Jak założyć firmę poligraficzną

Drukowanie to świetna branża, w której można zacząć. Istnieje szeroki zakres opcji, jeśli chodzi o usługi drukowania, co oznacza, że możesz specjalizować się i znaleźć swój zakątek rynku.

Ale założenie firmy poligraficznej nie jest małym przedsięwzięciem. Wymaga to dużych inwestycji i wnikliwego planowania.

W tym poście przeprowadzimy Cię przez każdy krok, aby upewnić się, że proces przebiega płynnie od koncepcji do uruchomienia.

Łatwe Części rozpoczęcia działalności poligraficznej

Warto zauważyć, że Usługi poligraficzne nadal są poszukiwane, pomimo nadejścia ery cyfrowej. W rzeczywistości przewiduje się, że przemysł druku komercyjnego wzrośnie w ciągu najbliższych pięciu lat.

Można by pomyśleć, że założenie zakładu detalicznego jest szczególnie trudne, zwłaszcza w przeciwieństwie do zakładania firmy cyfrowej, w której większość prac i/lub transakcji odbywa się online.

Ale prawda jest taka, pierwsze ręce na sprzęt i oprogramowanie trzeba podjąć płatności dla biznesu detalicznego jest zaskakująco łatwe te dni. Na rynku dostępnych jest wiele niedrogich i łatwych w użyciu systemów POS.

Na przykład możesz uzyskać darmowy czytnik kart i bezpłatne oprogramowanie POS za pomocą Square. Możesz też użyć tego narzędzia, aby zamienić własny telefon lub tablet w czytnik kart.

Zalecamy Square, ponieważ łatwo jest go skonfigurować, a firma oferuje przejrzyste opłaty za każdą transakcję.

Trudne części rozpoczęcia działalności poligraficznej

Drukowanie jest dość kosztownym przedsięwzięciem w porównaniu z innymi branżami. Wynika to z zapotrzebowania na specjalistyczny sprzęt. W zależności od rodzaju druku i skali operacji, możesz potrzebować dziesiątek (jeśli nie setek) tysięcy dolarów na inwestycje.

Oczywiście oznacza to, że będziesz musiał zdobyć fundusze. Więc prawdopodobnie będziesz musiał pomyśleć o tym, jak zamierzasz przyciągnąć inwestorów lub uspokoić kredytodawców od samego początku. 

Oznacza to, że musisz włożyć mnóstwo energii w tworzenie silnej oferty rynkowej, a także starannie badać i planować każdy aspekt rozwoju swojej firmy, aby finansiści chętnie się zaangażowali. 

Ale oczywiście nie jest to niemożliwe. A jeśli dobrze zaplanujesz etap planowania, będziesz na dobrym początku.

Krok 1: Planowanie i badania

19% nieudanych startupów nie robi tego z powodu wadliwego modelu biznesowego. Dlatego ważne jest, abyś stworzył szczegółowy plan sukcesu oraz dobrze zrozumiał swoją ofertę i sposób finansowania całej sprawy.

Wybierz Usługi Poligraficzne

Wybór usług do zaoferowania na początku ma kluczowe znaczenie, ponieważ będzie regulować wiele kolejnych kroków. Na przykład, jakiego rodzaju sprzęt drukarski musisz kupić i kto jest twoim rynkiem docelowym.

Dobrym pomysłem jest wybór konkretnego podsektora poligrafii, a nie oferowanie ogólnych usług poligraficznych. Wybierz niszę rynkową i możesz określić swoich idealnych klientów i skuteczniej kierować do nich reklamy. Dodatkowo skorzystasz na mniejszej konkurencji.

