Jak wygenerować $1,000,000 z bloga

money results

Czy zastanawiałeś się, jak będę zarabiać na blogu żywienia? Dotarcie do $100,000 miesięcznie jest trudnym zadaniem. Na pewno mam coś w zanadrzu, prawda?

Zdradzę ci mały sekret. Nie mam pojęcia jak mam zarabiać na blogu.

To nie znaczy, że nie trafię w cel, ponieważ jestem całkiem pewien, że to zrobię. Ale zarabianie na blogu lub jakiejkolwiek firmie nie działa tak, jak większość ludzi myśli.

Oto, czego nauczyłem się o zarabianiu na blogach w ciągu ostatnich dziesięciu lat…

Nie można zarabiać bez ruchu

Kiedy zacząłem blogować około dziewięciu lat temu, próbowałem od razu zarabiać pieniądze. Nie ma w tym nic złego… ale szybko dowiedziałem się, że to po prostu nie działa.

Dlaczego?

Ponieważ jeśli nikt nie przyjdzie na twój blog, nie będziesz miał ruchu, aby zarabiać.

Pierwszym krokiem do osiągnięcia dużego strumienia przychodów jest zwiększenie ruchu. W niszy B2B, gdzie blogi przemawiają do innych firm, takich jak Quick Sprout i Backlinko, możesz zarabiać od 80,000 do 100,000 miesięcznie za każdego 100,000 unikalnych użytkowników, których masz co miesiąc.

Nie zobaczysz tych numerów przychodów od razu, ponieważ zwykle zajmuje to rok trafienia tych numerów ruchu, aby zobaczyć, że przychody rosną tak wysoko. Dlaczego? Ponieważ nie zarabiasz na ludziach odwiedzających Twój blog.

Zarabiasz pieniądze tylko wtedy, gdy ktoś odwiedza Twojego bloga, podaje ci swój e-mail, a następnie kupuje coś od ciebie za pośrednictwem poczty e-mail.

Im większa jest Twoja lista e-mail, tym łatwiej jest zarabiać pieniądze. Jeśli generujesz 100,000 odwiedzających miesięcznie, zwykle możesz zebrać 5,000 Plus e-maile. Tak długo, jak oferujesz zawartość bonusową za pośrednictwem wtyczek, takich jak rozwijaj się i dodawaj metody zbierania wiadomości e-mail za pomocą pasków, wyskakujących okienek, suwaków i przejęć, powinieneś być w stanie trafić 5% odwiedzającego do współczynnika konwersji subskrybenta e-maila.

W niszy B2C, z blogami podobnymi do bloga żywieniowego, będziesz musiał wygenerować większy ruch, aby wygenerować tego rodzaju przychody. Konsumenci zazwyczaj nie mają takiej samej siły nabywczej jak firmy. Są one znacznie bardziej wrażliwe na cenę.

W większości nisz konsumenckich musisz generować około 1,000,000 do 1,500,000 odwiedzających miesięcznie, aby zacząć widzieć liczby takie jak $100,000 miesięcznie w przychodach. To jest przynajmniej to, co widziałem, pracując z dziesiątkami blogów w niszy konsumenckiej na przestrzeni lat.

W przeciwieństwie do blogów B2B, możesz zarabiać na blogach konsumenckich, popychając ludzi bezpośrednio do produktu lub usługi, którą mogą kupić. Oczywiście zbieranie wiadomości e-mail jest nadal bardzo skuteczne i możesz sprzedawać ludziom na swojej liście e-mail, ale zakładając, że twoje punkty cenowe są wystarczająco niskie, Możesz również zrobić prostą sprzedaż, wskazując ludziom bezpośrednio na stronę docelową produktu.

Po co ci wszyscy goście?

Większość ludzi nie zdaje sobie sprawy z zarabiania na blogach, że jeśli masz odwiedzających 100,000 odwiedzających Twoją witrynę każdego miesiąca, nie możesz oczekiwać, że 1%, a nawet 0.5% tych osób kupi.

To, na co musisz spojrzeć, to liczba osób, które odwiedzają stronę docelową zawierającą Twoją ofertę. Jeśli masz szczęście, 1% do 4% tych odwiedzających kupi.

