Ile książek marketingowych i biznesowych (i ebooków) kupiłeś, a następnie szybko … umieściłeś delikatnie na rosnącej półce z książkami?
Ile przeczytałeś, ale nigdy nie użyłeś?
Między Amazon, bibliotekami, niesamowitymi twórcami treści, pocztą e-mail, portalami społecznościowymi i dziką otwartą siecią, mamy wszystkie potrzebne informacje … i nie tylko.
Much więcej.
Jeśli zmagasz się ze znalezieniem pomysłów marketingowych swojej firmy, Twoim problemem nie jest dostęp do zbyt małej ilości informacji.
To, czego potrzebujesz, to sposób na przekształcenie nauki w działanie.
Oto pięć wskazówek, których możesz użyć, aby zacząć robić właśnie to, już teraz …
1. Zawsze miej na uwadze cel
Nie kupuj książki biznesowej lub kursu tylko dlatego, że jest to nowa gorąca rzecz.
Bądź bardzo wymagający. Przeczytaj i przeczytaj ponownie materiały, które kupiłeś z zaufanych źródeł w przeszłości.
Kiedy kupujesz coś nowego, miej na uwadze ultra-konkretne cele. Na przykład:
- Dowiedz się więcej o podcastingu, aby zdecydować, czy pasuje do moich celów
- Napisz mój pierwszy ebook
- Rozwijaj moją listę e-mailową
- Zwiększ konwersję strony sprzedaży
- Popraw mój ranking w wyszukiwarkach
Bez wyraźnego celu utkniesz.
Albo będziesz spędzać godziny biernie konsumując informacje — albo zaczniesz podejmować działania na kaprysie, bez poczucia, dokąd zmierzasz.
2. Rób notatki podczas nauki
Zawsze rób notatki, niezależnie od tego, czy czytasz, słuchasz, czy oglądasz.
Wyśrodkuj swoje notatki wokół celu.
Robienie notatek pomaga zaangażować się w materiał: zapamiętasz go więcej.
Kiedy angażujesz się aktywnie, również wymyślasz nowe pomysły. Odrzucona linia w podcaście może stworzyć zupełnie nowy produkt dla Twojej firmy.
3. Pamiętaj o kosztach”za darmo”
Internet jest pełen bezpłatnych informacji. Hurra-prawda?
Cóż, „za darmo” ma swoją cenę … co oszczędzasz w pieniądzach, wydajesz w czasie.
Może to nawet prowadzić do kosztownych błędów.
Darmowe Informacje mogą być pełne błędów. Może być niekompletny. Może być bardzo cenny — ale często nie jest zorganizowany dla łatwości użytkowania.
Przeczytałem setki artykułów na temat blogowania i mediów społecznościowych, ale nadal inwestuję w e-booki, ponieważ są bardziej dogłębne, wygodne i skonstruowane w sposób, który ułatwia ich naukę.
4. Wykonaj kroki działania
Wszystkie informacje biznesowe, które konsumujesz, powinny idealnie prowadzić do działania szczegółowe.
Oznacza to, że musisz wymyślić konkretne kroki działania — lub postępować zgodnie z tymi, które dostarczył twórca treści.
Kroki działania powinny być krystalicznie czyste i wyglądać mniej więcej tak:
- Split-przetestuj stronę docelową z dwoma różnymi nagłówkami
- Utwórz 3-minutowy post wideo
True action steps do nie Wyglądaj tak:
- Spróbuj split-testing
- Wyprodukuj serię blogów wideo
Jeśli możesz, zdobądź materiały szkoleniowe, które obejmują działania lub konkretne ćwiczenia, aby utrzymać się do przodu.
31 dni Darrena Rowse ’ a na zbudowanie lepszego bloga to świetny przykład ebooka skoncentrowanego na działaniu, a seminaria trzeciego plemienia zawierają bardzo pomocne arkusze robocze i kolejne kroki działania.
5. Gotowi, ogień, cel
Nie musisz mieć wszystkich kaczek pod rząd, zanim zaczniesz.
Zamiast pisać najlepszą na świecie serię autoresponder E-mail, stwórz coś prostego i wartościowego i po prostu go tam Udostępnij.
Zamiast pisać ebook za 97 ,Utwórz bezpłatny ebook, aby przetestować wody i sprawdzić, czy Twoi odbiorcy naprawdę chcą treści, które oferujesz.
Zamiast mieć najbardziej błyskotliwą stronę sprzedaży na świecie, postaw na taką, która wyraźnie wyjaśnia twój produkt i jego zalety (flashy jest przereklamowany, btw).
Online, można szybko dostosować. Możesz tworzyć, testować, modyfikować i odtwarzać. Twoja pierwsza próba nie musi być doskonała.
I co teraz? Podjęcie działań.
Proponuję zacząć od numeru jeden na powyższej liście: zdecyduj się na konkretny cel.
Jakie jedno działanie może mieć realny wpływ na twój biznes w ciągu najbliższych kilku miesięcy?
Napisz to w komentarzach poniżej i podziel się z nami …
O autorze: Ali Luke jest trenerem pisania i blogerem. Jest autorką serii ebooków Blogger ’ s Guides-sprawdź to, aby uzyskać proste, ukierunkowane na działanie wsparcie dla swoich celów biznesowych. Czytelnicy Copyblogger otrzymują 25% zniżki do 31 grudnia z kodem CB2011.