Niesamowite Blogi: Plan 1-2-3, Który Powinien Znać Każdy Bloger

Istnieje ponad 100 milionów blogów. Dlaczego ktoś będzie czytał Twoje?

Każda fraza kluczowa, każda nisza, każdy temat, każdy kąt został omówiony. Konkurencja o uwagę i ruch jest ostra. Ale jest jeszcze miejsce na Twojego bloga . . . jeśli to niesamowite.

Blog jest trywialnie prosty do uruchomienia, ale nie tak łatwy do utrzymania. Jest tak wiele czynników-ruch, strategia mediów społecznościowych, projektowanie, monetyzacja. Jeśli spróbujesz wchłonąć wszystko na raz, będziesz zbyt przytłoczony, aby kontynuować.

Ważne jest, aby się uczyć i rozwijać, ale także chcesz się skupić. Potrzebujesz planu — takiego, który możesz bazgrolić na serwetce barowej. Jeśli upewnisz się, że nie oddalasz się zbytnio od tych trzech punktów, twoja najlepsza ścieżka będzie o wiele łatwiejsza do znalezienia.

Punkt 1. Opętaj swoją publiczność

Twój blog nie jest blogiem SEO ani blogiem mamusi ani blogiem z humorem politycznym.

Twój blog w ogóle nie jest o Twoim temacie.

Twój blog jest o Twoim czytelnicy.

Niezależnie od tego, czy blogujesz przez 1 dzień, czy 1000 dni, musisz wiedzieć, kto pojawia się, aby cię czytać, oglądać lub słuchać.

Co ich obchodzi? Czym się interesują? Co ich martwi? Co sprawia, że się uśmiechają? Kogo / czego pożądają? Czego się boją? Czego oni nienawidzą? Co cenią?

Czego komuś pobożnie życzą (może Tobie?) napisałby o? Jakie treści mogłyby nakarmić ich umysły, ich kieszonki lub ich dusze?

Nigdy nie musisz narzekać na swoich czytelników. Nie jesteś ich niewolnikiem. Ale ty do muszę ich znać.

Punkt 2. Zachowaj siebie na zdjęciu

Zgodnie z krokiem # 1, prawdopodobnie powiedziałem Nie chodzi o Ciebie. milion razy na tym blogu.

Ale to nie jest prawda. To musi być o Tobie. Ponieważ blogi są o ekspresji, a jeśli nie pojawisz się w całej okazałości, nie ma sensu całego ćwiczenia.

Odstrzel usta, najlepiej, gdy wiesz, o czym mówisz. Rant, rave, krzyk z dachów.

A kiedy nie masz pojęcia, zadaj milion pytań. Angażować, ścigać, sięgać, badać.

Skoro już przy tym jesteś, idź i od czasu do czasu wyglądaj jak dupek. Przyznaj się do dziwactwa i głupoty, którą starałeś się ukryć od czasów gimnazjum. (I tak nikt nigdy nie zakochał się w okładce twojego fajnego dzieciaka.) Rozbierz się, jak tylko się odważysz.

Jesteś pryzmatem, przez który czytelnicy chcą przejrzeć. Nie próbuj tworzyć jakiegoś quasi-dziennikarskiego płaszcza niewidzialności. Ty o to chodzi.

Punkt 3. Stay Fast on Your Feet

Komentarze zwalniają? Może to być spowodowane tym, że twoi czytelnicy tweetują ciebie (co jest dobrą rzeczą, ponieważ te tweety są widoczne przez setki lub tysiące, którzy jeszcze cię nie znają). Jakie narzędzia można dodać, aby było to jeszcze łatwiejsze?

Hosting bloga na czyjejś domenie, np. Blogger lub WordPress.com? zrób skok do hostowanego przez siebie WordPressa, zanim będziesz całkowicie zadowolony z tego pomysłu. Może to być niechlujne, chociaż dobry programista blogów zwykle może sprawić, że rzeczy będą w miarę bezbolesne. Ale nigdy nie będzie mniej bałaganu niż dzisiaj.

Sexy nowe narzędzia są tworzone każdego dnia. Nigdy nie opanujesz ich wszystkich, więc nie próbuj. Ale nie pozwól, aby twój blog popadł w te same stagnacyjne nawyki. Wypróbuj nowe wtyczki, nowe motywy, nowe narzędzia, nowe podejścia.

Świetne blogi i świetni blogerzy ewoluują.

Blogowanie to wyzwanie i tajemnica. Chodzi o to, aby nigdy nie wiedzieć, kto się pojawi, ani link do ciebie, ani co dokładnie zrobi twój serwer, gdy trafisz na pierwszą stronę Digg.

Blogowanie, podobnie jak wiele ciekawszych przedsięwzięć w życiu, polega na tym, jak przyjmujesz krzywe.

Po prostu upewnij się, że masz szorstki plan i kilka zasad uziemienia. Więc idź tam i baw się dobrze. Nie mogę się doczekać, co wymyślisz.

O autorze: Sonia Simone jest starszym redaktorem Copybloggera i założycielką niezwykłej komunikacji.

Total
0
Shares
Related Posts