Jak zlokalizować i zdefiniować korzyści, które zamieniają potencjalnych klientów w kupujących

Coraz bardziej wydaje się, że potrzebujesz stopnia w psychologii, aby być skutecznym marketerem online.

Pomysł przekształcania perspektyw w nabywców produktu lub usługi może być trochę przytłaczający, a niektóre porady są wręcz sprzeczne.

Jeśli jesteś jak ja, żonglujesz wieloma projektami naraz, nie masz czasu, aby przesiać to wszystko.

Na szczęście istnieją pewne sprawdzone metody, które działają i które nigdy się nie zmieniają.

Wiele z tych metod obejmuje psychologię-neuronaukę nawet-ale jak widać, nie trzeba zaawansowanego stopnia, aby nauczyć się ich używać.

Kilka prostych kroków może wysłać cię na swoją drogę …

Zalety, a nie funkcje

Brian Clark zauważył w swoim Copywriting 101 post:

Jedną z najczęściej powtarzanych zasad przekonującej kopii jest podkreślanie korzyści, a nie cech.

W praktyce brzmi to prosto, ale znalezienie prawdziwe korzyści i tu wkracza sztuczka.

  • Funkcje są tym, co Wielki copywriter Eugene Schwartz nazywa Twoim “produktem fizycznym” – co ma twój produkt lub usługa, jego zawartość i wymiary.
  • Korzyści to ” produkt funkcjonalny — – jaki faktycznie jest twój produkt lub usługa robi dla Twojej perspektywy i podstawa, na której kupują.
  • Ale wydobywanie korzyści z funkcji i coraz perspektywa emocjonalnie zainwestował kupić nie zawsze jest łatwe.

Jak zamienić potencjalnych klientów w kupujących

Podłączenie “produkt funkcjonalny” do potencjalnych klientów prawdziwe pragnienia może być trudne, i dlatego badania i niektóre podstawowe neuronauki może przejść długą drogę, aby pomóc ci dokonać sprzedaży.

Spójrzmy prawdzie w oczy, twoje perspektywy są leniwe.

Pionierski copywriter John Carlton nazwał przeciętnego konsumenta ” somnambulant blob przyspawanym do kanapy.”

Wszyscy jesteśmy winni spędzania wolnego czasu letargicznie surfując po internecie z uwagą muszki owocowej, a kiedy przychodzi czas na zakup czegoś, czego potrzebujemy … dodajemy to do zakładek lub decydujemy się zostawić na jutro.

Clark przypomina nam również:

Nie jesteśmy tak logiczni, jak byśmy chcieli. Większość naszych decyzji opiera się na głęboko zakorzenionych motywacjach emocjonalnych, które następnie uzasadniamy logicznymi procesami.

Zdobywanie odbiorców motywacja emocjonalna klucz do zakupu.

Oto dlaczego …

Jak nasze mózgi nas oszukują

Nie tylko konkurujesz z miliardem innych źródeł rozproszenia, ale także z samym ludzkim mózgiem, niesamowicie wyrafinowanym sprzętem.

Jako kultura wszyscy staliśmy się bardzo ostrożni wobec złych zachcianek, ale jednocześnie nieustannie pragniemy nowych i lepszych historii.

Badania neurologiczne pokazują, że wiadomości skupione na nagrodach (Czytaj: korzyści) mogą wywołać aktywność w mózgu, która naśladuje wyniki doświadczania rzeczywistej nagrody.

Innymi słowy, przedstawienie korzyści w kopii, która obrazowo opisz nagrody Twojego produktu lub usługi może oszukać mózg do doświadczania tych nagród, jakby faktycznie się wydarzyły.

Dotykając emocjonalnego korzenia potrzeb perspektywa, można prime je do podjęcia działań.

Dlatego badanie rynku docelowego ma kluczowe znaczenie, aby wykorzystać prawdziwe pragnienia odbiorców.

