Jak złożyć artykuły organizacji

Aby legalnie zarejestrować spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością (LLC) na poziomie państwowym, musisz złożyć statut organizacji. Jest to jeden z najważniejszych kroków w tworzeniu LLC.

Po złożeniu artykułów organizacji Twoja firma jest związana przepisami stanowymi, zgodnie z którymi powstała twoja LLC. Artykuły przedstawiają istotne informacje, takie jak cel twojej LLC, jej członków i dalsze kluczowe szczegóły w zależności od stanu, w którym składasz plik.

Dlatego można bezpiecznie powiedzieć, że musisz to zrobić dobrze. W tym przewodniku omówimy wszystko, co musisz wiedzieć o zgłaszaniu artykułów organizacji.

Łatwe Części składanie artykułów organizacji

W niektórych stanach proces składania artykułów organizacji jest prosty. Mają formularze online, za pomocą których można wprowadzić wszystkie właściwe informacje. Oznacza to, że nie musisz się martwić, że pominiesz coś ważnego.

Co więcej, niektóre procesy, które musisz przeprowadzić, aby złożyć artykuły organizacji, wydają się bardziej złożone niż w rzeczywistości. Na przykład, jedną rzeczą, którą musisz zrobić, to wyznaczyć zarejestrowanego agenta. To tylko fantazyjny sposób na powiedzenie osoba, z którą państwo lub społeczeństwo może się kontaktować w sprawach prawnych lub urzędowych.

Kolejną dobrą rzeczą w zgłaszaniu artykułów organizacji jest to, że służy do rejestracji nazwy firmy. Nie musisz więc wypełniać osobnego formularza.

Trudne części składanie artykułów organizacji

To, co jest wymagane przy składaniu artykułów organizacji, zależy od stanu, w którym tworzysz LLC. Jak wspomniano powyżej, czasami jest to prosty proces. Ale w niektórych przypadkach musisz tworzyć artykuły organizacji od podstaw. 

To oczywiście oznacza staranne badania, co twój stan wymaga od ciebie, więcej papierkowej roboty, a może nawet uzyskanie adwokata na pokładzie, aby upewnić się, że robisz wszystko zgodnie z przepisami.

Prawdopodobnie będą również dodatkowe kroki, które musisz wykonać, aby utrzymać LLC, takie jak złożenie rocznego raportu. Pozostawanie na szczycie tych elementów może być kłopotliwe. Co więcej, jeśli przegapisz termin, możesz zostać obciążony opłatą.

Jeśli obawiasz się zaległych opłat, opłat prawnych i zgodności, możesz skorzystać z pomocy usługi tworzenia firm. Przygotowaliśmy szczegółowy przewodnik na temat najlepszych usług tworzenia biznesu, aby pomóc Ci wybrać usługę, która spełnia Twoje potrzeby.

W takim przypadku będziesz potrzebował firmy oferującej usługi LLC, takie jak ZenBusiness. 

Za jedyne $49 rocznie (plus opłaty za zgłoszenia stanowe) złożą Twoje artykuły organizacji, zajmą się rocznymi raportami i utworzą umowę operacyjną. 

Ich bardziej zaawansowane pakiety mogą nawet pomóc w przyspieszeniu procesu i obejmują dalsze kluczowe usługi, takie jak Federalna Rejestracja podatkowa.

Krok 1: Przygotuj się do złożenia artykułów organizacji

Zanim złożysz swoje artykuły o organizacji, musisz przeprowadzić pewne badania i przygotowania. 

Następnie, jeśli chodzi o składanie masz wszystko gotowe i są mniej prawdopodobne, aby popełniać błędy, które wymagają poprawek w dół linii. 

Poznaj wymagania swojego państwa

Niektóre aspekty składania artykułów organizacji różnią się w zależności od stanu. Dlatego ważne jest, aby odwiedzić stronę internetową Sekretarza Stanu lub agencji archiwizacji biznesu i dokładnie zbadać, co jest wymagane.

W niektórych stanach dokumenty te mają nawet inną nazwę. W Alabamie, Maine, New Hampshire i innych są znane jako certyfikat formacji, a w Connecticut, Massachusetts i innych są znane jako certyfikat organizacji.

Sposób, w jaki składasz swoje artykuły organizacji, może się różnić od innych obszarów. Niektóre stany wymagają tworzenia artykułów organizacji od podstaw, podczas gdy inne mają gotowy formularz do wypełnienia. Na przykład Stan Nowy Jork ma prosty, dwustronicowy szablon, którego możesz użyć:

Opłata za zgłoszenie różni się również w zależności od stanu, ale powinna wynosić między 50 a 200 USD. 

Ponadto wszystkie państwa wymagają podobnych podstawowych informacji w ramach artykułów organizacji. Jednak niektóre stany wymagają pewnych dodatków, takich jak nazwiska i adresy członków LLC.

