Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, czy na twojej stronie docelowej czegoś brakuje?
Patrzysz na statystyki konwersji na swojej najnowszej stronie docelowej i wzdychasz z obrzydzeniem.
Tak, niektórzy ludzie subskrybują lub kupują, ale wiesz, że powinieneś widzieć lepsze wyniki.
Załóżmy, że starannie użyłeś jednego z klasycznych szablonów nagłówków ” Jak “lub ” Lista”, ponieważ wiesz, że działają.
Wszyscy, z którymi rozmawiasz na ten temat, uwielbiają Twoją ofertę.
A jednak wydajność Twojej strony docelowej można w najlepszym razie określić jako przeciętną. Czym się zajmujesz?
Dobra wiadomość. Twoje podejrzenia są słuszne. Coś ci umyka.
Co wspaniali copywriterzy ukradli rybakom
Aby złapać rybę, rybak przywiązuje przynętę na końcu linki, wrzuca linkę do wody i czeka, aż ryba złapie przynętę.
Kiedy ryba “bierze przynętę”, hak łapie jej pysk, aby rybak mógł ją zwinąć. Bez haka ryby po prostu zjadłyby przynętę i odpłynęły.
Jest to lekcja, której nie można zignorować, jeśli chodzi o copywriting.
Co to jest hak?
Hak jest narzędziem, którego używają copywriterzy, aby przyciągnąć uwagę idealnej perspektywy, zainteresować ich czytaniem każdego słowa na stronie, ostatecznie prowadząc ich do podjęcia pożądanych działań, które wybrałeś.
Wielki haczyk oddaje naszą wyobraźnię. Pozwala nam wierzyć, że nasze życie może być lepsze. I są prawie niemożliwe do zignorowania.
Najtrudniejszą częścią tworzenia haka jest wiedza, jak go znaleźć.
To może być dość nieuchwytne. W dalszej części tego artykułu musisz odblokować wewnętrznego Sherlocka Holmesa w swojej roli jako marketera treści.
Znalezienie świetnego haka wymaga intuicji, wytrwałości i wiedzy, gdzie szukać.
Poniżej znajduje się Ściągawka, która ujawni cztery sposoby znalezienia haczyka, który działa dla czytelników Twoich stron docelowych.
1. Się “w łóżku” ze swoimi perspektywami
Wyobraź sobie przez chwilę, że leżysz w łóżku obok jednego ze swoich perspektyw (spokojnie, jest tu dobry punkt).
Powiedzmy, że to 45-letni właściciel małej firmy, który przewraca się i przewraca, bo nie może zasnąć.
Jest pełen poczucia winy, bo przez cały rok nie widział ani jednego meczu swojego syna. Biegnie przez nadchodzący dzień pracy, próbując znaleźć kąty do przecięcia. Są klienci do obsługi, pracownicy do zarządzania i spotkania do udziału.
Uświadomiłem sobie, że nie dotrze jutro na mecz.
Ten właściciel firmy nie myśli o zakupie oprogramowania lub zatrudnieniu konsultanta. Szuka bohatera, który pomoże mu zarządzać swoim biznesem i dotrze na czas do gry syna. Bądź bohaterem, a masz klienta na całe życie.
Chcę tylko dać ci słowo ostrzeżenia. Bądź bardzo ostrożny, jak używasz tej taktyki. Jest cienka granica między byciem bohaterem a burzeniem strachu.
Przykład świata rzeczywistego: Twoja darmowa: Ściągawka do pisania postów na blogu, które stają się wirusowe
Każdy bloger marzy o napisaniu postu, który stanie się wirusowy. Kładziemy się w nocy pisząc i przepisując, szukając idealnego nagłówka, badamy popularne tematy i tworzymy plan, który sprawi, że post zostanie przeczytany przez tysiące ludzi.
2. Jaka jest historia Twojego produktu?
Steve Jobs rozpoczął swoją przemowę Mac World 2007 od historii. Powiedział, że wypróbował każdy ” inteligentny telefon na rynku, i żaden z nich nie jest tak mądry.”
Wymienił wszystkie problemy, jakie miały telefony, problemy rozwiązane z wynalezieniem iPhone ‘ a.
To, czy ta historia jest prawdziwa, czy nie, jest dyskusyjne, ale nie możesz przestać się angażować.
Dlaczego stworzyłeś swój produkt lub usługę? Byłeś niezadowolony z innych rozwiązań dostępnych na rynku? Czy osobiście miałeś problem, którego nikt inny nie rozwiązał?
Istnieją dziesiątki powodów, dla których powstają produkty.
Podczas tworzenia strony docelowej udokumentuj historię i zabierz potencjalnych klientów w podróż, aby pokazać im, jak ich życie poprawi się dzięki użyciu Twojego produktu.
