Czy kiedykolwiek czujesz, że wszystkie” dobre ” tematy w twojej niszy zostały już zużyte przez bardziej popularne blogi?
Post o zwiększaniu ruchu na blogu lub bardziej oszczędnym życiu może być interesujący po pierwszym przeczytaniu o tym. Może nawet przyciągnie twoją uwagę za piątym lub dziesiątym razem, gdy to zobaczysz.
Ale co z 50-tym razem? Czy setny? Czy to nie jest trochę … zmęczone?
Jasne, możesz przejść do Rozdroża treści, aby uzyskać nowe kąty i obroty, i to działa … przez jakiś czas. Jeśli twoja nisza jest bardzo zatłoczona, w końcu wydaje się, że nawet diabeł nie mógł znaleźć ci nowego kąta. I zaczynasz się zastanawiać: jak masz się wyróżniać, pisząc o tych samych starych rzeczach?
Można by pomyśleć, że to niemożliwe, ale tak nie jest. Musisz być trochę podstępny. …
Przedstawiamy”ukrytą korzyść”
“Ukryta korzyść” jest powodem za powód, dla którego odbiorcy są zainteresowani tematem.
Weźmy na przykład blogowanie. Każdy bloger chce więcej ruchu, ale powód dlaczego chcą więcej ruchu będzie się różnić.
Mogą chcieć więcej ruchu do:
- Przyciągnij młodszych, doświadczonych w Internecie klientów
- Zaimponuj swojemu szefowi modernizując marketing firmy
- Zbuduj platformę i umów się na książkę
- Szerzyć nową ideę, która ich zdaniem zmieni świat
- Zostań uznanym autorytetem i zdobądź wygodną pracę
Naprawdę, możemy wymienić dziesiątki więcej. Tam, gdzie” normalne ” korzyści wydają się być takie same w całym temacie lub branży, ukryte korzyści są znacznie bardziej osobiste. Zazwyczaj znajdziesz inny dla każdego typu czytelnika, który chcesz przyciągnąć do swojego bloga.
Jak znaleźć ukrytą korzyść
Jak więc zgadujesz, która ukryta korzyść może zmotywować twojego czytelnika?
Jest zbyt wiele możliwości, by zgadywać.
Jedynym sposobem, aby mieć pewność, jest interakcja z odbiorcami:
- Kiedy czytelnicy zostawiają komentarze, wysyłają do nich e-maile i zadają kolejne pytania, które odkrywają szczegóły, o których nie chcieli dyskutować publicznie.
- Rozdawaj bezpłatne konsultacje, w których zagłębiasz się w problemy, które mają Twoi czytelnicy.
- Idź na konferencje i posłuchaj, jakie pytania zadają uczestnicy, a następnie kup im drinka, aby dowiedzieć się więcej o ich indywidualnej sytuacji.
To praca, ale warto. Ukryta korzyść pozwala pisać posty, które wiesz, że będą rezonować z grupą docelową. Będziesz w ich głowach.
Przykłady potężnych ukrytych korzyści
Aby pokazać, o czym mówię, przejdźmy przez niektóre z ukrytych korzyści, które opisaliśmy wcześniej i przekształć je w nagłówki postów na blogu:
Ukryte Korzyści: Przyciągnij młodszych, doświadczonych w Internecie klientów
Nagłówek: Brak kontaktu z Generacją Y? 5 sposoby blog może pomóc
Ukryte Korzyści: Zbuduj platformę i umów się na książkę
Nagłówek: Blogowanie dla autorów-najlepszy przewodnik
Ukryte Korzyści: Zaimponuj swojemu szefowi modernizując marketing firmy
Nagłówek: Jak rozmawiać z szefem o blogowaniu
Ukryte Korzyści: Szerzyć ideę, która zmieni świat
Nagłówek: 21 blogerów, którzy zmienili świat (i jak to zrobili)
Ukryte Korzyści: Zostań uznanym autorytetem i zdobądź wygodną pracę
Nagłówek: David Pogue Przewodnik Jak zostać profesjonalnym blogerem
Nisza blogowania jest zatłoczona,ale każdy z powyższych postów wyróżniałby się mniejszymi grupami ludzi, do których kierują. Tak naprawdę, wszystkie dotyczą tych samych tematów: blogowania i ruchu w sieci. Różnica polega na tym, że obejmują one te tematy w znacznie bardziej osobisty sposób.
Żadna nisza nigdy nie jest zbyt zatłoczona (dla doświadczonego marketera)
Za każdym razem, gdy słyszę, jak ktoś mówi początkującemu, aby nie wchodził do niszy, ponieważ jest zbyt tłoczno, mam ochotę krzyczeć. Tak, Wiem, że to standardowa rada, ale to nieprawda.
Zatłoczone nisze nie bez powodu działają. Najlepszym sposobem na sukces na blogu jest znalezienie tematu, o którym wiele osób bloguje, a następnie rozpoczęcie bloga o dokładnie tym samym temacie.
Nie chcesz być Naśladowcą. Po prostu poszukaj ukrytych korzyści za zainteresowaniem odbiorców twoim tematem i skieruj je na te korzyści.
Dla doświadczonego marketera Żadna nisza nie jest zbyt zatłoczona. Wyróżnianie się to kwestia bardziej intymnego zrozumienia czytelników niż konkurencja.
Pozwól, aby ukryte korzyści Cię poprowadziły, a pokonasz je za każdym razem.
O autorze: Jon Morrow jest prezesem Boost blog Traffic. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym, czego naprawdę potrzeba, aby zdobyć więcej czytelników, zbudować listę e-mail i stać się autorytetem w swojej niszy, zapisz się już dziś. Uzyskaj jeszcze więcej od Jona na Twitterze.