Zbierz wymagane informacje

Dobrym pomysłem jest wcześniejsze zebranie informacji potrzebnych do złożenia w swoim stanie.

Najpierw musisz wybrać nazwę swojej firmy. Należy pamiętać, że musi się kończyć na “LLC”, “L. L. C” lub “Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością”. 

Przed złożeniem wniosku musisz sprawdzić, czy nie istnieje inna LLC działająca pod tą samą nazwą. Strona internetowa agencji archiwizacji dla większości stanów ma narzędzie online, którego możesz użyć do przeprowadzenia wyszukiwania. 

Oto przykład z Departamentu licencjonowania i spraw regulacyjnych dla Michigan:

Ponadto musisz podać adres LLC, a także dane zarejestrowanego agenta, o których porozmawiamy za chwilę. Należy pamiętać, że adres musi być głównym miejscem prowadzenia działalności, a nie skrytką pocztową.

Kolejną informacją, którą powinny zawierać artykuły organizacji, jest data rozpoczęcia działalności LLC. Niektóre stany dadzą Ci możliwość wyboru własnej daty rozpoczęcia lub uczynienia jej datą przyjęcia zgłoszenia.

W zależności od stanu może być konieczne podanie danych organizatorów LLC, tj. osób zgłaszających artykuły organizacji. 

Musisz również wiedzieć, czy złożysz plik jako professional LLC, czy nie. Niektóre stany mogą mieć oddzielne formularze dla licencjonowanych profesjonalistów, którzy są właścicielami LLC, takich jak dentyści, księgowi lub prawnicy itp.

Wyznacz zarejestrowanego agenta

Podanie nazwy i adresu zarejestrowanego agenta, czasami znanego jako agent rezydent, jest obowiązkowe. Zarejestrowany agent jest po prostu kontaktem w sprawach urzędowych lub prawnych.

Ty lub inny członek LLC można nazwać zarejestrowanym agentem, jeśli masz zarejestrowany adres firmy. Alternatywnie możesz wyznaczyć swojego prawnika biznesowego jako zarejestrowanego agenta. Warto również zauważyć, że wiele usług tworzenia firm oferuje usługę zarejestrowanego agenta. 

Jeśli w dowolnym momencie zarejestrowany agent zmieni się, musisz poinformować o tym agencję archiwizacyjną.

Krok 2: zgłoś Artykuły organizacji

Właściwie złożenie artykułów organizacji powinno być proste, o ile wykonałeś należytą staranność. To tylko kwestia zaznaczenia wszystkich odpowiednich pól i uiszczenia opłaty za zgłoszenie.

Wypełnij swoje dane

Oczywiście musisz przedstawić wszystkie zebrane informacje w odpowiednich sekcjach artykułów organizacji. 

Kiedy nadejdzie czas, aby wypełnić formularz, musisz również podać cel LLC. Niektóre stany pozwalają po prostu umieścić “do wszystkich celów prawnych”. 

W innych przypadkach musisz bardziej szczegółowo opisać swój produkt lub usługę. Na przykład “celem O’ Hara ‘ s LLC jest zakup, posiadanie i sprzedaż nieruchomości w stanie Kalifornia oraz wszystkich innych aktów prawnych dozwolonych przez spółki z ograniczoną odpowiedzialnością w stanie Kalifornia.” 

Niektóre państwa wymagają również szczegółów organizacyjnych i operacyjnych. Może to obejmować szczegóły członków LLC. Ponadto, jeśli chodzi o strukturę firmy, to czy członkowie lub płatny menedżer będą zarządzać LLC.

Na koniec upewnij się, że artykuły organizacji zostały podpisane przez organizatora. W zależności od wymagań Twojego stanu wyślesz artykuły organizacji do Sekretarza Stanu online lub pocztą.

Jeśli wszystko zaczyna się wydawać nieco przytłaczające i trudno ci dowiedzieć się dokładnie, co jest wymagane od ciebie, nie zapomnij, że możesz złożyć dokumenty w swoim imieniu za pomocą usługi tworzenia firm.

Zapłać opłatę za zgłoszenie

Niektóre państwa używają procesora płatności online, aby zaakceptować opłatę. Inne wymagają czeku lub przekazu pieniężnego wysłanego do Sekretarza Stanu. Dołącz czek do artykułów organizacji, jeśli wysyłasz je pocztą.

Warto zauważyć, że opłata może być bezzwrotna, nawet jeśli Twoje zgłoszenie zostanie odrzucone.

Uzyskaj Akceptację

Po zaakceptowaniu zgłoszenia stan zwraca artykuły organizacji wraz z certyfikatem formacji. Oczywiście, twój stan będzie również przechowywać kopie. 

