4 darmowe pomysły marketingowe, które większość marketerów tęskni

opportunity

Marketing cyfrowy.

Dla niektórych to tylko kolejne wymyślne hasło. Dla innych to podstawa całego ich biznesu.

W moim życiu marketing cyfrowy jest prawie wszystkim, co robię.

Dla większości przedsiębiorców jest to jednak wysoce niewykorzystane i niezrozumiane narzędzie.

Większość ludzi uważa, że marketing cyfrowy musi być kosztownym przedsięwzięciem, które zajmuje tysiące dolarów i setki godzin, aby zobaczyć jakikolwiek sukces.

Tak po prostu nie jest.

Istnieje wiele bezpłatnych narzędzi i możliwości w marketingu cyfrowym, których brakuje większości przedsiębiorców.

Oto kilka z nich, które pomogą Ci zacząć.

1. Wykorzystaj moc komentowania bloga do budowania linków

Komentowanie blogów stało się praktyką synonimem spamerów i marnych marketerów internetowych.

image01

Z tego powodu większość przedsiębiorców nie korzysta z tej niesamowitej okazji.

Pomimo negatywnej konotacji, komentarze na blogu to fantastyczny sposób na promowanie swojej firmy i budowanie bardzo naturalnego profilu linków.

Tylko wtedy, gdy komentowanie bloga jest używane niewłaściwie (jak na poniższym obrazku), jest to szkodliwe dla Twojego rankingu Google i osobistej reputacji:

image04

Jak więc wykorzystać moc komentowania bloga, aby promować swoje treści w autentyczny, naturalny i nie-spamowy sposób?

Pierwszym i najważniejszym krokiem jest znalezienie odpowiednich blogów do komentowania.

Najlepszym sposobem na to jest po prostu Korzystanie z blogów, które regularnie czytasz lub blogów, które pojawiają się w Twoim kanale społecznościowym.

Ta praktyka zapewnia, że publikujesz na stronach związanych z Twoją niszą.

Zwiększa to również autentyczność komentarzy, ponieważ jesteś prawdziwym czytelnikiem i prawdopodobnie zyskałeś realną wartość z treści, które komentujesz.

Jeśli jednak regularnie komentujesz swoje ulubione blogi i chcesz zwiększyć swój zasięg, istnieją inne sposoby na znalezienie miejsc do komentowania.

Łatwym sposobem na to jest wykorzystanie Google Search Console i zaawansowanych operatorów wyszukiwania.

Załóżmy, że prowadzisz internetowy sklep z odzieżą fitness dla kobiet.

W Google możesz wpisać dowolny z następujących operatorów wyszukiwania:

  • Odzież sportowa damska”komentarze”
  • Damski styl sportowy”leave a reply”
  • Odzież sportowa damska”dodaj komentarz”

Na przykład:

image07

Operatory wyszukiwania, których używasz, wyraźnie określają Google, że chcesz tylko wyniki wyszukiwania, które mają opcję komentowania strony.

Po sporządzeniu listy potencjalnych blogów do skomentowania możesz sprawdzić ich rangi Ahrefs, aby określić, czy są warte twojego czasu.

Teraz, gdy skończysz z łatwą pracą polegającą na znalezieniu wysokiej jakości blogów do komentowania, nadszedł czas na trudne rzeczy.

I to jest twój komentarz zatwierdzony.

W zasadzie sprowadza się to do napisania komentarza bez spamu, który nadal zawiera link do twojej witryny.

Ponieważ większość wysokiej jakości blogów ma dość ciężką politykę moderacji, nie jest to łatwe zadanie.

Oto kilka kluczowych punktów, o których należy pamiętać:

  • Zawsze wypełnij pole nazwa Twój Nazwa-Nie Nazwa Twojej witryny. Komentarze, które mają adresy URL w polu Nazwa, są usuwane przez większość czasu.
  • Pozostaw pole witryny puste. Ponieważ masz zamiar umieścić link w treści swojego komentarza, pozostawienie pola witryny pustej pomoże zwiększyć szanse na to, że twój komentarz przejdzie moderatora.
  • Najlepszym sposobem na komentarz jest wybranie odpowiedniego punktu z treści bloga, a następnie rozwinięcie go w autentyczny i autentyczny sposób.

Spójrz na niektóre z poniższych przykładów, aby zobaczyć prawo sposób na to:

image00

image05

2. Nie przeocz komunikatów prasowych

Wiem, wiem.

“Co jest, Neil? Komunikaty prasowe?! Jesteśmy w XXI wieku!”

I Rozumiem.

