Jak uzyskać natychmiastową ekspozycję dzięki reklamie w wyszukiwarce

“Myślę, że naprawdę powinieneś rozważyć reklamę w Google”

Był rok 2003, biznes był bardzo powolny i miałem zamiar wbić Duże dolary w reklamę publikacji branżowej. Nigdy nie słyszałem o płaceniu, aby ktoś przyszedł na moją stronę.

Ale, za radą rówieśnika, zrobiłem skok wiary.

Z wielkim sceptycyzmem otworzyłem konto AdWords i zacząłem kierować ruch do strony docelowej, która nauczyła ludzi pisać białe księgi.

Ku mojemu wielkiemu szokowi, pierwszego dnia zarejestrowały się cztery osoby. Pod koniec pierwszego tygodnia było ich 40. Zanim się zorientowałem, minął rok i zarejestrowało się 4000 osób, wszystko z jednej małej reklamy, za którą zapłaciłem prawie nic w Google.

Wydałem aż 127 dolarów miesięcznie na te tysiące tropów.

Jestem tu, aby ci powiedzieć, jeśli chcesz zwiększyć ruch na swoim blogu, dodać ludzi do swoich list lub po prostu przetestować nowe pomysły, rozważ reklamy w wyszukiwarce.

Reklama w wyszukiwarce, znana również jako reklama pay-per-click (PPC) lub płatne wyszukiwanie, zasadniczo polega na płaceniu za małe reklamy, które pojawiają się w wyszukiwarce. Reklamy pojawiają się tylko wtedy, gdy ludzie wpisują słowa kluczowe, za które płacisz. Piękno tych reklam polega na tym, że płacisz tylko wtedy, gdy ktoś kliknie.

Andrew Goodman, powszechnie uważany za wiodącego na świecie autorytet w dziedzinie reklamy w wyszukiwarkach, wyjaśnia: “płatne wyszukiwanie to klasyczny marketing bezpośredni w tym sensie, że zawężasz swój rynek do bardzo określonego podzbioru (w tym przypadku wpisując konkretne słowa kluczowe do wyszukiwarki z ciekawości).”

Goodman wyjaśnia również: “piękno reklam PPC, które pojawiają się w pobliżu wyników wyszukiwania (np. na silniku takim jak Google), polega na tym, że pojawiają się, gdy ktoś może być w trybie aktywnego badania. Jeśli przechwycić specjalistów na początku ich cykli sprzedaży, podczas gdy oni wciąż myślą o istotnych kwestiach, faktycznie pozycja się bardzo dobrze.”

Przemyślenia blogera na temat reklamy w wyszukiwarkach

Bloger nowych mediów Chris Garrett mówi: “reklama Pay-per-click uzyskuje niemal natychmiastowe wyniki, zarówno dla ruchu, jak i tylko dla testowania pomysłów. Wystarczy dobrze dobrane słowa i karta kredytowa. Podczas gdy doskonała kampania wymaga czasu, pieniędzy i eksperymentów, PPC jest najlepszym sposobem na uzyskanie natychmiastowych i wysoce ukierunkowanych potencjalnych klientów.”

Tom Chandler, właściciel jednego z dziesięciu najlepszych blogów dla pisarzy wyjaśnia: “dla freelancera Reklama pay-per-click może być elastycznym, skutecznym i niedrogim narzędziem marketingowym. Używałem go kilka razy na przestrzeni lat, aby szybko generować potencjalnych klientów w wolnych okresach, chociaż odkryłem — jak poprawiły się moje wyniki wyszukiwania organicznego oparte na blogu-że nie potrzebuję go cały czas.”

Chandler dodaje: “w rzeczywistości twoja możliwość włączania i wyłączania kampanii reklamowych jest jedną z najbardziej przydatnych funkcji PPC. Innym jest natychmiastowa informacja zwrotna; twoja zdolność do testowania różnych reklam powinna rozgrzać serce każdego copywritera.”

Goodman echo ‘S Chandler’ s testing statement: “otrzymujesz szybkie informacje zwrotne na temat tego, co ludzie robią w odpowiedzi na niektóre oferty, za bardzo niski koszt, w wysoce ustrukturyzowanym formacie. To najtańsze badanie rynku na świecie.”

