Tubetorial sprzedany SplashPress Media

Cóż mogę powiedzieć? Złożyli nam ofertę, której nie mogliśmy odrzucić. 🙂

SplashPress Media Sp. Z O. O. nabył aktywa firmy Tubetorial, LLC, która obejmuje stronę internetową Tubetorial i społeczność tematyczną Cutline. SplashPress jest właścicielem ponad 30 stron internetowych, w tym bloga Herald i niedawno nabytego Performancing.

Tubetorial był koncepcją, którą wymyśliłem kilka miesięcy przed przejęciem YouTube przez Google, a czas nie mógł być lepszy. Nawiązałem współpracę z Chrisem Pearsonem, aby uruchomić i rozwinąć witrynę we wrześniu ubiegłego roku, a my właśnie mieliśmy przejść do fazy 2 naszego biznesplanu po początkowych miesiącach 6 udanego rozwoju i promocji treści. Jednak zaczęliśmy otrzymywać zapytania od kilku grup o przejęcie. SplashPress szybko stanął na czele paczki pod względem wiarygodności i wizji stworzonych przez nas koncepcji.

SplashPress planuje zintegrować Tubetorial i Cutline z Performancing, co pokazuje, że wyraźnie rozumieją znaczenie budowania społeczności obok solidnych treści. Chris i ja składamy najlepsze życzenia zespołowi SplashPress i oczekujemy wspaniałych rzeczy w przyszłości.

Więcej na 901am.

Total
0
Shares
Related Posts