Więc chcesz założyć firmę wyprowadzania psów, ale nie masz pojęcia, jak zacząć.
Rozpoczęcie działalności gospodarczej-nie mówiąc już o wyprowadzaniu psów-może być trudne, gdy jesteś nowy w biznesie.
Ale kiedy uzbroisz się w wiedzę i stworzysz solidne podstawy, możesz zacząć realizować marzenia o chodzeniu z psem.
Zaczyna się od wyciągnięcia solidnego biznesplanu i wiedząc, jakie są Twoje prawdziwe cele chodzenia psa przed czymkolwiek innym.
Wskakujmy.
Łatwe Części rozpoczynania działalności wyprowadzania psów
Do tej pory prawdopodobnie wiesz, że jeśli zamierzasz założyć firmę, ludzie muszą mieć sposób, aby cię znaleźć. Zwłaszcza, jeśli Twoja firma jest oparta na usługach-jak firma chodzenia psów—będziesz chciał mieć profesjonalną stronę, którą klienci mogą odwiedzić i zarezerwować spotkania.
Dzięki Squarespace możesz łatwo stworzyć czystą i profesjonalnie wyglądającą witrynę za pomocą jednego z wielu szablonów. Pomaga również to, że jest specjalnie zbudowany dla małych firm z funkcjami dla handlu elektronicznego i ofert opartych na usługach.
Po zarejestrowaniu się możesz zacząć konfigurować stronę rezerwacji spotkań i zbierać płatności online za każde zarezerwowane spotkanie z psem.
Trudne części rozpoczęcia działalności wyprowadzania psów
Stworzyłeś stronę internetową firmy dog walking, oznakowałeś ją idealnymi kolorami marki i wszystko wygląda świetnie. Tworzenie strony internetowej i wymyślanie logo to jedne z lżejszych, bardziej kreatywnych części założenia firmy.
Ale nadal są bardziej zaangażowane zadania, takie jak ustanowienie LLC, ustalanie cen lub decydowanie o rodzaju ubezpieczenia na spacery dla psów, które będzie wymagało twojej uwagi. Jednak wszystkie te rzeczy mogą blednąć w porównaniu z jedną z najtrudniejszych części prowadzenia każdej firmy: ciągłe trafianie klientów, którzy chcą tego, co sprzedajesz.
Jak przekonać ich do zakupu Twoich usług? Co jeśli kwestionują twoje ceny? Gdzie w ogóle znajdziesz swoją pierwszą garstkę klientów?
Chociaż pomysł spędzania czasu z grupą futrzanych przyjaciół jest marzeniem każdego miłośnika zwierząt, istnieje kilka trudniejszych zadań biznesowych, które chcesz zająć, jeśli chcesz mieć pewność, że konfigurujesz swoją firmę na sukces.
Krok 1: zorganizuj się i sprawdź popyt
Pierwsza sprawa? Upewnij się, że jest popyt na to, co sprzedajesz, zanim cokolwiek innego.
Czy Istnieje Lokalne Zapotrzebowanie Na Usługi Wyprowadzania Psów?
Zbyt wielu nowych przedsiębiorców popełnia błąd tworzenia produktu lub usługi po raz pierwszy bez sprawdzania, czy istnieje zapotrzebowanie na ten produkt lub usługę w pierwszej kolejności. Zaspokajasz istniejącą potrzebę swoim pomysłem na biznes? Dokładniej, czy istnieje potrzeba usług wyprowadzania psów w najbliższej okolicy?
Przed zanurzeniem się w tajniki założenia firmy chcesz upewnić się, że masz płacących klientów, którzy naprawdę chcą lub potrzebują tego, co oferujesz. Jak możesz to robić?
Na początek może to być tak proste, jak zadawanie pytań w istniejącej sieci. Zapytaj właścicieli zwierząt domowych w swoim kręgu przyjaciół i rodziny, czy są w potrzebie lub czy byliby skłonni zapłacić za firmę wyprowadzania psów. Stamtąd, w zależności od zebranych informacji zwrotnych, pomocne może być porozmawianie z lokalnymi firmami z branży zoologicznej, aby uzyskać więcej informacji na temat demografii Twojego regionu.
Prowadzenie badań nad istniejącymi firmami do chodzenia po psach, które już działają w Twojej okolicy, może być kolejnym świetnym sposobem na oszacowanie potrzeby Twoich usług. Czy istnieje nadwyżka zarejestrowanych firm wyprowadzających psy? Czy oznacza to, że jest zbyt duża konkurencja dla Twojej firmy, aby odnieść sukces?
