Czy jesteś wystarczająco dziwny, aby odnieść sukces w Content Marketingu?

Już nigdy nie będzie nirwany.

Albo Coca Cola. Albo Stephena Kinga.

Poza nielicznymi anomaliami, żaden zespół, marka czy autor nigdy nie osiągnie takiego poziomu penetracji kulturowej, jaki pokolenie X było ostatnim świadkiem wydarzeń w czasie rzeczywistym.

Nasza kultura rozpadła się na miliony małych plemiennych kawałków.

To nie dlatego, że dzieci w dzisiejszych czasach nie zmierzają na Rozdroża ze swoimi gitarami i narzędziami programistycznymi, aby zrobić układ z diabłem.

To coś dużo dziwniejsze niż to.

Marketerzy, przygotujcie się.

W tym odcinku Brian, Sonia i ja rozmawiamy o:

  • Dlaczego” mass marketerzy ” są wyruchani
  • Nowa więź, która tworzy publiczność
  • Dlaczego Seth Godin myśli dziwne jest twoją jedyną nadzieją
  • Co oznacza sukces w tym odważnym, dziwnym świecie?
  • Strategia “craft beer” marketingu
  • Dlaczego mały biznes może przetrwać i rozwijać się
  • Czy globalna dystrybucja cyfrowa zastąpiła marketing?
  • Jak sprzedawać dziwne

Naciśnij Flash player poniżej, aby posłuchać teraz:

Inne opcje odsłuchu:

  • Kliknij tutaj aby pobrać mp3 / 43.1 MB / 29.52
  • Kliknij tutaj, aby subskrybować przez iTunes
  • Kliknij tutaj, aby uzyskać kanał RSS (non iTunes)
  • Kliknij tutaj, aby zobaczyć archiwum
  • Kliknij tutaj, aby zobaczyć zapis pokazu

The Show Notes:

  • Marketing internetowy dla inteligentnych ludzi 20-częściowy kurs (bezpłatny)
  • Seth Godin ‘ s Wszyscy Jesteśmy Dziwni.
  • Wyróżnij swojego bloga lub giń
  • Jak zdominować swoją niszę
  • 3 sposoby, aby Twoi konkurenci nieistotne
  • Wyszliśmy z budynku z Girl Talk

O autorze: Robert Bruce jest głównym copywriterem Copyblogger Media i rezydentem odludka.

Total
0
Shares
Related Posts