21 powodów, dla których musisz zostać ekspertem

Przez lata Ekonomia wyszukiwania zbudowana przez Google (i inne) pozwalała wielu ludziom zarabiać przyzwoite pieniądze, po prostu wykonując określone taktyki SEO skuteczniej niż ich konkurencja — nawet jeśli niekoniecznie znali biznes, o którym pisali.

Doprowadziło to do słabej jakości stron internetowych, które uplasowały się wysoko pod względem cennych haseł wyszukiwania, a potrzeba dostarczania wysokiej jakości produktów lub usług zbliża się w odległej sekundzie.

Teraz, gdy Google robi wielkie postępy w swoich wysiłkach na rzecz marginalizacji wątpliwych taktyk SEO, to podejście do produkcji treści online w końcu wygasa.

W ciągu najbliższych 2 lat nastąpi jeszcze bardziej dramatyczny wstrząs, a wszelkie formy marketingu w internecie zostaną dotknięte. Jaki jest najlepszy sposób na przetrwanie tej ciągłej transformacji?

Zostań ekspertem.

Oto dwadzieścia jeden powodów, dla których jest to krytyczny pościg:

  1. Wyszukiwarki dokonują wyraźnej zmiany na rzecz jakości – Zmiany są (i nadal będą) duże, ale idą w spójnym kierunku — w kierunku lepszej jakości treści. Wyszukiwarki będą nadal poprawiać jakość gry, a wygra tylko wysokiej jakości treści.
  2. Nikogo nie obchodzi, co myślisz, jeśli nie jesteś ekspertem – Wiem, że to brzmi ostro, ale nie mówię tu o twoich przyjaciołach czy rozmowach towarzyskich.
  3. Lepiej zrozumiesz swój biznes – Znajomość tematyki twojego biznesu to pierwszy krok w tworzeniu biznesu, który działa sprawnie. Oczywiście potrzebne są inne umiejętności, ale zaczyna się tutaj.
  4. Tworzenie wspaniałych treści jest znacznie łatwiejsze (naprawdę coś wiesz!) – Kluczem do świetnych treści jest dzielenie się informacjami lub perspektywami, które są nowe dla czytelnika. Jeśli wiesz o wiele więcej niż czytelnik, staje się to stosunkowo łatwe.

Eksperci generują więcej pomysłów

  1. Budowanie zespołu Lean content marketing jest łatwiejsze – Eksperckie spojrzenie na ten temat pomoże Ci zrozumieć, jakiej pomocy potrzebujesz.
  2. Określenie zakresu możliwości content marketingowych jest też łatwiej, ponieważ tak dobrze znasz rynek.
  3. Możesz lepiej przewidzieć nadchodzące zmiany na swoim rynku – Wiedza specjalistyczna to większa wiedza o głównych graczach w Twojej branży i o tym, co mogą robić. Nie, Nie można przewidzieć wszystkiego, ale wiedza może pomóc przygotować się na zmiany.
  4. Społeczności będą tworzyć się wokół ciebie – To proste. Prawdziwi eksperci przyciągają uwagę.

Ludzie chcą poznać ekspertów

  1. Ludzie ufają ekspertom – Ludzie częściej wierzą w Twoją opinię, gdy wiesz więcej.
  2. Ludzie będą chcieli pracować dla Ciebie – Bycie znanym ekspertem ma tendencję do przyciągania inteligentnych, zmotywowanych pracowników, którzy mogą zrobić ogromną różnicę w Twojej firmie.
  3. Ludzie będą chcieli kupić od Ciebie – Głębokie zrozumienie twojego tematu sprawia, że jesteś bardziej godny zaufania, a to sprawia, że jesteś bardziej zachęcającym wyborem, jeśli chodzi o czas na zakup produktu lub usługi. Jest to szczególnie prawdziwe, jeśli połączysz bycie ekspertem z silnym poczuciem etyki.
  4. Media będą chciały przeprowadzić z tobą wywiad – Zarówno tradycyjne, jak i nowe media polegają na ekspertach, którzy tworzą historie. Bycie widocznym ekspertem w swoim temacie sprawia, że jesteś atrakcyjną osobą dla mediów do wywiadów.
  5. Inne media będą chciały, żebyś dla nich pisał – Szukasz możliwości publikowania gości na głównych stronach? Jest to o wiele łatwiejsze, gdy jesteś rozpoznawany za wyjątkowo dobrze poinformowany w swoim temacie.
  6. Inni eksperci będą chcieli cię poznać – Eksperci są przyciągani do innych ekspertów. I to może otworzyć się na wprowadzenie do ich publiczność.
  7. Inni eksperci będą chcieli z Tobą współpracować – Żaden ekspert nie szuka współpracy z wydawcą cienkich, słabo zbadanych treści.
  8. Łatwiejsze jest obserwowanie mediów społecznościowych – To się w końcu dzieje, nawet jeśli nie pracujesz nad tym. Ludzie dowiedzą się, gdzie znajdują się Twoje profile społecznościowe i będą chcieli się z Tobą połączyć. Oczywiście, to idzie znacznie szybciej, jeśli do pracuj nad tym.
  9. Twoje posty otrzymają więcej komentarzy – Ludzie będą chcieli podzielić się z Tobą swoimi przemyśleniami i rozwinąć z Tobą więź.

Wpływ wpływa na szybkość udostępniania

  1. Twoje artykuły przyciągną więcej linków – Bez względu na to, co ktoś może Ci powiedzieć, linki przychodzące są nadal kluczowym czynnikiem w rankingach SEO. Przyciąganie wysokiej jakości naturalnych linków łatwiej jest czystym złotem.
  2. Dystrybucja Twoich treści w sieciach społecznościowych będzie rosła wykładniczo. Więcej tweetów, plus te, i Polubienia będzie rozprzestrzeniać swoją wiadomość dalej każdego dnia.
  3. Twoje prezentacje konferencyjne przyciągną więcej osób – Prowadzenie prezentacji jest jednym z najbardziej niedocenianych elementów strategii content marketingowej.
  4. Eksperci zarabiają więcej – Dla właściciela firmy, to jest najważniejsze. Ludzie zapłacą więcej za Twoje produkty lub usługi, jeśli jesteś uznanym autorytetem w swoim temacie.

Go expert or go home …

Znaj swój temat na zimno. Naucz się tego lepiej niż ktokolwiek inny. Dowiedz się, jak pomagać innym lepiej niż ktokolwiek inny. Możesz również być” za kulisami ” partnerem biznesowym potężnego autorytetu w swoim temacie.

Przestań marnować czas na udawanie, że wiesz, o czym mówisz. Rozwijaj prawdziwą wiedzę, która buduje zaufanie, przynosi korzyści odbiorcom i buduje dochodowy biznes.

Jakie są Twoje ulubione korzyści z zdobycia prawdziwej wiedzy w swoim temacie? Daj nam znać w komentarzach poniżej …

Total
0
Shares
Related Posts