Jak zmienić nazwę swojej LLC

Istnieje wiele powodów, aby zmienić nazwę firmy.

Twoja firma może przeżywać kryzys tożsamości i potrzebujesz nowej nazwy, która będzie skierowana na Twoją idealną grupę demograficzną.

Być może używasz starej nazwy, która wpływa na Twoją firmę.

Bez względu na powody, możesz zmienić nazwę swojej LLC.

Istnieją nawet usługi LLC, które mogą zrobić dla ciebie wszystkie zgłoszenia ze stanem. 

Łatwe Części zmiany nazwy Twojej LLC

Masz rację zakładając, że zmiana nazwy firmy nie jest łatwym procesem. Jednak niektóre kroki są łatwiejsze niż inne. Najpierw musisz złożyć artykuł poprawki do stanu, aby rozpocząć proces. Nie potrzebujesz żadnej wiedzy prawnej, aby wypełnić i wypełnić wymagany formularz.

Wymagany formularz można pobrać bezpłatnie ze strony internetowej Sekretarza Stanu. Dodatkowo otrzymasz niezbędne informacje i instrukcje, które pomogą Ci złożyć wniosek na stronie internetowej.

Możesz uczynić ten proces jeszcze łatwiejszym, korzystając z usługi LLC, takiej jak LegalZoom. LegalZoom zadba o najważniejsze procesy za Ciebie. Obejmują one tworzenie dokumentów poprawkowych i składanie ich Państwu. Nie będziesz musiał się martwić o to, gdzie uzyskać poprawne formularze, jak je wypełnić, gdzie wysłać aplikację lub inne szczegóły procesu.

Ceny LegalZoom zaczynają się od $129 plus opłaty państwowe.

Trudne Części zmiany nazwy Twojej LLC

Chociaż zmiana nazwy firmy może być prosta, jest to nadal długi proces, gdy znasz swoje zasady państwowe. Biurokracja może przeszkodzić w terminowej zmianie nazwiska. Może być konieczne rozważenie tego czynnika, jeśli chcesz osiągnąć termin, taki jak uruchomienie nowej linii produktów pod nową nazwą LLC.  

Decyzja o nowej nazwie firmy może być również wyzwaniem. Musisz przeszukać znak towarowy. To strata czasu, aby wypełnić wszystkie poprawne dokumenty tylko po to, aby stwierdzić, że nazwa jest już zarejestrowana jako znak towarowy. Ponadto uzyskanie członków LLC na pokładzie ze zmianą nazwy może być procesem wyciągniętym. Co najmniej konieczne może być zaplanowanie formalnego spotkania i napisanie formalnej poprawki odzwierciedlającej decyzję członka.  

Będziesz także musiał zmienić swoje dane w umowie operacyjnej, rachunku bankowym, czekach, umowach, mediach społecznościowych i polisach ubezpieczeniowych, a także innych dokumentach i aktywach. Może to być długotrwały proces, ale jest niezbędny do celów prawnych i brandingowych.

Jeśli jesteś gotowy, aby przejść do przodu i zmienić nazwę swojej firmy, oto, co musisz zrobić krok po kroku.

Krok 1-Wybierz usługę LLC

Owinięcie umysłu wokół wymagań dotyczących zmiany nazwy firmy może być przytłaczające. Ponadto wymagania te różnią się w zależności od stanu. Pomocna dłoń okaże się nieoceniona w przyspieszeniu procesu i ułatwieniu go. Usługi LLC pomagają firmom w składaniu dokumentów prawnych, między innymi. 

Zarejestruj się w usłudze LLC

Na ten krok wybrałem LegalZoom. Ta usługa LLC oferuje prosty proces rejestracji i przejrzyste opłaty. Istnieje również opcja przyspieszona, jeśli chcesz szybko zmienić nazwę LLC.

Zacznij od wyboru typu firmy i miejsca, w którym powstała Twoja firma, z rozwijanego menu. Wypełnienie tych informacji ujawni opłaty za zgłoszenie dla Twojego stanu.

Wybierz Swój Plan

Wybierz swój plan i kliknij Rozpocznij. Wybrałem standardowy plan. Ta opcja jest wystarczająco dobra dla większości ludzi. Ale możesz wybrać plan pośpiechu, jeśli spieszysz się ze zmianą nazwy firmy. 

Następnie kliknij Utwórz konto.

Wprowadź swój adres e-mail i hasło, którego chcesz użyć do konta.

