz mi, praca z nimi różni się od pracy ze start-upami.
Myślę, że aspekt polityczny, praca z dużą organizacją i identyfikacja: “OK, jeśli uda mi się uzyskać PR, marketing, obsługę klienta, a nawet HR, i mogę pomóc im zrozumieć, co z tego wyniknie, z pomysłu optymalizacji ich treści, ponieważ chodzi o coś więcej niż tylko marketing.”
Jeśli pokażę im, jak mogą osiągnąć swoje cele i jak to zwiększy ich reputację w organizacji i tym politycznym ekosystemie, który istnieje w dużych firmach i jeśli uda mi się to wykorzystać i uczynić to częścią naszego procesu, częścią naszego przewodnika po stylu marki, jeśli tak, to z większym powodzeniem wdrożę holistyczne podejście.
W małej firmie, to właściciel firmy mówi: “Wiesz co? Muszę się tylko zobowiązać, a teraz działajmy.”
Przykład jak wykorzystać okazję
Robert: Tak, i te trzy fazy, chcę wyjaśnić wszystkim, że robimy tylko szeroki przegląd trzech dużych części książki Lee, ale te trzy fazy, są również cykliczne. Aby odpowiednio skalować, zaczyna się od planowania i realizacji, oczywiście, gdy przechodzimy przez to, że powraca w kółko, gdy wykonujesz ruchy, aby lepiej służyć swoim odbiorcom.
Lee: Dokładnie tak. Jest to cykliczny proces polegający na posiadaniu pomysłu, odrabianiu lekcji, świadomym pomyśle o tym, co jest możliwe, tworzeniu planu, wdrażaniu go, monitorowaniu postępów w realizacji tego planu, mierzeniu sukcesu, a następnie udoskonalaniu w oparciu o wgląd z analiz i wysiłków pomiarowych, a następnie powrocie do planowania i dostosowywania.
Jak idziesz, zobaczysz możliwości i mówię na przykład o tym planie redakcyjnym, planie content marketingowym, który konkretnie identyfikuje tematy i rodzaje treści i mediów oraz gdzie zamierzamy promować z wyprzedzeniem, ale jednocześnie pozwala na dzikie karty .
Oto praktyczny przykład; widziałem wczoraj zawiadomienie, że otrzymujemy mnóstwo ruchu w wyszukiwarce dla frazy wyszukiwania mającej związek z “Jakie są najlepsze sieci społecznościowe dla biznesu?”Myślałem,” co się do cholery dzieje, to szaleństwo?”
Patrzę na analitykę internetową i myślę: “Wow, to jest trendy.”Jest na to zapotrzebowanie i nie napisałem o tym postu od dwóch lat. Więc co zrobiłem? Upewniłem się, że wystawiłem dziś ankietę, pytając ludzi, jakie są najlepsze sieci społecznościowe dla biznesu.
Więc wykorzystałem okazję, która jest w rodzaju “czasu rzeczywistego”, jeśli można. To duża część tego.
Chodzi o jakość ponad Ilość
Robert: To bardzo różni się od wykorzystania takiej okazji, a to, co tam zrobiłeś, jest zupełnie inne, nie mówimy o dmuchaniu z wiatrem, nawet jeśli widzisz, że wyszukiwane hasło przechodzi przez Twoją analitykę, piszesz o tym konkretnie.
To, co piszesz, jest nadal … pchasz to przez pryzmat wszystkiego innego, większego planu tego, o czym jest Twoja Firma i integracji wszystkiego, o czym tu mówimy, prawda?
To przez ten konkretny obiektyw, nie tylko chwytając to, co jest popularne, wspomniałeś wcześniej, że jesteśmy tak uzależnieni od tych błyszczących rzeczy. Wcale tego nie mówisz.
Lee: Nie, Nie. Gdybym o tym mówił, to mówiłbym o narodowej katastrofie, ujęciach z krocza gwiazd i tym podobnych rzeczach. Zły dobór słów.
Robert: Odsłon stron, człowieku. Odsłon strony.
Lee: Czy to nie Stalin powiedział, że”ilość ma samą jakość”. Nie wiem.