Szybkie wyszukiwanie Facebook Instagram lub Facebook może być świetnym sposobem, aby dowiedzieć się więcej o tym, z czym pracujesz lokalnie. Od tego momentu możesz ocenić, czy jest to przedsięwzięcie, które chcesz podjąć. Jeśli tak, to nadszedł czas, aby poważnie o ustanowieniu firmy jak prawdziwy profesjonalista.
Stwórz Prosty Biznes Plan
Kiedy mówisz „biznes plan” to naturalne, że chcesz uciec w innym kierunku. Brzmi to skomplikowanie, zaangażowanie i jak dużo pracy. Ale biznes plan może być dość prosty. Został zaprojektowany, aby pomóc ci ustawić parametry twojej firmy i podstawy jej działania.
Aby przygotować biznesplan, napisałem szczegółowy post na temat tego, jak go stworzyć.
Jednak oto kilka podstawowych pytań dotyczących planu biznesowego, na które możesz zacząć odpowiadać w dokumencie Google:
- Jakie usługi będziesz oferować, jak i za ile?
- Czy ta firma będzie współwłasnością lub jednoosobową działalnością gospodarczą?
- Jaka jest Twoja strategia marketingowa i sprzedażowa?
- Jak będą wyglądać Twoje finanse? Czy zainwestujesz kwotę startową?
Zdecyduj o nazwie swojej firmy i brandingu
W tym momencie masz całkiem dobrze zaokrąglony biznesplan do pracy. Teraz nadszedł czas, aby zacząć umieszczać twarz i imię w swoim biznesie wyprowadzania psów.
Jaka będzie Nazwa Twojej firmy? W jaki sposób oznakujesz swoją stronę internetową, media społecznościowe i obrazy biznesowe?
Jeśli masz problem z nazwaniem swojej firmy chodzenia z psem, oto przewodnik z 15 wskazówkami, które pomogą Ci w tym procesie. Po wylądowaniu na nazwie pomaga wyszukać nazwę domeny za pomocą prostego wyszukiwania Google lub za pośrednictwem brokera domen, takiego jak Namecheap, aby sprawdzić, czy nazwa firmy jest już używana. Jeśli tak, możesz poświęcić trochę czasu, aby wymyślić coś bardziej oryginalnego.
Branding jest ściśle związany z procesem nazewnictwa biznesowego. Jeśli naprawdę chcesz się w to zagłębić, napisałem dogłębny przewodnik po psychologii koloru, który warto przeczytać, jeśli nie możesz zdecydować się na kolory marki.
Należy pamiętać, że branding wykracza poza tylko wizualizacje, choć jest to ważna część tego wszystkiego. Jest przekaz Twojej firmy, sposób, w jaki chcesz, aby Twoja firma była postrzegana, a nawet pozycjonowanie rynku.
Krótko mówiąc, może być wiele. Kiedy zaczynasz biznes, ostatnią rzeczą, którą chcesz zrobić, to utknąć w tym wszystkim. Na razie poznanie podstaw brandingu, takich jak nazwa firmy, logo, kolory i ogólne wiadomości, jest świetnym punktem wyjścia.
Stwórz Obecność W Mediach Społecznościowych
Media społecznościowe są nie tylko pomocne w byciu na bieżąco z przyjaciółmi i rodziną. Możesz także wykorzystać moc platform społecznościowych, aby dowiedzieć się więcej o nowo odkrytym biznesie wyprowadzania psów.
Dzisiaj, znalezienie w Internecie, nawet dla lokalnych firm, jest jednym z najlepszych sposobów na pozyskanie nowych klientów. Aby Facebook i Instagram (a nawet Twitter) mogły dowiedzieć się więcej o swoich usługach, aby założyć swoją firmę—po wybraniu nazwy firmy—powinieneś zadbać o to, aby Twoje media społecznościowe obsługiwały zarówno Facebook, jak i Instagram (a nawet Twitter). Aby pomóc, oto przewodnik, jak skutecznie promować swoją małą firmę w mediach społecznościowych, zawierający wszystko, co musisz wiedzieć, w tym platformę społecznościową, na której powinieneś się skupić, aby uzyskać optymalne wyniki.
Stwórz Swoją Stronę
Tworzenie strony internetowej to kluczowa część układanki. Jest to sposób na umocnienie swojej obecności w Internecie bez całkowitego uzależnienia od mediów społecznościowych. Jest to również sposób na łatwe pobieranie płatności online od klientów.
Aby stworzyć swoją stronę, wspomniałem Squarespace wcześniej jako jeden z najłatwiejszych sposobów na rozpoczęcie pracy. Po wybraniu planu i otwarciu konta możesz wybierać spośród niezliczonej liczby szablonów, w tym szablonów stworzonych dla firm opartych na usługach. Nie musisz również martwić się o logistykę konfigurowania funkcji płatności online. Squarespace ma narzędzia, które ułatwiają konfigurację witryny opartej na usługach. Zacznij tutaj.
