Jak założyć firmę paznokci

Więc lubisz paznokcie. Być może to Ty w grupie przyjaciół zawsze proponujesz manicure i pedicure na grupowe wypady, uwielbiasz odkrywać najśmielsze i najładniejsze nowe wzory paznokci co kilka tygodni lub po prostu dbasz o swoje paznokcie tak dobrze, że od lat nie masz paznokcia.   

A może podoba Ci się potencjał zarabiania dużych pieniędzy w biznesie paznokci. Jest to dochodowy przemysł, który nie wydaje się znikać w najbliższym czasie. 

Według Globe Newswire, globalny rynek pielęgnacji paznokci ma osiągnąć 11,6 miliarda dolarów do 2027 roku, więc wygląda na to, że istnieje znaczny wzrost w zasięgu wzroku. 

Jeśli jesteś zainteresowany uzyskaniem kawałka tego rynku, możesz rozważyć otwarcie własnego biznesu paznokci. 

Może się to wydawać zastraszającym przedsięwzięciem, ale z pomocą tego poradnika, będziesz na swojej drodze do zarabiania pieniędzy z biznesem paznokci.

Łatwe Części rozpoczynania biznesu paznokci

Zacznijmy od zabawnych rzeczy. Może nie. zabawa ale łatwo. 

Oto proste części rozpoczęcia biznesu paznokci. 

Wybór usług.

Niektóre podstawy są oferowane we wszystkich salonach paznokci, więc będziesz chciał mieć je w swoim, jak również. Należą do nich takie rzeczy jak manicure i pedicure. Są to standardowe i powinny być pierwszymi dwoma usługami, które rozważasz dla swojej firmy. 

Są jednak inne, które możesz dodać, co otwiera potencjał, aby zarobić więcej pieniędzy. Obejmuje to rzeczy, które są obecnie popularne. W tej chwili Paznokcie żelowe i przedłużanie żelu są bardzo popularne, więc ten trend jest okazją do zdobycia większej liczby klientów, a tym samym do zarobienia większych pieniędzy. 

Inną opcją są masaże. Niektóre salony paznokci oferują masaże jako dodatek do manicure lub pedicure, ale można je również zaoferować jako zupełnie osobną usługę. 

Depilacja to usługa, którą często widzisz w salonach paznokci, więc rozważ dodanie jej do swojej listy usług.

Jeśli chodzi o tworzenie cen za swoje usługi, musisz oferować konkurencyjne ceny. Poświęć trochę czasu na badania innych firm paznokci w Twojej okolicy, aby zobaczyć, gdzie ich ceny stoją i jak można konkurować z nimi. 

Wdrażanie oprogramowania do planowania.

Możesz mieć kilka walk-in dla biznesu paznokci, ale wiele osób, które się ich paznokcie zrobić regularnie wolą umówić się na spotkanie. W ten sposób zapewniają, że uzyskują technologię paznokci, której chcą, a także zapewniają, że nie czekają w kolejce przez godzinę, aby uzyskać paznokcie. 

Aby pomóc ci w stworzeniu płynnego procesu planowania dla Twoich klientów, Twoich techników do paznokci i ciebie, rozważ wdrożenie oprogramowania do planowania, takiego jak Booksy. 

Booksy pozwala Twoim klientom na samodzielną rezerwację wizyt 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu za pośrednictwem aplikacji. Oznacza to, że możesz zaoszczędzić czas i pieniądze na kontaktach telefonicznych i SMS-ach, aby zaplanować spotkania. Zapewnia również łatwy sposób, aby zobaczyć, jak zajęty jest Twój salon. 

Oprócz usprawnienia procesu umawiania wizyt, Booksy stara się również zmniejszyć liczbę niedojazdów i opóźnień w anulowaniu rezerwacji, umożliwiając klientom przedstawienie zasad anulowania rezerwacji przed dokonaniem rezerwacji i umożliwienie im dokonania przedpłaty. Przechowuje Karty kredytowe klientów w pliku, dzięki czemu nie muszą wprowadzać swoich danych za każdym razem (jest to wysoce niedoceniany bonus). 