Istnieje wiele obszarów drukowania do wyboru, takich jak:

  • Wydawnictwa-książki, czasopisma, czasopisma, gazety, itp.
  • Materiały firmowe np. papier firmowy, materiały marketingowe np. broszury
  • Rodzaj opakowania
  • Szyldy i banery
  • Artykuły promocyjne (np. kubki, naklejki na zderzaki)
  • Odzież (np. T-shirty, bluzy, torby)

Zbadaj Swój Rynek Docelowy

Każdy rodzaj usługi drukowania ma swój własny rynek docelowy. Innymi słowy, klienci o szczególnych wymaganiach, punktach bólu i wartościach. Aby skutecznie sprzedawać tym ludziom, musisz ich zrozumieć.

Na początek możesz stworzyć idealny profil klienta. Oprzyj ten profil klienta na twardych dowodach, a nie domysłach. Na przykład możesz przeprowadzać ankiety lub uzyskiwać dostęp do odpowiednich baz danych, aby znaleźć potrzebne informacje.

HubSpot ma poręczne narzędzie Make My Persona, które pomoże Ci utworzyć profil. Obejmuje takie elementy, jak cechy demograficzne, branża (dla osób poszukujących klientów B2B), wyzwania, obowiązki i tym podobne.

Stwórz biznes Plan

Biznesplan to kluczowy Plan rozwoju. Kiedy zarysujesz swoje cele i konkretne kroki, które podejmiesz, aby je osiągnąć, będziesz o wiele bardziej prawdopodobne, aby osiągnąć to, co zaplanowałeś.

Twój biznes plan powinien zawierać następujące informacje:

  • Streszczenie-krótki zarys Twojej firmy, misji, struktury biznesowej, lokalizacji i planów rozwoju na wysokim poziomie.
  • Opis firmy-więcej szczegółów na temat Twojej firmy, dostarczanej wartości, przewagi konkurencyjnej i problemów, które rozwiązujesz dla swojej bazy klientów.
  • Analiza rynku-badania konkurencji, co wyróżnia Twoją firmę, badania rynku docelowego i trendy.
  • Szczegóły Usługi-Usługi drukowania, które świadczysz, sposób pakowania usług, sprzęt i udogodnienia, z których korzystasz.
  • Plan marketingowy-strategie pozyskiwania i promocji klientów.
  • Plan finansowy-prognozy finansowe, budżety, wydatki i sposób uzyskania finansowania.

Uzyskaj Finansowanie

Jeśli masz nadzieję otworzyć drukarnię, prawdopodobnie będziesz potrzebować dużej inwestycji, ponieważ istnieje wiele kosztów startowych i bieżących do rozważenia. Wymagana inwestycja zależy od skali działalności i rodzaju sprzętu, którego potrzebujesz. 

Musisz więc dokładnie zbadać swoje wydatki. Wraz ze sprzętem musisz uwzględnić raty czynszu lub kredytu hipotecznego na lokalizacji, oprogramowanie do zarządzania firmą i księgowości, wydatki marketingowe, płace i koszty związane z legalnym tworzeniem firmy.

Kiedy już przygotujesz budżet, możesz szukać funduszy. Możesz być w stanie uruchomić firmę, co oznacza wykorzystanie własnych środków, na przykład z oszczędności. Możesz rozważyć ubieganie się o kredyt bankowy lub linię kredytową. Alternatywnie, można szukać inwestorów. Mogą to być przyjaciele i rodzina lub przedsiębiorcy/grupy, które wezmą udział w firmie w zamian za finansowanie.

Krok 2: legalnie Stwórz firmę

Istnieją pewne wymogi prawne, o które musi zadbać każda nowa firma. Procesy te mogą wymagać dużo czasu i wysiłku. Ale są warte zachodu. Dbanie o Aspekty prawne chroni majątek osobisty właścicieli firm.

Wybierz strukturę organizacyjną

Wybór struktury organizacyjnej dla Twojej firmy wpłynie na sposób działania firmy. Pozwala również na utworzenie podmiotu prawnego, co uniemożliwia osobistą odpowiedzialność za wszelkie problemy prawne lub finansowe, które może ponieść firma. 

