Jak założyć firmę z koszulkami

Każdego roku na całym świecie sprzedaje się około 2 mld koszulek. Tak., miliard.

Mając na uwadze ten ogromny popyt, ma sens, że wielu przedsiębiorców e-commerce chce założyć firmę z koszulkami. 

T-shirty są tanie w źródle, łatwe do dostosowania i mają uniwersalny wygląd. A rozpoczęcie działalności wymaga niewielkich inwestycji i podstawowych umiejętności technicznych.

Nie daj się jednak nabrać. Prowadzenie firmy z koszulkami może być zniechęcające, zwłaszcza jeśli nie masz doświadczenia w dziedzinie e-commerce.

Poniżej przygotowałem przewodnik krok po kroku, aby pokazać, jak rozpocząć działalność w Internecie i zarabiać dodatkowe dochody miesiąc po miesiącu.

Łatwe Części rozpoczęcia działalności T-Shirt

T-shirty to uniwersalne zszywki do garderoby. To właśnie sprawia, że są tak popularne, co oznacza również, że zawsze będziesz miał szeroki rynek do sprzedaży. Masz również pewność wyższych zysków-pod warunkiem, że oferujesz wysokiej jakości usługi i skutecznie budujesz dobrą markę na rynku.

Co więcej, dzień, w którym uruchomisz swój biznes T-shirt, jest dniem, w którym stajesz się swoim własnym szefem.

Sam decydujesz o swoim harmonogramie. Możesz pracować trzy dni w tygodniu lub iść na całość i nie robić przerw. Jest to również powód, dla którego musisz być zmotywowany, ponieważ w przeciwnym razie możesz nic nie zrobić.

Założenie firmy z koszulkami nie wymaga również dużego kapitału ani wiedzy specjalistycznej. Znajdziesz mnóstwo podręczników online wypełnionych genialnymi wskazówkami i technikami, które pomogą Ci zaprojektować i wydrukować Koszulki Na sprzedaż.

Wreszcie możesz być zaskoczony, jak łatwe jest pozyskiwanie i dostosowywanie koszulek.

Możesz samodzielnie zaprojektować lub zatrudnić projektantów zewnętrznych, aby zrobili to za Ciebie. Jest wiele możliwości, aby pokazać swoją kreatywność. Możesz modyfikować swoje projekty w dowolny sposób. Jeśli kliknie z Twoimi odbiorcami, będziesz mieć lojalną bazę klientów zawsze gotową do zakupu od ciebie.

Trudne części rozpoczęcia działalności T-Shirt

Kilka przewodników online spróbuje przekonać cię, że założenie firmy z koszulkami jest najłatwiejszym biznesem na świecie. Cóż, nie jest.

Nie zrozum mnie źle, biznes z koszulkami to dość prosta operacja. Ale konsekwentnie wymaga dużo ciężkiej pracy i czasu. Jeśli nie jesteś samowystarczalny lub masz już za dużo na talerzu, powinieneś rozważyć inne opcje przedsiębiorczości.

Następnie musisz pokonać kilka przeszkód startowych, które napotkasz na początku.

Będziesz potrzebował zezwoleń, licencji, ubezpieczenia, wiarygodnych dostawców hurtowych, utalentowanych grafików … lista jest długa. Będziesz również odpowiedzialny za burzę mózgów skutecznych strategii marketingowych i reklamowych, aby promować swoje projekty w celu zwiększenia sprzedaży.

Nie zapominajmy, że koszulki mają tendencję do blaknięcia z czasem, niezależnie od materiału i jakości druku. Więc zaopatrzenie w zapasy nie jest tu długoterminową opcją.

Jednak jednym z największych wyzwań rozpoczęcia działalności w zakresie koszulek jest konkurencja.

Istnieją już miliony innych firm T-shirt działających na całym świecie. Jeśli nie masz autentycznych i unikalnych wzorów, może być trudno je sprzedać. Dlatego też nie ma miejsca na złe decyzje dotyczące Twojego projektu, jakości i marki.