Ale komunikaty prasowe, gdy są właściwie używane, mogą być naprawdę fantastycznym narzędziem.

Jeśli czas artykuł prawo, komunikat prasowy może wygenerować załaduj wyświetleń i udostępnień dla Twoich treści.

Gdy masz dużą liczbę osób, zwłaszcza dziennikarzy, przeglądających Twoje treści, jest bardziej prawdopodobne, że Twoja praca zostanie odebrana przez główne publikacje.

Może to być kluczowy element sprawiający, że treści stają się wirusowe.

Komunikaty prasowe mogą również w dużym stopniu pomóc w kampaniach budowania linków,ale musisz być świadomy treści.

Oto kilka korzyści, jeśli można zignorować nie całkiem dokładne korzyści z ” rankingów “i” linków.”

image02

Linki i rankingi zdarzają się, ale tylko pośrednio.

Jeśli dziennikarz lub bloger zobaczy Twoją informację prasową i zdecyduje się pokryć Twoją treść lub włączyć ją jako część ważnej historii, słowa kluczowe, których użyjesz, będą kluczowe.

Upewnij się, że zawartość jest wypełniona słowami kluczowymi, dla których chcesz nadać rangę.

W ten sposób, jeśli dziennikarz weźmie cytat z twojej pracy, będziesz w stanie zbudować linki, które pomogą zwiększyć swoją pozycję w rankingu.

Najważniejszą rzeczą, o której należy pamiętać podczas uruchamiania komunikatu prasowego, jest jednak Twoja wiadomość.

W przeciwieństwie do zwykłego posta na blogu lub filmu na YouTube, gdy publikujesz komunikat prasowy, ty i Twoje treści są teraz w centrum uwagi.

Jeśli masz jakiekolwiek niezgodności w wiadomości, nieprawidłowe dane lub poważne błędy w wydaniu, PR wyrządzi więcej szkody niż pożytku.

W komunikacie prasowym wykrzykujesz swoją wiadomość ze szczytu góry.

Upewnij się, że krzyczysz właściwą wiadomość.

Podczas gdy komunikaty prasowe są zazwyczaj bardzo kosztownymi przedsięwzięciami, kosztującymi od setek do tysięcy dolarów, istnieją narzędzia online, które pozwalają generować informacje prasowe za darmo.

Oto kilka z najlepszych:

  • 24-7PressRelease.com
  • PRLog.org
  • IdeaMarketers.com

Z pewnością są wady komunikatów prasowych.

Nie poprawiają one bezpośrednio SEO; są trudne do śledzenia; a jeśli popełnisz błąd, możesz wyrządzić więcej szkód swojej marce niż pożytku.

Jeśli jednak znasz się na tym, możesz skutecznie sprzedawać swoje treści za pomocą bezpłatnych źródeł informacji prasowych.

Po prostu upewnij się, że bierzesz pod uwagę plusy i minusy przed złożeniem wniosku o zwolnienie.

3. Google Hangouts

I wreszcie…

Ten duży.

Google Hangouts.

Google Hangouts jest zdecydowanie jednym z moich ulubionych narzędzi marketingowych.

image09

Jeśli masz jakikolwiek stopień autorytetu w swojej niszy, regularne uruchamianie Google hangouts jest jednym z najszybszych sposobów na zaangażowanie odbiorców i poprawę sprzedaży.

Kiedy ludzie wchodzą w interakcję z Tobą w surowej i nieedytowanej formie, mają tendencję do łączenia się z Tobą na głębszym poziomie.

To zbuduje zaangażowanie z publicznością, przekształcając ich z zwykłych czytelników w entuzjastycznych fanów.

Korzystanie z Google Hangout do hostowania webinaru jest również świetnym sposobem na zwiększenie sprzedaży, zwłaszcza gdy wypuszczasz nowy produkt.

Jednak ostrzegam.

Jeśli korzystasz z webinarów wyłącznie aby promować nowe produkty, użytkownicy odejdą, a Ty uszkodzisz swoją reputację online.

Musisz oferować ogromną wartość podczas hostowania webinarów przed wspominasz nawet o nowym produkcie.

Kiedy digital I content marketing zaczęły się pojawiać, taktyka zasięgu linków stała się bardzo powszechna.

Link outreach w zasadzie wyglądał mniej więcej tak:

image03

I chodzi o to, że…

… to używany do pracy.

Jednak we współczesnym świecie biznesu powyższa strategia prawdopodobnie będzie miała wskaźnik sukcesu 1-3%, prawdopodobnie w przypadku stron internetowych i blogów o niższym poziomie.

