Jak założyć firmę Amazon

Rynki internetowe, takie jak Amazon, ułatwiły niż kiedykolwiek rozpoczęcie działalności gospodarczej. Co więcej, potencjalnie masz dostęp do milionów klientów. Ten przewodnik obejmuje wszystko, co musisz wiedzieć o uruchomieniu firmy Amazon.  

Łatwe Części rozpoczęcia działalności Amazon

Założenie firmy Amazon nigdy nie było łatwiejsze. Po pierwsze, będziesz potrzebował konta sprzedawcy Amazon, które prawie każdy może skonfigurować za pomocą zaledwie kilku informacji. Następnie będziesz potrzebować konta bankowego, dokumentu tożsamości wydanego przez rząd, wymagalnej karty kredytowej, numeru telefonu i informacji podatkowych.

Cały proces zakładania konta sprzedawcy jest bardzo intuicyjny. Po drodze otrzymasz monity, więc wszystko, co musisz zrobić, to wprowadzić poprawne informacje. Nie musisz również martwić się o stworzenie witryny e-commerce do sprzedaży na Amazon. Otrzymasz witrynę sklepu internetowego z kontem sprzedawcy Amazon. 

Podobnie znalezienie potencjalnie opłacalnych produktów do sprzedaży na Amazon nie powinno być trudne. Możesz użyć narzędzia do analizy sprzedaży, takiego jak Jungle Scout, aby określić najlepsze produkty do sprzedaży. Narzędzie pomaga również analizować potencjał zysku dla wybranych produktów.

Wreszcie, nie musisz radzić sobie z bólem głowy związanym z realizacją zamówień, jeśli nie chcesz. Spełniony przez Amazon (FBA) program wybiera, pakuje i wysyła produkty w Twoim imieniu. Amazon zajmie się nawet Obsługą Klienta dla Twoich produktów, dzięki czemu możesz skupić się na innych podstawowych funkcjach biznesowych.

Trudne części rozpoczęcia działalności Amazon

Założenie firmy Amazon jest bardzo dostępne. Ale generowanie wystarczającej sprzedaży, aby zapewnić przepływ środków pieniężnych może być wyzwaniem. Problem ten potęguje fakt, że Amazon płaci co dwa tygodnie. Ponadto system wypłat Amazon może utrudnić utrzymanie zapasów, jeśli polegasz na sprzedaży na pokrycie kosztów.

Kolejnym potencjalnym wyzwaniem dla firmy Amazon jest konkurencja. Na Amazon marketplace jest ponad osiem milionów sprzedawców. Ostra konkurencja może utrudnić wejście na rynek. Ponadto konkurencja ta często prowadzi do wojen cenowych. Możesz nawet napotkać konkurencję skłonną do sprzedaży ze stratą tylko po to, aby zebrać opinie klientów. Ci sprzedawcy później podnoszą swoje ceny. To słaba strategia, która nie działa i tylko podważa rynek.

Wreszcie, rozpoczęcie działalności Amazon oznacza, że jesteś na łasce marki. Amazon trzyma mocno nad sprzedawcami, co jest w większości dobre dla kupców i klientów. Ale możesz nieświadomie złamać zasady firmy i zawiesić konto. Amazon może również zmienić swoje zasady i zasady w dowolnym momencie i nic na to nie poradzisz.

Mimo wszystko warto założyć firmę Amazon. Więc jeśli jesteś gotowy do skoku, oto jak przejść do zakładania firmy Amazon.

Krok 1-Utwórz Konto Sprzedawcy Amazon

Aby sprzedawać produkty na Amazon, musisz mieć konto sprzedawcy. Jednak proces rejestracji jest bardzo prosty i można go skonfigurować w ciągu zaledwie kilku minut.

Wybierz Swój Plan

Amazon oferuje dwa plany, Plan indywidualny i plan profesjonalny. Gorąco polecam ten drugi. Indywidualny plan pobiera opłatę za sprzedaż, podczas gdy profesjonalny plan pobiera stałą roczną opłatę, niezależnie od tego, ile sprzedajesz. Więc to ma większy sens finansowy, jeśli zaczynasz biznes Amazon.

