Jak założyć firmę wsparcia technicznego

Znasz się na technikach? Czy jesteś typem, który rozmawia z przyjaciółmi o ich problemach technicznych?

Jeśli tak, możesz rozważyć rozpoczęcie własnej działalności w zakresie wsparcia technicznego.

Nie martw się, jeśli okaże się, że pomysł przekształcenia swoich umiejętności w rzeczywisty biznes zastrasza—rozpoczęcie działalności gospodarczej nie jest nauką rakietową (a nawet informatyką). 

To tylko kilka kroków, które omówimy poniżej. 

Kiedy skończymy, będziesz mieć wiedzę, której potrzebujesz, aby rozpocząć własny biznes wsparcia technicznego!

Łatwe Części rozpoczęcia działalności wsparcia technicznego

Dobrą wiadomością na temat wsparcia technicznego jest to, że istnieje stały popyt. Większość firm, nawet małych, ma dość stały strumień problemów związanych z technologią. A z nowymi technologiami pojawiającymi się praktycznie każdego dnia, jest mało prawdopodobne, aby to się zmieniło w najbliższym czasie. Jeśli możesz stać się wiarygodnym i skutecznym dostawcą usług, powinieneś być w stanie znaleźć stałą, dobrze płatną pracę.

Ponadto, jako osoba znająca się na technologii, masz tę zaletę, że jesteś, cóż, znająca się na technologii. Jesteś mniej prawdopodobne niż inni ludzie, aby zastraszyć przez technologiczne elementy tworzenia firmy, takie jak budowa strony internetowej, instalacja oprogramowania biznesowego lub utworzenie biznesowej linii telefonicznej. 

Trudne części rozpoczęcia działalności wsparcia technicznego

Najtrudniejszą częścią rozpoczęcia działalności wsparcia technicznego często nie jest ani technologia, ani biznes. Czasami chodzi o ludzi. Często masz do czynienia z klientami, którzy są sfrustrowani, naciskani na czas, a może nawet czują się trochę głupi, że nie mogą sami rozwiązać konkretnego problemu. Ludzie w takich sytuacjach mogą być rozdrażnieni i mogą wyładować na tobie swoje frustracje. Ważne jest, aby rozwijać cierpliwość, takt i grubą skórę.

Jeśli chodzi o samą pracę, założenie firmy jest stosunkowo łatwe, ale sam marketing może być trudny. Musisz mieć solidne zrozumienie wartości, którą wnosisz do swoich klientów, BYĆ w stanie komunikować się, że szybko i wyraźnie, i nauczyć się nie brać odrzucenia osobiście.

A podczas pracy dla siebie ma pewne określone profity (twój szef rządzi!), oznacza to również, że Dolar zatrzymuje się u Ciebie. Jesteś ostatecznie odpowiedzialny za każdą decyzję, którą ty—lub ktokolwiek, kogo zatrudnisz-podejmiesz.

Na szczęście ty również masz kontrolę i istnieją proste kroki, które możesz podjąć, aby dać sobie najlepszą szansę na sukces.

Krok 1: położyć podwaliny

Wiesz, że masz silne umiejętności techniczne i jesteś podekscytowany, aby rozpocząć swój raczkujący biznes. Ale nie rezygnuj jeszcze z codziennej pracy! Zanim powiesisz swój gont, ważne jest, aby zbudować solidny fundament.

Zbadaj Swój Rynek

Nie zakładaj, że tylko dlatego, że istnieje potrzeba usług technicznych, które masz gwarancję, aby uzyskać klientów. Zanim zrobisz cokolwiek innego, dowiedz się, jakie konkretne umiejętności są pożądane w Twojej okolicy. 

Zacznij od oceny swoich umiejętności i uzyskania jasnego obrazu tego, jakiego rodzaju usługi chcesz świadczyć. Bez względu na to, jak bardzo jesteś mądrym dzieckiem, są szanse, że nie jesteś równie wykwalifikowany we wszystkich zadaniach. Mogą istnieć pewne obszary wsparcia technicznego, w których brakuje Ci umiejętności, doświadczenia lub po prostu zainteresowania. Chociaż może to być kuszące, aby powiedzieć, że zrobisz “wszystko”, i skrzydła to, gdy nadejdzie czas, lepiej skupić się na swoich mocnych stron teraz. Zawsze możesz nauczyć się nowych umiejętności później. 