Krok 1: Stwórz Swoją Markę T-Shirt

Wybory ubrań stały się przedłużeniem tego, kim są i jak widzą siebie. Dlatego ustalenie tożsamości marki jest niezwykle ważne podczas rozpoczynania działalności w zakresie koszulek.

T-shirty, w szczególności, są bardzo osobiste. Staraj się zapewnić swoim odbiorcom autentyczne wrażenia z marki. Klienci to ludzie, którzy reagują na autentyczne marki, z którymi mogą się odnosić.

Wybierz Swoją Niszę

Sprzedaż wszystkim jest niemożliwa, a nawet jeśli w jakiś sposób, będzie droga. 

Bardziej prawdopodobne jest, że odniesiesz sukces, jeśli zaprojektujesz swoją odzież z myślą o konkretnej publiczności. Na przykład, jeśli twoja grupa docelowa jest świadoma dla środowiska, powinieneś sprzedawać T-shirty Pochodzące ze zrównoważonych źródeł i używać tylko ekologicznych farb do drukowania. 

Oto kilka przykładów niszowych t-shirtów, które dadzą ci wyobrażenie o branży:

  • T-shirty organiczne Sustainably sourced
  • Popkultura czy odniesienia polityczne
  • Ekskluzywne Koszulki Wysokiej Jakości
  • Wysokowydajne i techniczne Koszulki sportowe
  • Celebrowanie historii lub punktów kontaktowych Kultury
  • Koszulki z limitowanej edycji
  • Koszule nocne lub piżamowe

Zbadaj demografię, zainteresowanie i budżet grupy docelowej, wybierając swoją niszę. Ustalenie modeli koszulek-wymiarów koszulek, stylu koszulek itp. – jest również konieczne, aby upewnić się, że jesteś w zgodzie z aktualnymi potrzebami i preferencjami klienta.

Zdecyduj O Swojej Wizualnej Marce

Klienci identyfikują Twoją markę za pomocą elementów wizualnych, takich jak logo firmy, określone kolory marki, elementy graficzne podpisu lub system ilustracji.

Twoje logo powinno być rozszerzeniem rodzajów t-shirtów, które sprzedajesz. Jeśli wygląda nie na miejscu, Twoja marka będzie wyglądać źle i możesz stracić potencjalny biznes. 

Co więcej, możesz włączyć komponenty wizualne marki do swojego przyszłego projektu koszulki. To ostatecznie zwróci ci się z czasem w rozpoznawalności marki i przychodów z koszulek.

Rozważ Znak Towarowy

Biorąc pod uwagę, jak ważne jest logo dla Twojej marki wizualnej, uzyskanie znaku towarowego powinno być na liście priorytetów. W przeciwnym razie nie możesz nic zrobić, jeśli inne firmy zdecydują się użyć Twojego logo, aby zarobić na popularności Twojej firmy.

Wcześniej upewnij się, że masz niestandardowe logo, które może być znak towarowy. Oznacza to, że nie można używać generic stock lub clipart. Pomyśl o tym jako o inwestycji w twój biznes z koszulkami, która pomoże Ci prawnie chronić Twoją markę.

Krok 2: Zarejestruj Swoją Firmę T-Shirt

Po zdefiniowaniu marki musisz wyprasować Inne ważne szczegóły dotyczące zakładania i prowadzenia firmy Koszulkowej.

Wybierz strukturę firmy

Jednoosobowa działalność gospodarcza lub LLC? Chcesz partnera na pokładzie lub zdecydować się na włączenie?

Wybór odpowiedniej struktury biznesowej dla Twojej firmy jest kluczową decyzją, która wpływa na Twoją firmę na wiele sposobów. Dlatego daj temu trochę prawdziwej myśli i rozważ wszystkie za i przeciw. 

Jeśli chcesz szybko uruchomić swoją koszulkę, firma jednoosobowa byłaby właściwym wyborem. Ale jeśli chcesz większej ochrony, lepiej pasuje Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (LLC).

Gorąco polecam konsultację z adwokatem. Mogą udzielić ci dobrych porad i pomóc zrozumieć twoją sytuację podatkową i zakres odpowiedzialności osobistej.

