Różnica między prawie właściwym słowem i właściwym słowem jest różnicą między piorunem a piorunem.
~ Mark Twain
Przyniesiesz piorun ze swoją kopią? A może twoje słowa są bardziej jak błyskawica robaka, pozornie fajne, ale bez prawdziwej mocy jego imiennika?
Język angielski jest tak bogaty w słownictwo, że trudno byłoby nie znaleźć odpowiedniego słowa dla każdej sytuacji. Ale jest różnica między wyborem idealnego słowa A wyborem męcząco długiego słowa Tylko po to, aby brzmiało ważne.
Używanie krzykliwych słów, takich jak” amazing “I” mind-blowing ” w swojej kopii może wydawać się świetnym pomysłem na pierwszy rzut oka. W końcu chcesz, aby twój czytelnik odszedł z tymi samymi uczuciami, które masz na temat swojego produktu lub usługi.
Ale zamiast mówić im, jak wielkie to jest, tylko twoje słowa mogą sprawić, że ci powiedzą! Oto jak:
Namaluj odpowiedni obraz w ich umyśle
Rozważ dokładnie słowa, których używasz. Jakie wrażenie robisz czytając je? Jak się z nimi czujesz? Pamiętaj, że chcesz, aby twój list sprzedaży odwoływał się do emocji czytelników i naciskał ich przekonujące gorące przyciski. Wstrzyknięcie kopii słowami” czującymi”, takimi jak” przytulny “zamiast małego lub” kolosalny ” zamiast dużego, może natychmiast stworzyć żywy obraz w wyobraźni czytelnika.
Graj na ciekawości, aby zainteresować czytelnika
Czy twój produkt ma prawdziwą historię lub wyjątkowy kąt zainteresowania człowieka? Czy istnieją ważne fakty lub ciekawostki, które możesz uwzględnić, które sprawią, że czytelnik wykrzyknie: “Wow, nie wiedziałem o tym! Zastanawiam się, czego jeszcze się dowiem… ” możesz pomyśleć, że małe kawałki, takie jak ten, wtrącone w całej kopii, byłyby stratą czasu – ale zdziwiłbyś się, widząc, jak wiele osób ceni sobie poznanie “ludzkiej” strony Twojego produktu lub usługi!
Podaj Ostre, Konkretne Przykłady
Jeśli trudno Ci grać według wyobraźni czytelników, możesz je poprowadzić, podając im konkretne przykłady. Opisy takie jak te są również idealne do porównywania produktu z czymś innym. “Fajny, bogaty letni smakołyk” brzmi dobrze, ale “jedwabisty, dekadencki placek z kremem bananowym” sprawia, że usta są pełne wody. Pomyśl o niezwykłych, ale celowych rzeczach, z którymi możesz porównać swój produkt i nie bój się zasadzić obrazu w umyśle czytelnika!
Spraw, aby Twoja wiadomość była łatwa do odczytania
Jednym z najczęstszych problemów związanych z wyborem odpowiedniego słowa do kopii jest wybranie słowa lub frazy, które jest dobre, ale niezrozumiałe-przepraszam– niemożliwe do zrozumienia. Nie zapomnij o produkcie lub usłudze, która jest podstawą Twojego pisania i oprzeć się pokusie, aby dać się ponieść kreatywnym słowom i zwrotom tylko ze względu na bycie poetyckim.
W końcu wybór odpowiedniego słowa lub frazy do swojej kopii nie powinien przyćmić samej rzeczy, którą próbujesz promować. Zachowaj ton łatwy do odczytania, ale także zabierz czytelnika w podróż, aby pomóc Ci dotrzeć do celu. Nigdy nie wiesz, dokąd cię to zaprowadzi!
O autorze: Sherice Jacob jest projektantem stron internetowych, copywriterem i autorem Get Niche Quick. Nie zapomnij śledzić Sherice na Twitterze.