Następnie zastanów się, kto potrzebuje tego, co masz do zaoferowania. Małe i średnie firmy? Ludzie pracujący w domu? Czy możesz zapewnić zdalne wsparcie lub jesteś osobiście? Zrozumienie, kto potrzebuje cię, co oferujesz, pozwoli Ci zaoszczędzić czas i energię podczas poszukiwania klientów.

Pamiętaj również, aby potwierdzić, że ludzie, którym będziesz służyć, są w stanie i gotowi zapłacić ci za to, co zapewniasz. Może to zaoszczędzić ogromną ilość czasu, pieniędzy i frustracji, zapewniając, że istnieje silny, płacący rynek za to, co masz do zaoferowania.

Najprościej zacząć od ludzi, których znasz. Zapytaj o problemy techniczne, z jakimi borykają się w domu i w pracy, i spróbuj zrozumieć, ile byliby skłonni zapłacić za pomoc. Dowiedz się więcej o problemach, z którymi mają do czynienia—czy wydają pieniądze na usługi techniczne, których nie potrzebują? Marnowanie czasu na próby poprawnego działania oprogramowania? A może martwią się o bezpieczeństwo danych? Zrozumienie, które części ich technologii podkreślają je najbardziej, pomaga pozycjonować się jako najlepsze rozwiązanie ich problemów.

Podczas rozmowy z nimi zapytaj ich o to, w jaki sposób znajdują wsparcie techniczne (ustnie? Reklama?) i ile godzin wsparcia technicznego zwykle potrzebują miesięcznie. 

Badanie konkurencyjnych firm wsparcia technicznego w Twojej okolicy jest również dobrym sposobem na badanie rynku. Nie trać serca, jeśli w pobliżu jest już kilku konkurentów. Zamiast tego spróbuj dowiedzieć się więcej o nich. Może się okazać, że możesz świadczyć usługi lub obsługiwać klientów, których nie robią. 

Jeśli możesz znaleźć niedoszacowaną niszę i jesteś pewien, że chcesz przekształcić to w firmę, nadszedł czas, aby zacząć podejmować kroki, aby tak się stało.

Stwórz biznes plan

Biznesplan pomaga uporządkować wszystkie pomysły na prowadzenie firmy w spójny dokument, który odpowiada na pytania takie jak:

  • Jakie są koszty rozruchu?
  • Kim są moi klienci?
  • Jak ich znajdę?
  • Jakie będą moje bieżące wydatki?
  • Ile muszę pobierać, aby przynosić zyski?
  • Co muszę naładować i ile godzin będę musiał pracować, aby przynosić zyski?

Jeśli myślisz, że może kiedykolwiek chcesz wziąć pożyczkę biznesową lub kogoś do zainwestowania w swoją firmę, dobrze przygotowany biznesplan będzie niezbędny. Na razie nie musisz się martwić o doskonałą gramatykę lub pisownię. Ważniejsze jest, aby przejść przez wszystkie plusy i minusy rozpoczęcia własnej działalności gospodarczej, wiedzieć, ile będzie kosztować rozpoczęcie działalności i utrzymać go w działaniu, i mieć realistyczne zrozumienie, ile można potencjalnie zarobić.

Jeśli potrzebujesz wsparcia, zapoznaj się z Live Plan, niedrogim oprogramowaniem do biznes planu, które poprowadzi Cię przez wszystkie rzeczy, o których musisz pomyśleć, i udostępnia przykłady i szablony, które sprawią, że planowanie biznesowe będzie proste. 

Krok 2: skonfiguruj swoją firmę

Po zatwierdzeniu koncepcji nadszedł czas, aby przekształcić ją w prawdziwy biznes. Poniższe kroki pomogą uczynić go oficjalnym.

Zarejestruj swoją firmę

Założenie firmy jako legalnie zarejestrowanej firmy nie tylko sprawia, że wyglądasz bardziej profesjonalnie, ale także zapewnia korzyści podatkowe i dodatkową ochronę przed odpowiedzialnością.