Indywidualny plan kosztuje $0.99 za sprzedaż. Profesjonalny plan kosztuje $39.99 rocznie.

Oprócz niższej opłaty za sprzedaż, Plan Professional pozwala na:

  • Korzystanie z narzędzi reklamowych na miejscu
  • Prowadź promocje, takie jak darmowa wysyłka
  • Dodawanie wielu użytkowników do konta Amazon
  • Użyj integracji API, aby zwiększyć efektywność sprzedaży
  • Tworzenie ofert zbiorczych

Zarejestruj Swoje Konto

Proces rejestracji jest dość prosty. Wystarczy wprowadzić żądane informacje w każdym kroku. Na przykład zostaniesz poproszony o identyfikację, numer konta bankowego i numer trasy oraz informacje o karcie kredytowej.

Krok 2-Wybierz Swój Pierwszy Produkt

Wybór pierwszego produktu jest natychmiastowym wyzwaniem, na które napotkasz rozpoczynając działalność Amazon. Istnieje nieskończona gama produktów do wyboru, ale tylko garstka ma potencjał zysku, aby przedsięwzięcie było opłacalne. Zastanów się więc dokładnie nad swoim pierwszym produktem, ponieważ może on spowodować lub złamać Twoją firmę.

Zapisz Się Na Jungle Scout

Jungle Scout to must-have dla sprzedawców Amazon. To narzędzie do analizy sprzedaży pomaga upewnić się, że nie wybierzesz pierwszego produktu na ślepo. Zamiast tego będziesz mieć wszystkie krytyczne dane, których potrzebujesz, aby podjąć świadomą decyzję o tym, co sprzedać.

Jungle Scout oferuje trzy plany cenowe. Należą do nich:

  • Podstawowe – Koszty 29 USD miesięcznie
  • Apartament – Koszty 49 USD miesięcznie
  • Profesjonalne – Koszty $84 miesięcznie

Podstawowy plan wystarczy, aby zacząć, ale Gorąco polecam plan Suite. Powodem jest to, że podstawowy plan może spowolnić Twoje postępy. Na przykład funkcja wyszukiwania okazji jest ograniczona do trzech wyszukiwań dziennie. Ale masz nieograniczone wyszukiwania, przeskakując do planu apartamentu.

Podobnie, słowo kluczowe Scout, baza danych produktów i Baza Danych dostawców są ograniczone do trzech codziennych wyszukiwań w planie podstawowym. Ponownie możesz uzyskać nieograniczone wyszukiwanie wszystkich tych funkcji dzięki planowi pakietu. Nadal możesz przejść z planem podstawowym, jeśli nie masz nic przeciwko ograniczeniom. Jest to nadal doskonała opcja, jeśli jesteś cierpliwy.

Wyszukaj swój pierwszy produkt

Możesz teraz korzystać z katalogu Jungle Scout z ponad 475 milionami produktów Amazon. Funkcję bazy danych produktów znajdziesz w menu nawigacyjnym po lewej stronie ekranu. To będzie w ramach badań produktu.

Następnie wybierz preferowaną kategorię produktu. Następnie filtruj wyniki według najważniejszych czynników, takich jak przedział cenowy, pozycja sprzedaży, cena netto, recenzje, przychody i ocena.

Jungle Scout pozwala również zobaczyć potencjalne produkty w zależności od minimalnych i maksymalnych przychodów. Na przykład możesz ustawić żądany dochód między $4000 a $7000 miesięcznie. Jungle Scout pokaże ci produkty, które generują tego rodzaju miesięczne przychody.

Wybierz Swój Produkt

Jungle Scout to doskonałe narzędzie do odkrywania potencjalnych produktów. Najpierw zrób listę wszystkich produktów, które spełniają Twoje kryteria. Następnie wybierz ten, który najbardziej Cię pasjonuje. Trudno sprzedać produkt, o którym nic nie wiesz. W każdym przypadku klienci mogą szukać dla Ciebie porady lub rozwiązania z Twoimi produktami.

