Ogłoszenie otwarcia pracy może być ekscytującym czasem dla rozwijającej się małej firmy poszukującej nowego kandydata o doskonałych umiejętnościach.
Ale myśl o przechodzeniu przez dziesiątki lub setki życiorysów może tłumić entuzjazm dla tego procesu.
Nauka, jak skutecznie i skutecznie wyświetlać CV, jest umiejętnością, ale miło jest również mieć pomoc.
Posiadanie świetnego systemu śledzenia kandydatów lub oprogramowania rekrutacyjnego może ułatwić ten proces i może pomóc pracodawcom odnieść większy sukces, analizując CV i przesiewając kandydatów, aby znaleźć idealnego.
Łatwe Części przesiewowych wznawia
CV przesiewowe jest wstępny proces określania, czy wnioskodawca ma umiejętności, poziom doświadczenia, i poziom wykształcenia wymagane dla otwartej pozycji. Chociaż może to wydawać się chore, niektóre aspekty przesiewowych życiorysów są łatwiejsze i przyjemniejsze niż inne.
Oszczędność Czasu
Korzystanie z oprogramowania rekrutacyjnego, takiego jak Breezy HR, do przeglądania życiorysów może przynieść efektywność czasową w procesie wypełniania zadań. To oprogramowanie może dostarczyć kilka narzędzi, które pomogą pozbyć się niewykwalifikowanych kandydatów, w tym:
- Zautomatyzowane badanie kandydatów na podstawie słów kluczowych
- Śledzenie kandydatów
- Testy oceniające
- Zaawansowane pozyskiwanie kandydatów
- Testowanie rozwiązywania problemów
- Badanie osobowości
- Pre-recorded interviewing
Oprogramowanie HR może również zapewnić zgodność z przepisami pracy.
Z pewnością rekruterzy mogą powielać niektóre z tych narzędzi i procesów podczas ręcznego przeglądania CV. Rekrutacja oprogramowania zwiększa aspekt oszczędzania czasu korzystania z tych procesów w porównaniu do wykonywania ich ręcznie, choć.
Poznawanie Wspaniałych Ludzi
Poprzez poszukiwanie pracy, Twoja firma może skończyć się z wielu wspaniałych kandydatów. Jest bardzo możliwe, że niektórzy kandydaci nie są idealni do tej pracy, ale mogą pasować do innej pozycji lub jeszcze utworzonej pozycji.
Znalezienie i spotkanie wysoko wykwalifikowanych ludzi poprzez to poszukiwanie pracy może być źródłem wypełniania przyszłych ofert pracy. Oprogramowanie rekrutacyjne może pomóc firmie pozostać w kontakcie z tymi kandydatami.
Dodatkowo może być inspirujące, aby zobaczyć zainteresowanie dobrych kandydatów mają w firmie. Daje to firmie pewność, że wraz z rozwojem podąża we właściwym kierunku.
Poprawa Opisów Stanowisk Pracy
Jeśli firma otrzyma kilka życiorysów, które nie pasują do opisu stanowiska, pomyśl o tym jako o przydatnych informacjach. Użyj go, aby dowiedzieć się, jak napisać lepszy opis stanowiska następnym razem, co skutkuje wyższą jakością kandydatów.
Niektóre programy rekrutacyjne mają dostępne szablony opisów stanowisk, które mogą w tym pomóc.
Trudne części badań przesiewowych wznawia
Proces przeglądania CV ma wiele wyzwań, nawet przy użyciu najlepszego oprogramowania rekrutacyjnego.
Zawężenie puli kandydatów
Miło jest mieć dużą pulę kandydatów podczas reklamowania otwarcia pracy. Jednak jest to również minus: pozostawia pracodawcy więcej pracy do zrobienia podczas badań przesiewowych.
Próba zawężenia puli kandydatów może być frustrująca. Nie tylko istnieje wiele życiorysów do sortowania, co pochłania czas, ale istnieje strach przed utratą świetnego kandydata z powodu czystej objętości.
Wprowadzenie niektórych aspektów zautomatyzowanego badania przesiewowego do procesu za pomocą oprogramowania rekrutacyjnego może pomóc w rozwiązaniu tego problemu.
Utrata świetnego kandydata
Gdy proces CV przesiewowych trwa zbyt długo, idealny kandydat do pracy może otrzymać inną ofertę. Jako rekruter spędzanie dziesiątek godzin na szukaniu odpowiedniego kandydata, tylko po to, aby kandydat był niedostępny, gdy pojawi się oferta pracy, jest niesamowicie przygnębiające.