Zyskujesz również dostęp do narzędzi marketingowych, takich jak:

  • Blasty wiadomości
  • Ogłoszenia towarzyskie
  • Promocje
  • Recenzje 

Booksy oferuje różne opcje cenowe, które omówimy poniżej.

Trudne części rozpoczęcia Biznesu paznokci

Gdyby tylko posiadanie biznesu paznokci było tak zabawne, jak tworzenie sztuki na paznokciach ludzi! Jednak prawda jest taka, że wymaga to o wiele więcej pracy, a nie wszystko jest zabawne lub łatwe. 

Ale wchodząc z odpowiednimi informacjami i właściwym podejściem do radzenia sobie z trudnymi częściami rozpoczęcia biznesu paznokci, Twoje szanse na sukces są znacznie wyższe. 

Oto jedna z trudnych rzeczy, na które natkniesz się rozpoczynając swój biznes paznokci: opracowanie biznesplanu.

Samo słowo “plan” może sprawić, że wiele osób będzie chciało uciekać i ukrywać się. Ale biznes plan jest prawdopodobnie najważniejszą częścią każdej firmy, w tym biznesu paznokci. 

Biznes plan służy jako podstawa, na której budujesz swój biznes. Przedstawia wszystkie cele i oczekiwania Twojej firmy, więc masz mapę drogową, gdzie iść i co zmienić, jeśli sprawy nie wyglądają tak, jak zaplanowałeś. 

Poniżej znajdują się najważniejsze rzeczy, które należy uwzględnić w biznesplanie. 

  • Klient docelowy. Jaki rodzaj salonu chcesz otworzyć i kto jest twoją grupą docelową? Chcesz stworzyć bardziej ekskluzywny biznes lub coś bardziej casualowego? Dzięki tym informacjom możesz tworzyć swoje ceny, produkty, usługi i projekt swojego salonu.
  • Zawodnicy Wiedza o tym, co robią Twoi konkurenci, jest ważna, abyś mógł wybrać odpowiednie usługi do ofert, a także jakie ceny je ustawić. Spójrz na salony paznokci w Twojej okolicy, a także firm internetowych, które są w tej samej branży i może robić rzeczy w inny sposób.
  • Usługi. Zdecyduj, jakie usługi oferować i ile za nie pobierać.
  • Lokalizacja. Wybierz, czy planujesz wynająć, czy kupić przestrzeń dla swojego biznesu paznokci i gdzie najlepsza lokalizacja jest dla Twojej firmy i Twojego budżetu.

Krok 1: Utwórz biznesplan

Jak wspomniano powyżej, biznes plan jest najważniejszą częścią biznesu paznokci i jest miejscem, aby rozpocząć swoje przedsięwzięcie. 

Jeśli nie czujesz się komfortowo z tworzeniem biznesplanu samodzielnie, możesz zatrudnić kogoś dobrze zorientowanego w pisaniu biznesplanów, aby ci w tym pomóc. Ponieważ jest to tak ważny element Twojej firmy, chcesz upewnić się, że jest to zrobione poprawnie, nawet jeśli kosztuje to dodatkowe pieniądze.

Krok 2: Uzyskaj pozwolenia i licencje

Aby legalnie prowadzić biznes paznokci, musisz uzyskać licencje i zezwolenia.

Konkretne licencje i zezwolenia, których potrzebujesz, różnią się w zależności od stanu, więc pamiętaj, aby przyjrzeć się wymaganiom dla stanu, w którym tworzysz swój biznes paznokci. 

Większość stanów wymaga posiadania państwowej licencji kosmetologicznej, a także ogólnej licencji biznesowej. Może się okazać, że Twoje Państwo prosi również o pozwolenie na zagospodarowanie przestrzenne, a także numer identyfikacyjny pracownika do celów podatkowych.