W większości przypadków, zwłaszcza jeśli prowadzisz firmę samodzielnie, Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (LLC) to inteligentny sposób. Ten rodzaj podmiotu gospodarczego pomaga chronić twoje aktywa osobiste, ponieważ ogranicza Twoją odpowiedzialność tylko do aktywów Twojej firmy. Innymi słowy, jeśli jesteś pozwany przez Klienta lub nie jesteś w stanie spłacić długów biznesowych, twoje aktywa osobiste, takie jak dom lub oszczędności, nie mogą zostać zajęte.

Dokładny proces rejestracji firmy jako LLC różni się w zależności od stanu. Koszt Pliku również jest różny,ale zwykle wynosi około $200 – $300. Możesz zarejestrować swoją firmę samodzielnie lub możesz wynająć zewnętrzną firmę rejestracyjną LLC, aby to zrobić za Ciebie. 

W większości stanów musisz odnawiać swoją LLC co roku. Zazwyczaj jest to prosta kwestia aktualizacji informacji i uiszczenia opłaty za odnowienie i często można to zrobić online.

Zarejestruj Doing-Business-As (DBA)

Znany również jako “fikcyjna nazwa”, DBA jest konieczne tylko wtedy, gdy zarejestrowana nazwa firmy różni się od nazwy, pod którą chcesz pracować. Rejestracja DBA zapewnia, że nikt inny w Twojej okolicy nie może używać Twojej nazwy firmy, a także daje elastyczność rozpoczęcia nowej działalności bez konieczności tworzenia całkowicie nowej LLC.  Zanim wybierzesz fikcyjną nazwę, sprawdź, czy nikt inny jej nie zarejestrował—większość stanów pozwala ci sprawdzić dostępność za darmo online.

Na szczęście proces rejestracji DBA jest zwykle prosty i tani i można go wykonać za pośrednictwem tej samej agencji państwowej, w której zarejestrowałeś swoją LLC. Podobnie jak LLC, zazwyczaj będziesz musiał odnawiać swoje bazy danych co roku.

Załóż firmowe konto bankowe

Nie wystarczy po prostu zarejestrować swoją firmę. Musisz także być w stanie udowodnić, że faktycznie prowadzisz firmę, a nie tylko szukasz sposobu na odpisanie przypadkowych wydatków. Otwarcie oddzielnego konta bankowego jest jednym z najlepszych sposobów, aby pokazać, że poważnie traktujesz swój status jako właściciela firmy. Dodatkowe korzyści to to, że pomoże to utrzymać zalety, które daje bycie LLC i uprości prowadzenie rejestrów i zgodność z przepisami podatkowymi. 

Wszystko, czego potrzebujesz, aby otworzyć konto firmowe, to nazwa firmy i numer identyfikacyjny pracodawcy (ein), które możesz uzyskać z urzędu skarbowego po prostu wypełniając formularz online. Gorąco polecamy Relay Bank, który specjalnie służy małym i średnim firmom. Oferuje wspaniałe funkcje, takie jak możliwość skonfigurowania wielu kont czekowych dla różnych obszarów firmy—na przykład możesz płacić podatki bezpośrednio z konta podatkowego—i pozwala zażądać do 50 konfigurowalnych kart debetowych, które można przypisać do różnych kont i/lub różnych pracowników. Bonus: nie ma minimalnych wymagań dotyczących salda ani opłat miesięcznych.

Skonfiguruj system księgowy

Oprócz konta bankowego będziesz potrzebował również sposobu wysyłania i śledzenia faktur, rachunków i podatków. Możesz zatrudnić księgowego lub księgowego, aby śledzić to wszystko za Ciebie lub zainwestować w oprogramowanie księgowe. Nasz przegląd najlepszych 7 programów księgowych dla małych firm może pomóc Ci znaleźć najlepsze dopasowanie do twojej sytuacji.

Zdobądź ubezpieczenie

Za każdym razem, gdy wchodzisz i wychodzisz z domów lub biur ludzi, nie wspominając o radzeniu sobie z drogim sprzętem, istnieje ryzyko wypadków—wyobraź sobie rozlewanie Kawy na laptopie, który powinieneś naprawiać lub posiadanie klienta przez kabel, który opuściłeś, i doznajesz obrażeń. Możesz również zostać pozwany za zniesławienie lub oszczerstwo, jeśli na przykład Twoja reklama jest wypaczona lub tweet jest źle zinterpretowany.