Proces selekcji w oprogramowaniu rekrutacyjnym może pomóc w szybszym zawężeniu puli kandydatów, co pozwala na szybsze przejście procesu. Robi to dzięki wyszukiwaniu terminów i fraz kluczowych, a niektórzy mają nawet sztuczną inteligencję do sprawdzania miękkich umiejętności, a nie tylko tego, co jest wymienione w CV.
Radzenie sobie z fałszywymi alarmami
Oprogramowanie rekrutacyjne jest pomocne podczas przeglądania CV, ale nie jest idealne. Jego narzędzia przesiewowe czasami prowadzą do niektórych niewykwalifikowanych kandydatów, którzy przetrwają pierwszą lub dwie rundy. Doświadczeni kandydaci do pracy mogą być w stanie oszukać oceny słów kluczowych oprogramowania rekrutacyjnego, umieszczając je w puli kandydatów na krótkiej liście nieumyślnie.
Niestety, fałszywe alarmy mogą prowadzić do poważnych problemów. Firma może przegapić świetnych kandydatów, koncentrując się na fałszywie pozytywnych kandydatach, na przykład. Najlepsze oprogramowanie rekrutacyjne wykona lepszą pracę, unikając fałszywych alarmów, utrzymując poszukiwanie pracy na torze i szybko idąc do przodu.
Krok 1: Utwórz ogłoszenie o pracę
Dzięki wysokiej klasy pakietowi oprogramowania rekrutacyjnego, takiego jak Breezy HR, Twoja firma może obsługiwać cały proces rekrutacji za pośrednictwem oprogramowania.
Na początek, po tym, jak firma ustali, że ma otwarte stanowisko pracy do obsadzenia, nadszedł czas, aby utworzyć ogłoszenie o pracę. Wykorzystamy Breezy HR, aby przejść przez proces konfiguracji.
Dodaj pozycję
Breezy HR ma stronę otwartych stanowisk, z której użytkownicy mogą dodać nowe otwarcie stanowiska. Kliknij na Dodaj Pozycję przycisk, aby rozpocząć proces.
Postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi po lewej stronie okna, aby zakończyć dodawanie nowych ofert pracy. Rekruterzy mogą opublikować zadanie na wielu tablicach zadań za pośrednictwem oprogramowania.
Utwórz Opis stanowiska
W każdym z pól tekstowych i rozwijanych menu na ekranie dodaj opisy opisujące zadanie.
Oprogramowanie rekrutacyjne może często pomóc w dodaniu tekstu do opisu stanowiska, wypełniając wstępnie niektóre pola tekstowe. Jest to pomocne w przypadku stanowisk pracy, w których rekruter ma niewielką wiedzę na temat nakrętek i śrub rzeczywistego stanowiska.
Jednak, gdy oferta pracy ma mniej precyzyjne informacje i wymagania, sama liczba kandydatów, którzy uważają, że są wykwalifikowani wzrośnie. Zachowaj ostrożność podczas tworzenia opisu stanowiska pracy. Poproś o pomoc kogoś z większą wiedzą na temat stanowiska, jeśli to konieczne.
Dodaj miasto i stan dla stanowiska pracy, nawet jeśli będzie to stanowisko zdalne lub niezależne. Podczas publikowania na tablicach ogłoszeń ważna jest fizyczna lokalizacja.
Użyj punktorów, pogrubionego tekstu i nagłówków w polu tekstowym, aby ułatwić skanowanie ofert pracy dla potencjalnych kandydatów. Zapisz zmiany.
Krok 2: Utwórz formularz zgłoszeniowy
Poza tym, że kandydaci przesyłają CV, pomocne jest posiadanie formularza, za pomocą którego kandydaci mogą przesyłać informacje.
Odpowiednia forma zapewnia, że każdy kandydat przekazuje najważniejsze informacje, których potrzebują firmy. Kandydat może mieć niekompletne CV, co ogranicza zdolność oprogramowania do właściwego rozpatrzenia kandydata. Formularz zapewnia, że wszystkie pożądane informacje są dostępne.
Formularz daje również programowi rekrutacyjnemu możliwość szybkiego przeszukiwania danych kandydatów. Korzystanie z formularza oferuje większy sukces niż samo skanowanie CV przez oprogramowanie.
Breezy HR daje sugestie, które elementy powinny być częścią formularza zgłoszeniowego. Dodaj elementy, które mają największy sens dla tego konkretnego stanowiska pracy i uniknąć innych. Zbyt wiele pytań na formularzu aplikacyjnym może frustrować kandydatów.