Inną rzeczą, na którą musisz uważać, jest konkurencja. Rynek Amazon jest już nasycony kupcami. Chcesz więc dać sobie szansę na penetrację już zatłoczonego rynku. W tym celu trzymaj się z dala od produktów, które sprzedaje sama Amazon. Za każdym razem cię pokonają.

Na szczęście, Jungle Scout pozwala zobaczyć, które produkty sprzedaje Amazon. Po prostu zastosuj filtr typu sprzedawcy, aby uzyskać te informacje. Możesz również zobaczyć, którzy inni dostawcy produktów w Twojej kategorii sprzedają.

Na koniec uważaj na produkty sezonowe. Chcesz produktów, które sprzedają się niezawodnie przez cały rok. Produkty sezonowe zmniejszają spójność miesięcznej sprzedaży. Ograniczają również opłacalne miesiące. Przepływy pieniężne mogą być problemem, zwłaszcza na początku. Wybierz więc produkt, na który możesz liczyć, aby zapewnić stałą sprzedaż.

Krok 3-Źródło Produktu

Znalezienie produktu do sprzedaży to tylko jeden element układanki. Teraz musisz wymyślić, gdzie go zdobyć. Na szczęście ten krok nie powinien być tak trudny.

Szukaj Dostawców Z Jungle Scout

Możesz zacząć od krajowego dostawcy, rozpoczynając swoją działalność w Amazon. Ta trasa może być nawet tańsza niż dostawcy międzynarodowi na tym etapie Twojej działalności. Możesz również szybciej dostarczać produkty swoim klientom i nie musisz zmagać się ze złożonością międzynarodowych dostawców.

Jungle Scout może również pomóc w znalezieniu dostawców. Narzędzie posiada bazę danych globalnych dostawców, wraz z potwierdzonymi wysyłkami i wolumenami klientów. Jungle Scout pozwala również znaleźć niszowych dostawców i tych, którzy mogą realizować małe ilości zamówień.

Oblicz Wysyłkę

Musisz również dowiedzieć się, jak dostarczyć produkty do swoich klientów. Pierwszą opcją jest zrobienie tego samemu. Opcja ta jest znana jako merchant-spełnione w kręgach Amazon. Tutaj będziesz musiał przechowywać i wysyłać własne produkty. Dodatkowo klient wybiera termin dostawy. Będziesz oczekiwać, aby wysłać produkt w oparciu o ten przedział czasowy.

Alternatywnie, można wybrać spełnione przez Amazon (FBA). Za pomocą tej opcji wysyłasz swój ekwipunek do Amazon. Firma skanuje Twoje produkty i udostępnia je do sprzedaży. Następnie Amazon pakuje i wysyła Twoje produkty bezpośrednio do klientów. Usługa pobiera również płatności w Twoim imieniu, a nawet obsługuje obsługę klienta.

Ta ostatnia opcja jest bardziej atrakcyjna, ale konfiguracja może zająć trochę czasu. FBA może również nie być opcją dla wielu nowych sprzedawców, którzy nie mają osiągnięć w zakresie wysokich obrotów. Tak czy inaczej, jest to opcja warta zbadania dla Twojego biznesu Amazon.

Ostatnią rzeczą do przemyślenia jest rozmiar produktu. Idealnie, Twoje produkty powinny być łatwe w obsłudze i wysyłce. Możesz trzymać się z dala od delikatnych przedmiotów, zwłaszcza dla nowego biznesu. Pomyśl o tym, aby zacząć od małych i lekkich rzeczy, aby obniżyć koszty wysyłki.  

Pobierz Próbki Produktów

Pamiętaj, aby poprosić o próbki produktów przed zobowiązaniem się do dostawcy. Próbki produktów są niedrogie i potwierdzą, że sprzedajesz produkty wysokiej jakości.

