Jak założyć firmę zajmującą się zwalczaniem szkodników

Biorąc pod uwagę, że działalność w zakresie zwalczania szkodników jest obecnie wyceniana na oszałamiające 16,9 mld USD, rozpoczęcie działalności w zakresie zwalczania szkodników z pewnością ma potencjał, aby zapewnić zdrowy dochód. 

Ale jak każda inna firma, musisz wziąć pod uwagę kilka czynników, aby umieścić swoją firmę na szybkiej drodze do sukcesu.

Poniżej przedstawiam krok po kroku—od określenia rodzaju świadczonych usług przez budowanie marki po rejestrację firmy—jak rozpocząć działalność w zakresie zwalczania szkodników, bez stresu.

Łatwe Części rozpoczęcia działalności w zakresie zwalczania szkodników

Oczywiste korzyści z rozpoczęcia działalności w zakresie zwalczania szkodników to bycie własnym szefem i elastyczny harmonogram.

Możesz zacząć od małego, kontrolować wszystkie aspekty działalności i poświęcić tyle czasu, ile chcesz. Masz również unikalną zdolność kontrolowania tego, jak mało lub ile chcesz pracować, co daje Ci swobodę decydowania, które projekty chcesz podjąć.

Co więcej, koszt rozpoczęcia działalności w zakresie zwalczania szkodników wynosi około 10 000 USD, co jest znacznie niższe niż w przypadku innych firm.

Rejestracja i prowadzenie firmy jest również łatwiejsze. Możesz wynająć usługę tworzenia firmy, aby uporządkować i złożyć wymagane dokumenty, zabezpieczyć EIN, wśród innych niezbędnych zadań. Pozwoli Ci to skupić się na ważniejszych aspektach prowadzenia i rozwoju Twojej firmy.

LegalNature, po pierwsze, jest doskonałą usługą prawną online, która zarządza dokumentami tworzenia biznesu oprócz wielu innych usług, takich jak EIN, artykuły poprawek i usługi zarejestrowanych agentów.

Następnie możesz użyć oprogramowania księgowego, takiego jak Quickbooks, aby śledzić codzienne wydatki oraz wysyłać i odbierać faktury. Ponownie, pozwoli to zwolnić twój cenny czas, a także usprawni Twoje finanse i utrzyma serdeczne relacje z pracownikami.

Trudne części rozpoczęcia działalności w zakresie zwalczania szkodników

Przemysł zwalczania szkodników jest bardzo konkurencyjny. Ludzie widzą zakres i zalety, i wszyscy chcą kawałek ciasta.

Musisz zidentyfikować i ustalić swoje USP nad konkurentami. Ale aby to zrobić, trzeba być naprawdę dokładne w analizie rynku i zrozumienia, gdzie popyt leży. Błędy będą cię drogo kosztować i możesz nie mieć wystarczającej liczby klientów-od razu lub w ogóle.

Jest też dłuższy proces sprzedaży i niespójne obciążenie pracą.

Zatrudnienie firmy zajmującej się zwalczaniem szkodników to dla klienta znacząca inwestycja czasu i pieniędzy. To sprawia, że są bardziej ostrożni przy wyborze firm. Aby mieć pewność, że cię zatrudnią, musisz zaplanować i przewidzieć dłuższy lejek konwersji i pielęgnować dobre relacje z potencjalnymi klientami.

Dodatkowo bądź przygotowany na niespójne obciążenie pracą i jak to sprawi, że Twoje dochody będą mniej stabilne. Powinieneś wysłać granice i budżet odpowiednio w oparciu o ilość pracy, którą planujesz mieć.

Krok 1: Zawęź Zakres Usług Zwalczania Szkodników

Działalność w zakresie zwalczania szkodników jest zaskakująco wszechstronna. Możesz zapewnić długą listę usług i produktów do zwalczania szkodników na swoim rynku docelowym, ale główne pytanie brzmi: które usługi byś wybrał?

Określ, które usługi zwalczania szkodników należy świadczyć

Musisz zawęzić swoją uwagę, aby stać się rozpoznawalnym ekspertem w jednej dziedzinie.