W niektórych przypadkach możesz uzyskać ten procent do 6% lub nawet 8%, ale zwykle oznacza to, że Twoja oferta z przodu jest nieodparcie atrakcyjna i bardzo przystępna. W takim przypadku nie będziesz generował dużych zysków z tej konkretnej oferty, ale możesz dodać wzrosty i upadki, czyli tam, gdzie zarobisz większość swoich dochodów.

Czy upsells i downsells naprawdę działają?

Nigdy nie zmaksymalizujesz swoich dochodów, chyba że masz dobre wzrosty i upadki. Wspomniałem o tym w przeszłości … Uwolnij swój cienki był w stanie podwoić swój średni rozmiar zamówienia, dodając 3 upsells po swojej głównej ofercie produktowej.

Załóżmy, że głównym produktem, który sprzedajesz, jest $97. Oto formuła, której możesz użyć, aby zwiększyć swoje przychody:

  • Upsell 1: Zaoferuj szybką sprzedaż za około 3-krotność ceny oryginalnego produktu. Szybki upsell ma pomóc klientowi osiągnąć wyniki i korzyści z oryginalnego produktu, który kupił. Jeśli oryginalny produkt został sprzedany za $ 97, pierwszy upsell zostanie sprzedany za około $ 297.
  • Upsell 2: Niezależnie od tego, czy klient kupuje pierwszą sprzedaż, czy nie, druga powinna być również związana z produktem. Koszt produktu powinien wynosić około 2/3 wartości pierwotnego zakupu. W tym przypadku drugi upsell będzie wyceniony na około 67 USD.
  • Upsell 3: Ostatnia sprzedaż powinna być również taka, która uzupełnia oryginalny produkt. Zrobiłbym to w przybliżeniu 150% ceny oryginalnego produktu. W tym przykładzie będzie to wycenione na około $147. Ponownie, ten upsell będzie oferowany, niezależnie od tego, czy klient kupił lub odrzucił poprzednie upells.

Beach Body, twórca P90X i Insanity, również zrobił dobrze, dodając upsells. Obecnie osiąga miliard dolarów przychodów rocznie. Jeśli nie dodałby 7 upsellów na koniec każdego zakupu produktu, jego przychody z front-end zostałyby zmniejszone o połowę.

Jeśli nie masz produktów do upsell lub downsell, w porządku.. Możesz sprzedawać produkty innych osób, tak jak robi to GoDaddy. Za każdym razem, gdy korzystasz z usługi GoDaddy, widzisz oferty, takie jak usługi tworzenia witryn lub SEO, które nie zawsze są dostarczane przez firmę GoDaddy, ale raczej przez stronę trzecią.

Co z reklamami?

Reklamy są zazwyczaj najgorszym sposobem zarabiania na ruchu. Jeśli ktoś jest gotów reklamować się na swojej stronie internetowej w dłuższej perspektywie, oznacza to, że zarabiają od ciebie pieniądze.

Pomyśl o tym. Jeśli kupiłeś reklamę na czyimś blogu za $ 1,000 miesięcznie, lepiej Zarabiaj więcej niż $1,000, prawda?

Nie zrozum mnie źle-nadal możesz zarabiać, umieszczając reklamy na swoim blogu, ale nie jest to najlepszy sposób na generowanie dochodów. Z tego, co widziałem w niszy B2B, jeśli masz 100,000 odwiedzających miesięcznie, będziesz miał szczęście generować $5,000 miesięcznie w przychodach z reklam.

W niszy B2C, jeśli masz ponad 1,000,000 odwiedzających miesięcznie, będziesz miał szczęście generować $20,000 miesięcznie dochodu.

Jeśli naprawdę chcesz trafić 6 cyfr miesięcznie w dochodach, musisz sprzedać swój własny produkt lub usługę. Albo musisz oznakować czyjeś produkty lub usługi i sprzedawać je.

Jaki jest plan z blogiem o żywieniu?

Szczerze mówiąc, nie znam dokładnej metody, której zamierzam użyć, aby osiągnąć $ 100,000 miesięcznie dochodu. Ale mam szorstki pomysł na to, czego nie zamierzam robić i co zamierzam przetestować.