Ogólne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej zwykle kosztuje $350 – $900 rocznie za $ 1 mln pokrycia i obejmuje Cię:

  • Uszkodzenie ciała
  • Szkody majątkowe
  • Płatności Medyczne
  • Obrona prawna i wyrok
  • Szkody osobowe i reklamowe

Innym rodzajem ubezpieczenia, który warto rozważyć, są błędy i pominięcia (E & o). To chroni cię, jeśli twoi klienci pozwą cię za błędy związane z pracą, takie jak opóźnienia w projekcie lub błędy kodowania.

Wreszcie, jeśli i kiedy zatrudniasz pracowników, będziesz potrzebować ubezpieczenia od wynagrodzeń pracowników, aby pokryć wydatki, jeśli twój pracownik zachoruje lub ucierpi podczas pracy. 

Krok 3: Zacznij Szukać Klientów

Nie wystarczy być dobrym w tym, co się robi-a nawet najlepszym w tym, co się robi. Musisz także dać ludziom znać, kim jesteś i jak możesz im pomóc. Zacznijmy rozsyłać wieści!

Zbuduj stronę internetową

Jedną z najprostszych, ale najbardziej skutecznych rzeczy, które możesz zrobić, aby wesprzeć swój biznes, jest stworzenie strony internetowej. Jest to inteligentny ruch dla każdej firmy i jest niezbędny dla takiej, która oferuje wsparcie techniczne. Twoi potencjalni klienci potrzebują miejsca, w którym mogą dowiedzieć się o twoich usługach, przeczytać referencje od zadowolonych klientów i dowiedzieć się, jak się z Tobą skontaktować.

Jako ekspert technologiczny prawdopodobnie masz umiejętności tworzenia strony internetowej, ale to nie znaczy, że powinieneś poświęcać dużo czasu na jej samodzielne budowanie. Bądź też realistą w kwestii swoich umiejętności projektowych—bycie technologicznym nie zawsze przekłada się na spójny branding i piękny układ. Jeśli chodzi o Twoją stronę internetową, ważniejsze jest, aby komunikować się wyraźnie z klientami niż pokazywać swoje umiejętności techniczne. 

Lubimy Squarespace, który jest prosty, niedrogi i zawiera piękne szablony, których możesz użyć, aby szybko uruchomić atrakcyjną witrynę.

Sieć

Zacznij od istniejącej sieci. Upewnij się, że twoi przyjaciele i rodzina wiedzą, co robisz i poproś ich, aby rozpowszechnili tę informację. 

Więc zacznij rozgałęziać się na ludzi, których nie znasz. Sprawdź swoją lokalną Izbę Handlową i weź udział w kilku spotkaniach. Szukaj spotkań małych (lub nie tak małych) właścicieli firm lub przedsiębiorców z siedzibą w domu lub kimkolwiek jest twój rynek docelowy.

I oczywiście nie zapomnij o mediach społecznościowych. Jest to świetne miejsce, aby poinformować ludzi, kim jesteś i co robisz, i często są okazje, aby wskoczyć w rozmowy z poradami i wskazówkami, które mogą pomóc ci stać się ekspertem technicznym.

Reklamuj

Nie zalecamy poświęcania dużo pieniędzy lub czasu na płatne reklamy, dopóki nie wykorzystasz w pełni dostępnych darmowych opcji. To powiedziawszy, przyjdzie czas, kiedy prawdopodobnie będziesz musiał zapłacić za jakąś reklamę. Nawet wtedy sugerujemy wypróbowanie jednej formy reklamy naraz, zanim przejdziesz do innej. 

Pamiętasz Krok 1, Kiedy rozmawiałeś z potencjalnymi klientami? Mam nadzieję, że zapytałeś ich o to, gdzie dowiadują się o usługach wsparcia technicznego. Facebook i Instagram mogą być świetnym sposobem na dotarcie do lokalnych ludzi, ale nie zapominaj o lokalnych czasopismach i gazetach.

Niezależnie od medium, którego używasz, zawsze pytaj nowych klientów, jak o Tobie usłyszeli i śledź, jakie metody osiągają najlepsze wyniki.

Total
0
Shares
Related Posts