Jak zamienić ujawnienie w punkt sprzedaży

Wczorajsza wielka wiadomość?

Blogowanie jest w końcu traktowane poważnie.

Federalna Komisja Handlu ogłosiła, że zaczną ścigać blogerów – a także firmy, które je rekompensują-za wszelkie fałszywe roszczenia lub brak ujawnienia odszkodowania, bezpłatnych prezentów i innych konfliktów interesów.

To nie jest niespodzianka.

Content marketing jest najpotężniejszą strategią reklamy online, a FTC reguluje reklamę. Prawdopodobnie FTC może ścigać blogerów, którzy nie ujawniają teraz rekompensaty za recenzje i potwierdzenia, bez wydawania tych dodatkowych wytycznych.

W rzeczywistości zasugerowałem to w grudniu 2006 roku (wow, czy to było tak długo?). Jako były prawnik ds. sporów handlowych, który splątał się z FTC dla klientów, znam istniejące wytyczne ” poparcia “i widziałem, jak mogą one dotyczyć każdego (nawet tak zwanych” amatorów”), który otrzymał odszkodowanie za recenzje lub rekomendacje produktów lub usług.

Nowe wytyczne FTC pokażą, że to fakt, Jack.

Czy ci się to podoba, czy nie, linki partnerskie muszą zostać ujawnione

Wielu moich przyjaciół w branży marketingu afiliacyjnego nie przyjęło uprzejmie moich uwag prawnych w tym czasie. I wiele osób jest teraz zdenerwowanych, ale FTC nadal usunie wszelkie wątpliwości co do tego, że ujawnienie odszkodowań i konfliktów jest wymagane.

Teraz staje się jasne, że nawet coś tak małego, jak link partnerski Amazon do książki lub DVD, wymaga ujawnienia. To oznacza dużą zmianę w sposobie, w jaki wszystko działało do tej pory.

Nie każdy widzi w tym coś złego. Izea od lat wymaga ujawnienia od swoich blogerów po wstępnym, szorstkim wejściu na niezbadane wody rekompensowanych recenzji. TED Murphy, dyrektor generalny Izea, cieszy się, że wszyscy grają według tych samych zasad.

Kiedy Ted poprosił mnie i innych głośnych blogerów/marketerów, takich jak Chris Brogan, Wendy Piersall i Missy Ward (między innymi), aby służyć w radzie doradczej dla Izea, nie chciał grupy cheerleaderek. Chciał, żeby grupa ludzi znających przestrzeń szczerze mu powiedziała, że jeśli Izea nawala, to Opcje na akcje, które nam przyznano, nie staną się bezwartościowe.

Czekaj, co tam się stało?

Ujawnienie nie musi być złe

Spójrzmy prawdzie w oczy … rzeczy zmieniły się w Internecie od CDNow pionierem marketingu afiliacyjnego w 1994 i Amazon spopularyzował go w 1996. Ludzie są bardziej świadomi i mniej ufni w treści i reklamy online.

Co cię do tego sprowadza?

Więcej zaufania.

I rozwijasz więcej zaufania przez (czekaj na to)… mówienie prawdy.

I nie mam na myśli mówienia prawdy na piętach, jakbyś wstydził się tego, co polecasz swoim czytelnikom. Nie mam też na myśli umieszczania jakiejś głupiej, rozpraszającej notacji, takiej jak (aff) obok linku (chyba, że jesteś na Twitterze, gdzie miejsce jest ograniczone).

Chodzi mi o wybarwianie z pewność siebie.

Ujawniaj z ufnością i zarabiaj więcej, nie mniej

Kiedy wspomniałem o Izea powyżej, postąpiłem słusznie … ujawniłem, że służę jako doradca firmy i że mam perspektywę zarobienia pieniędzy, jeśli firma odniesie sukces. Nigdy nie widziałeś, żebym promowała Izeę, bo to nie jest moja rola … i byłem szczery co do tego.

Też się nie wstydziłem.

Bycie całkowicie szczerym z czytelnikami na temat odszkodowania może być przerażające, ponieważ myślisz, że ludzie będą myśleć o Tobie mniej. Ale w cynicznym świecie, w którym wszyscy myślą, że wszyscy inni są już na wyciągnięcie ręki, uczciwość staje się punktem sprzedaży.

Spójrz na to ujawnienie, które zrobiłem dla recenzji ebooka Desperate Buyer ‘ S zaledwie dwa lata temu:

Kiedyś skomentowałem recenzję zdesperowanych kupujących TYLKO to, że jest to ebook o tworzeniu e-booków, które napisałbym, gdybym był skłonny, więc nie mam problemu z poleceniem ci go (i użyciem mojego linku partnerskiego).

Ujawnienie? Szach.

Prawdę? Szach.

Czy to wzmocniło rekomendację?

Sprawdź.

Bez względu na to, jak to zrobisz, kluczem jest ujawnienie z pewność siebie. Jeśli regularnie dostarczasz wartość swoim odbiorcom, nie powinni mieć problemu z otrzymaniem rekompensaty za okazjonalną recenzję lub rekomendację partnera.

Oto kilka innych przykładów pewnego ujawnienia od ludzi, którzy zarabiają prawdziwe pieniądze z marketingu afiliacyjnego:

  • Dopasowując swoją osobowość, kiedy Rae Hoffman robi recenzję lub samouczek, który obejmuje związek partnerski, powie coś w stylu ” cholerna racja, że to link partnerski.”
  • Frank Kern dokłada absurdalnych starań, aby zabawiać swoich zwolenników nawet podczas ujawniania, używając taktyki takiej jak ta:”
  • Chris Brogan mówi: “Jeśli kupisz to ode mnie, dostanę trochę pieniędzy na piwo (za mało na kucyka).”

Zamiast ukrywać odszkodowanie, odszkodowanie jest przypuszczalny być w porządku, a zatem ujawnione z ufnością.

To, co cię tam sprowadza, to przede wszystkim wartość, którą dostarczasz i zaufanie, które zdobywasz. Więc tak … Zarabiaj z marketingiem afiliacyjnym.

Ale najpierw dostarczaj wartość i buduj zaufanie.

Boisz się widowni?

Tak wielu blogerów chce zarabiać na swoich blogach. I większość zdała sobie sprawę, że banery reklamowe i AdSense nie będzie go wyciąć.

A jednak są przerażeni na śmierć, aby zrównać się ze swoimi czytelnikami i powiedzieć: “Słuchaj, pracuję nad dostarczaniem ci wartości. Wiem o produktach i usługach, którymi będziesz zainteresowany, i zarobię trochę pieniędzy, dzięki czemu będę mógł to utrzymać.”

To, co tu się dzieje, to to, że dobrzy ludzie kończą ukrywając rzeczy ze strachu. W końcu traktują swoich czytelników gorzej niż gdyby byli po prostu uczciwi, a teraz ryzykują odpowiedzialność prawną.

Jeśli dostarczasz stałą wartość, większość ludzi nie będzie miała nic przeciwko … tak długo, jak będziesz szczery. Jasne, będziesz miał kilku czytelników wokalnych z rozszerzonym poczuciem uprawnień, którzy oczekują, że będziesz pracować za darmo, ale zignoruj je.

A jeśli okaże się, że większość odbiorców faktycznie przeszkadza Ci zarabianie pieniędzy na swoje wysiłki przy jednoczesnym dostarczaniu uczciwych recenzji i rekomendacji…

Może przyciągnąłeś niewłaściwą publiczność.

O autorze: Brian Clark jest założycielem Copyblogger i CEO Copyblogger Media. Dowiedz się więcej od Briana na Twitterze.

Total
0
Shares
Related Posts