Uporządkuj Wszystkie Dokumenty

Po sfinalizowaniu struktury biznesowej musisz złożyć niezbędne dokumenty.

Zgodnie z amerykańskimi przepisami Small Business Administration, każda firma wymaga jakiejś formy licencji lub zezwolenia. Udaj się na ich stronę internetową, aby uzyskać wszystkie potrzebne informacje na temat licencji lub zezwoleń, których potrzebujesz, aby rozpocząć działalność w swoim stanie.

Stwórz biznes Plan

Biznes plan utrzymuje twój biznes na dobrej drodze. 

Co najmniej twój biznes plan powinien zawierać wizję i misję Twojej firmy Koszulkowej, ogólny opis produktu i strategiczny plan ich sprzedaży. Ponadto, plany te nie muszą być długie wbrew powszechnemu przekonaniu. Zamiast tego powinna koncentrować się wyłącznie na uwzględnianiu istotnych aspektów.

Dzięki jasno określonym celom, finansom i innym intencjom ty i członkowie Twojego zespołu będziecie mieli lepszy pomysł na to, jak postępować i podejmować decyzje. 

Przygotowując biznes plan dla swojej firmy Koszulkowej, musisz dowiedzieć się, jakiego rodzaju firmę Koszulkową chcesz prowadzić w pierwszej kolejności. Masz dwie opcje: drukowanie na żądanie lub niestandardowa sprzedaż hurtowa.

W modelu biznesowym print-on-demand udostępniasz niestandardowe projekty. Pozyskujesz zewnętrznego dostawcę, który drukuje i wysyła wcześniej istniejące ubrania do Twoich klientów. Z drugiej strony, niestandardowe hurtowe kupowanie gotowych hurtowych trójników, a następnie dostosowywanie ich ręcznie. 

Chcesz stworzyć najlepszy możliwy biznes plan dla swojej firmy? Sprawdź mój artykuł zatytułowany Jak napisać biznesplan dla swojego startupu, aby uzyskać przewodnik krok po kroku.

Krok 3: Crunch liczby

Celem rozpoczęcia działalności Podkoszulkowej jest zarabianie pieniędzy. Nie można jednak określić rentowności firmy bez zrozumienia liczb.

Poznaj Swoje Całkowite Koszty

Musisz śledzić sprzedaż i zyski, Oceniać koszty rozruchu, obliczać inne wydatki i być na bieżąco z wieloma innymi wskaźnikami. Oto lista wydatków powszechnie związanych z biznesem z koszulkami:

  • Koszty projektowania marki (logo, strona internetowa, wizytówki)
  • Opłaty licencyjne i licencyjne
  • Koszty marketingu i reklamy
  • Czynsz i Kaucja za miejsce pracy
  • Koszty infrastrukturalne (Usługi telefoniczne i internetowe, e-commerce, oprogramowanie do fakturowania)
  • Wynagrodzenie godzinowe na pokrycie czasu pracy Twojego i Twoich pracowników

Po obliczeniu całkowitego kosztu założenia firmy T-shirt, porównaj go ze środkami, które już posiadasz, plus zyski, które chcesz osiągnąć. Więc wymyśl, jak nadrobić różnicę.

Chociaż nie potrzebujesz dużo kapitału, chcesz robić zakupy po najlepszych cenach w swoim punkcie jakości. Można również rozważyć patrząc na możliwości finansowania działalności w celu pozyskania funduszy.

Ustaw Swoje Ceny

W tym momencie powinieneś wiedzieć, ile kosztuje wyprodukowanie Koszulki. Będzie to koszt jednostkowy lub procesor.

Podczas gdy twój partner print-on-demand zapewni Ci procesor, musisz obliczyć własny procesor, jeśli zdecydujesz się kontynuować niestandardowy model hurtowy, w tym koszty koszulek i koszty drukowania lub dostosowywania.

Należy pamiętać, że procesor jest tylko wierzchołkiem góry lodowej. Musisz upiec cały koszt prowadzenia firmy i oczywiście swój zysk w cenach koszulek. 