Jeśli kwalifikujesz się do FBA, rozważ wysłanie produktów przez dostawcę bezpośrednio do magazynu Amazon

Krok 4-Lista Produktów

Czas wystawić swoje produkty na sprzedaż. Wystawianie produktów na Amazon sprawia, że są one natychmiast dostępne do zakupu. Amazon oferuje szeroką gamę odbiorców, więc istnieje duża szansa na stworzenie rentownego biznesu-ale nadal wymaga pracy.

Wymień Swoje Produkty

Przejdź do Strona główna > Inwentaryzacja > Dodaj artykuł. Chociaż Amazon oferuje opcję hurtowej listy produktów, polecam robić to indywidualnie. Będziesz w stanie uzyskać szczegółowy wygląd i intymne zrozumienie produktów, które sprzedajesz w ten sposób, co jest kluczowe dla nowego biznesu.

Będziesz musiał wprowadzić trzy informacje: cenę, ilość przedmiotu i jego stan. Następnie prześlesz wysokiej jakości zdjęcia swojego produktu.

Jeśli nie masz dobrych zdjęć od dostawcy, poświęć czas na wykorzystanie zamówionych próbek do robienia zdjęć pod wieloma kątami i w różnym oświetleniu.

Wyceniaj Swoje Produkty

Pierwszym czynnikiem przy wycenie produktu jest pożądana marża zysku. W tym celu należy wziąć pod uwagę wszystkie swoje wydatki. Nie zapomnij uwzględnić opłat FBA, opłat za polecenie Amazon, opłat za przechowywanie i wszystkich innych poniesionych kosztów. Powinieneś dążyć do marży zysku między 25% a 30% , aby twój biznes był opłacalny.  

Możesz użyć Jungle Scout, aby zobaczyć średnią cenę sprzedaży swojego produktu na Amazon. Następnie możesz użyć tego numeru, aby określić maksymalną cenę. Na koniec rozważ swoją cenę minimalną. Liczba ta powinna być kwota trzeba złamać nawet po faktoringu wszystkich kosztów.

Krok 5-Rozpocznij Sprzedaż

Teraz jesteś gotowy, aby uruchomić swój biznes Amazon i rozpocząć sprzedaż. Jest jednak jeszcze trochę pracy do zrobienia, aby zwiększyć swoje szanse na prowadzenie udanej firmy.

Pomyśl O Brandingu

Wielu producentów oferuje możliwości white-label. Oznacza to, że możesz mieć produkty oznakowane swoim logo lub etykietą. To doskonała okazja, aby wyróżnić się na tle konkurencji.

Rozważ również znakowanie opakowania swoim logo. Ponownie, wielu producentów oferuje tę elastyczność za niewielką lub żadną dodatkową opłatą.

Zareklamuj Swój Biznes

Najlepszym miejscem do rozpoczęcia marketingu firmy Amazon jest Amazon ads. Oferują przyzwoite współczynniki konwersji. W porządku, jeśli nie masz dużo pieniędzy, aby wydać na reklamę. Rozpocznij małe i skaluj kampanie reklamowe wraz ze wzrostem firmy i przychodów.

Inne możliwości reklamowe obejmują kampanie Pay Per Click (PPC) i reklamy w mediach społecznościowych.

Zbieraj Recenzje Produktów

Recenzje produktów to świetny sposób na budowanie wiarygodności na Amazon marketplace. Możesz dołączyć wkładki produktowe grzecznie prosząc klientów o sprawdzenie Twoich produktów lub włączenie ich do potwierdzenia e-mailowego, gdy ludzie złożą zamówienie. Ale być może będziesz musiał dowiedzieć się, jak sprawić, aby pozostawianie opinii było opłacalne dla klientów, na przykład oferując niewielki rabat na przyszły zakup.

Facebook, Instagram i Twitter, aby poprosić użytkowników o opinie o produktach, możesz również korzystać z platform mediów społecznościowych. 

Total
0
Shares
Related Posts