Jak zarabiać za darmo

Żyjemy w świecie wolności. Jeśli próbujesz zarabiać pieniądze, zwłaszcza w Internecie, możesz pomyśleć, że mogłoby to utrudnić sprawy.

Każdego dnia ktoś wydaje nowy eBook, wideo lub podcast, który nie tylko zawiera ogromną wartość, ale zdradza wiele “sztuczek handlu”, za które musieliśmy płacić.

Można by pomyśleć, że branża płatnych treści kurczy się w obliczu tych wszystkich darmowych informacji, ale staje się coraz silniejsza. Jak to możliwe?

Na przykład istnieje wiele darmowych materiałów, które uczą ludzi, jak założyć blog WordPress lub efektywnie korzystać z Twittera. Szybkie wyszukiwanie na YouTube zapewni Ci setki filmów, które mogą nauczyć cię robić prawie wszystko, co chcesz wiedzieć.

Jednak wciąż są ludzie, którzy zarabiają dużo pieniędzy, sprzedając produkty, wyjaśniając, jak robić te wszystkie rzeczy.

Jak oni to robią?

Budowanie relacji

Ludzie kupują od tych, których znają i którym ufają.

Oczywiście, są ludzie w brygadzie żółtych zakreślaczy, którzy mogą sprzedawać lód Eskimosom, ale nie jest to łatwe. (I możesz nawet nie chcieć.)

Większość z nas nie może napisać ostatecznego listu sprzedaży. Nie stać nas też na wynajęcie copywritera za 20 000 dolarów. Więc jak to zrobimy? Budujemy relacje.

Po ustaleniu “ZWYCIĘSKIEJ różnicy” lub USP, możesz zacząć przyciągać ludzi, którzy naprawdę kopią to, co robisz.

Jeśli twoje rzeczy są dobre, gwarantuję, że znajdziesz co najmniej jednego ewangelistę, aby zrekrutować innych, którzy przyjdą cię sprawdzić. Będą rozpowszechniać dla Ciebie słowo, które przyciąga więcej ewangelistów i oznacza, że będziesz miał coraz więcej ludzi, którzy wpadną.

Pielęgnuj relacje z czytelnikami i ewangelistami, a twoja mała armia będzie nadal rosła.

Korzyści z bezpłatnego

Content marketing polega na rozdawaniu najlepszych rzeczy za darmo. Nie tylko twoje” całkiem dobre ” treści, ale treści, które poprawią i dodadzą wartości życiu twoich czytelników.

Im więcej się nauczą, ich gra będzie się poprawiać i będą przychodzić po więcej. I będą chcieli odwzajemnić się, kupując płatne produkty lub rozpowszechniając Twoją wiadomość.

Większość ludzi nie kupi od ciebie, chyba że udowodnisz im, że wiesz, o czym mówisz. Świetna treść jest jednym z najlepszych sposobów, aby to zrobić. Kiedy rozdajesz treści za darmo, zdobywasz zaufanie i zakotwiczasz swoją firmę w umyśle tego czytelnika. Jeśli użyją Twoich rzeczy i to zadziała, będą wracać po więcej.

Zapłacą za pamiątki

Po raz pierwszy usłyszałem ten pomysł od Setha Godina, gdy wygłosił przemówienie na temat marketingu książek, ale koncepcja dotyczy prawie każdego biznesu online.

Powiedział, że ludzie kupują pamiątki, Nie produkty. W przemyśle muzycznym Nine Inch Nails robi to sprzedając Kolekcjonerskie wydania swoich albumów. W branży blogowej możemy to zrobić, sprzedając fizyczną wersję produktu, ograniczając ilość produktów cyfrowych lub publikując książkę.

Jeśli twój blog tworzy wspaniałe doświadczenie, zastanów się, jakie pamiątki możesz zaoferować, które pozwolą im utrzymać to doświadczenie.

Zapłacą za dostęp

Szczególnie jeśli użyłeś swojego bloga do budowania swojej reputacji i autorytetu, możesz również sprzedawać różne poziomy dostępu.

Ludzie, którzy naprawdę kochają to, co robisz, chcą innych sposobów dostępu do twojej wiedzy. Twoi entuzjaści zaczną od odebrania każdego oferowanego przez ciebie produktu cyfrowego. Stamtąd wielu będzie chciało bardziej ekskluzywnego dostępu, takiego jak usługi konsultingowe, program mentoringowy lub coachingowy lub miesięczne członkostwo z wyłącznym dostępem do ciebie.

Jeśli umożliwisz ludziom robienie tego, co najbardziej chcą, będą chcieli kupić coś, aby poczuć się bliżej Ciebie. (I, oczywiście, jest rzeczą oczywistą, że dostarczysz wartość zgodną z cenami, które pobierasz.)

JB Glossinger wykonuje świetną robotę ze swoją obsadą trenera. Brian i Sonia robią to z Teaching Sells.

Musisz sprzedać tysiące e-booków, aby zarabiać na życie jako bloger, ale może to zająć tylko kilkaset członków premium, aby wykonać tę samą pracę.

Darmowe próbki były częścią marketingu i sprzedaży od dawna przed Internetem. Daj wielką wartość i wykonaj kilka sprawdzonych modeli, a odkryjesz, że nie tylko “za darmo” cię nie skrzywdzi, może to być świetny impuls dla Twojego biznesu online.

Total
0
Shares
Related Posts