Nie zapomnij też o swojej konkurencji! Musisz wiedzieć, jakie opłaty pobierają twoi konkurenci, ponieważ Twoi potencjalni klienci będą porównywać twoje ceny z ich cenami.

Możesz czuć, że Twoje koszulki powinny kosztować więcej, aby odzwierciedlić jakość lub markę, lub możesz chcieć pobierać mniej, aby uzyskać więcej klientów. Obie opcje są w porządku. Mimo to, lepiej jest ustawić ceny w taki sposób, aby nie były ani zbyt wysokie, ani zbyt niskie w porównaniu z konkurencją.

Z mojego doświadczenia wynika, że dążenie do cen, które są o 30% do 50% wyższe niż twoje wydatki, jest zwykle wystarczające do utrzymania Twojej firmy w czasie. 

Krok 4: Zaprojektuj Linię Koszulek

Jak wspomniano, klienci chcą, aby ich koszulki odzwierciedlały ich przekonania—przedłużenie siebie. 

Planowanie pierwszej linii Koszulek to kluczowy krok, ale na szczęście w branży koszulek jest dużo miejsca na kreatywność. 

Twoje koszulki powinny przedstawiać Twoją unikalną perspektywę projektową, jednocześnie odzwierciedlając istotę Twojej marki. Twoja pierwsza linia pokaże odbiorcom, jakiej jakości, projektu i wiadomości mogą oczekiwać od Twojej marki.

Uda ci się to zrobić dobrze, a natychmiast będziesz miał bazę klientów, aby zwiększyć przychody. Ale jeśli zrobisz to źle, możesz mieć trudności z dokonaniem pojedynczej sprzedaży.

Zdecyduj, kto zaprojektuje Koszulki

Jeśli jesteś projektantem, możesz zacząć od razu i stworzyć własne projekty koszulek, które kreatywnie i ciekawie odzwierciedlają Twoją markę. Ale jeśli jesteś przedsiębiorcą, który chce zarabiać, sprzedając Koszulki, możesz zatrudnić zaufanych projektantów, którzy wymyślą Oryginalne (i atrakcyjne) projekty koszulek.

Nie ma tu dobrego ani złego wyboru. Wszystko sprowadza się do Twoich umiejętności projektowych i preferencji.

Oceń Opcje drukowania i dekoracji koszulek

Po wybraniu projektu koszulki musisz wiedzieć, jak je wykonać. Istnieje mnóstwo opcji drukowania i dekoracji, które możesz wziąć pod uwagę:

  • Sitodruk
  • Wymiana ciepła
  • Haft
  • Appliqué 
  • Bezpośrednie drukowanie odzieży
  • Makiety

Każdy z powyższych procesów drukowania ma odrębny styl, który przy kreatywnym użyciu daje niesamowite rezultaty. Polecam analizę preferencji grupy docelowej i bieżących trendów, aby zrozumieć, który wzór najbardziej spodoba się Twoim klientom.

Krok 5: Utwórz solidną obecność w Internecie

Obecność w Internecie jest niezwykle ważna w dzisiejszych czasach. Jeśli nie masz strony internetowej lub platform społecznościowych, tracisz dostęp do tysięcy—prawdopodobnie nawet milionów—potencjalnych klientów.

Po utworzeniu witryny biznesowej i platform mediów społecznościowych upewnij się, że łączysz je ze sobą, aby zwiększyć wysiłki marketingowe i sprzedażowe.

Zbuduj Swoją Stronę Ecommerce

Założenie sklepu internetowego jest najbardziej opłacalnym sposobem na uruchomienie firmy z koszulkami. W porównaniu do zakupu lub wynajmu sklepu stacjonarnego, płacenie za hosting witryny, platformę ecommerce i wszelkie inne wstępne koszty projektowania stron internetowych jest zawsze tańsze.

Twoja strona biznesowa t-shirt ma dwa zadania: spójrz, jak dobrze i dobrze funkcjonować. Dlatego musisz sfinalizować wygląd swojej witryny, a następnie podjąć niezbędne środki, aby zwiększyć jej funkcjonalność.