Dodaj kwestionariusz przesiewowy
Jako dodatkowe narzędzie przesiewowe, Breezy HR umożliwia firmom wysyłanie kandydatów do wypełniania kwestionariuszy w ramach procesu aplikacyjnego. Kwestionariusze te mogą określić umiejętności kandydata do pracy, takie jak:
- General aptitude
- Obszary specjalizacji oświatowej
- Rozwijane umiejętności w świecie rzeczywistym
- Umiejętność pracy w zespole
- Zdolności matematyczne lub naukowe
- Pisanie aptitude
W przypadku ogłoszenia o pracę, które wymaga określonych umiejętności nieuwzględnionych we wbudowanych kwestionariuszach, firmy mogą utworzyć niestandardowy formularz pytań i odpowiedzi.
Gdy kandydat wypełni kwestionariusz, Breezy HR będzie mógł sprawdzić kandydatów na podstawie ich odpowiedzi, wraz z informacjami o ich życiorysie. Posiadanie większej ilości dostępnych informacji często skutkuje bardziej skutecznym procesem przesiewowym.
Krok 3: przypisanie uprawnień członkom zespołu
Zatrudniając ludzi na nowe stanowiska pracy w małej firmie, jeden rekruter może obsługiwać proces od początku do końca. W średnich i dużych firmach zazwyczaj w procesie zatrudniania uczestniczy wiele osób.
Możesz przypisać różne osoby w organizacji do konkretnych ofert pracy w Breezy HR. dzięki tej funkcji Wiele osób może zaangażować się w jednym delegowaniu, w razie potrzeby, do współpracy nad kandydatami.
Dodatkowo niektórzy członkowie zespołu mogą otrzymać uprawnienia, które pozwalają im zatwierdzać delegowanie stanowisk pracy. Inni członkowie zespołu będą musieli uzyskać zgodę na publikowanie pracy.
Krok 4: Skonfiguruj Lejek rekrutacyjny
Podczas korzystania z oprogramowania rekrutacyjnego, takiego jak Breezy HR, oprogramowanie pomaga firmie śledzić postępy kandydatów w procesie rekrutacji.
Ten rurociąg obsługuje cały proces, od wprowadzenia kandydatów, którzy złożyli podanie, po zatrudnienie.
Utwórz kroki rurociągu
Dla osób zaznajomionych z oprogramowaniem do zarządzania projektami, które wykorzystuje karty w różnych kolumnach, Breezy HR pipeline oferuje podobny projekt. Oprogramowanie ma również inne dostępne projekty interfejsów.
Każdy kandydat będzie miał indywidualną kartę. Rekruter może przesuwać kartę tam i z powrotem w kolumnach, aby wskazać aktualny status kandydata.
Breezy HR ma zestaw sugerowanych kolumn do wykorzystania w rurociągu. Mogą one obejmować:
- Otrzymany wniosek
- Zaliczone wstępne badania przesiewowe
- Zdany telefon screening
- Pierwszy wywiad
- Przeszedł badania przesiewowe w tle
- Ostatni kandydaci
- Ostatni wywiad
- Oferta pracy
- Praca przyjęta
Breezy HR pozwala również na dostosowanie etapów rurociągu.
Filtruj widoki potoku
Jeśli okno rurociągu jest zbyt zaśmiecone, pomocne może być zastosowanie filtrów w celu tymczasowego usunięcia niektórych kart kandydatów.
Po lewej stronie okna HR kliknij Pozycje / Pule link. W lewym górnym rogu okna kliknij na ikona filtra aby otworzyć listę dostępnych kryteriów filtrowania.
Po umieszczeniu znaczników wyboru obok kryteriów filtrowania, które mają być używane, Kliknij Zastosuj Filtr guzik. Przy zastosowanych kryteriach filtrowania widok potoku będzie zawierał mniej kandydatów. Upraszcza to proces selekcji kandydatów.
Usuń zaznaczenia filtrów, aby powrócić do normalnego widoku potoku.
Krok 5: Użyj kart kandydata w przygotowaniu
Korzystanie z rurociągu znacznie upraszcza śledzenie kandydatów po sprawdzeniu życiorysów. Najpierw jednak kandydaci muszą mieć kartę w systemie.
Zarządzanie kartami dla potencjalnych klientów
Gdy kandydaci ubiegają się o pracę w firmie, oprogramowanie rekrutacyjne tworzy dla nich karty. Ten zautomatyzowany proces upraszcza pracę rekrutera w firmie i zapobiega błędom wprowadzania danych.