Na koniec kliknij Utwórz Moje Konto na początek.

Przygotuj się do złożenia dokumentów

Zanim będziesz mógł zmienić nazwę LLC, istnieje kilka wymagań, które musisz usunąć. Przeczytaj dalej, aby dowiedzieć się, co zrobić, zanim LegalZoom przejmie proces zgłoszenia.

Krok 2-rozważ użycie fikcyjnej nazwy firmy

Może nie być konieczna całkowita zmiana nazwy firmy. W tym przypadku pomocne jest zbadanie alternatyw. Możesz sprawdzić, czy “doing business as” Lub formularz DBA jest lepszy. DBA jest jak pseudonim dla Twojej firmy.

Załóżmy na przykład, że wybrałeś FW Beans World jako nazwę swojej firmy w branży kawowej. Ale rozwijasz się w branży piekarniczej i decydujesz, że ta nazwa nie odzwierciedla się dokładnie w Twoich materiałach marketingowych. Tak więc FW Beans World może złożyć DBA, aby użyć nazwy firmy FW Bakers World.

Możesz teraz używać nazwy firmy FW Bakers World dla swojej firmy piekarniczej, ale nazwa firmy pozostaje taka sama. Jeśli ta opcja brzmi atrakcyjnie, Czytaj dalej. W przeciwnym razie przejdź do następnego kroku.

Oto jak złożyć DBA dla Twojej firmy:

Wypełnij Dokumenty

Dokumenty, które musisz wypełnić, aby zarejestrować fikcyjną nazwę firmy, zależą od Twojego stanu. Niektóre stany wymagają rejestracji w rządzie stanowym. W innych przypadkach może być konieczne tylko złożenie wniosku w urzędzie miasta lub powiatu. 

Na przykład w Kolorado możesz złożyć DBA na stronie internetowej Sekretarza Stanu. Musisz wypełnić określony formularz w zależności od struktury firmy, takiej jak LLC, korporacja lub partnerstwo. Niektóre informacje, które musisz podać w formularzu, obejmują:

  • Nazwa handlowa
  • Opis działalności
  • Data wejścia w życie nazwy handlowej

Należy pamiętać, że w niektórych stanach nie można złożyć DBA. Stany te obejmują Kansas, Nowy Meksyk i Karolinę Południową. Możesz jednak przeszukać lokalną stronę Sekretarza Stanu, aby uzyskać więcej informacji na temat składania DBA.

Koszt zgłoszenia DBA waha się od $10 do $100, w zależności od stanu.

Złóż swoje DBA z LegalZoom

Można uniknąć zgiełku i niech LegalZoom plik DBA. Ceny LegalZoom za złożenie DBA zaczynają się od $99, z wyłączeniem opłat za zgłoszenie stanu. Możesz utworzyć swoje konto LegalZoom tutaj, aby rozpocząć proces.

Cena ta obejmuje również:

  • Wstępne wyszukiwanie nazwy w razie potrzeby
  • Wypełnianie i wypełnianie wniosku DBA
  • Złożenie dowodu publikacji, jeśli jest to wymagane
  • Publikowanie nazwy firmy w razie potrzeby

Nie będę się zbytnio zagłębiał w szczegóły jak złożyć DBA z LegalZoom. Proces wygląda prawie dokładnie tak, jak składanie artykułów poprawek. Zapoznaj się z poniższymi sekcjami, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat tego, jak może wyglądać proces.

Krok 3-wyszukaj nową nazwę firmy

Przed podjęciem legalnej drogi zmiany nazwy firmy, najpierw upewnij się, że nowa nazwa jest dostępna. W większości przypadków Państwo odrzuci Twoją prośbę o zmianę nazwy firmy, jeśli inna LLC lub korporacja w Twoim stanie używa tej samej nazwy lub podobnej nazwy. Usunięcie tej potencjalnej bariery eliminuje opóźnienia po zrównoważeniu procesu w następnym kroku.

Przejdź do strony internetowej Sekretarza Stanu

Możesz unikać stron internetowych, które twierdzą, że pozwalają na Bezpłatne wyszukiwanie. Witryny te gromadzą informacje lub pobierają opłatę. Zamiast tego możesz odciąć pośrednika i przeprowadzić wyszukiwanie samodzielnie. Aby to zrobić, odwiedź stronę internetową Sekretarza Stanu dla Państwa, w którym zarejestrowana jest Twoja firma.

