Jak korzystać z referencji … nawet bez referencji!

Do tej pory w tej serii omówiliśmy, dlaczego referencje są tak potężne, jak zbierać referencje za pomocą mojego systemu” SPURF ” i sposobów 10, aby referencje pracowały ciężej.

Ale co, jeśli nie masz referencji? Co jeśli potrzebujesz innych sposobów, aby zwiększyć swoją wiarygodność?

Nie ma sprawy.

Tak, referencje to świetny sposób na wsparcie i udowodnienie roszczeń w Twojej kopii. Angażują również efekt “modnego” – im więcej osób to robi, tym jest to bardziej akceptowalne.

Jednak referencje nie są jedynym sposobem, aby to osiągnąć. Gdy zrozumiesz podstawową zasadę, która sprawia, że referencje działają (inni ludzie to lubią, więc też ci się spodoba), możesz znaleźć niekończące się sposoby budowania zaufania klientów.

Oto niektóre z najbardziej skutecznych:

  • Użyj pośrednich referencji. Lista firm korzystających z Twoich produktów lub usług. Możesz też wymienić Stany lub kraje, w których prowadzisz działalność, branże, z którymi pracujesz, procent firm z listy Fortune 500 lub typy profesjonalistów, którzy ci ufają.
  • Pokaż zdjęcia osób korzystających z twojego produktu lub usługi. Obraz akcji może jednocześnie pokazać, co sprzedajesz, pokazać ludzi, którzy go używają i pokazać korzyści. Zobaczyć to uwierzyć.
  • Podaj historie przypadków niektórych z najlepszych klientów lub klientów. Badania pokazują, że namacalne historie przypadków mogą być bardziej skuteczne niż statystyki. Po prostu napisz konto o tym, jak ktoś rozwiązał problem lub uzyskał korzyść. Szczególnie skuteczne są opisy przed i po.
  • Wspomnij, jak długo pracujesz. “Od 2001 roku.”To subtelna oznaka popularności. To, co jest imponujące, jest w stosunku do Twojej firmy. Jeśli jesteś blogerem, bycie w biznesie przez pięć lat czyni cię starcem. Jeśli prowadzisz firmę offline, pięć lat czyni cię niemowlęciem.
  • Liczba sprzedanych produktów. “Ponad 5000 zadowolonych klientów!”Zawsze pomaga zachować dobre rekordy. Przeglądaj statystyki sprzedaży i zobacz, jakie liczby możesz wymyślić. Być może będziesz musiał oszacować, ale zrób to rozsądnie i wiarygodnie. I upewnij się, że masz dane na poparcie swojego roszczenia.
  • Wyświetl liczbę klientów lub klientów, których obsługujesz. Moim zdaniem pracowałem z ponad 200 klientami.”McDonald’ s zbudował imperium, wyświetlając na swoich znakach bieżącą liczbę sprzedawanych hamburgerów. Teraz jest w miliardach.
  • Ostrzegaj klientów o ograniczonym produkcie. “Zapasy są ograniczone.”To pokazuje popularność plus niedostatek, kolejny potężny ludzki motywator. Bądź ostrożny. Jeśli płaczesz wilkiem, ludzie w końcu przestaną ci wierzyć.
  • Powiedz, jak długo Twój produkt lub usługa jest bestsellerem. “Amerykański lider w dziedzinie dzwonków komórkowych od 1998 roku.”To oznacza popularność, jakość i spójność. Często może to być bardziej skuteczne niż tylko powiedzenie, Jak długo jesteś w pobliżu.
  • Przytaczaj informacje na temat swojej pozycji lidera na rynku. “Cukiernik z granatów # 1 w Ohio!”Bycie pierwszym lub najlepszym na swoim rynku to nie do pobicia roszczenie. Jeśli nie możesz być pierwszym, który rozpocznie swój rodzaj działalności, wymyśl coś, w czym jesteś pierwszy.
  • Ujawnij sezonowe zapotrzebowanie na twój produkt lub usługę. “Szybko! Wielkanoc to nasz najbardziej pracowity sezon!”Nie tylko pokazuje to akceptację społeczną, ale także pokonuje bezwładność i może zachęcać do wczesnych zamówień. Dobrym przykładem jest pośpiech, aby kupić najnowszą modną zabawkę podczas wakacji.
  • Pokaż ważne lub znane osoby korzystające z twojego produktu lub usługi. Wywołuje to efekt “halo”, łącząc dobre samopoczucie ludzi dla celebrytów z Twoimi wyrobami. Upewnij się, że masz pozwolenie.
  • Pokaż pieczęć zatwierdzenia. Prawdopodobnie widziałeś pieczęcie zatwierdzające od dobrego sprzątania, raportów konsumenckich lub innych znanych organizacji. Jeśli istnieje grupa branżowa, z którą Twoja firma jest powiązana, dowiedz się, czego potrzeba, aby uzyskać pozwolenie na korzystanie z powiadomienia o zatwierdzeniu.
  • Przytaczaj pozytywne recenzje. Informacje osób trzecich są zawsze potężne. Niektóre produkty mają szczęście, aby uzyskać recenzje spontanicznie, ale z reguły musisz powiadomić ludzi o swoim produkcie lub usłudze i zasugerować recenzję. Nie wstydź się.
  • Cytować wzmianki w mediach. Warte opublikowania produkty i usługi są bardziej zaufane. Jeśli otrzymasz korzystną wzmiankę, możesz ją zacytować. W przeciwnym razie możesz wymienić relacje medialne. Jest to argument za dobrym public relations.
  • Powiązaj swój produkt lub usługę z szanowanymi czasopismami. “Jak widać w Widgets Today Magazine.”Wymień magazyny, w których się reklamujesz, aby pokazać publiczną akceptację Twojego produktu lub usługi.
  • Powiązać swój produkt lub usługę z szanowanymi mediami. “Jak widać w telewizji.”Telewizja jest uważana za bardzo wiarygodną. Jeśli się tam pojawisz, zyskasz natychmiastową wiarygodność. Wymień sieci, na których pojawiły się Twoje reklamy.
  • I na tym kończy się ta seria referencji. Mam nadzieję, że znalazłeś tu coś, co cię zainspiruje i pomoże Ci sprzedać więcej rzeczy.
Total
0
Shares
Related Posts

Blog Pimping

“Pimpin’ ain ‘t easy but it’ s necessary.”- Ice Cube Chris Garrett z Performancing pisze dzisiaj o “blogowaniu…