Krok 3: Uzyskaj Ubezpieczenie Biznesowe

Istnieje kilka różnych rodzajów ubezpieczeń, które chcesz uzyskać, jeśli otwierasz salon paznokci.

Ogólne Ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej

Jest to standardowe ubezpieczenie, którego potrzebujesz dla swojego biznesu paznokci i obejmuje takie rzeczy, jak: 

  • Szkody majątkowe
  • Płatności Medyczne
  • Szkoda
  • Obrona prawna 

Choć nie jesteś legalnie wymagane do uzyskania ogólnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, prowadzisz swoją firmę w sposób bardzo ryzykowny, jeśli tego nie zrobisz. jeśli zrezygnujesz z ogólnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej i skończysz jako pozwany przez Klienta, możesz zapłacić wysokie opłaty, które mogą wzrosnąć do setek tysięcy dolarów. 

Średni koszt ogólnego pokrycia odpowiedzialności za Salon paznokci w Stanach Zjednoczonych jest mniejszy niż $750 rocznie, a to daje $ 1 milion w ogólnym pokryciu odpowiedzialności. Cena zależy od miejsca, w którym znajduje się Twoja firma, twojego odliczenia, liczby pracowników i innych.

Ubezpieczenie Odszkodowań Dla Pracowników

Ten rodzaj ubezpieczenia jest wymagany przez wszystkie Państwa do przeprowadzenia, ale możesz wybrać różne poziomy Polis.

Ten rodzaj ubezpieczenia obejmuje wszelkie leczenie i utracone wynagrodzenie dla pracownika, który zachorował lub odniósł obrażenia podczas pracy.

Ubezpieczenia Nieruchomości Komercyjnych

Jeśli zdecydujesz się na zakup nieruchomości dla Twojego biznesu paznokci, musisz uzyskać ubezpieczenie nieruchomości, aby chronić swoją firmę. Nawet jeśli twój biznes paznokci działa w domu, ubezpieczenie właścicieli domów nie pokryje części domu wykorzystywane do działalności gospodarczej. Dlatego potrzebujesz tego oddzielnego ubezpieczenia, aby się chronić. 

Ubezpieczenie nieruchomości obejmuje nie tylko samą nieruchomość, ale wszystkie przedmioty, które posiada Twoja firma. 

Możesz również uzyskać ubezpieczenie przerwania działalności, które pomoże Ci odzyskać część pieniędzy, które straciłeś, jeśli Twoja firma została zatrzymana z powodu klęski żywiołowej, takiej jak pożar lub powódź. 

Commercial umbrella insurance może być kolejnym ubezpieczeniem, które należy wziąć pod uwagę, abyś mógł być objęty ponad ograniczeniami określonymi przez standardowe polisy ubezpieczeniowe dla firm.

Krok 4: Znajdź Oprogramowanie Do Planowania

Zanim otworzysz drzwi i pozwolisz, aby biznes zaczął napływać, chcesz poświęcić trochę czasu, aby znaleźć odpowiednie narzędzia, które pomogą Ci płynnie prowadzić biznes paznokci. 

Jednym z takich narzędzi jest oprogramowanie do planowania Booksy. 

To oprogramowanie zostało zbudowane, aby zapewnić rozwiązania wszelkiego rodzaju problemów, które mogą wystąpić z biznesu paznokci. Upraszcza wiele procesów, z którymi będziesz mieć do czynienia, w tym: 

  • Kalendarz i terminy
  • Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • Przetwarzanie płatności
  • Narzędzia marketingowe
  • Dolna ochrona linii
  • Kompletna zmowa recepcji
  • Zróżnicowane źródła przychodów
  • Powiadomienia i przypomnienia
  • Aplikacja klienta
  • Integracja z Google, Instagram i innymi 

Zarządzanie firmą jest o wiele łatwiejsze z Pomocą Booksy, ponieważ pomaga w takich kwestiach, jak planowanie personelu, informacje o klientach, dokumentacja i wiele innych. 