Nieformalna struktura, taka jak jednoosobowa działalność gospodarcza lub spółka jawna, może narazić Cię na ryzyko. Utworzenie spółki z Ograniczoną Odpowiedzialnością (LLC) jest lepszym rozwiązaniem. Jest to prosta struktura biznesowa, w której firma jest własnością członków, których majątek osobisty jest chroniony.

Korporacja jest bardziej złożoną strukturą, w której firma jest własnością akcjonariuszy. Ale może to być właściwy wybór, jeśli chcesz przyciągnąć inwestorów do firmy.

Zarejestruj firmę

Jeśli zdecydujesz się utworzyć LLC lub korporację, musisz zarejestrować firmę na poziomie stanu. To wymóg prawny. Jednak ma również korzyści, takie jak zabezpieczenie nazwy firmy i własności intelektualnej.

Mówiąc o nazwie firmy, zdecydowanie zaleca się przeprowadzenie lokalnego wyszukiwania firmy przed dokonaniem ostatecznego wyboru. Ma to na celu odróżnienie nazwy Twojej firmy od innych w Twojej okolicy.

Procedury i opłaty związane z rejestracją LLC lub korporacji różnią się w zależności od stanu. Będzie to obejmować składanie dokumentów prawnych, takich jak artykuły organizacji, które zwykle można zrobić online.

Odwiedź stronę internetową Sekretarza Stanu dla swojego regionu. Musisz przeczytać i dokładnie przestrzegać zasad i przepisów, aby Twoje zgłoszenia były skuteczne.

Rejestr podatkowy

Innym wymogiem prawnym jest oczywiście Rejestracja podatków stanowych i federalnych. Musisz to zrobić, zanim zaczniesz robić interesy.

Aby zarejestrować się w celu uzyskania podatków, musisz najpierw uzyskać numer identyfikacyjny pracodawcy (Ein) z urzędu skarbowego. Potrzebny jest również ten numer, aby otworzyć firmowe konto bankowe i móc zatrudniać pracowników.

Złóż wniosek o ein za pomocą asystenta ein urzędu skarbowego. Jest bezpłatny, a otrzymasz EIN natychmiast po zakończeniu.

Otwórz konto bankowe dla firm

Firmowe konto bankowe oferuje zasłonę korporacyjną. Oznacza to, że można oddzielić swoje finanse osobiste z finansów firmy, a tym samym chronić swoje aktywa osobiste. Otwarcie firmowego konta bankowego znacznie ułatwia również księgowanie i składanie deklaracji podatkowych.

W niektórych przypadkach może być łatwiej otworzyć konto bankowe firmy w tym samym banku, którego używasz do konta osobistego. Ale zawsze dobrze jest rozejrzeć się, aby znaleźć firmowe konto bankowe z najlepszymi usługami spełniającymi Twoje wymagania i najniższymi opłatami.

Możesz również chcieć szukać innych korzyści na koncie bankowym firmy, takich jak oferty wstępne, dobre stopy procentowe i niskie opłaty transakcyjne.

Zdobądź Ubezpieczenie

Możesz również rozważyć ubezpieczenie swojej firmy w celu ograniczenia ryzyka. Pomoże to Twojej firmie przetrwać w przypadku strat, nieoczekiwanych zdarzeń lub problemów prawnych.

Istnieją różne rodzaje ubezpieczeń biznesowych. Na początek rozważ ogólne ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej. Obejmuje to firmę w roszczeniach o uszkodzenie ciała lub uszkodzenie mienia, które występuje w miejscu pracy.

Innym rodzajem ubezpieczenia do rozważenia jest ubezpieczenie odszkodowań dla pracowników. Pomaga to płacić za opiekę medyczną, utracone zarobki i inne świadczenia związane z urazami w miejscu pracy.

Biorąc pod uwagę charakter działalności drukarskiej, możesz również rozważyć wykupienie ubezpieczenia nieruchomości komercyjnych, aby pokryć swoją lokalizację i sprzęt w środku.

