Jak założyć firmę jubilerską

Jeśli to czytasz, prawdopodobnie jesteś fanem biżuterii, a przynajmniej wiesz, że w branży jubilerskiej można zarobić trochę pieniędzy. 

Chociaż rynek ten jest dość nasycony, jeśli prawidłowo skonfigurujesz swoją firmę, masz szansę odnieść sukces w tej branży. 

Po prostu wiedz, że masz do czynienia z dużymi markami, które przynoszą ze sobą lojalność klientów, duże budżety reklamowe, obserwujących w mediach społecznościowych i wiele innych. Tak więc małe firmy jubilerskie mogą mieć trudności z włamaniem się na duży rynek. 

Jednak, znajdując swoją niszę i koncentrując się na tym, masz większe szanse na dobre. 

Ponadto globalna sprzedaż biżuterii online stale rośnie. Raport 2020 akcesoria wykazały, że segment zegarków i biżuterii na rynku akcesoriów ma wzrosnąć o 6,3% do 2025 roku. To doskonała wiadomość dla tych, którzy chcą włamać się na rynek biżuterii. 

Tak więc, gdy wkraczasz w wymagającą branżę, może się okazać, że z ciężką pracą przychodzi wielki sukces i mam nadzieję, że po drodze będzie trochę zabawy.

Łatwe Części rozpoczynania działalności jubilerskiej

Rozpoczęcie działalności jubilerskiej nie musi być stresem. W rzeczywistości istnieją części tego typu działalności, które mogą być łatwe do przejścia. 

Oto niektóre z łatwiejszych rzeczy, które będziesz musiał zrobić dla swojego biznesu jubilerskiego. 

Zdecyduj, jaki rodzaj biżuterii sprzedać

Kiedy zapytasz kogoś, co przychodzi na myśl, gdy słyszy słowo “Biżuteria”, otrzymasz różnego rodzaju odpowiedzi. Niektórzy pomyślą o domowej biżuterii. Inni pomyślą o biżuterii. A inni nadal będą myśleć o wysokiej klasy utworach. 

Musisz więc znaleźć swoją niszę i zdecydować, jaki rodzaj biżuterii chcesz sprzedać. Jest to jeden z pierwszych kroków w tym procesie. 

Oto kilka różnych rodzajów biżuterii, które możesz rozważyć sprzedaż:

Biżuteria kostiumowa. Ten rodzaj biżuterii jest również znany jako biżuteria modowa i jest rodzajem biżuterii, którą ludzie często noszą na co dzień. Nie musi być krzykliwy (choć sugeruje to określenie “kostium”). Może to być twoja ulubiona bransoletka w jasnym kolorze, którą nosisz do pracy. Lub it can bądź oburzającą biżuterią, którą nosisz na bal przebierańców. 

Biżuteria kostiumowa jest zwykle wykonana z tańszych materiałów, takich jak koraliki, drut, plastik, syntetyczne kamienie szlachetne i inne. Biżuteria kostiumowa jest w znacznie niższej cenie niż inne rodzaje biżuterii. Możesz spodziewać się, że te kawałki będą poniżej $100. 

Są one wykonane dla codziennego klienta i mogą być produkowane masowo. Biżuteria nie jest jedyna w swoim rodzaju. 

Ręcznie robiona biżuteria. Ta kategoria biżuterii znacznie wzrosła w ciągu ostatnich kilku lat, szczególnie w ciągu ostatniego roku, ponieważ wiele osób szuka nowych hobby z całym czasem spędzonym w domu. 

Sklepy internetowe, takie jak Etsy, są rajem dla ręcznie robionej biżuterii. Ilekroć ludzie potrzebują unikalnych elementów, zazwyczaj odwiedzają strony internetowe takie jak Etsy, aby je znaleźć. Powodem, dla którego ludzie tak bardzo kochają Etsy jest to, że wspierasz małe firmy. Każdy sprzedawca ma swój własny sklep i nie znajdziesz tu głównych marek. 

Na Etsy każdy znajdzie coś dla siebie. Opcje są nieograniczone, a czasami mogą być przytłaczające. Często sprzedawcy na Etsy oferują gotowe elementy, a także opcję zamawiania niestandardowych przedmiotów, co jest bardzo pożądane. 

Ceny na Etsy wahają się znacznie od tanich do bardzo drogich, ponieważ sprzedawcy ustalają własne ceny za swoją pracę. 

