4 Potężne Wskazówki Dotyczące Projektowania WordPress

Klik, klik, klik. Twój idealny klient ma jedenaście zakładek otwartych i przegląda je, próbując znaleźć pewne informacje.

Zatrzyma się na twojej stronie? Czy może kliknie i sprawi, że zniknie?

Co go powstrzymuje przed porzuceniem Twojej strony?

Zdecyduje się na jakość Twoich informacji, zanim je przeczyta, i będzie to oparte na jego intuicyjnej reakcji na projekt Twojej witryny.

Jeśli to nie przejdzie, może nigdy nie przeczytać twoich słów. Najedzie na ten duży X w przeglądarce, kliknie go i sprawi, że Twoja strona zniknie. Jak możesz go tam zapraszać i trzymać?

Przekonajmy się …

Egocentryczny poszukiwacz

W tym ułamku sekundy, gdy odwiedzający witrynę decyduje, czy zostać, czy odejść, myśli tylko o sobie. Co masz dla niego? Co możesz dla niego zrobić?

Kiedy trafi na Twoją stronę główną, pierwszą rzeczą, którą zauważy, jest ogólny wygląd twojej witryny. Przez ułamek sekundy uderzy go przed nagłówkami, treściami lub obrazami.

Dzisiejszy post dotyczy tego, jak możesz użyć zaprojektuj swoją witrynę WordPress, aby zaprosić, zachęcić i zaangażować odwiedzającego witrynę wystarczająco długo, aby zaczął wchodzić w interakcje z Twoimi słowami.

Ponieważ znasz wszystkie te niesamowite treści, które generujesz? Nie ma szans, jeśli jest prezentowany z projektem, który sprawia, że odwiedzający klikają z dala od twojej witryny, zanim ją przeczytają.

1. Pokoloruj swój świat

Czy kolory Twojej strony są niezapomniane?

Masz okazję zaprosić ludzi do świata kolorów, gdy trafią na Twoją stronę główną. A kolory działają na poziomie podprogowym, który przemawia do odwiedzających poza tym, co mogą powiedzieć słowa.

Świetny kolor nadaje ton i tworzy oczekiwania. Aby dobrze z niego korzystać, pamiętaj o tych dwóch zasadach:

  • Użyj ograniczonej palety kolorów. Wybierz i użyj dwóch głównych kolorów oprócz Czarnego lub ciemnoszarego tekstu. Używaj tych kolorów konsekwentnie na każdej stronie witryny.
  • Wybierz kolor akcentu. Jeśli konsekwentnie używasz dwóch głównych kolorów, możesz od czasu do czasu zwrócić uwagę akcentem, który wyróżnia się na tle tej ograniczonej palety. Podkreśl swój kolor akcentu, gdy chcesz zwrócić uwagę na specjalną ofertę, przycisk, który chcesz kliknąć, lub Ważne ogłoszenie.

2. Świetne czcionki mówią same za siebie

Konfigurowanie niestandardowych czcionek w witrynie wymaga trochę dodatkowego wysiłku, ale są tego warte.

Kiedy starannie wybierzesz czcionki, które odzwierciedlają osobowość Twojej marki, Twoja strona będzie wyglądać bardziej wiarygodnie. Ponadto niestandardowe czcionki pomagają wyróżnić Twoją witrynę, ponieważ uwalniasz się z więzienia Arial-Times Roman-Verdana, w którym większość witryn jest uwięziona.

Niestandardowe czcionki są dostarczane do witryny WordPress przez witrynę innej firmy. Możesz zanurzyć się w swoich funduszach i zapłacić za nie za pomocą usługi takiej jak Typekit lub skorzystać z bezpłatnego interfejsu Google Font API.

3. Zaopatrz się w obrazy, aby opowiedzieć swoją historię

Łatwiej niż kiedykolwiek znaleźć wspaniałe obrazy, które uzupełnią twoje słowa. Istnieją wolne źródła, takie jak Creative Commons images na Flickr, które można wyszukać za pomocą compfight.com. te muszą być używane z przypisaniem, więc uważnie przeczytaj licencję i daj kredyt tam, gdzie jest należna.

Istnieje również wiele niedrogich, płatnych zasobów, takich jak BigStockPhoto.com, iStockPhoto.com, i inni

I nie musisz używać obrazu, który znajdziesz w takim stanie, w jakim jest. Możesz go zabrać do darmowego edytora obrazów online, takiego jak iPiccy.com i przycinaj, łącz i dostosowuj do swoich potrzeb (o ile pozwala na to Twoja licencja-niektóre licencje Creative Commons nie).

Podczas dodawania obrazów do witryny WordPress, pamiętaj, aby dostroić je do Internetu, zapisując je w rozmiarze, który zamierzasz z nich korzystać, i w najniższej rozdzielczości, która nadal wygląda dobrze. Pomoże to szybko załadować witrynę.

Obrazy przyciągają odwiedzających, przyciągają ich uwagę i komunikują się na innym poziomie niż słowa. Naucz się używać obrazów do trzymania gałek ocznych.

4. Formatuj słowa na atrakcyjne, czytelne strony

Nie rozpylaj po prostu kilku słów na swojej stronie i zostaw je tam. Uporządkuj je w podtytuły, krótkie akapity i listy punktowane.

Użyj paska formatowania WordPress, aby zapewnić nacisk i zainteresowanie. Zrób pierwsze akapity swoich stron zapraszając, utrzymując je krótkie. Podziel tekst, aby nie prezentować odwiedzającemu dużych bloków nieprzerwanej kopii.

Daj odwiedzającym łatwy sposób na treść, a oni pozostaną na tyle długo, aby ją przeczytać.

Zaproś ich do środka i zatrzymaj ich tam

Chcesz, aby Twoja witryna WordPress była kusząca? Zachowaj to proste, czytelne i łatwe do odczytania. Użyj kolorów i czcionek, aby go dostosować. Dodaj obrazy, które przemawiają poza twoimi słowami. I poświęć trochę czasu na formatowanie stron, aby były zachęcające.

Jasne, to dodatkowy wysiłek. Ale jeśli to robi różnicę między zaangażowanym gościem a tym, który kliknie, to warto, prawda?

Total
0
Shares
Related Posts