Myślę, że wolę jakość, po prostu podejście jakościowe jest, tak rzeczywiście, obiektywem, dzięki któremu te możliwości i sytuacje są podejmowane. Bez wątpienia. Istnieje rodzaj narracji lub fabuły, która towarzyszy temu planowi redakcyjnemu i możliwość aktywnego informowania o sytuacjach z jack-em to inteligentny marketing.
Robert: Ok, stary, czy jest tu coś jeszcze, czego mi brakowało, że naprawdę chcesz komunikować się z firmami zarówno dużymi, jak i małymi, które mogą borykać się z integracją SEO, mediów społecznościowych i content marketingu?
Stwórz plan treści spełniający potrzeby Twoich klientów
Lee: To, co trzyma go razem, to klienci i treść. Ludzie siedzą tam i mówią: “marketing zajmuje się SEO, public relations zajmuje się mediami społecznościowymi, a potem mamy copywriterów i takie tam.”
Tak naprawdę to, co łączy to jasny obraz tego, kim są twoi klienci i zrozumienie, że jest to praca w toku, a jednocześnie tworzenie planu treści, aby zaspokoić potrzeby tych klientów.
Jeśli dasz klientom to, czego chcą pod względem informacji, to dadzą ci to, czego chcesz, jeśli chodzi o zakup i skierowanie Cię do innych osób.
Myślę, że to jest główne przesłanie książki i to, co tak wielu ludzi jak Brian, Chris Brogan, Scott Monty, John Jantsch, Ann Handley, Joe Pulizzi, i tacy ludzie poparli książkę, ponieważ mają wspólne zrozumienie, że klient jest kluczowy i jest to brakujący element w wielu dyskusjach SEO, które są tam dzisiaj. Ludzie wciąż wieszają się na Pandzie, pingwinie i słowach kluczowych i tak naprawdę nie myślą o tym, co jest najlepsze dla klienta.
Robert: W porządku to był Marketing internetowy dla inteligentnych ludzi Radia. Dzięki za wysłuchanie. Jeśli ten program zrobił coś dla ciebie lub dla ciebie, udaj się do iTunes, kiedy możesz i wrzuć tam ocenę lub komentarz. Naprawdę doceniamy to, kiedy robicie to dla nas i to bardzo pomaga show.
Lee, gdzie ludzie mogą znaleźć Ciebie i twoją książkę w Internecie?
Lee: Możesz iść do OptimizeBook.com i tam publikujemy Zapowiedzi rozdziałów. Będziemy przesyłać filmy w każdym rozdziale, istnieje arkusz kalkulacyjny do pobrania zarówno dla słowniczka słów kluczowych, jak i planu redakcyjnego, który możesz tam uzyskać, więc jest wiele rzeczy, które publikujemy, które są przydatne.
Ja też od ośmiu lat prowadzę bloga i można się przekonać, że wchodząc w Google i wpisując “marketing internetowy” i po tej cholernej Wikipedii powinieneś znaleźć TopRankBlog.com znajdziesz tam ponad milion słów, które napisałem w ciągu ostatnich ośmiu lat na temat wyszukiwania. I nie nazwałem tego content marketingiem trzy czy cztery lata temu, nazwałem to marketing redakcyjny ale o tego rodzaju rzeczach z wieloma wskazówkami, wywiadami, blogami na żywo, sondażami i wszelkiego rodzaju dobrymi rzeczami.
Robert: Świetnie, podlinkuję oba w notatkach programu. Panie Odden, jest Pan profesjonalistą i pisząc tę obszerną książkę uratował Pan mojego szefa wiele niepokoju, a z kolei uratował mnie od tego samego, dziękuję!
Lee: Doceniam to, dzięki!
[/transcript]Inne opcje odsłuchu:
- Kliknij tutaj aby pobrać mp3 | 30,1 MB | 25:02
- Kliknij tutaj, aby subskrybować przez iTunes
- Kliknij tutaj, aby uzyskać kanał RSS (non iTunes)
- Kliknij tutaj, aby zobaczyć archiwum
The Show Notes:
- Marketing internetowy dla inteligentnych ludzi kurs (bezpłatny)
- Optymalizuj autor: Lee Odden
- Marketing Najwyższej Rangi
- Content Marketing 101
- SEO Copywriting w prosty sposób
- Badanie słów kluczowych dla producentów treści
- Wyszliśmy z budynku z Girl Talk …