Krok 2: Zarejestruj swoją LLC
Legalna rejestracja firmy w państwie, w którym działa, oszczędza Ci mnóstwo potencjalnych bólów głowy w przyszłości. Oto jak się do tego zabrać.
Zapoznaj Się Z Przepisami Dotyczącymi Składania Dokumentów Stanowych
Jednym z najlepszych sposobów zapewnienia ochrony zarówno Tobie, jak i Twojej firmie jest zapewnienie, że jesteś zarejestrowany jako LLC. Prawdopodobnie nie jest zaskakujące, że mam kompletny przewodnik, jak złożyć LLC Od początku do końca. Więc upewnij się, aby sprawdzić, że się, gdy masz czas.
Proces zgłoszenia będzie wyglądał nieco inaczej w zależności od stanu, w którym składasz zgłoszenie. Możesz przejść przez proces rejestracji trzeciej firmy LLC, który pomaga Ci się tym zająć, lub możesz przejść bezpośrednio do oficjalnej strony zgłoszenia stanu, aby samodzielnie zająć się procesem. Ten ostatni jest bardziej opłacalnym sposobem złożenia wniosku o LLC bez dodatkowych opłat.
Znalezienie odpowiedniej witryny zgłoszenia LLC dla Twojego stanu można zrobić za pomocą szybkiego wyszukiwania Google. Po prostu wyszukaj nazwę swojego stanu i dodaj „LLC filing” do wyszukiwania. Strona zgłoszenia działalności państwowej zwykle ma rozszerzenie. gov.
Złóż dokumenty i odpowiednie opłaty
Po znalezieniu odpowiedniej strony do zgłoszenia LLC Proces jest tak łatwy, jak wypełnienie kilku szczegółów na temat Twojej firmy, w tym wyszukiwanie nazwy firmy, aby upewnić się, że nie jest już zarejestrowana, a także opłaty za zgłoszenie. Na przykład, jeśli składasz wniosek o LLC w Kalifornii, płacisz około $75 za ten proces.
Istnieje więcej opłat, jeśli składasz nazwę firmy LLC i chcesz również złożyć DBA lub nazwę „doing business as”, jeśli twoja praktykowana Nazwa firmy różni się od nazwy LLC. Po złożeniu i przesłaniu LLC upewnij się, że wydrukujesz i zapiszesz odpowiednie dokumenty do wglądu w przyszłości. Przyjdź czas podatkowy, będziesz chciał, aby Twoje zgłoszenia i dokumenty LLC zostały załatwione.
Krok 3: Ubezpiecz Swój Biznes Chodzenia Z Psem
Ubezpieczenie to nie tylko twoje rzeczy. Pomaga to mieć go również dla Twojej firmy jako dodatkową warstwę ochrony.
Nie zostawiaj swojego biznesu Przypadkowi
Jeśli chodzi o działalność opartą na usługach-zwłaszcza gdy masz do czynienia z ukochanymi zwierzętami domowymi-chcesz mieć pewność, że jesteś tak objęty, jak to możliwe. Oznacza to sprawdzenie ubezpieczenia biznesowego na wypadek, gdyby coś poszło nie tak.
Podobnie jak w przypadku zgłoszenia LLC, ubezpieczenie biznesowe zapewnia, że nie jesteś podatny na wszelkiego rodzaju pozwy sądowe, które mogą być śmiertelne finansowo. W przypadku firm opartych na usługach, podróż ubezpieczoną trasą zamiast jej skręcania zapewnia również dużo spokoju.
Znajdź Ubezpieczenie Psa, Z Którym Możesz Pracować
Na szczęście znalezienie ubezpieczenia psa spaceru dla Twojej firmy nie jest trudne. Istnieje już wiele firm, które oferują oferty i plany oraz różne punkty cenowe.
Nawet jeśli zaczynasz od skromnego budżetu, możesz być pewien, że znajdziesz plan ubezpieczeniowy, który działa dla ciebie. Polecam uruchomić szybkie wyszukiwanie w Google, aby naprawdę poczuć zakres swoich opcji ubezpieczenia.
Oto kilka opcji ubezpieczenia dla zwierząt domowych, które warto rozważyć:
- Ubezpieczenie opieki nad zwierzętami-ubezpieczenie dla wyprowadzaczy psów od 139 USD rocznie
- Naparstek – ubezpieczenie na godzinę, dzień lub miesiąc
- Kennel Pro-ogólne ubezpieczenie OC wyprowadzanie psów
Krok 4: Start Landing Local Clients
Lądowanie klientów jest jedną z trudniejszych części uruchomienia firmy. Istnieją zarówno płatne, jak i bezpłatne sposoby zarabiania klientów. Oto jak.
