Przez lata Ekonomia wyszukiwania zbudowana przez Google (i inne) pozwalała wielu ludziom zarabiać przyzwoite pieniądze, po prostu wykonując określone taktyki SEO skuteczniej niż ich konkurencja — nawet jeśli niekoniecznie znali biznes, o którym pisali.
Doprowadziło to do słabej jakości stron internetowych, które uplasowały się wysoko pod względem cennych haseł wyszukiwania, a potrzeba dostarczania wysokiej jakości produktów lub usług zbliża się w odległej sekundzie.
Teraz, gdy Google robi wielkie postępy w swoich wysiłkach na rzecz marginalizacji wątpliwych taktyk SEO, to podejście do produkcji treści online w końcu wygasa.
W ciągu najbliższych 2 lat nastąpi jeszcze bardziej dramatyczny wstrząs, a wszelkie formy marketingu w internecie zostaną dotknięte. Jaki jest najlepszy sposób na przetrwanie tej ciągłej transformacji?
Zostań ekspertem.
Oto dwadzieścia jeden powodów, dla których jest to krytyczny pościg:
- Wyszukiwarki dokonują wyraźnej zmiany na rzecz jakości – Zmiany są (i nadal będą) duże, ale idą w spójnym kierunku — w kierunku lepszej jakości treści. Wyszukiwarki będą nadal poprawiać jakość gry, a wygra tylko wysokiej jakości treści.
- Nikogo nie obchodzi, co myślisz, jeśli nie jesteś ekspertem – Wiem, że to brzmi ostro, ale nie mówię tu o twoich przyjaciołach czy rozmowach towarzyskich.
- Lepiej zrozumiesz swój biznes – Znajomość tematyki twojego biznesu to pierwszy krok w tworzeniu biznesu, który działa sprawnie. Oczywiście potrzebne są inne umiejętności, ale zaczyna się tutaj.
- Tworzenie wspaniałych treści jest znacznie łatwiejsze (naprawdę coś wiesz!) – Kluczem do świetnych treści jest dzielenie się informacjami lub perspektywami, które są nowe dla czytelnika. Jeśli wiesz o wiele więcej niż czytelnik, staje się to stosunkowo łatwe.
Eksperci generują więcej pomysłów
- Budowanie zespołu Lean content marketing jest łatwiejsze – Eksperckie spojrzenie na ten temat pomoże Ci zrozumieć, jakiej pomocy potrzebujesz.
- Określenie zakresu możliwości content marketingowych jest też łatwiej, ponieważ tak dobrze znasz rynek.
- Możesz lepiej przewidzieć nadchodzące zmiany na swoim rynku – Wiedza specjalistyczna to większa wiedza o głównych graczach w Twojej branży i o tym, co mogą robić. Nie, Nie można przewidzieć wszystkiego, ale wiedza może pomóc przygotować się na zmiany.
- Społeczności będą tworzyć się wokół ciebie – To proste. Prawdziwi eksperci przyciągają uwagę.
Ludzie chcą poznać ekspertów
- Ludzie ufają ekspertom – Ludzie częściej wierzą w Twoją opinię, gdy wiesz więcej.
- Ludzie będą chcieli pracować dla Ciebie – Bycie znanym ekspertem ma tendencję do przyciągania inteligentnych, zmotywowanych pracowników, którzy mogą zrobić ogromną różnicę w Twojej firmie.
- Ludzie będą chcieli kupić od Ciebie – Głębokie zrozumienie twojego tematu sprawia, że jesteś bardziej godny zaufania, a to sprawia, że jesteś bardziej zachęcającym wyborem, jeśli chodzi o czas na zakup produktu lub usługi. Jest to szczególnie prawdziwe, jeśli połączysz bycie ekspertem z silnym poczuciem etyki.
- Media będą chciały przeprowadzić z tobą wywiad – Zarówno tradycyjne, jak i nowe media polegają na ekspertach, którzy tworzą historie. Bycie widocznym ekspertem w swoim temacie sprawia, że jesteś atrakcyjną osobą dla mediów do wywiadów.
- Inne media będą chciały, żebyś dla nich pisał – Szukasz możliwości publikowania gości na głównych stronach? Jest to o wiele łatwiejsze, gdy jesteś rozpoznawany za wyjątkowo dobrze poinformowany w swoim temacie.
- Inni eksperci będą chcieli cię poznać – Eksperci są przyciągani do innych ekspertów. I to może otworzyć się na wprowadzenie do ich publiczność.
- Inni eksperci będą chcieli z Tobą współpracować – Żaden ekspert nie szuka współpracy z wydawcą cienkich, słabo zbadanych treści.
- Łatwiejsze jest obserwowanie mediów społecznościowych – To się w końcu dzieje, nawet jeśli nie pracujesz nad tym. Ludzie dowiedzą się, gdzie znajdują się Twoje profile społecznościowe i będą chcieli się z Tobą połączyć. Oczywiście, to idzie znacznie szybciej, jeśli do pracuj nad tym.
- Twoje posty otrzymają więcej komentarzy – Ludzie będą chcieli podzielić się z Tobą swoimi przemyśleniami i rozwinąć z Tobą więź.
Wpływ wpływa na szybkość udostępniania
- Twoje artykuły przyciągną więcej linków – Bez względu na to, co ktoś może Ci powiedzieć, linki przychodzące są nadal kluczowym czynnikiem w rankingach SEO. Przyciąganie wysokiej jakości naturalnych linków łatwiej jest czystym złotem.
- Dystrybucja Twoich treści w sieciach społecznościowych będzie rosła wykładniczo. Więcej tweetów, plus te, i Polubienia będzie rozprzestrzeniać swoją wiadomość dalej każdego dnia.
- Twoje prezentacje konferencyjne przyciągną więcej osób – Prowadzenie prezentacji jest jednym z najbardziej niedocenianych elementów strategii content marketingowej.
- Eksperci zarabiają więcej – Dla właściciela firmy, to jest najważniejsze. Ludzie zapłacą więcej za Twoje produkty lub usługi, jeśli jesteś uznanym autorytetem w swoim temacie.
Go expert or go home …
Znaj swój temat na zimno. Naucz się tego lepiej niż ktokolwiek inny. Dowiedz się, jak pomagać innym lepiej niż ktokolwiek inny. Możesz również być” za kulisami ” partnerem biznesowym potężnego autorytetu w swoim temacie.
Przestań marnować czas na udawanie, że wiesz, o czym mówisz. Rozwijaj prawdziwą wiedzę, która buduje zaufanie, przynosi korzyści odbiorcom i buduje dochodowy biznes.
Jakie są Twoje ulubione korzyści z zdobycia prawdziwej wiedzy w swoim temacie? Daj nam znać w komentarzach poniżej …