Ale.

Podstawowa strategia łączenia się z innymi wpływowymi osobami i promowania ich treści (poprzez zastąpienie uszkodzonego linku lub po prostu udostępnienie go wprost) nadal działa.

Jeśli robisz to we właściwy sposób.

Jaki jest” właściwy ” sposób?

Skupianie się na relacjach po pierwsze i budowanie linków po drugie.

Sprawa wygląda tak.

Wielu marketerów internetowych jest wrzodem na tyłku.

Nieustannie starają się zdobyć wartość od innych ludzi-tych, z którymi nie mają relacji—i rzadko oferują coś w zamian.

Jeśli chcesz wyróżnić się z tego tłumu i odnieść sukces w wysiłkach związanych z budowaniem linków, musisz spróbować innego podejścia.

Pierwszym krokiem jest znalezienie firm, od których chcesz link.

Po raz kolejny polecam wam wybranie blogów i stron, które już znacie i które regularnie czytacie.

Ale jeśli już wyczerpałeś wszystkie potencjalne możliwości ze swoimi “stałymi klientami”, możesz spróbować innego podejścia (krzyk Ryana Stewarta z Ahrefs.com za zapoznanie mnie z tym).

Jeśli chcesz znaleźć świetne miejsca, aby uzyskać potencjalne linki, Uruchom Google i wprowadź jedno lub więcej z następujących wyszukiwań:

  • [Twoje słowo kluczowe] + “Top posts of the week”
  • [Twoje słowo kluczowe] + “Friday link roundup”
  • [Twoje słowo kluczowe] + “najlepsze posty tygodnia”

image08

To pozwoli Ci znaleźć blogi i strony internetowe, które już prezentują świetne treści.

Zaufaj mi: o wiele łatwiej jest uzyskać link z jednego z tych zasobów niż od blogera, który promuje tylko własne treści.

Teraz, gdy znalazłeś blog, z którego chcesz uzyskać link, nadszedł czas, aby się połączyć.

To nie oznacza to, że natychmiast wysyłasz do nich e-mail z prośbą o link do treści.

Pierwszym krokiem, który musisz zrobić, jest rozpoczęcie śledzenia bloga/strony internetowej/influencera w mediach społecznościowych.

Gdy je śledzisz, upuść im linię z czymś prostym:

Hej, to takie sobie. Przeczytałem twój artykuł na XYZ i naprawdę mi się podobało! Tak trzymać wielkie dzieło!

Po przełamaniu lodów i nawiązaniu pierwszego kontaktu w mediach społecznościowych zacznij komentować ich posty i blog.

Zrób to przez około tydzień, kontynuując rozmowę rozpoczętą powyżej, jeśli w ogóle jest to możliwe.

Po nawiązaniu dobrego kontaktu i influencer jest o Tobie świadomy, nadszedł czas, aby poprosić o link.

Chociaż ta taktyka działa świetnie w przypadku uszkodzonych linków, działa jeszcze lepiej, jeśli bloger regularnie publikuje artykuł “najlepszy w sieci” lub coś podobnego.

W rezultacie uzyskasz więcej ruchu z cotygodniowej łapanki niż z uszkodzonego łącza.

A jeśli Twoje treści są dobre, możesz otrzymać powtarzającego się “klienta”, który będzie kontynuował łączenie się z Twoją firmą przez miesiące lub lata.

BONUS: 9 Więcej darmowych pomysłów marketingowych

Oto 9 taktyk, które powinieneś wykorzystać.

How to Get Customers Without Spending Any Money

 

Wniosek

Marketing cyfrowy może być o wiele prostszy (i tańszy) niż ludzie myślą.

Ale trzeba być gotowym do podjęcia “poza pole” podejście do niego.

Dzięki czterem wskazówkom i wskazówkom będziesz w stanie promować swoją firmę szybciej i skuteczniej niż kiedykolwiek wcześniej.

Żadna z moich porad nie jest łatwa, ale jest prosta i wykonalna.

Poświęć trochę czasu, aby nauczyć się tych czterech możliwości i dowiedzieć się, jak wykorzystać je, aby rozwijać swoją firmę.

I zainwestuj swój czas w odkrywanie bogactwa innych darmowych możliwości marketingu cyfrowego dostępnych na dzisiejszym rynku.

Możesz być zaskoczony, jak skutecznie możesz promować swoją firmę i treści bez dużego budżetu.

Jaka jest twoja ulubiona możliwość darmowego marketingu cyfrowego?

Total
0
Shares
Related Posts