Czego Purple Rain Może Cię Nauczyć O Skutecznym Marketingu Online

Miałeś kiedyś pomysł, którego nie mogłeś przegapić?

Podjąłeś natychmiastowe działania, stworzyłeś idealną rozgrzewkę, najlepszą strategię uruchamiania i idealną ofertę . . . .

A potem całkowicie się nie powiodło.

Więc tak, film Purple Rain zawiera wyczerpującą lekcję na ten temat.

Nie, naprawdę.

Lekcja Jeziora Minnetonka

Po dojrzałej refleksji album Purple Rain jest dziełem geniusza, podczas gdy film . . . nie bardzo. Ale każdy prawdziwy fan Prince ‘ a i tak go kocha.

Jako nastolatek w 1985 roku, fakt, że drobny mężczyzna z Jheri curl i marszczoną koszulą mógł zdobywać punkty z pięknymi kobietami, był raczej zachęcający, wiesz?

Jedna z pamiętnych scen przedstawia księcia, który daje bombshell Apollonia Kotero przejażdżkę motocyklem przez wiejską Minnesotę. Gdy podjeżdża do linii brzegowej, Książę daje jej znać, że musi się wykazać.

– Musisz się oczyścić w wodach jeziora Minnetonka-mówi tajemniczo Książę. Potem powtarza to jeszcze raz.

Następnie, spełniając niewyobrażalne jeszcze życzenie każdego nastolatka, Apollonia rozbiera się do stringów i wskakuje do jeziora.

Zamarzająca woda powoduje natychmiastowy wstrząs. Ale okrutne zaskoczenie przychodzi od pół-przepraszającego księcia.

“To nie jest Jezioro Minnetonka.”

Skoczyłeś do złego Jeziora?

Często robisz wszystko dobrze, z wyjątkiem pierwszy rzecz.

Zaczynasz od wspaniałego produktu i omyłkowo próbujesz go sprzedać źle osób.

To nie zawsze jest śmiertelne, ale zdecydowanie frustrujące. A to dlatego, że skupiłeś się na tym, co chcesz zamiast kto próbujesz służyć. Wskoczyłeś bez zrozumienia wszystkich istotnych faktów.

Chociaż może to brzmieć trochę kumbaya, zrozumienie, komu możesz pomóc pomaga. To klucz do wielkiego sukcesu, który umyka tym, którzy nie rozumieją, dlaczego strategia take, take, take nie działa.

To naprawdę daje, daje, daje, aby wygrać. Ale tylko wtedy, gdy dasz właściwe rzeczy właściwym ludziom.

Brak prawdziwych potrzeb i pragnień rynku jest jak skok w niewłaściwym jeziorze.

Po prostu kończysz jak Apollonia-zimno, mokro i rozczarowany.

Zacznij od ludzi, a nie od produktu

Więc gdzie marketerzy online idą źle?

Jest takie stare powiedzenie . . . zacznij od perspektywy, a nie produktu. To powstrzymuje cię od sprzedawania rzeczy niewłaściwym ludziom.

Co więcej, nie pozwala Ci sprzedawać rzeczy nikt chce.

To naprawdę niefortunne wydarzenie zdarza się, gdy ktoś ma pomysł, który uważa, na przykład, każdy właściciel małej firmy powinien objąć. Ale to nie jest coś na rynku małych firm chce objąć.

To jak sprzedawanie szparagów dzieciom, bo to dla nich dobre. Jeśli konkurujesz z dżinglem ciężarówki z lodami na ulicy, prawdopodobnie nie uzyskasz pożądanych wyników, ponieważ po prostu nie ma rynku dla Twojej oferty w porównaniu z tym, co jeszcze tam jest.

W tym smutnym przypadku analogia jest bardziej Matrix niż Purple Rain:

Nie myśl, że jezioro jest zimne . . . to niemożliwe.

Prawda jest taka, że nie ma żadnego jeziora.

AUĆ.

Chodzi o nich, głuptasie.

Słyszałeś to już wcześniej. Ale rozumiesz?

Zamożni przedsiębiorcy są zasadniczo wysoko wynagradzani słudzy na wybrany przez siebie rynek. Nawet jeśli rynek nie wie, czego jeszcze chce, to do ciebie, aby służyć rynkowi poprzez kierowanie istniejących pragnień do nowych produktów i usług.

A korzyści są o wiele lepsze niż liczne korzyści, jakie Alfred otrzymuje z jaskini nietoperzy.

Wow, trzy odniesienia filmowe w jednym poście . . . zadziałało?

Total
0
Shares
Related Posts