Jeśli jesteś zainteresowany użyciem Etsy do sprzedaży swojej biżuterii, poniżej omówimy więcej szczegółów. A jeśli wolisz uruchomić własną stronę internetową, aby sprzedać swój produkt, omówimy również tę opcję poniżej i jak możesz to zrobić za pomocą Wix. 

Piękna biżuteria. Ta kategoria jest crème dela crème biżuterii. Biżuteria wykonana jest z metali szlachetnych i kamieni szlachetnych, takich jak złoto, srebro, platyna, diamenty, rubiny i inne. 

Te elementy są wysokiej jakości i zazwyczaj nie są przeznaczone do codziennego noszenia, ale raczej na specjalne okazje. Dodatkowo Biżuteria fine ma najwyższy poziom kunsztu i zwykle nie jest produkowana masowo. 

Ten rodzaj biżuterii składa się z elementów inwestycyjnych, takich jak pierścionki zaręczynowe i ślubne, które mają trwać bardzo długo.

Trudne części rozpoczęcia działalności jubilerskiej

Posiadanie firmy jubilerskiej brzmi jak zabawa, zwłaszcza jeśli jesteś wielkim fanem biżuterii. 

Jednak rozpoczęcie własnej działalności każdego rodzaju wiąże się z pewnymi wyzwaniami, a biznes jubilerski nie jest wyjątkiem. 

Dwie rzeczy, z którymi możesz się zmagać, gdy zaczniesz budować swój biznes z biżuterią, to tworzenie biznesplanu i budowanie strategii marketingowej.

Biznes Plan

Podczas gdy większość twojego biznesu biżuterii będzie kreatywna i inspirująca, nie możesz dostać się do zabawnych części, dopóki nie zadbasz o serce swojej firmy: biznesplan. 

Niezależnie od tego, czy zdecydujesz się na samofinansowanie lub spróbuj znaleźć inwestorów do finansowania swojej działalności jubilerskiej, potrzebujesz biznesplanu na miejscu. Pozwala to obliczyć, ile produktów i materiałów eksploatacyjnych potrzebujesz, koszt produkcji i jak możesz stać się opłacalny. 

Aby uzyskać pomoc w pisaniu własnego biznesplanu, zapoznaj się z naszym Przewodnikiem dla początkujących tutaj lub spróbuj użyć oprogramowania do pomocy przy szablonach, aby stworzyć najwyższej klasy biznes plan. Przetestowaliśmy i przejrzeliśmy oprogramowanie biznes planu, aby znaleźć sześć najlepszych opcji w różnych cenach.

Jeśli pisanie biznesplan jest coś, co uważasz, że nie można rozwiązać na własną rękę, należy rozważyć wprowadzenie profesjonalnego, który pomoże Ci umieścić ten plan razem. This is a step you nie można skip.

Strategia Marketingowa

Masz pomysły na swój biznes z biżuterią i biznesplan na miejscu. Teraz musisz upewnić się, że masz klientów, aby firma odniosła sukces. 

Masz klientów do zakupu produktu poprzez opracowanie strategii marketingowej. 

Aby to zrobić, chcesz badać i zbierać informacje od konkurentów, które pozwalają opracować strategię obejmującą wiele kanałów. 

Powinieneś skoncentrować swoje działania marketingowe na następujących obszarach:

Media społecznościowe. Możesz używać kanałów mediów społecznościowych, aby rozmawiać o tym, co wyróżnia Twoją markę, i publikować treści generowane przez użytkowników, aby udostępniać zdjęcia i filmy prawdziwych klientów kochających Twoją biżuterię. Daje to również możliwość pokazania, w jaki sposób klienci mogą stylizować biżuterię i wizualizować siebie nosząc ją. 

E-mail marketing. Chociaż wiele osób uważa, że e-mail marketing jest przestarzały, nadal króluje jako jeden z najlepszych sposobów na poprawę retencji klientów i utrzymanie marki w czołówce umysłów ludzi. Kluczem do e-mail marketingu jest znalezienie słodkiego miejsca wysyłania wystarczającej ilości e-maili, ale nie za wielu. 

SEO. Jest to darmowy sposób, aby uzyskać ruch na swojej stronie. Świetna strategia SEO zaimplementowana w twoich produktach, postach na blogu, mediach społecznościowych i innych może pomóc ci pojawić się na górze wyników wyszukiwania i zwiększyć ruch na twojej stronie. 