Oto lista usług zwalczania szkodników, które możesz rozważyć:

  • Mieszkalne, komercyjne-może jedno i drugie.
  • Usługi jednorazowe
  • Umowy długoterminowe
  • Fumigacja
  • Odławianie ” varmintów „(dzikich ssaków, takich jak szopy, łasice i kojoty)
  • Przynęta
  • Usługi trawnikowe
  • Zabiegi na poddaszu i w przestrzeni
  • Kontrola termitów
  • Usuwanie gniazd 
  • Zwalczanie gryzoni
  • Kontrola komarów
  • Pchły i kleszcze
  • Pluskwy

Najlepiej jest pomyśleć o obszarze, w którym mieszkasz i problemach z zwalczaniem szkodników. Floridianie, na przykład, zawsze walczą z mrówkami. Lub, jeśli widzisz wiele drewnianych domów w Twojej okolicy, możesz rozważyć oferowanie kontroli termitów.

Po uruchomieniu urządzenia do zwalczania szkodników możesz wykonywać inne istotne zadania biznesowe, takie jak utrzymywanie zapasów niezbędnych produktów i sprzętu, marketing usług i zatrudnianie pracowników.

Krok 2: Zaplanuj Swoją Działalność W Zakresie Zwalczania Szkodników

Posiadanie dobrze przygotowanego biznesplanu zwiększa szanse na sukces przedsiębiorcy. Pomoże Ci to określić szczegóły,a także odkryć wszelkie luki i niewiadome.

Ale zanim będziesz mógł opracować plan, musisz wymyślić kilka kluczowych wskazówek. Zobaczmy.

Poznaj swoje koszty i wydatki

Rozpoczęcie działalności w zakresie zwalczania szkodników wiąże się z niezliczonymi wydatkami, w tym kosztami sprzętu, ubezpieczeniem, czynszem, kosztami biura i tak dalej. Będziesz musiał również zapłacić opłaty licencyjne i rejestracyjne oraz ubezpieczenie.

Rozważ wszystkie powyższe wydatki, aby określić dokładny budżet dla Twojej firmy. Zapewni to, że nie skończysz za burtą.

Zdefiniuj Swój Rynek Docelowy

Następnie pomyśl o wymaganiach idealnego klienta. Użyj tego, aby rozwinąć osobowość wokół swoich klientów—kim są, czego potrzebują i dlaczego tego potrzebują.

W tym przypadku idealnym klientem jest właściciel nieruchomości, który jest właścicielem wielu budynków. Pomyśl właścicieli nieruchomości na wynajem, biznesmenów, którzy są właścicielami nieruchomości komercyjnych, agencji rządowych, kompleksów mieszkaniowych i tak dalej.

Opcja jest skierowana do osób posiadających drobne budynki, ale możesz naliczyć wyższą stawkę od osób posiadających duże nieruchomości za dodatkową powierzchnię kwadratową.

Oblicz Swoją Strukturę Cenową

Decydowanie, ile będziesz pobierać za swoje usługi, jest kluczowym czynnikiem przy rozpoczynaniu działalności. 

Najlepszym sposobem na uzyskanie informacji o konkurencyjnych cenach jest przeprowadzenie badań rynkowych w Twojej okolicy. Ale aby dać ci pomysł, firmy zajmujące się zwalczaniem szkodników zwykle działają w modelu subskrypcji, w którym użytkownicy płacą miesięczną lub kwartalną opłatę za korzystanie z usług.

Jeśli brzmi to atrakcyjnie, powinieneś pomyśleć o tym, jak poradzisz sobie z powtarzającymi się transakcjami.

Ogólnie rzecz biorąc, stworzenie uproszczonego doświadczenia użytkownika zwiększa szanse na szybkie i wydajne otrzymywanie płatności po wysłaniu faktury. Właśnie dlatego skonfigurowanie strony internetowej jest najlepszym rozwiązaniem do szybkiego i bezpiecznego pobierania płatności.

Stwórz Swój Biznes Plan

Biznes plan to zarys sposobu prowadzenia firmy. Jest to formalny dokument, który zawiera następujące informacje:

  • Struktura prawna Twojej firmy (spółka osobowa, Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, własność)
  • Jak planujesz generować przychody
  • Przegląd Twoich aktywów i pasywów
  • Oficjalny plan zatrudniania pracowników
  • Twoje długoterminowe cele i prognozy przychodów

Oprócz utrzymywania wszystkich na dobrej drodze, biznesplan przydaje się również do zabezpieczania pożyczek dla małych firm lub finansowania. Pamiętaj, aby przygotować prosty plan, który podkreśli twoje największe cele, wyzwania i mocne strony.

Krok 3: Zbuduj markę dla swojej firmy zajmującej się zwalczaniem szkodników

Twoja marka to tożsamość Twojej firmy. W ten sposób twoja grupa docelowa będzie cię znać i odróżniać Twoją firmę od konkurencji.

Ale jest pewien haczyk: wybór elementów marki może być zaskakująco żmudny. Mówię to z doświadczenia.