Oto kilka sugestii, aby ulepszyć projekt strony internetowej:

  • Umieść swoje logo w widocznym miejscu.
  • Wybierz łatwą do odczytania czcionkę i użyj kolorów marki.
  • Dostosuj swoją kopię rynkową do gustów odbiorców docelowych.
  • Bądź hojny z białą przestrzenią. Używanie zbyt wielu elementów projektu i zdjęć koszulek może przytłoczyć odwiedzających Twoją witrynę.
  • Użyj niestandardowych zdjęć koszulek. W razie potrzeby umieść jasne, profesjonalne makiety.

Funkcjonalność Twojej witryny jest równie ważna jak jej wygląd. Oto lista kilku ważnych czynników, o których należy pamiętać:

  • Upewnij się, że Twoja strona ładuje się szybko. Każda dodatkowa sekunda zwiększa prawdopodobieństwo, że odwiedzający kliknie.
  • Usprawnij proces zakupu, ułatwiając kupowanie koszulek.
  • Spraw, aby Twoja strona była łatwa do nawigacji.
  • Oferuj całodobową obsługę klienta, z wysoce wydajnymi i profesjonalnymi ludźmi w zespole.

Wdrożenie powyższych wskazówek w celu poprawy funkcjonalności witryny doprowadzi do bardziej udanych zakupów, co z kolei oznacza wyższe przychody dla Ciebie.

Tworzenie Odpowiednich Profili W Mediach Społecznościowych

Twoja firma T-shirt nie musi znajdować się na każdej platformie mediów społecznościowych—tylko tych, które odwiedzają Twoi odbiorcy docelowi.

Facebook Instagram i Facebook mają więcej sensu, jeśli oferujesz zrównoważoną odzież. Jeśli jednak sprzedajesz towar z odniesieniami politycznymi lub popkulturowymi, lepsze byłyby Twitter i Instagram.

Krok 6: Utwórz Plan sprzedaży

Robienie Koszulek to tylko połowa sukcesu. Musisz opanować sztukę ich sprzedaży, aby przekształcić swój pomysł w dochodowy biznes.

Tak jak biznesplan ułatwia podejmowanie lepszych decyzji i kreduje ramy dla codziennych operacji, plan sprzedaży pomaga opracować realną strategię marketingową / sprzedażową i listę skutecznych taktyk, które pomogą Ci sprzedać.

Wybierz platformę Ecommerce

Shopify, BigCommerce, Squarespace … znajdziesz kilka niesamowitych platform e-commerce, które pozwalają łatwo tworzyć i zarządzać sklepem online, nawet jeśli nie masz żadnego doświadczenia technicznego ani wiedzy.

Jedynym haczykiem jest wybór odpowiedniej platformy ecommerce-coś, co jest wprawdzie trudne, biorąc pod uwagę szeroką gamę opcji. Oto lista pytań, o których należy pamiętać, aby wybrać dobrą platformę e-commerce:

  • Jak niezawodna jest platforma? Ile przestojów doświadczają?
  • Czy platforma obsługuje metody płatności zgodne z Twoimi odbiorcami?
  • Czy Platforma pobiera opłaty? Jeśli tak, to ile?
  • Jaka jest prędkość ładowania platformy? Czy szybko przetwarza zamówienia?
  • Ile integracji platformy a? Czy są one pomocne dla Twojej firmy?
  • Czy można stworzyć konfigurowalną stronę internetową za pomocą platformy?

Otwórz Swój Sklep Internetowy

Po wybraniu platformy ecommerce możesz pracować nad budową sklepu internetowego, aby rozpocząć sprzedaż koszulek. Ten krok jest zasadniczo kulminacją całej twojej ciężkiej pracy do tej pory.

Zarejestruj się na wybranej platformie ecommerce. Postępuj zgodnie ze wszystkimi instrukcjami pojawiającymi się na ekranie, aby aktywować sklep internetowy.

Wszystko gotowe? 

Gratulacje! Twój biznes z koszulkami się skończył.

Total
0
Shares
Related Posts