Być może trzeba będzie bawić się słowami w polu wyszukiwania, jeśli żądana nazwa daje zbyt wiele wyników.

Nie zapomnij o wymaganiach swojego państwa

Warto sprawdzić wymagania Państwa dotyczące nazw firm. W większości przypadków musisz dołączyć zakończenie, takie jak Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością, L. L. C lub po prostu LLC. Nie można również używać słów takich jak Corporation lub Inc. jeśli jesteś LLC. To samo dotyczy nazwania zaufania firmy lub banku, chyba że jest to instytucja finansowa.

Warto zapoznać się z zasadami nazwania firmy. Regulamin mógł ulec zmianie lub aktualizacji od czasu ostatniej rejestracji nazwy firmy.

Krok 4-Uzyskaj zgodę członka LLC na zmianę nazwy

Jeśli posiadasz multi-member LLC, musisz uzyskać zgodę członka, zanim będziesz mógł zmienić nazwę firmy. Większość stanów nie pozwala na zmianę nazwy firmy bez zgody członka.

Zapoznaj się z umową operacyjną

Chociaż w większości stanów nie jest to obowiązkowe, to właśnie tutaj przydaje się Twoja umowa operacyjna. Ten kluczowy dokument biznesowy określa procedurę decydowania o istotnych sprawach, takich jak zmiana nazwy firmy. Może być konieczne zorganizowanie formalnego spotkania lub osiągnięcie Nieformalnego porozumienia między członkami.

Napisz uchwałę

Musisz napisać rezolucję niezależnie od tego, w jaki sposób członkowie osiągną porozumienie. Ta pisemna kopia jest dowodem uchwały właściciela lub członka o zmianie nazwy LLC. Złóż tę rezolucję wraz z innymi niezbędnymi dokumentami biznesowymi. Należy pamiętać, że decyzja członka o zmianie nazwy firmy jest ważna przez 30 dni. W tym czasie musisz złożyć artykuły z poprawkami lub powtórzyć ten krok.

Krok 5-zgłoś Artykuły poprawek za pomocą LegalZoom

Jeśli masz pewność, że zmiana nazwy firmy jest drogą do zrobienia, możesz złożyć artykuły poprawek, aby zakończyć proces. Składasz ten dokument, gdy musisz zaktualizować informacje o firmie, które przesłałeś w dokumencie formacji, statucie lub statucie organizacji.

LegalZoom zajmie się tym całym procesem za Ciebie.

Wprowadź Istniejące Informacje Biznesowe

Zaloguj się na swoje konto LegalZoom, aby rozpocząć proces. Pierwszą rzeczą będzie wprowadzenie aktualnych informacji biznesowych. Będzie to obejmować pełną nazwę prawną Twojej firmy, która pojawia się na Twoim certyfikacie/artykułach organizacji.

Następnie wpisz aktualne dane adresowe firmy i kliknij Kontynuuj aby przejść do następnego kroku.

Wybierz opcję zmiany

Istnieją dwie opcje zmiany nazwy firmy. Najpierw sprawdź stan formacji, jeśli twoja LLC została utworzona i zarejestrowana w tym samym stanie. Alternatywnie, wybierz pole zagranicznego stanu kwalifikacji, jeśli Twoja firma jest zarejestrowana w innym stanie niż stan formacji.

Kliknij Kontynuuj kontynuować.

Wprowadź nową nazwę firmy

Następnym krokiem jest wprowadzenie nowej nazwy firmy.

Następnie podasz nazwisko osoby upoważnionej do podpisania poprawki. Możesz odwołać się do Umowy operacyjnej lub skonsultować się z innymi członkami, jeśli nie masz pewności co do osoby upoważnionej do podpisania w imieniu LLC.

Wybierz opcję płatności

Teraz nadszedł czas, aby zapłacić LegalZoom za zmianę nazwy LLC. W ofercie dostępne są dwa pakiety: standardowy i przyspieszony. Ten ostatni jest droższy, ale jest to usługa ekspresowa. Oznacza to, że LegalZoom będzie traktował priorytetowo przygotowanie i przetwarzanie artykułów poprawek. Jednak standardowa opcja jest nadal świetna, jeśli nie spieszysz się ze zmianą nazwy firmy.

Wybierz Metodę Wysyłki

Po raz kolejny LegalZoom oferuje kilka różnych opcji wysyłki. Obejmują one standardową wysyłkę, dostawę dwudniową i dostawę nocną. Opcja, którą wybierzesz, zależy od tego, jak szybko chcesz otrzymać złożony dokument po jego otrzymaniu od stanu.