4-stopniowy proces wydobywania prawdziwych korzyści

Możesz użyć procesu krok 4, aby wydobyć prawdziwe korzyści ze swoich funkcji, aby znaleźć podstawowe pragnienia swoich czytelników lub potencjalnych klientów i uczynić je tak atrakcyjnymi i satysfakcjonującymi, jak to możliwe.

Użyję motywu bloga premium WordPress jako przykładu dla tego procesu, aby wyodrębnić pewne korzyści z rzeczywistego produktu cyfrowego.

1. Lista wszystkich funkcji produktu, co produkt, usługa lub marka ma. Zawęzić go do funkcji, które są najbardziej prawdopodobne, aby podłączyć swoją perspektywę:

  • Sterowanie projektowaniem witryny wskaż i kliknij
  • Mobilne układy responsywne
  • Automatyczne aktualizacje motywów jednym kliknięciem

2. Sprawdź, co robi każda funkcja lub dlaczego ją uwzględniłeś:

  • Łatwo dostosowuje witrynę w mniejszej liczbie kroków
  • Dopasowuje się do każdego urządzenia, palmtopa, tabletu lub komputera
  • Aktualizuje i zabezpiecza witrynę jednym kliknięciem

3. Weź swoją listę tego, co robią twoje funkcje i zadaj sobie pytanie, w jaki sposób łączą się one z prawdziwymi pragnieniami Twojej perspektywy:

  • Łatwość i możliwość zmiany własnej strony internetowej w kilka minut bez potrzeby i kosztów dewelopera
  • Brak skarg od klientów, że nie mogą znaleźć twojego produktu lub usług lub zobaczyć treści Twojej witryny poprawnie na swoim urządzeniu mobilnym
  • Koniec z martwieniem się o godziny przeprojektowania lub kodowania, aby Twoja strona wyglądała tak, jak przed aktualizacjami platformy

4. Aby dotrzeć do sedna każdej funkcji prawdziwe korzyści, zachować zadając pytanie ” Co to oznacza dla Twojej perspektywy na poziomie emocjonalnym?”:

  • Wolność i elastyczność od płacenia programistom za każdym razem, gdy chcesz zmienić coś w swojej witrynie, i pełna kontrola kreatywna na wyciągnięcie ręki
  • Ulga i szczęście wiedząc, że Twoi potencjalni klienci zawsze będą w stanie skontaktować się z Tobą lub kupić produkt lub usługi bez względu na to, jakiego urządzenia używają
  • Pewność, że Twoja strona jest Bezpieczna, wygląda świetnie i działa dla Ciebie niezależnie od tego, ile wersji WordPress wyjdzie

“Korzyści Sprzedam, funkcje wsparcie”

Funkcje też mają swoje miejsce w Twojej kopii, nie zrozum mnie źle.

Grają w rola drugoplanowa do świadczeń i są najskuteczniej wykorzystywane do uzasadniania i wspierania roszczeń o świadczenia.

Wydobywając emocjonalnie istotne i najbardziej atrakcyjne korzyści z produktu lub usługi, jesteś znacznie bardziej prawdopodobne, aby uzyskać perspektywy wyciągnąć swoje portfele.

I będą jeszcze szczęśliwsi, gdy rzeczywiście doświadczą Twojego produktu lub usługi.

Tip: Brian przypomina nam w swoim artykule o korzyściach, że funkcje są czasami wystarczające, aby sprzedać produkt high-tech lub skoncentrowany na biznesie. Im bardziej krytyczny, biznesowy lub technologiczny czytelnik, tym mniej skuteczna jest czysta “emocjonalna” Kopia. Większość produktów może skorzystać z jednego-dwóch uderzeń korzyści emocjonalnych, a następnie silnych korzyści logicznych.

Czy masz bardziej pewne sposoby na wydobycie prawdziwych korzyści z funkcji?

Wrzuć je do komentarzy poniżej …

O autorze: Kelton Reid jest niezależnym scenarzystą i powieściopisarzem, a także copywriterem dla Copyblogger Media. Dowiedz się więcej o nim na Twitterze @keltonreid.

Total
0
Shares
Related Posts