Płatna reklama. Instagram Facebook i Google to najlepsze miejsca do prowadzenia kampanii reklamowych, ponieważ to właśnie z nich pochodzi największy ruch. Chociaż reklamy nie są tanie, udowodniono, że pomagają rozwijać firmy. Dzieje się tak jednak tylko wtedy, gdy poświęcasz dużo czasu na optymalizację odbiorców, aby upewnić się, że Twoje reklamy trafiają do właściwych osób.

Aby uzyskać więcej zasobów, oto przewodnik po najlepszych taktykach 10 dla marketingu w budżecie, głębokie zanurzenie w content marketingu w celu zwiększenia sprzedaży i przewodnik dla początkujących dotyczący ogólnego marketingu online.

Krok 1: Wybierz swoją niszę

Przed zanurzeniem się w swojej firmie musisz zdecydować się na niszę. 

Kto jest twoją grupą docelową? Chcesz mieć pewność, że wybierzesz taki, który jest opłacalny, a który nie jest zbyt przesadzony.

Zrozumieć idealnego klienta

Twórz profile dla swojego idealnego klienta, dzięki czemu możesz budować swoją firmę. Ile mają lat? Czym się zajmują? Gdzie mieszkają? Jaki jest ich dochód? Definiując, kim jest twój klient, możesz być bardziej dopasowany do tego, jak go przyciągnąć i dać mu to, czego chce, lub rozwiązać jego problemy.

Krok 2: zbadaj konkurencję

Jeśli chodzi o przemysł jubilerski, istnieje duża konkurencja. Niektóre firmy są w nim od lat (np. Tiffany & Co.) i mają udoskonaloną pracę. Inne są nowsze na rynku i zastanawiają się, co się dzieje. 

Poświęć swój czas na badania konkurentów, którzy sprzedają ten sam rodzaj biżuterii i chcą przyciągnąć tego samego klienta, co Ty. 

Znajdź ich cenę, jak wyglądają ich kanały społecznościowe, przeczytaj opinie klientów i więcej, aby zobaczyć, z czym konkurujesz. 

Dzięki tym informacjom możesz zbudować, co wyróżni Twoją markę i jak Twoja Firma Jubilerska różni się od innych na rynku.

Krok 3: Wybierz nazwę firmy

Ten krok jest ważniejszy niż ludzie często go przypisują. Twoja nazwa firmy musi być na tyle wyjątkowa, aby ludzie mogli ją zapamiętać, ale musisz także ułatwić ludziom poznanie, co sprzedajesz. 

Twoja nazwa firmy musi również odpowiadać twojej niszy, a także celom i celom biznesowym.

Znak towarowy

Po wybraniu nazwy firmy będziesz chciał znakować swój podmiot w US Trademark Office. Zaczniesz od upewnienia się, że ktoś jeszcze nie zarejestrował firmy o tej samej nazwie. Po przejściu rejestracji znaku towarowego będziesz mógł kupić domenę, zbudować stronę internetową i reklamować swoją firmę.

Krok 4: Zbuduj swoją stronę

Jeśli chodzi o sprzedaż biżuterii, masz kilka opcji.

Etsy

Niektóre firmy jubilerskie decydują się na prowadzenie całej sprzedaży za pośrednictwem Etsy. Jest to jedno z najgorętszych miejsc w Internecie do kupowania biżuterii, ale zwykle jest to biżuteria ręcznie robiona i/lub specjalistyczna. Biżuteria Etsy zazwyczaj nie jest produkowana masowo, ale możesz to zrobić tutaj, jeśli chcesz. 

Sprzedaż za pośrednictwem Etsy daje dostęp do wszelkiego rodzaju narzędzi, w tym: 

  • Aplikacja Etsy. Pozwala to na prowadzenie firmy w podróży. Tutaj możesz zarządzać zamówieniami, edytować oferty produktów, wysyłać wiadomości do kupujących i nie tylko.
  • Oszczędności w transporcie. Możesz kupować i drukować zniżkowe opłaty pocztowe ze swojego konta Etsy.
  • Stwórz własną stronę internetową. Jeśli nie chcesz tworzyć witryny z domeną i hostingiem, możesz to zrobić za pośrednictwem Etsy.
  • Narzędzia marketingowe. Pomogą Ci one rozwijać obserwujących i przyciągnąć więcej klientów do twojej witryny. 

