Narzędzia 7 do generowania nieskończonych pomysłów na treść dla Twojego bloga

Blogowanie jest do bani.

To trochę ekstremalne. W rzeczywistości jest wiele rzeczy, które lubię w blogowaniu-głównie łączenie się z wami.

Ale to, co jest do bani, to ciągłe wymyślanie nowych pomysłów na posty na blogu.

To grind, który może być dość wyczerpujący, zwłaszcza jeśli po prostu wymyślasz pomysły z głowy.

Badania przeprowadzone przez Content Marketing Institute wykazały, że ” 57% marketerów B2B twierdzi, że konsekwentne wytwarzanie treści jest ich największą walką.”

A walka jest prawdziwa.

Jeśli jesteś taki jak ja i piszesz do ośmiu postów tygodniowo podczas żonglowania wieloma firmami, może to być poważnie wyczerpujące.

Tak więc z czystej konieczności eksperymentowałem z mnóstwem różnych narzędzi, aby pomóc mi w procesie generowania nowych pomysłów na treści.

Niektóre były home runs, a niektóre były strikeouts.

Ale jest siedem w szczególności bardzo lubię i chcę się z wami podzielić.

Korzystanie z jednego lub więcej z tych narzędzi pozwoli Ci wygenerować nieskończoną liczbę pomysłów na treść swojego bloga – bez konieczności wykonywania żadnych ciężkich robót.

1. Generator tematów bloga HubSpot

Jest to jeden z moich ulubionych do szybkiego generowania garści pomysłów. Dokładnie pięć.

Uwielbiam go, ponieważ jest niezwykle łatwy w użyciu.

Dosłownie w ciągu kilku sekund będziesz miał pięć legalnych tytułów blogów na wyciągnięcie ręki.

Wszystko, co musisz zrobić, to wpisać do trzech rzeczowników w polach wyszukiwania:

image02

W tym przypadku spróbujmy ” content marketing.”Oto co się dzieje:image12

Voila! Od razu dostaję pięć realnych tematów na blogu.

Jeśli chcesz więcej, kliknij “spróbuj ponownie”, a przeniesie cię z powrotem do ekranu głównego.

Następnie możesz wykonać kolejne wyszukiwanie za pomocą tych samych słów kluczowych lub eksperymentować z różnymi opcjami słów kluczowych.

Powiem, że generator blogów HubSpot nie jest idealny, jeśli musisz wymyślić dziesiątki pomysłów zaraz po wejściu.

Ale to świetny punkt wyjścia.

2. BuzzSumo

Być może słyszałeś, jak wspominałem już o BuzzSumo.

Uwielbiam to narzędzie i używam go do kierowania moimi działaniami content marketingowymi od kilku lat.

To niesamowite, ponieważ nie tylko dostarcza pomysłów na treści. Dużo więcej!

Wykonuje również następujące czynności:

  • informuje o liczbie akcji i zaangażowania społecznego treści otrzymuje
  • identyfikuje kluczowych uczestników
  • wyświetla linki zwrotne
  • pokazuje najpopularniejsze treści

Innymi słowy, możesz szybko powiedzieć, jak dobrze działa treść i co najbardziej rezonuje z czytelnikami.

Te informacje są pomocne, ponieważ informują o tym, które kąty należy podjąć na swoim blogu i ułatwiają uderzanie, gdy żelazo jest gorące, gdy tematy osiągają szczyt.

Oto, co się dzieje, gdy szukam “content marketing” na BuzzSumo:

image10

Zauważ, że zapewnia mi dogłębny wgląd w treść, która go miażdży w tej chwili.

Dokładniej, widzę liczbę:

  • Facebook engagements
  • Akcje LinkedIn
  • Akcje na Twitterze
  • Akcje Pinteresta
  • Akcje Google+
  • Linki
  • Udziały ogółem

Jeśli spojrzysz na prawo od tych informacji, zauważysz dwie dodatkowe funkcje:” Zobacz linki zwrotne “i” zobacz sharers.”

Oba dodać zupełnie nowy wymiar do procesu poszukiwania treści.

Ale dam Ci znać.

Darmowa wersja jest dość ograniczona i niekoniecznie pokaże duży obraz. Nie można również korzystać ze wszystkich funkcji.

Dlatego polecam korzystanie z wersji Pro, jeśli masz budżet.

Na początku 2017 r. kosztuje 79 USD miesięcznie.

Wiem, że może to wydawać się strome dla niektórych marketerów, ale moim zdaniem jest to opłacalna inwestycja.

3. Alltop

Jest to w zasadzie agregator wiadomości, który pozwala wiedzieć, co dzieje się w Internecie.

Alltop prowadzi gamę tematów i obejmuje wszystko, od nauki i Religii po fotografię i modę. Wszystko tam jest.

Oto, co widzisz, gdy po raz pierwszy wylądujesz na stronie głównej Alltop:

image00

image09

To w zasadzie hodgepodge o różnej treści.

Przeglądanie strony głównej może pomóc w wygenerowaniu pomysłów, w zależności od niszy.

Ale to, co polecam, to wyszukiwanie konkretnego tematu w polu wyszukiwania.

Oto tylko ułamek tego, co dostaję, gdy szukam “content marketingu”:

image08

Alltop wyświetla pięć postów z odpowiednich blogów i możesz po prostu przeglądać listę pomysłów.

Możesz też pójść o krok dalej i kliknąć konkretny blog i zeskanować go indywidualnie.

Uważam, że jest to pomocne i potencjalnie możesz znaleźć nowe epickie zasoby, o których wcześniej nie wiedziałeś.

Najważniejsze jest to, że zazwyczaj można wymyślić mnóstwo pomysłów w krótkim czasie.