Subskrypcja Booksy kosztuje 29,99 USD miesięcznie na użytkownika, a każdy dodatkowy pracownik kosztuje 10 USD miesięcznie na osobę. Dotyczy to jednak tylko pierwszych dziewięciu pracowników. Po dziewiątym nie ma żadnych dodatkowych opłat. 

Możesz zdecydować się na dodanie Booksy Boost, który pomoże Ci przyciągnąć nowych klientów poprzez marketing swoich umiejętności. Jest to coś, co może prowadzić do zwiększonej ekspozycji, wyższej pozycji w wyszukiwarce Booksy, większej retencji klientów i nie tylko. Cena za to jest jednorazowa prowizja, która jest za każdego nowego klienta. 

Jeśli chcesz wypróbować Booksy przed podjęciem decyzji, możesz to zrobić bez ryzyka, korzystając z bezpłatnej wersji próbnej.

Krok 5: Skonfiguruj Księgowość

Śledzenie wydatków i dochodów jest kluczową częścią twojego biznesu paznokci. I nie jest to coś, co chcesz założyć, że możesz zrobić ręcznie, ponieważ jesteśmy tutaj, aby ci powiedzieć, że nie możesz. 

I nie musisz. Istnieją świetne opcje dla oprogramowania online, które pomogą Ci śledzić wszystkie finanse dla Twojej firmy. Lub, jeśli chcesz wziąć księgowość z talerza, następnie można zatrudnić księgowego do obsługi finansów firmy dla ciebie. Jeśli twój budżet na to pozwala, zalecamy przejście na ścieżkę księgowego, aby złagodzić stres związany z przychodzącymi i wychodzącymi pieniędzmi.

Konto Firmowe

Oprócz uzyskania księgowego lub skonfigurowania oprogramowania księgowego, chcesz również otworzyć konto czekowe firmy, dzięki czemu możesz oddzielić swoją firmę od finansów osobistych. Będzie to znacznie łatwiejsze, jeśli chodzi o czas, aby zrobić podatki, czy robisz je samodzielnie lub zatrudniając księgowego, aby zrobić je dla Ciebie.

Krok 6: Zbuduj obecność

Ponieważ większość wewnętrznych części Twojej firmy jest gotowa do pracy, nadszedł czas, aby pomyśleć o częściach zewnętrznych: o tym, co widzą ludzie. Nie mamy na myśli tego, jak wygląda Twój salon (choć to ważne). Mówimy o twojej obecności, w szczególności w Internecie.

Strona internetowa

Strona biznesowa jest nie do negocjacji, jeśli chodzi o twój biznes paznokci. Nie musi mieć dużo falbanek. Może to być one-pager z podstawowymi informacjami i jak się z Tobą skontaktować, jeśli ktoś jest zainteresowany. Możesz uzyskać tak skomplikowane i kreatywne, jak chcesz, lub możesz zachować to proste i minimalne, jeśli jest to bardziej Twój styl.

Media Społecznościowe

Możesz pomyśleć o założeniu kont w mediach społecznościowych dla swojej firmy paznokci, zwłaszcza Instagram i TikTok. Są to zarówno bardzo wizualne platformy i biznesu paznokci jest również bardzo wizualne. 

Udostępniaj zdjęcia paznokci, które tworzą twoi technicy, aby uzyskać większą ekspozycję i szansę na zdobycie nowych klientów. Dzięki temu klienci mogą oznaczyć Cię w swoich postach, aby znajomi i rodzina mogli zobaczyć Twoją pracę. 

TikTok daje możliwość uzyskania dodatkowej ekspozycji na nowych klientów z filmów pokazujących, jak paznokcie są wykonywane w salonie, a także innych usług, które oferują.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz
Related Posts

Jak rozpuścić LLC

Firmy decydują się na trwałe zamknięcie z wielu powodów. Od emerytury właściciela do ograniczonych przepływów pieniężnych lub nieporozumień…