Możesz oczekiwać, że Twoje artykuły zostaną przetworzone w ciągu 14 do 21 dni. Chociaż czas potrzebny do przetworzenia zgłoszenia różni się w zależności od stanu.

Jeśli tworzysz spółkę LLC w stanach Nowy Jork lub Arizona, musisz również opublikować zawiadomienie o utworzeniu w lokalnej gazecie. 

Na przykład w Arizonie ogłoszenie musi znajdować się w gazecie w lokalnym hrabstwie zatwierdzonej przez Komisję Arizona Corporation. Ponadto ogłoszenie musi być publikowane w trzech kolejnych publikacjach.

Krok 3: Wypełnij dalsze wymagania LLC

Istnieje kilka kluczowych procesów, którymi musisz się zająć po złożeniu artykułów organizacji. Są to rzeczy, które pomogą Tobie i innym członkom LLC legalnie w miarę postępów.

Projekt umowy operacyjnej LLC

Umowa operacyjna zawiera znacznie więcej szczegółów na temat struktury Twojej firmy. Obejmuje on na przykład składki członkowskie, prawa głosu, procedury rozwiązania, a także wszelkie inne specjalne umowy między członkami.

Istnieje pięć stanów, które wymagają umowy operacyjnej LLC, zanim firma będzie mogła sprzedawać towary lub usługi: Kalifornia, Delaware, Maine, Missouri i Nowy Jork. 

Ale nawet jeśli nie jest to wymóg prawny w Twoim stanie, stworzenie umowy operacyjnej może być niezwykle korzystne. Może zapobiegać konfliktom i problemom prawnym.

Co więcej, istnieją pewne domyślne regulacje stanowe, które wchodzą w życie podczas składania artykułów organizacji. Mogą one regulować przyjmowanie nowych członków, zarządzanie, rozwiązanie LLC i tak dalej. 

Ale umowa operacyjna LLC jest nadrzędna wobec tych przepisów. Jeśli więc nie zgadzasz się z przepisami lub nie są one odpowiednie dla Twojej firmy, możesz w zasadzie dostosować sposób, w jaki Twoja firma jest regulowana, tworząc umowę operacyjną.

Otwórz konto bankowe dla firm

Kiedy legalnie tworzysz LLC, składając artykuły organizacji, wszyscy członkowie otrzymują osobistą ochronę odpowiedzialności. 

Oznacza to, że LLC jest odpowiedzialna za wszelkie długi ponoszone przez firmę lub jej pracowników. Więc wierzyciele mogą odzyskać długi tylko z aktywów biznesowych, a nie aktywów osobistych.

Z tego powodu musisz oddzielić finanse firmy od finansów osobistych, otwierając firmowe konto bankowe dla LLC. 

Aby to zrobić, musisz przesłać do banku dokumenty prawne, takie jak artykuły organizacji i inne ważne informacje. Oto, czego wymaga Bank of America, na przykład:

Sprawdź, czy istnieją Aktualne wymagania

LLC są zwykle wymagane do złożenia rocznego lub dwuletniego raportu i uiszczenia dalszych opłat na rzecz agencji państwowej, której użyto do złożenia artykułów organizacji. Celem jest upewnienie się, że wszystkie dane twojej firmy są aktualne.

Sprawdź na stronie internetowej swojego samorządu, czy i kiedy trzeba złożyć raport roczny. Jeśli nie dotrzymasz terminu, możesz zostać obciążony dodatkową opłatą. Często ten roczny raport jest wymagany, aby Twoja LLC była aktywna.

Prawdopodobnie będziesz musiał podać podobne informacje do artykułów organizacji, takie jak dane członków, Typ firmy i dane zarejestrowanego agenta.

Ponadto konieczne może być dołączenie dokumentów finansowych, na przykład podsumowania bilansu i raportu biegłego rewidenta. 

Zmiana artykułów organizacji

Jeśli twoja LLC wprowadzi zmiany w swoich podstawowych informacjach, takich jak nazwa Firmy, czas trwania lub adres kontaktowy, może być konieczne złożenie artykułów o poprawkach lub poprawkach. 

W części artykułów poprawek należy podać datę zmiany, który artykuł jest zmieniany, i oczywiście samą poprawkę. Dokument musi również stwierdzać, że pozostałe artykuły organizacji pozostają w mocy.

W niektórych państwach istnieją jednak osobne formularze dla konkretnych zmian. Ponownie musisz skontaktować się z odpowiednią agencją, aby dowiedzieć się, co jest najbardziej odpowiednie dla twoich okoliczności. 

Zdecydowanie warto to zbadać, ponieważ czasami te formy są tańsze. Na przykład w Maryland zmiana głównego biura kosztuje $ 25, ale $100, aby złożyć artykuły poprawek.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz
Related Posts