Krok 6-Uzupełnij Informacje O Zamówieniu

Został tylko jeden krok, zanim LegalZoom będzie mógł zająć się zmianą nazwy LLC w Twoim imieniu. Będziesz głównie podać swoje dane kontaktowe i szczegóły płatności, aby zakończyć rzeczy.

Podaj główny kontakt

Głównym kontaktem jest osoba, z którą LegalZoom może się skontaktować w sprawie zamówienia. To nie muszą być Twoje informacje. Możesz dodać informacje innego członka, aby dać mu dostęp do zamówienia.

Pamiętaj, aby powiadomić główny kontakt, jeśli wybierzesz innego Członka jako bezpośredni kontakt.

Podaj adres wysyłki

Dotyczy to tylko sytuacji, gdy adres wysyłki różni się od podstawowych danych kontaktowych. Jeśli tak nie jest, Zignoruj ten krok. W przeciwnym razie podaj szczegóły, gdzie chcesz LegalZoom wysłać złożony dokument.

Podaj Informacje O Płatności

Na koniec podaj szczegóły płatności, w tym numer karty i Kod pocztowy do fakturowania. LegalZoom akceptuje tylko płatności kartą.

Na koniec kliknij Uzgodnij I Złóż Zamówienie aby zrealizować zamówienie.

Pozostaje tylko czekać na złożone dokumenty pocztą!

Krok 7-Zaktualizuj Dokumentację Biznesową

Gdy państwo zatwierdzi żądane imię i nazwisko, nadszedł czas na aktualizację dokumentacji biznesowej. Niektóre z tych dokumentów i szczegółów do aktualizacji mogą obejmować:

Zmiana Umowy Operacyjnej

Dobrym pomysłem jest aktualizacja umowy operacyjnej za każdym razem, gdy nastąpi zmiana w firmie. Pamiętaj, aby zmienić nazwę firmy w umowie operacyjnej. Chociaż w większości przypadków nie jest to wymagane przez państwo, zaktualizowana umowa operacyjna zapewnia, że wszyscy członkowie LLC pracują z tego samego skryptu.

Aktualizacja Informacji Podatkowych

Musisz również powiadomić urząd skarbowy, stan i lokalne organy podatkowe o zmianie nazwy firmy. Proces ten może się różnić w zależności od rodzaju prowadzonej przez Ciebie LLC i sposobu opodatkowania.

Jednoosobowa LLC jest zazwyczaj opodatkowana jako jedyny właściciel. W takim przypadku będziesz musiał napisać bezpośrednio do urzędu skarbowego, aby poinformować Agencję o zmianie nazwy. Będziesz używać tego samego adresu, pod którym składasz zeznania podatkowe.

W wielu przypadkach IRS opodatkowuje wielu członków LLC jako partnerstwa. Firmy należące do tej kategorii mogą odnotować zmianę nazwy podczas wypełniania rocznego formularza 1065. Ta procedura dotyczy również LLC opodatkowanej jako korporacja. Podobnie, zaznacz odpowiednie pole zmiany nazwy podczas wypełniania formularza 1120 z bieżącego roku.

Aktualizacja kont firmowych i umów

Przejrzyj wszystkie swoje konta finansowe LLC i inne konta. Musisz zmienić nazwę firmy dla wszystkich tych kont. Niektóre z nich do rozważenia to:

  • Konta bankowe dla firm
  • Firmowe karty kredytowe
  • Kontrole biznesowe
  • Kredyty hipoteczne i leasing
  • Polisy ubezpieczeniowe
  • Umowy z klientami
  • Rachunki Dostawców i dostawców
  • Ewidencja nieruchomości powiatowych

Aktualizuj zasoby administracyjne, sprzedażowe i marketingowe

Podczas aktualizacji nazwy firmy jest wiele do omówienia. Nie zapomnij o swoich Zasobach administracyjnych, sprzedażowych i marketingowych. Aktywa te muszą również odzwierciedlać nową nazwę firmy. Niektóre z aktywów do rozważenia to:

  • Konta w mediach społecznościowych
  • Strona firmowa
  • Oznakowanie biura lub sklepu
  • Propozycje
  • Broszury
  • Katalogi internetowe
  • Przeglądaj strony internetowe
  • Artykuły promocyjne
  • Stacjonarne
  • Wizytówki
Total
0
Shares
Related Posts