Dlatego zalecam opracowanie twojej propozycji wartości. Dzięki temu lepiej zorientujesz się, co sobie wyobrażasz dla swojej firmy, co z kolei ułatwi podejmowanie decyzji dotyczących brandingu. Oto jak zacząć.

Rozwiń Swoją Propozycję Wartości

Klienci zawsze chcą najlepszego huku za swoją złotówkę, dlatego porównują różne usługi zwalczania szkodników. Musisz wiedzieć, co odróżnia Twoje usługi od paczki.

Aby stworzyć swoją unikalną wartość lub ofertę sprzedaży, możesz rozważyć następujące pytania:

  • Jaką wyjątkową usługę zaoferować, której inni nie oferują?
  • Jak rozwiązać problemy klientów w sposób sprzyjający satysfakcji?
  • Co sprawia, że Obsługa klienta mojej firmy jest lepsza od konkurencji?
  • Czy moi klienci otrzymują jakąkolwiek wartość niematerialną ze współpracy z moją firmą? Jeśli tak, to co?

Na przykład Twoja propozycja wartości może polegać na tym, że Twoja firma oferuje bezpłatną wizytę kontrolną po pierwszej wizycie na miejscu w zakresie zwalczania szkodników. Może to być szczególnie atrakcyjne dla klientów obawiających się o ceny i wyniki.

Chodzi o to, aby zablokować ich uwagę, zachęcając ich do wypróbowania Twoich usług.

Zbuduj Swoją Markę

Na tym etapie założyłeś już fundację. Następnie nadszedł czas, aby dostosować swoją markę.

Jak już wspomniano, Twoja marka zawiera wszystkie rozpoznawalne cechy, które pozwalają Twoim klientom Cię zidentyfikować. Nazwa firmy, logo, schemat kolorów i czcionka—może nawet slogan—są częścią twojej marki.

Zastanów się: co chcesz, aby klienci widzieli, kiedy po raz pierwszy wchodzą w interakcję z Twoją firmą? Możesz wyjaśnić procesy i podejmować decyzje w oparciu o swoją odpowiedź w dół linii.

Po wybraniu nazwy firmy, logo i kolorów upewnij się, że używasz wizerunku marki we wszystkim—od strony internetowej po Pojazdy po media społecznościowe.

Krok 4: Uporządkuj wymagania dotyczące licencji, rejestracji i ubezpieczenia

Pest control jest firmą regulowaną, niezależnie od stanu, w którym działasz. Przed rozpoczęciem działalności musisz sprawdzić przepisy stanowe, aby być na bieżąco z różnymi federalnymi, stanowymi i powiatowymi procesami rejestracji licencji i certyfikacji.

Tworzy podmiot prawny

Musisz zarejestrować swoją firmę pest control przed podjęciem klientów.

Przede wszystkim musisz wybrać strukturę biznesową. Twoje opcje obejmują jednoosobową działalność gospodarczą, partnerstwo, LLC i korporację. Jeśli zdecydujesz się być LLC lub korporacją, nie będziesz osobiście odpowiedzialny za długi swojej firmy.

Ale tak naprawdę, to twoja decyzja.

Dobrą wiadomością jest to, że możesz skorzystać z usług firmy tworzącej biznes, aby obsłużyć wszystkie obowiązki związane z tworzeniem biznesu i wypełnić niezbędne dokumenty.

Zdobądź niezbędne certyfikaty i licencje

Aby działać zgodnie z prawem, musisz złożyć odpowiednią dokumentację prawną lub dokumenty i uiścić opłaty administracyjne.

Będąc właścicielem firmy zajmującej się zwalczaniem szkodników, musisz wykonać kilka federalnych, stanowych i powiatowych procesów. W końcu masz do czynienia z silnymi i potencjalnie niebezpiecznymi chemikaliami, które zwykle wymagają pewnej biurokracji.

Oto fragment strony EPA:

Prawo federalne wymaga od każdej osoby, która aplikuje lub nadzoruje korzystanie z pestycydy o ograniczonym zastosowaniu (RUPs) być certyfikowane zgodnie z przepisami EPA oraz prawem stanowym, terytorialnym i plemiennym. Aplikatory pestycydów muszą wiedzieć, jak prawidłowo i skutecznie stosować RUPs. 

Wiele państw wprowadziło konieczność certyfikacji wszystkich zastosowań komercyjnych-nie tylko tych, które używają RUPs.

Dlatego powinieneś sprawdzić swoje prawo stanowe w zakresie wymagań prawnych. Innym dobrym źródłem do znalezienia kursów certyfikacyjnych jest Departament Rolnictwa Państwa (DoA).