Zacznijmy od metod, które moim zdaniem nie zadziałają dobrze:

  • Produkty partnerskie – część przychodów witryny może pochodzić z ofert partnerskich od czasu do czasu, ale nie widzę go jako głównego źródła dochodu. Głównym powodem tego jest to, że jeśli biały oznaczony produkt lub stworzył własny, można zarobić więcej pieniędzy, niż jeśli wziął w partnerski prowizji.
  • Reklamy – na początku możesz zobaczyć pewne dochody pochodzące z reklam, które pomagają płacić za inne typy treści, takie jak infografiki, ale nie będzie to główne źródło dochodu. Dlaczego? Ponieważ potrzebujesz zbyt dużego ruchu, aby wygenerować $100,000 miesięcznie w przychodach z reklam, i nie sądzę, że mogę doprowadzić bloga do tego poziomu ruchu w 12 miesięcy.

Przejdźmy teraz do niektórych metod, które moim zdaniem pomogą mi osiągnąć $ 100,000 dochodu:

  • Produkty cyfrowe – ebooki są doskonałym źródłem dochodów. Sprzedawałem ebooki na Quick Sprout wcześniej i nie jest trudno wygenerować miesięczny dochód 100,000, jeśli masz wystarczająco dużo ruchu. Quick Sprout znajduje się w pionie B2B, więc łatwiej jest pobierać więcej pieniędzy za ebook w porównaniu z przestrzenią odżywiania. Niemniej jednak Mike w końcu stworzy e-booki na blogu o żywieniu.
  • Usługi abonamentowe – w każdej firmie łatwiej jest utrzymać klientów niż pozyskać nowych. Z tego powodu będziemy wymyślać usługi subskrypcyjne, w których ludzie mogą płacić za coś miesięczną opłatę. Nie wiem, czy to ” coś ” będzie produktem namacalnym, czy produktem cyfrowym, ale będzie model przychodów z subskrypcji, jeśli będę mógł temu zaradzić.
  • Produkty fizyczne – z tego, co widziałem w przestrzeni zdrowia, Twój Współczynnik konwersji wzrasta o 300% do 700%, gdy sprzedajesz produkty wysyłane do ludzi. Ze względu na koszty, na początku nie będziemy w stanie produkować własnych produktów. Ale to, co możemy zrobić, to wypracować umowę z kimś innym i oznakować ich produkty białymi etykietami. W końcu możemy stworzyć własne, gdy mamy gotówkę w banku.

Oprócz tych 3 sposobów zarabiania, do każdej linii produktów zostaną dodane upsells i downsells. Bez tego nie widzę, aby blog osiągnął 100 000 $ dochodu w ciągu 12 miesięcy.

Wniosek

Kiedy zaczynasz swoją działalność, twój oryginalny pomysł o tym, jak będziesz zarabiać pieniądze zwykle nie jest ten, który generuje Ci gotówkę. Z biegiem czasu rzeczy się zmieniają, a ty uczysz się więcej … wtedy musisz się obracać i dostosowywać.

Jeśli chodzi o Blog żywieniowy, mam kilka pomysłów, jak omówiono powyżej, na temat tego, jak będą generowane dochody. Ale nie jestem w 100% pewien mojej drogi, ponieważ rzeczy mogą się zmienić. Mogę nauczyć się czegoś nowego, ponieważ nigdy nie stworzyłem firmy B2C.

Jedno wiem na pewno, że nie można generować dochodów bez ruchu. Z tego powodu w ciągu najbliższych trzech miesięcy skupię się wyłącznie na generowaniu ruchu. Oczywiście, w tym czasie mogę rzucać reklamy na blogu żywieniowym, aby pomóc w generowaniu dochodów, ale nie widzę przychodów z reklam, które przynoszą blogowi 100,000 miesięcznie.

Jak zarabiasz na swoim blogu i stronie internetowej?

P. S. Niektórzy z was chcą, żebym blogował o blogu nutrition challenge, abyś mógł nieustannie się z niego uczyć, podczas gdy inni chcą, żebym blogował o tym dopiero po 12 miesiącach, abym nie był w stanie wykorzystać szybkiego kiełka, aby go wyhodować. 

Jako pośrednik postanowiłem blogować na ten temat przez całe wyzwanie, abyś mógł uczyć się tak, jak ja się uczę, ale nie będę linkować do niego z szybkiego kiełkowania, aby uniknąć przekrzywienia ruchu, przynajmniej w pewnym stopniu.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz
Related Posts