Krok 3: Skonfiguruj Sklep

Założenie sklepu i uruchomienie firmy poligraficznej jest ekscytujące. Ale to nie znaczy, że będzie łatwo. Gdy zadbasz o praktyczne aspekty, musisz stworzyć niezapomnianą markę i wdrożyć strategie pozyskiwania klientów.

Znajdź lokalizację

Wspaniałą rzeczą w otwarciu firmy poligraficznej jest to, że niekoniecznie potrzebujesz lokalizacji o dużym natężeniu ruchu, aby przyciągnąć klientów. Potencjalni klienci są bardziej skłonni do badania firm drukarskich online przed wizytą w sklepie.

Wybierając lokalizację, dokładnie zastanów się nad potrzebami swojej firmy i jej klientów. Na przykład prawdopodobnie będziesz musiał znaleźć lokalizację z powierzchnią magazynową i łatwo dostępnym parkingiem, a także witryną sklepową.

Po spakowaniu lokalizacji należy zarejestrować adres firmy za pomocą katalogów online i Google Moja Firma, aby klienci mogli łatwo znaleźć cię w Internecie.

Sprzęt Źródłowy

Posiadanie odpowiedniego sprzętu zapewnia płynne działanie Twojej firmy. 

Oczywiście sprzęt, którego potrzebujesz, zależy od oferowanych przez Ciebie usług drukarskich. Na przykład może być potrzebna Sitodruk do tekstyliów lub maszyna do druku fleksograficznego do pakowania. 

Pamiętaj, że oprócz sprzętu drukującego potrzebujesz dodatkowych udogodnień, aby uruchomić sklep. Jednym z najważniejszych elementów jest oczywiście twój POS. Jak wspomniano powyżej, zalecamy Square, ponieważ jest to elastyczny i przejrzysty system płatności. Dodatkowo możesz zacząć za darmo.

Stwórz markę

Stworzenie niezapomnianej i godnej zaufania marki to podstawa. 59% konsumentów woli kupować produkty znanych marek.

Budowanie marki ma wiele aspektów. Ale niektóre kluczowe rzeczy do rozważenia to stworzenie marki, która wyróżnia cię na tle konkurencji i która rezonuje z klientami i ich wartościami.

Stwórz wytyczne brandingowe, które nie tylko zarysują elementy projektu, ale także to, co reprezentujesz i chcesz przedstawić jako firma. Następnie upewnij się, że Twoja obecność w Internecie, marketing i obsługa klienta odzwierciedlają te rzeczy.

Promuj Swoje Usługi

Jedyne, co pozostało do zrobienia, to pozyskanie klientów. Wprowadzenie silnej strategii marketingowej i sprzedażowej jest ważne, aby pomóc ci opracować powtarzalne procesy, które pomogą Ci konsekwentnie rozwijać bazę klientów.

Pierwszym krokiem jest upewnienie się, że dokładnie rozumiesz grupę docelową. Powodem jest to, że różne materiały marketingowe przemawiają do różnych ludzi. Następnie stwórz plan marketingowy i sprzedażowy z uwzględnieniem tych informacji.

Każda firma poligraficzna będzie wymagać obecności online. Skonfiguruj łatwą w użyciu, czystą stronę internetową. Celem jest ułatwienie potencjalnym klientom znalezienia potrzebnych informacji, np. danych kontaktowych, i dokonywania zakupów od Ciebie.

Następnie, korzystając z twoich badań, kieruj swoją publiczność specjalnie tam, gdzie spędzają czas. Na przykład, jeśli twoje usługi są B2B, możesz zabezpieczyć kontrakty za pośrednictwem LinkedIn, ale w przypadku B2C możesz znaleźć klientów za pośrednictwem reklam na Facebooku.

Total
0
Shares
Related Posts

Jak założyć korporację

Wybór struktury biznesowej dla nowego przedsięwzięcia jest ważnym przedsięwzięciem. Wielu przedsiębiorców tworzy korporację ze względu na ochronę odpowiedzialności…