Word-Of-Mouth
W tym momencie masz swój biznesplan, założyłeś LLC i zabezpieczyłeś swoje uchwyty mediów społecznościowych nazwą firmy. Nadszedł czas, aby rozpocząć marketing firmy. Zanim jednak przejdziemy do marketingu w mediach społecznościowych i reklam jako realnej opcji lądowania lokalnych klientów, musimy cofnąć się i wrócić do podstaw.
Niezależnie od zaawansowanej technologii i mediów społecznościowych, word-of-mouth jest nadal jednym z najbardziej opłacalnych sposobów na zdobycie stałego strumienia klientów. Sekret tkwi w tym, że trafiasz na pierwszych klientów, wykonujesz świetną robotę jako wyprowadzacz psów, a następnie proaktywnie prosisz o referencje z ust.
Ale jak załatwić kilku pierwszych klientów wyprowadzających psy? Ręce w dół najlepszym sposobem, aby wylądować pierwszych kilku klientów jest poprzez istniejące relacje. Kim są właściciele psów w twoim życiu, którzy doceniliby Twoje usługi wyprowadzania psów? Czy możesz zaoferować zniżkę, aby zachęcić ich do zakupu w swoim nowym biznesie?
Jeśli nie masz istniejących relacji z właścicielami psów, teraz jest dobry czas, aby iść i zrobić kilka. Zgadza się. Jesteś na początkowym etapie swojej działalności, co oznacza, że może być trochę (lub dużo) szlifowania, aby znaleźć pierwszych kilku klientów.
Czy istnieje lokalny park dla psów, w którym można spędzać czas i zaprzyjaźniać się z psami? Bądź kreatywny, nawiązuj te połączenia i nie bój się mówić o swoich usługach w rozmowie, gdy zajdzie taka potrzeba. Im bardziej się postawisz, tym większe szanse na zdobycie pierwszych klientów. Stamtąd marketing szeptany staje się łatwiejszy, gdy prosisz o polecenia po dobrze wykonanej pracy.
Lokalny Marketing i reklamy w mediach społecznościowych
Word-of-mouth jest świetny, ale istnieje również organiczny ruch w mediach społecznościowych, a także reklamy, które mogą pomóc ci przyciągnąć dodatkowych klientów. Teraz jest optymalny czas na wykorzystanie płatnego ruchu jako środka do dodatkowych przychodów. Ten przewodnik zagłębia się w tę debatę.
Ale zasadniczo nie chcesz tonąć ton pieniędzy – zwłaszcza jeśli masz napięty budżet-w płatne reklamy bez wyczerpania wszystkich darmowych opcji marketingowych. Instagram Facebook ads nie obejmuje teraz specyfiki tworzenia lokalnych reklam na Instagramie. Ale nie martw się, stworzyłem przewodnik, jak generować potencjalnych klientów z reklamami na Facebooku jako dobrym punktem wyjścia. Jeśli szukasz wskazówek dotyczących reklam na Instagramie, ten przewodnik zawiera wszystko, co musisz wiedzieć.
Krok 5: Udoskonal Swoją Strategię W Razie Potrzeby
Budowanie firmy nie jest procesem jednorazowym. Będziesz chciał stale wprowadzać zmiany w swojej strategii biznesowej, aby zwiększyć sprzedaż i nadal obserwować wzrost.
Odwiedź Swój Biznes Plan
Czasami dopiero po pobrudzeniu rąk zaczynasz dostrzegać sposoby na poprawę swojej działalności biznesowej. To jest miejsce, gdzie chcesz wrócić do deski kreślarskiej i zobaczyć, gdzie rzeczy mogą się poprawić.
Na przykład, czy Twoja strona jest zbyt zatłoczona? Czy klienci mają trudności ze znalezieniem strony, na której mogą Cię zarezerwować? Może zamiast tego mógłbyś zrobić z tego swoją stronę docelową?
Stopniowo, wraz z rozwojem firmy, nieuchronnie będziesz musiał ulepszać sposób prowadzenia firmy. To nieuchronnie doprowadzi do wzrostu i miejmy nadzieję, że biznes, który jest opłacalny.
Dostosuj Swoją Strategię Marketingową
Marketing firmy chodzenia psów jest ogromną częścią tego, aby wszystko działało. Bez marketingu-bez względu na to, czy jest to przekaz ustny, czy płatne reklamy społecznościowe— nie będziesz mieć klientów, którzy wpadną do Twoich drzwi.
Dostosowanie strategii marketingowej wraz z rozwojem może zapewnić stały przepływ klientów bez nadmiernego wydatkowania wysiłków promocyjnych. Na przykład, gdy marketing szeptany zaczyna działać dla ciebie, możesz nie wydawać tyle na płatne reklamy lokalne.