Możesz również poczuć nadrzędne trendy, aby ocenić to, co jest popularne w tej chwili.

4. UberSuggest

Korzystanie z tego narzędzia jest proste.

Wprowadź słowo kluczowe, a UberSuggest dostarczy Ci dziesiątki, a czasem setki fraz, które zawierają Twoje słowo kluczowe.

Oto zrzut ekranu tego, co pojawiło się, gdy użyłem “content marketing” jako słowa kluczowego:

image01

To trochę jak Planer słów kluczowych Google, ale bardziej usprawniony.

UberSuggest nie dostarczy Ci informacji, takich jak liczba wyszukiwań, konkurencja itp., ale jest idealny do szybkiego wymyślania pomysłów na treść bloga.

Kolejną fajną funkcją jest” rozwiń to słowo kluczowe”, które zobaczysz po kliknięciu konkretnego słowa kluczowego.

Oto, co się dzieje, gdy rozwijam ” strategię content marketingową.”

image03

Zauważ, że jest to bardziej kompleksowa lista fraz kluczowych w oparciu o “strategię content marketingową.”

Całkiem fajne.

Teoretycznie możesz użyć jednego prostego słowa kluczowego, aby wygenerować tysiące pomysłów na treści za pomocą UberSuggest.

Jestem pewien, że jesteś przynajmniej w pewnym stopniu zaznajomiony z trendami Google.

Wykorzystuję go do kilku celów marketingowych, głównie do badania rynku i ustalenia zainteresowania danym tematem.

Ale czy wiesz, że Google Trends może być również używany do generowania pomysłów na treści?

To prawda.

Pozwólcie, że powiem, że nie jest to tak wszechstronne, jak poprzednie narzędzia, które wymieniłem, ale zdecydowanie służy celowi. Dokładnie trzy.

Ponownie użyjmy “content marketingu” jako przykładu.

Pierwszy, możesz przeglądać “powiązane tematy”, aby zobaczyć, co jest popularne.

image07

Może to pomóc ci zidentyfikować inne wpływowe zasoby, które możesz chcieć sprawdzić, a które potencjalnie mogą dać Ci dodatkowe pomysły.

Drugi, możesz przeskanować “powiązane zapytania”, aby zobaczyć, które zapytania są obecnie najbardziej popularne w Google:

image04

Trzeci możesz użyć Google Trends, aby określić, czy Temat jest trendy w górę, czy w dół.

Oto jak w tej chwili wygląda zainteresowanie content marketingiem:

image05

Po złożeniu tego wszystkiego, Google Trends może być bardzo przydatny do generowania pomysłów.

6. Generator pomysłów na treści Portent

Jeśli szukasz super szybkiego sposobu na wymyślenie tytułu bloga wartego kliknięcia, nie szukaj dalej niż to narzędzie.

Chociaż nie jest tak wytrzymały jak, powiedzmy, BuzzSumo, działa świetnie do generowania tytułu, który zje publiczność.

Oto przykład:

image11

Aby uzyskać więcej pomysłów, kliknij przycisk Odśwież.

Podoba mi się generator pomysłów Portent, ponieważ jest to łatwy sposób na wymyślenie fajnych i chwytliwych tytułów.

Jest to szczególnie dobre, jeśli szukasz odrobiny humoru.

Więc oto umowa z przynętą link.

Może to być potencjalnie szkodliwe dla kampanii marketingowej.

Mam na myśli, że może to prowadzić do początkowego ruchu na Twoim blogu, ale prawdopodobnie będziesz mieć wysoki współczynnik odrzuceń i minimalną liczbę odwiedzających, jeśli Twoje treści nie będą się mierzyć.

Z tego powodu nie polecam używania tytułów przeznaczonych wyłącznie do linkowania bez posiadania wysokiej jakości treści.

Mając to na uwadze, Generator tytułów przynęt linków Content Row jest nadal całkiem niesamowitym narzędziem.

Koncepcja jest prosta. Wpisujesz temat, a pojawi się garść odpowiednich pomysłów na tytuł przynęty linkowej.

Oto, co wyskakuje, gdy wchodzę w ” Content marketing.”

image06

Nie za bardzo.

Nie oznacza to, że będziesz chciał użyć każdego pomysłu, który sugeruje to narzędzie, ale zdecydowanie możesz go użyć do usprawnienia burzy mózgów.

W większości przypadków możesz wymyślić całkiem chwytliwe tytuły,które przyniosą znaczny ruch.

Po prostu upewnij się, że Twoje treści trafiają w sedno.

Wniosek

Myślę, że wszyscy możemy się zgodzić, że wymyślanie nowych pomysłów na treść jest czasami bolesne.

Jeśli blogujesz od ponad roku, jestem pewien, że wiesz, o czym mówię.

Ale na szczęście, nie trzeba siedzieć wokół burzy mózgów na własną rękę, próbując wymyślić nowe pomysły od podstaw.

Istnieje wiele dostępnych narzędzi (z których wiele jest Darmowych), które pomogą Ci w tym procesie i pozwolą Ci wymyślić całkiem dobre pomysły.

W rzeczywistości to właśnie narzędzia takie jak te umożliwiły mi stały postęp i ugruntowanie publiczności, którą mam.

Jeśli jesteś poważnym blogerem, sugeruję przynajmniej sprawdzenie każdego z tych siedmiu narzędzi i trochę poeksperymentowanie.

Powinno to znacznie ułatwić zapełnienie bloga zabójczymi treściami bez doprowadzania się do szaleństwa.

Czy możesz zaproponować jakieś inne narzędzia do generowania pomysłów na treści?

Total
0
Shares
Related Posts