Karty te zawierają wszystkie informacje, które kandydat przekazuje do pracy. Niektóre z tych informacji obejmują:
- CV i inne pliki
- Odpowiedzi na kwestionariusze
- Dowolne nagrane wywiady wideo
- Bibliografia
- Dyskusje o kandydatach wśród członków zespołu
- Kalendarz komunikacji z kandydatem
- Uwagi i oceny kandydata
Gdy karty istnieją w systemie, użytkownicy Breezy HR mogą edytować informacje na kartach. Użytkownicy mogą dodawać nowe, edytować istniejące i usuwać informacje.
Migracja kart
Przenoszenie kart kandydatów z kolumny na kolumnę jest łatwym procesem. Wystarczy przeciągnąć kartę z jednej kolumny i upuścić ją do nowej kolumny.
Oprogramowanie pozwala rekruterom przenosić wiele kart jednocześnie.
Rekruterzy mogą usunąć karty kandydata z konkretnego ogłoszenia o pracę, gdy kandydat wycofa się z rozważań lub gdy rekruter usunie kandydata z rozważań.
Krok 6: Porównaj Kandydatów
Inną funkcją, która może pomóc rekruterom w wyświetlaniu życiorysów i kandydatów w Breezy HR, jest porównanie jednego kandydata w Puli do drugiego. Najłatwiej jest to zrobić za pomocą funkcji karty wyników.
Po utworzeniu karty wyników dla kandydata, Breezy HR zapewni serię kategorii, które rekruter może wykorzystać do oceny kandydata. Dodatkowo rekruter może dodać określone kategorie do karty wyników, aby odzwierciedlić rodzaj rozpatrywanego stanowiska.
Rekruterzy mogą dać kandydatom dokładne wyniki w skali od 1 do 5 lub od 1 do 10 dla każdej kategorii w ramach karty wyników. Mogą również oceniać kandydata w skali od słabego do dobrego.
W zależności od uprawnień przyznanych wcześniej w procesie, wielu członków zespołu rekrutacyjnego może mieć możliwość zapewnienia wyników dla kandydata. Członkowie zespołu, którzy nie mają uprawnień do dodawania wyników, mogą dodawać komentarze na karcie wyników.
Dyskutuj O Kandydatach
Jako dodatkowy sposób porównywania osób poszukujących pracy i przeglądania życiorysów i kandydatów, członkowie zespołu mogą prowadzić dyskusje tekstowe na temat kandydatów. Użyj sekcji notatki w karcie kandydata do komentowania. Tylko członkowie zespołu rekrutacyjnego mogą zobaczyć te notatki. Kandydaci nigdy nie mają dostępu do tych notatek.
Poprzez te obszary dyskusji w oprogramowaniu rekrutacyjnym, członkowie zespołu mogą ujawnić swoje uczucia dla każdego potencjalnego zatrudnienia bez osobistego spotkania. Z notatek i karty wyników w miejscu, ważne fakty dyskusji na temat kandydatów nie spadnie przez szczeliny.
Każda informacja jest zawsze na karcie, do której członkowie zespołu mogą się odwoływać podczas podejmowania ostatecznych decyzji.
Krok 7: Utrzymanie Potencjalnych Puli Kandydatów
Ponieważ rekruterzy pracują na liście kandydatów do danej pracy, mogą znaleźć idealnego kandydata. Mogą jednak również stwierdzić, że kilku innych kandydatów dobrze pasuje do różnych stanowisk, które firma spodziewa się otworzyć w najbliższej przyszłości.
Możliwość zapisania informacji dla tych kandydatów i skontaktowania się z nimi w sprawie innych zadań jest kluczową cechą w Breezy HR. zamiast usuwać informacje o kandydacie, wystarczy dodać kandydata do sekcji puli kandydatów w oprogramowaniu.
Administrator oprogramowania rekrutacyjnego będzie mógł tworzyć różnego rodzaju pule kandydatów. Różnice te pomogą rekruterom utrzymać kandydatów sortowanych na podstawie ich zestawów umiejętności. Ułatwia to wyciągnięcie wysokiej jakości kandydata z puli, gdy otwiera się nowe stanowisko.
Breezy HR sprawia, że proces tworzenia puli kandydatów jest bardzo podobny do tworzenia nowych ofert pracy. Rekruterzy nie muszą uczyć się żadnych nowych technik, aby śledzić potencjalnych kandydatów w Puli.
Wszystkie notatki i oceny, które kandydat zebrał podczas wstępnej kandydatury na stanowisko, pozostaną częścią karty w puli kandydatów. Te dane historyczne mogą być pomocne, gdy członkowie zespołu rozważają kandydata na nowe stanowisko.