Ceny sprzedaży za pośrednictwem Etsy są dość proste: 

  • Za każdy przedmiot pobierana jest opłata w wysokości 0,20 USD. Przedmioty są aktywne przez cztery miesiące lub do momentu sprzedaży.
  • Za każdy sprzedany przedmiot pobierana jest opłata transakcyjna w wysokości 5% i opłata manipulacyjna w wysokości 3% + 0,25 USD.
  • Gdy przedmiot jest sprzedawany za pośrednictwem reklamy zewnętrznej Etsy, płacisz 15% opłaty.

Kreator Stron Ecommerce

Jeśli wolisz mieć większą kontrolę nad tym, co umieszczasz w swojej witrynie i jak ją uruchamiasz, możesz zdecydować się na zbudowanie własnej witryny.

Istnieje kilka świetnych kreatorów witryn ecommerce, ale naszym ulubionym dla czegoś takiego jak biżuteria jest Wix.  

Z pomocą tego kreatora będziesz mieć swoją witrynę w ciągu zaledwie kilku minut. Jest to znacząca korzyść, ponieważ istnieje wiele innych części twojego biznesu jubilerskiego, na których musisz się skupić. 

Jeśli masz niewielkie lub żadne doświadczenie w budowaniu witryny ecommerce, Wix jest dla ciebie. Upraszcza to proces, dzięki czemu nie musisz stresować się komplikacjami. 

Niektóre z wspaniałych funkcji, które otrzymasz dzięki Wix, obejmują: 

  • SEO-friendly
  • W pełni konfigurowalny
  • Kreator przeciągnij i upuść
  • Darmowa domena na rok
  • Nieograniczona przepustowość
  • 300 $w bonach reklamowych
  • Analiza odwiedzających
  • Płatności są w 100% bez prowizji
  • Ponad 500 szablonów do wyboru 

Wix oferuje regularne plany witryn już od $14 miesięcznie. Ale będziesz potrzebował planu e-commerce, jeśli chcesz akceptować płatności online.

Plany biznesowe i Ecommerce dla Wix są następujące: 

Wix oferuje również kompletne rozwiązania dla Twojej marki z opcjami dla przedsiębiorstw, które zaczynają się od $ 500 miesięcznie.

Krok 5: Zaprojektuj swoją linię produktów

Teraz rzeczy naprawdę zaczynają się bawić, gdy możesz wnieść swoją kreatywność do swojego biznesu jubilerskiego. Dzięki rozwiązaniom technicznym możesz skupić się na tym, jakie produkty chcesz zaoferować. 

Spójrz na najnowsze trendy i innych projektantów biżuterii (pamiętaj, aby nigdy nie kopiować niczyich projektów), aby uzyskać inspirację i kreatywność! Możesz zaprojektować i sprzedać dowolne elementy biżuterii, a na wszystko znajdzie się publiczność.

Upewnij się, że nosisz swoje projekty i otrzymujesz opinie od ludzi, aby stale udoskonalać swoje elementy. Gdy zdecydujesz się na pierwsze sztuki, które chcesz sprzedać, zaczniesz produkować sztuki w większych ilościach.

Krok 6: Wybierz producenta

Jeśli ręcznie robisz biżuterię dla swojej firmy, ten krok nie będzie miał zastosowania do ciebie. Będziesz po prostu nadal projektować i tworzyć elementy do sprzedaży na swojej stronie. Pamiętaj, aby robić zdjęcia w dobrym oświetleniu i pod wieloma kątami dla zdjęć produktów.

Jeśli nie robisz biżuterii samodzielnie, musisz zacząć badać możliwych producentów, aby zobaczyć, gdzie chcesz, aby Twoja biżuteria była produkowana. Możesz zdecydować się na coś lokalnego lub wybrać się za granicę, aby to zrobić.

Zbadaj potencjalnych producentów dogłębnie i przedyskutuj swoje specyficzne potrzeby z każdym z nich, które rozważasz. Uzyskaj wszystko na piśmie i podpisz umowę, zanim cokolwiek zapłacisz.

Krok 7: zacznij sprzedawać!

Ostatnim krokiem w tym procesie jest rozpoczęcie sprzedaży biżuterii!

Twoja strategia marketingowa pomoże Ci w tym kroku, a także udostępni znajomym i rodzinie, że Twoja firma działa i działa.  

Zwróć uwagę na opinie klientów i kontynuuj projektowanie nowych elementów do sprzedaży.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz
Related Posts