Google jest królem gór

Według New York Times, udział w Rynku Google przekroczył 65 procent na koniec 2007 roku i będzie nadal rosnąć!

Oznacza to, że 65 na 100 wyszukiwań internetowych odbywa się w Google.

Jeśli chcesz rozpocząć kampanię reklamową w wyszukiwarce, warto sprawdzić Google AdWords.

Za dosłownie grosze Twoje reklamy mogą wyświetlać się w Google i na stronach partnerskich, takich jak Ask.com i AOL.

Mały przykład: Moja córka chodzi do nowej prywatnej szkoły w południowej Kalifornii. Przygotowaliśmy szybką kampanię Google, która skupiała się tylko na obszarze metropolitalnym San Diego. Do tej pory mieliśmy ponad 300 000 wyświetleń reklamy w ciągu jednego miesiąca, ponad 120 osób kliknęło reklamę, a wiele rodzin weźmie udział w noc informacji o szkołach w tym tygodniu. Całkowity koszt całej ekspozycji: mniej niż $100!

Pięć Rzeczy, Które Musisz Wiedzieć, Zanim Zwariujesz

Kiedy po raz pierwszy zacząłem reklamy wyszukiwania byłem nieświadomy. Jednak szybko znalazłem pracę Andrew Goodmana i oto, czego mnie nauczył. Rozważ następujące ważne punkty:

  • Dlaczego reklamujesz? Określ, jakie są Twoje cele, zanim zaczniesz. Czy chcesz popchnąć wydarzenie, promować ebook, dodać więcej rejestracji do listy lub uzyskać ekspozycję na swoim blogu?
  • Twoja strona docelowa jest krytyczna. Zastanów się, gdzie chcesz, aby użytkownicy kończyli po kliknięciu reklamy. Najlepsze reklamy kierują ludzi do bardzo konkretnych stron docelowych, aby spełniali obietnicę reklamy.
  • Wydawaj, aby zarabiać. W przeciwieństwie do technik marketingu społecznościowego, reklama w wyszukiwarce pobierze rachunki z twojego portfela(a jeśli dobrze się zrobi, włóż więcej). Pomyśl o tym, jak bardzo chcesz się rozstać. Dobrą wiadomością jest to, że możesz ustawić limity wydatków w Google i łatwo określić zwrot z inwestycji, którą przynosi Twoja reklama.
  • Dobre nagłówki są lepsze. Zapoznaj się ze wszystkimi wskazówkami dotyczącymi nagłówków, o których mówi Brian, i zastosuj je do swoich kampanii reklamowych. Dobrze napisana reklama będzie lepsza od tych bardziej kosztownych, słabo wykonanych. Twoje umiejętności pisania mogą się opłacić dzięki płatnemu wyszukiwaniu.
  • Śledź swoje konwersje. Google daje ci mały kawałek kodu, który możesz umieścić na stronie. Na przykład, jeśli chcesz zapisać się do newslettera, możesz umieścić ten kod na stronie ” Dziękujemy za rejestrację.”Pozwala to śledzić, ilu odwiedzających faktycznie podejmuje działania, które, jak się spodziewałeś, zostaną osiągnięte.

Szybki Filmik

Oto doskonały film Andrew Goodmana na temat najnowszego stanu płatnego wyszukiwania. Warto zobaczyć.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Andrew Goodman będzie nauczał teleklasy w tym tygodniu o nazwie Navigating the Search Advertising Frontier (jak przechytrzyć konkurencję). Pamiętaj, aby to sprawdzić.

Chciałbym usłyszeć od tych z Was, którzy znaleźli sukces w reklamie wyszukiwania. Jak to pomogło Ci rozwinąć twój biznes?

Total
0
Shares
Related Posts

Nie mów nikomu.

W przyszłym tygodniu uruchamiamy bezpłatny biuletyn e-mail o nazwie “Marketing internetowy dla inteligentnych ludzi.” Na BlogWorld w Las…