Dodatkowo powinieneś oficjalnie założyć swoją firmę z IRS. Jest to ważny krok, aby ubiegać się o nazwę firmy, otworzyć konta bankowe i złożyć podatki biznesowe.

Zdobądź Ubezpieczenie

Zastanawiałeś się kiedyś, co byś zrobił, gdybyś poplamił obszar chemikaliami? Albo jeśli uszkodzisz mienie klienta w pracy? Może przegapisz coś, co może skończyć się pozwem?

Gorąco polecam zakup ubezpieczenia dla Twojego biznesu zwalczania szkodników. Dzięki kopii zapasowej ubezpieczenia nie będziesz musiał płacić wszystkiego z kieszeni, utrzymując stabilność finansów Twojej firmy.

Prawdopodobnie zatrudnisz kilku pracowników i kupisz Pojazdy, aby po drodze odwiedzić strony klientów, więc warto przyjrzeć się odszkodowaniom pracowników i ubezpieczeniu samochodowemu.

Bądź bardzo dokładny podczas badania opcji ubezpieczenia. Zawsze podejmij dodatkową inicjatywę, aby upewnić się, że wybierzesz ścieżkę, która jest dla ciebie odpowiednia.

Krok 5: Rozpocznij Swoją Działalność W Zakresie Zwalczania Szkodników

Na tym etapie możesz wreszcie skupić się na rozpoczęciu działalności.

Musisz kupić wymagane materiały i sprzęt, znaleźć klientów i pracować nad strategią marketingową, która sprawi, że potencjalni klienci przyjdą do ciebie.

Kup odpowiedni sprzęt i materiały do zwalczania szkodników

Po założeniu firmy będziesz musiał kupić sprzęt do zwalczania szkodników do codziennej działalności. Niektóre z ważniejszych zakupów, które musisz zrobić, to:

  • Pojazdy i ciężarówki robocze dla Twoich materiałów i sprzętu
  • Chemikalia i pestycydy
  • Mundury, w tym sprzęt bezpieczeństwa i sprzęt ochronny (rękawice, buty, respiratory, Długie rękawy i spodnie, i tak dalej)
  • Sprzęt do fizycznego usuwania szkodników i nakładania sprayów
  • Usługi związane z biznesem, takie jak telefon, Wi-Fi i oprogramowanie księgowe

Ten krok będzie wymagał znacznych inwestycji kapitałowych. Możesz uzyskać środki z aktywów osobistych lub za pośrednictwem opcji pożyczki dla małych firm.

Znajdź Idealnych Klientów

Pomyśl o swoim idealnym kliencie. Jakie są ich największe bolączki, jeśli chodzi o robaki i stworzenia? Pomoże Ci to zrozumieć, jakie szkodniki musisz pokonać w całym obszarze.

Już ustaliłeś swoją grupę docelową w Kroku 2. Teraz musisz tylko znaleźć ludzi, którzy pasują do rachunku.

Wdrożenie skutecznej strategii marketingowej

Opracowanie i wdrożenie strategii marketingowej jest kolejnym ważnym aspektem rozpoczęcia działalności w zakresie zwalczania szkodników.

Musisz dowiedzieć się, jak znajdą cię nowi klienci i co możesz zaoferować, aby im się spodobać. Włącz niektóre z wcześniejszych kroków, takich jak zdefiniowanie marki i misji, do tej części procesu. Oto kilka sprawdzonych taktyk marketingowych i reklamowych, które możesz rozważyć:

  • Reklama w druku lokalnym
  • Lokalna i organiczna optymalizacja pod kątem wyszukiwarek (SEO)
  • Media cyfrowe
  • Skierowania ustne
  • Reklamy radiowe lub telewizyjne

Wykorzystaj swoje wysiłki, aby uzyskać lepszy wgląd w grupę docelową lub idealnego klienta. Zbadaj powszechne potrzeby w zakresie zwalczania szkodników w swojej społeczności, poproś obecnych klientów o opinie i podaj dalsze szczegóły dotyczące oczekiwanych wyników.

Każdy marketingowy touchpoint to okazja do zebrania odpowiednich danych na temat unikalnych wymagań klienta.

Więc masz to—w ten sposób założysz własną firmę zajmującą się zwalczaniem szkodników i ustawisz się na sukces. Mam nadzieję, że ten artykuł rozpocznie cię we właściwym kierunku i sprawi, że Twoja firma będzie o wiele łatwiejsza.

Total
0
Shares
Related Posts