Przykład świata rzeczywistego: Niesamowity sekret odkryty przez Jednonogiego golfistę dodaje 50 jardów do dysków, eliminuje Haki i plastry… i może ciąć do 10 uderzeń z gry Prawie z dnia na dzień!
Ten nagłówek z John Carlton jest jedną z legend copywritingu bezpośredniej reakcji. Produkt, film instruktażowy golfa, został stworzony, gdy dr Michael O ‘ Leary był świadkiem jednonogiego mężczyzny out-golf jego konkurentów.
Bez fascynującej historii byłby to po prostu kolejny produkt “popraw swing golfowy”.
3. Bądź niezwykle szczegółowy w szczegółach
Co wolisz przeczytać: “Jak rozwijać swój blog “lub”Jak mam subskrybentów 1,223 w dni 90”?
Historia “rozwijaj swój blog” jest przewidywalna. Są szanse, że już wiesz, co autor ma zamiar powiedzieć. Już udostępniasz swoje posty na różnych portalach społecznościowych. Skomentowałeś 10 postów na blogu dziennie. I masz adres URL do swojego bloga w podpisie e-mail.
To są wszystkie ogólne informacje, których ludzie nauczali przez ostatnie pięć lat.
Możesz dać stronie docelowej z tym nagłówkiem pobieżne spojrzenie, ale bardziej niż prawdopodobne, przejdziesz nad nią. Wiesz, że to nie zadziała.
Jednak konkretny nagłówek pozostawia zgadywanie. Aby uzyskać 1,223 subskrybentów w ciągu 90 dni, bloger przeszedł inną ścieżkę … a specyficzne ścieżka. I chcesz wiedzieć, którą drogą podążał.
Jest to potężny haczyk, ponieważ nagłówek otwiera lukę w wiedzy, którą czytelnik jest prawie zmuszony zamknąć.
Przykład świata rzeczywistego: Jak zdobyć pierwszych 927 klientów
Ten wywiad na Mixergy.com można było bardzo łatwo nazwać “jak zdobyć pierwszych klientów”. Ten nagłówek zrobiłby OK (może), ale to nic specjalnego. Ale wstawiając konkretny numer 927, ten nagłówek staje się nieodparty dla prezesa startupu.
I oczywiście upewnij się, że konkretne szczegóły, których używasz, są zawsze dokładne i zgodne z prawdą.
4. Wykorzystaj archetyp historii
Archetyp historii to uniwersalna Linia fabuły, która została opowiedziana w całej historii. Na przykład jednym z najczęstszych archetypów historii jest starożytna walka dobra ze złem.
Jeśli twój produkt lub usługa wykonuje swoją pracę, są szanse, że poprawia jakość życia twoich klientów.
Twoim zadaniem jako copywritera jest znalezienie historii klienta i powiązanie ich ze znajomymi archetypami.
Zidentyfikowałem trzy archetypy, które są ulubione wśród copywriterów.
- Dawid kontra Goliat: Czy twój produkt lub usługa pomaga małym firmom konkurować z dużymi?
- Szmaty do bogactwa: Czy twój produkt lub usługa pomaga ludziom zarobić więcej pieniędzy, aby mogli kupić swój wymarzony dom?
- Pokonywanie Przeszkód: Czy twój produkt lub usługa pomaga wyżu demograficznego poruszać się w recesji i utrzymać swój plan emerytalny na dobrej drodze?
Są to rodzaje historii, które przyciągają uwagę. Jeśli możesz powiązać historie swoich klientów w jeden z tych archetypów, są szanse, że zaczepisz swoją perspektywę.
Przykład świata rzeczywistego: Jak Bootstrapped Clicky Wyciąga Zyski Podczas Konkurowania Z Google
To klasyczna historia Davida kontra Goliata. firma odnieśli sukces konkurując z Branżowym gigantem.
Musisz odsiedzieć czas. …
Niestety, nie możesz przeczytać artykułu lub dwóch i oczekujesz, że opanujesz rzemiosło tworzenia świetnego haczyka.
To zajmuje copywriterom lata praktyki. Ale jest dobra wiadomość …
Nawet jeśli utworzysz Przeciętny hak, Twoja strona docelowa prawdopodobnie uzyska znacznie lepsze wyniki.
Więc, dlaczego nie zacząć teraz?
- Wybierz jedną z powyższych taktyk, aby znaleźć świetny hak.
- Utwórz nagłówek i haczyk dla swojego produktu lub usługi.
- Zamieść je w komentarzach poniżej.
Publikując swoje haki poniżej, masz gwarancję, że otrzymasz szczerą opinię ode mnie lub mnóstwa świetnych copywriterów, którzy czytają Copyblogger.
Brzmi dobrze? Więc zaczynajmy. …